abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2011 @ 22:03:11 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100172011
Werk eerst je idee uit, pak dat gestructureerd aan, vraag om professionele hulp (nee, niet psychisch, ik bedoel technisch :+ : iemand met camera en camera-ervaring, bewerk het na e.d. Je kunt niet overnachts zelf opeens camerman, geluidsman, persoon van het licht, presentator, regisseur, producent en editor worden) en laat daar een voorbeeld van zien. ;)

Dit was geen pilot maar een aankondiging van een idee dat je hebt. :P Eigenlijk dus een forumreactie van achter je computer, maar in plaats van tekst, beeld. Je kunt het 'Smalltalk met Mono' noemen en daar kun je misschien als Dandy Bleu een YouTube-kanaal mee vullen. Dat is wel leuk en alles, maar een tv-zender moet wel ff meer kwaliteit en diepgang (of dat het in ieder geval gestructureerd en in elkaar gezet is) hebben. Ik ben gewoon heel kritisch en eerlijk, als ik als kijker naar iemand met een webcam achter z'n computer aan het kijken ben, ben ik geen echt 'televisieprogramma' aan het kijken. Je moet een bepaalde standaard opstellen als je 'zender' zodat je content individueel wel een samenhang heeft.

Het enthousiasme is er in ieder geval. Dat is misschien wel het belangrijkste. :P

Mag hier wel verder: [FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic #2
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')