Ik was vet stoer, blowen in de trein. grote bek als iemand er wat van zegt... echte gangsters!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
Als je een jaar of 17, 18 bent, dan maken dat soort dingen je gewoon veel minder uit.
Later denk je bij jezelf, je zou je dood moeten schamen, maar ach.
Die fase heb ik ook gehad ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was vet stoer, blowen in de trein. grote bek als iemand er wat van zegt... echte gangsters!
Ik heb nu een broertje dat jassen met een bontkraag draagt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nu een broertje zou hebben en hem dat zien doen dan sloeg ik hem
goed bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
Maar aan de andere kant, hij is al wél gestopt met blowen.
nu voel ik me oudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat je zegt Rival, in die tijd deden mensen ook helemaal niet moeilijk als je een joint rookte in de trein.
En mocht er iemand bij zitten die er wel last van had en dat zei, dan maakten we m ook gewoon uit.
Vroeger.
Vroeger was ALLES beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat je zegt Rival, in die tijd deden mensen ook helemaal niet moeilijk als je een joint rookte in de trein.
En mocht er iemand bij zitten die er wel last van had en dat zei, dan maakten we m ook gewoon uit.
Vroeger.
Vroegah, met Peter Tosh al spelende op de ghettoblaster...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Vroeger.
Mijn ouders hadden dit nummer altijd op een bandje in de auto.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, met Peter Tosh al spelende op de ghettoblaster... [ afbeelding ]
quote:
Ha, heer en mevrouw Boomboomboomquote:
Mick, kijk hem knetterstoned zijn dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hadden dit nummer altijd op een bandje in de auto.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ha, heer en mevrouw Boomboomboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voeding is het dus nietquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Ben een beetje in een kutstemming.
Kan me voorstellen dat je je daar klote door voelt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind hij ervan?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |