Kak, ik verwachtte:quote:
Iets over inkt of een sneaky hint over het nieuwtjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja mss moet ik toch maar een sleeve nemen.
Ik neem aan dat ie bij Schiffmacher bedoelt ja![]()
Ja dat grote nieuwtje komt maar niet in de pers
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Sehr hip mit Kassadame mit Pin Defect Kroontje
Dat heb ik van jou geleerd, zo scherp over TT's te zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ouwe zeikerd zemelaar , ik vind t echt een leuke TT
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hipperst!
En ja, heerlijk een weekje eruit. Hoop dat ik nog ergens wifi kan vinden voor wat tweetjes, maar het zal wel niet. Ik ga lekker lezen, muziek luisteren en daar de umgebung ansehen.
Besuchen Sie auch den Aldi?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hipperst!
En ja, heerlijk een weekje eruit. Hoop dat ik nog ergens wifi kan vinden voor wat tweetjes, maar het zal wel niet. Ik ga lekker lezen, muziek luisteren en daar de umgebung ansehen.
Nee, met pa en ma, zus en d'r vriend.quote:
No wayquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had eens een Koreaanse kennis, en haar teckel heet Aldi
![]()
Omdat ze een jaar in Duitsland gestudeerd had en toen zo eeen Aldi fan was![]()
Toen ze es bij me op bezoek kwam had ik echt allemaal Aldi zakken en tassen en lucifers met Aldi er op en zo voor dr gekocht, vond ze echt helemaal geniaal
Ok, ff kieken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh die laatste die ik postte moet je ff nemen , waarvan ik zei dat ie t beste was!
quote:
De vraag van vandaag Bos; heb jij een flessenmachine in jouw Aldi?quote:
Omeaquote:
Nog niet. Bij een van de drie waar ik wel eens kom hing laatst een briefje dat deze binnenkort geplaatst wordt. Wel was het al enige tijd zo dat je de flessen bij de kassa moest inleveren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vraag van vandaag Bos; heb jij een flessenmachine in jouw Aldi?
nadeel van niet inlezen. Wist niet dat hij al weg ging.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk!Alvast een fijne vakantie toegewenst!
Met mooi weer!
Moggeh Bos!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Zo maar langzaam aan me klaarmaken voor de voor mijn doen lange treinreis.
Denk dat ik ongeveer rond 12.30 de trein pak hier in Ehv
Ja best wel. wel een beetje spannend. Maar ik heb zorgvoorgsmaatregelen daar genomen en gekregen. Ik kan me daar terugtrekken als het even nodig is. Neem ook sudoku's, leesvoer en muziek mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh Bos!Heb je al zin in je uitstapje?
Leuk dat je gaat
Kun je niet stiekem even op het Centraal Station komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Lutte het volgende:
Ik ben er ook vandoor, Museum Orientalis (voorheen bijbelmuseum) Nijmegen!
veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Lutte het volgende:
Met mijn ouders?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet stiekem even op het Centraal Station komen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel. wel een beetje spannend. Maar ik heb zorgvoorgsmaatregelen daar genomen en gekregen. Ik kan me daar terugtrekken als het even nodig is. Neem ook sudoku's, leesvoer en muziek mee.
Veel plezier Lut!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Lutte het volgende:
Gewoon stiekem er tussen uitknijpen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met mijn ouders?
En ik zal het laten horen omie, over een ander museum had ik een review geschreven maar dat was ruim twee uur werk en ik kreeg geen/amper (alleen van Benny die het deed om mij een plezier te doen en iemand die het met een regeltje afkraakte) reactie dus dat doe ik niet gauw meer denk ik.Maar zal zeker even vertellen hoe het was
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je wel allemaal!
Mijn tas is in ieder geval gepakt.
Sjeunquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Sauerland. Ergens tussen Siegen en Keulen in.
beterschapquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
Jij ook veel plezier Vaduz!
En Omie, ik ga vanavond wat voor je typen, ik gooi hem nu eerst tegen de vlakte, barstende koppijn.
en je bent toch wel voor ajax he?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
En het moet echt niet gekker worden, ik drink koffie en kijk voetbal
hehehe invloed van benny?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen om voor Ajax te zijn
ik vond het erg tof, al zijn we niet lang in het museum zelf geweest omdat we al snel de tocht in het donker hadden (als een blinde met een stok alledaagse dingen doen) en daarna het eten in het donker. Voor die 2 activiteiten moet je wel reserveren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
Het muzieum is ook tof dus? We waren het namelijk tegengekomen en ook op internet, maar vroegen ons een beetje af wat er nou allemaal over te vertellen was zeg maar.
Wel een aanrader dus?
thee en voetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
En het moet echt niet gekker worden, ik drink koffie en kijk voetbal
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe invloed van benny?
maar is niet zo hel moeilijk hoor. ajax is gewoon de enige echte in nl
arme jijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef omearos het volgende:
[..]
thee en voetbal
En ik ben voor Twente
Wel bijzonder dan, dan krijg je toch een klein beetje een idee van hoe het voor hen is, dat is wel fijn om met je familie te beleven denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef omearos het volgende:
[..]
ik vond het erg tof, al zijn we niet lang in het museum zelf geweest omdat we al snel de tocht in het donker hadden (als een blinde met een stok alledaagse dingen doen) en daarna het eten in het donker. Voor die 2 activiteiten moet je wel reserveren.
Ik was daar met familie, en voor ons was het speciaal omdat enkele familieleden langzaam blind worden. Dan ben je daar toch met een ander gevoel denk ik.
lolo, patat en friet is gewoon 1 pot nat imo. bij de snackbar krijg je overal wel t juiste meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja![]()
Net als patat in plaats van friet
Ik ben van huis uit voor PSV, maar veel kan het me niet schelen. Papa is wel nogal gek van Amsterdam sowieso, dus die is nu wel voor Ajax
quote:
das dubbel arme jijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:41 schreef omearos het volgende:
[..]
ik kijk voetbal uit vervelingen aangezien ik uit Enschede kom moet ik dan wel voor Twente zijn
Nog 2 uur en dan eindelijk eens Snakes on a Plane kijken
Trotse Brabo jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
lolo, patat en friet is gewoon 1 pot nat imo. bij de snackbar krijg je overal wel t juiste mee
brabo he? kun je ook niet helpen dan gelukkig is benny er om je weer op t rechte pad te brengen
al moet ik zeggen dat je vader wel ok is ?:)
hehe brabant is wel ok hoor. ben zelf gek genoeg geweest om brabant van meeuwis ooit op een meet te zingenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trotse Brabo jaMaar wie weet word ik op het rechte pad geloodst
Ik word er knettergek vanWe moeten nu een heel ander zenderpakket omdat papa per se AT5 wil
Opgegroeid in Almelo, nog ergerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef gomi het volgende:
[..]
das dubbel arme jij
snakes on a plain was bagger imo btw
hehe almelo oh jeequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef omearos het volgende:
[..]
Opgegroeid in Almelo, nog ergermaar kan me nu wel vermaken met stoplichten
ik zal straks wel zien hoe erg het is
Zal het nu gaan zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe almelo oh jee
jullie staan nog voor iig. jammer genoeg
ah was echt niets imo. heb m volgensn m mij niet eens afgekeken
Oh leuk!quote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ze is er heeeeeeeeeeeel blij mee, dank je wel
ook al aan de grote schoonmaak? Ik ben ook flink aan het opruimen, kastjes uitmesten. Wat kan er een hoop gewoon wegquote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik heb de kelder onder handen genomenen ga zo de bijkeukenkastdinges aanpakken. Ik word er zo intens gelukkig van
4 vuilniszakken naar het grofvuil, heerlijk
![]()
Ja er kan altijd een hoop wegquote:Op zondag 31 juli 2011 14:40 schreef omearos het volgende:
[..]
ook al aan de grote schoonmaak? Ik ben ook flink aan het opruimen, kastjes uitmesten. Wat kan er een hoop gewoon weg
idd, opruimen die spullen. Hier verdwijnt het in de zak voor de kringloopquote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja er kan altijd een hoop weg
Ik bewaar nogal gauw iets, maar sommige dingen liggen al jaren ongebruikt dus hoppa weg ermee
Aaah yes, gelukkig maar!! Succes en smakelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Weer thuis. Prima naar mijn zin gehad,.
NU even koken en eten enzo.
Ja dank je wel jammer dat er een aanrijding was tussen Nijmegen en Oss. Ben daarom via Venlo gegaan..quote:Op zondag 31 juli 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah yes, gelukkig maar!! Succes en smakelijk.
Ik moest door de oranje kleur en trap meteen denken aan Ray Cokesquote:Op zondag 31 juli 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Het was weer leuk in Amsterdam.
Jaquote:
Hier is de lucht knalblauw en stralend zonnetje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee donker shitweer nog![]()
Ik kreeg net een verlofurenoverzicht.
We hebben al niks maar ik heb van die van dit jaar nog niks gebruikt, wat ik mee had genomen van de andere jaren is nog niet op
Ah ja anders is het weer een chaos als je terugkomtquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja kan hoor, maar ik wacht het weer wel ff af.
Ik ga toch niet weg.
Ja het is echt een leuk boekquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh heb je dat nog niet uit?
Het is wel echt een boek om van te genieten he![]()
Ik heb een nieuwe verslaving.
Vitaalbartjes
Oh klinkt lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja van die Bartjes, van die driehoekige broodjes, met pompoenzaad en zo
Nicequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Kijk maar op Facebook voor de echte fans.
Tof! Heb je hem online gevonden of in een winkeltje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaay, ik heb mezelf net getracteerd op een Murakamiboek dat ik nog niet had.
Pinball 1973.
Beste jaar ooit
Ja, ik twijfel nog wel of ik nu nog een dagje ga. Financieel is het misschien niet al te verstandig. Maar ik heb nog even bedenktijd. Deze en volgende week heb ik sowieso geen tijd, aangezien ik beloofd heb iedere doordeweekse dag even te werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bos je wilde toch een keertje een dagje uit met de trein, nu is het wel leuk dat je voor deze meet ook al zo hop een flink stuk op stap bent geweest!
Tijd genoeg om nog te denken jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog wel of ik nu nog een dagje ga. Financieel is het misschien niet al te verstandig. Maar ik heb nog even bedenktijd. Deze en volgende week heb ik sowieso geen tijd, aangezien ik beloofd heb iedere doordeweekse dag even te werken.
En nog even voor Bella als ze terugleest; hop hop cherry popquote:
Ik ken aanlopen van mensen uit regio Twente/Gelderland/Overijssel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh gebruiken jullie in Maastricht ook werkwoorden als afgewerkt en aanrijden/aanfietsen/aanlopen?
We hebben het nu in de KSC daarover en in de Ranstad/Noorden kijken ze dan raar op als je die woorden gebruikt..
Ik wist dat natuurlijk al, maar nu hebben we het er toevallig over.
Ik heb geen idee, maar ik ken het alleen uit het Oosten. Ik heb best veel vrienden in Brabant en ik heb het daar nog nooit gehoord, maar dat kan ook toeval wezen, een bietjequote:
Ja in het weekend ook als ik het goed heb!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Aanlopen is toch Brabants?
Bos, heb je zo een dagkaartje van de Hema gekocht?
Kun je een willekeurige dag mee treinen, ik weet alleen niet of die ook in het weekend gelden
Nee, niet gekocht. Maar ik heb wel een voordeelurenkaart. Dus heb sowieso korting.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Aanlopen is toch Brabants?
Bos, heb je zo een dagkaartje van de Hema gekocht?
Kun je een willekeurige dag mee treinen, ik weet alleen niet of die ook in het weekend gelden
Uno en Skip-Boquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh wat is dat kaartenspelletje ook alweer wat jij speelde, is dat Uno of iets anders?
Skip-Beau lijkt wel een voornaamquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uno en Skip-Bo![]()
Ow ja Bos, ik heb ook een voordeelurenkaartchipknipreisproduktdatnoggeactiveerdmoetworden, dus ik koop die kaartjes idd ook niet
Dat is wel een leuk spelquote:
http://www.setgame.com/set/puzzle_frame.htmquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk spel. Speel ik soms op internet, staat ergens een topic over, met elke dag zo'n nieuwe waarbij je hem zo snel mogelijk moet oplossen
Precies, die jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.setgame.com/set/puzzle_frame.htm
Volgens mij staat het topic in GAM
Ja, ik heb het er wel eens over gepost jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja Bos, die heb ik wel eens gespeeld, volgens mij omdat jij het er een keer over had, dat is leuk![]()
MIj best, maar ik ben er best wel "uit" zeg maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb die puzzel bij mn favorieten opgeslagen, zullen we m samen maken elke morgen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb die puzzel bij mn favorieten opgeslagen, zullen we m samen maken elke morgen?
Valt reuze mee. ALs je die tijden in dat topic, met die van mij vergelijkt ben ik erg slecht.quote:
quote:
Okeequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik kan een hoop hebben zolang mensen het niet slecht bedoelen
Maxim?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Rembo en Rembo op tv, presenteert die ook nog wat?Ik loop ook altijd zo achter
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Even voor de duidelijkheid.
Ik heb een foto van mezelf op Facebook gezet waarop ik met een zwabber aan het dweilen ben en daar Zwab getagd.
Ja, ik voelde me ook best wel redelijk goed daar. Had even een dipje op een gegeven moment, maar daarvoor en daarna ging het gewoon erg lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
En Bos, die foto op FB, met dat biertje.. Wat zie je er heerlijk opgewekt uit
Het straalt er van alle kanten afquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me ook best wel redelijk goed daar. Had even een dipje op een gegeven moment, maar daarvoor en daarna ging het gewoon erg lekker.
Ik heb wel meer foto's maar daar staan andere KSC_ers op, dus ga die niet zomaar postenquote:
Ik dacht al toen ik het filmpje ging bekijken. Mastadon is toch harde muziek? In het begin had ik echt dus iets van ja en nu?,,quote:
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gaga Goo goo babywear
[ afbeelding ]
Ik wil um!
Nou! Prachtig weerquote:
Wat heb je gekocht, voer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Zow, ik heb net Zooplus weer rijk gemaakt![]()
Ik doe mn bestelling maar in twee dagen, en kijk wat ik bij elkaar bestel, die prutsers kunnen niet inpakken, nu kies ik zelf wat er bij elkaar in dozen kan en wat niet
Ik moest even googlen wat een furminator is, kom ik deze tegen:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn eten, snacks, een furminator maar dan de neppe, brokken, kauwdingen
Ik kende deze donkere nog niet, dit vind ik wel heel tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zo een amerikaanse akita toch?
Hier in Nederland showen echt hele hele mooie, ik ga ze ff zoeken
Sinds wanneer heb jij krulstaarten dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Bah ja, ik ben ook niet blij met mijn krulstaarten
Sjon en Bilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij krulstaarten dan?
Ah, das voor mij een gewone staartquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon en Bil![]()
Die krulstaarten mogen helemaal niet, Chico heeft als enige de ouderwetsche correcte staartdracht
Over spullen gesproken, ik zou wel een rondje Ahoy willen shoppen, maar daar heb ik nu écht geen geld voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn eten, snacks, een furminator maar dan de neppe, brokken, kauwdingen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind t sowieso vies dat je recht in hun aars kijkt als ze voor je lopen![]()
Oh ik kijk ook ffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Oei , ik ga ff thee pakken, en dan ga ik de nieuwe Set doen.
Omdat ik het waard ben
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij een setje met die groene linksboven?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat kan ik nu niet meer zien nu ik klaar ben
Neuh ik zit 20 dingen tegelijk te doen en af en toe keer ik even terugquote:
Succes met de comics!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, ik was net op tijd klaar, de post is dr
Wat een zooitje weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Toppunt van efficiëntie weer, die mensen van PostPuntAnaal.
Eerst komt er iemand met 2 aangetekende brieven, dan komt er iemand met een bundel post, en dan komt er iemand met een aangetekend pakketje.
De brieven en het pakketje ( dikke vlop ) komen van dezelfde afzender in dezelfde zaak.
Ik vraag me werkelijk waar af waarom niet 1 PostPuntAnaal persoon dit alles hier aan kon bieden, ze kwamen in een tijdsbestek van een kwartier
Dan moeten ze samenwerken binnen zo'n bedrijf, dat lukt nooit, zeker als het groot isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, die instantie, een ministerie nog wel, had ook gewoon 1 pakketje kunnen maken van 4 verschillende enveloppen in 1 zaak, scheelt de belastingbetaler weer centjes he
Yesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Luts![]()
Pisje, ik vond gisteren nog twee hele leuke Prince optredens.
Wil je ze zien?
Ik heb hem laatst gedownload maar ik heb nu een paar weken een nieuwe laptop, ff opnieuw zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga the Gold Experience nog es luisteren![]()
Heb je die cd?
Nee joh ben je mal, of je moet zwemmen in je brandbare cd'squote:
Ja nou kost mij niks hoor, dus zeg t maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh ben je mal, of je moet zwemmen in je brandbare cd's
Oke doe dan maar, thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou kost mij niks hoor, dus zeg t maar
Ik twijfeldequote:
Ik hoorde t meteen aan de gitaar hoorquote:
Ja maar jij bent een kennerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoorde t meteen aan de gitaar hoor
Ja het voelt iets prettiger vanaf Zondag, maar die doorlopen ogen blijven wel. Ik denk dat mijn ogen het liefst de hele dag dicht zitten, zonder lenzen, zonder mascara. Stelletje zeikerdsquote:
Nee, even op YT gekeken, maar ken ze volgens mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ken je the Ride trouwens?
En Days of Wild?
Als het past zet ik die dr nog wel bij![]()
Oh en ik baal nog steeds echt als een stekker dat ie dat nieuwe nummer precies die ene gig waar ik niet bij was gespeeld heeft![]()
Klootzakje!
Is dat trouwens je favo album?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga the Gold Experience nog es luisteren![]()
Ja nu welquote:
Nee volgens mij niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
maar van die oude dingen is Parade mn favo hoor![]()
Ken je die ?
Yes, heel graag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, hij brandt nu, wil je weten hoe de liedjes heten of boeit dat niet?
Goed gedaan Postanaalvrouwequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Was al geroggeld , hijs al ingepakt inmiddels![]()
Gaat zo op den busch![]()
Post.Anaal , here we come
Ja, normaal lees ik er altijd over, nu heb ik het zelf, maar het was maar een simkaartje van Vodafone, dus whateverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Huh?
Ze tekenen aangetekende zelf en duwen ze dan door je bus?
En dan zeker 20 minuten in de wacht bij PostAnaal, neh, daar is het te mooi weer voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik een klacht zou indienen hoor, zeker als je gewoon thuis was , mafkezen
Schriftelijk natuurlijk vrouwkequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeker 20 minuten in de wacht bij PostAnaal, neh, daar is het te mooi weer voor
Krijg ik dan een gratis setje zegels?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schriftelijk natuurlijk vrouwke![]()
Dat kan volgens mij per mail
Is het je al gelukt? Ik heb de kaarten hier voor me neer gelegd en heb ze opgeschreven..quote:
Was rond de kerst in de bonus bij de AH, maar het is ook te koop bij Bart Smit, BLokker INtertoys e.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh jij hebt het spel echt?
Waar heb je dat gekocht Bos?
Kun je het ook met zn tweetjes spelen of gaat dat niet?
Set-Meetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:13 schreef Lutte het volgende:
Er wil niemand meer tegen mij setten omdat ik altijd win
Oke Bos, leuk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
Als ik terugkom zal ik even zes foto's schieten eventueel.
Tot dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |