In Amsterdam bezorgt men op zaterdag post, dus iig voor een deel van het personeel is dat een normale werkdag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:23 schreef Klonk het volgende:
Effe lezen, eerste deel over de sortering zeg ik niets over, mijn reactie gaat over het tweede deel of Zaterdag wel of geen ''gewone'' werkdag is
ik reageerde op geen aangetekende en geen remboursen op zaterdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:23 schreef Klonk het volgende:
Effe lezen, eerste deel over de sortering zeg ik niets over, mijn reactie gaat over het tweede deel of Zaterdag wel of geen ''gewone'' werkdag is
Dat staat bij T&T.quote:31.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
01.11.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
pssst, bijna goed!quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:09 schreef donnie1992 het volgende:
PSST, tegenwoordig ook Rembours zaterdag. Alleen bedrijven/scholen worden niet meer gedaan op zaterdag.
standaard toch? alleen zodra het pakket een J17 heeft, laat je scanner dat prachtig zien, en mag de planbaliemedewerker/inname medewerker hem weer innemen....quote:Op maandag 7 november 2011 04:03 schreef donnie1992 het volgende:
Bij ons niet :S
Daar moeten wij als bezorgers de pakketten tijdens het inscannen sorteren.
Voorgemeld en wordt volgbaar betekend niets meer dan: de verzender heeft aangegeven een pakket te willen versturen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb vorige week een pakketje besteld wat de volgende dag in de winkel bezorgd zou worden. Uurtje later een T&T gekregen, prima. Nu staat de status al een week op "De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar", zonder maten of gewichten.
Is het normaal dat dat zo lang duurt? Ik bestelde expres bij een winkel dat het de volgende dag bezorgd zou worden en nu zit er na een week alsnog geen schot in de zaak.
Dus PostNL heeft het pakket zelf nog niet ontvangen van de webwinkel?quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef Spro het volgende:
[..]
standaard toch? alleen zodra het pakket een J17 heeft, laat je scanner dat prachtig zien, en mag de planbaliemedewerker/inname medewerker hem weer innemen....
[..]
Voorgemeld en wordt volgbaar betekend niets meer dan: de verzender heeft aangegeven een pakket te willen versturen.
Daar lijkt het helaas wel op.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dus PostNL heeft het pakket zelf nog niet ontvangen van de webwinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |