abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100648602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef indaha het volgende:
Wat zijn ze al groot *; en hoe hou je ze uit elkaar :o
Je kan het aan hun koppie zien :Y Pim heeft een overbeet en daarmee een puntiger koppie dan Tim en Pim heeft witte voetjes en Tim niet :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:37:13 #182
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_100649315
Potver wat zijn ze gegroeid, of niet? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_100649492
Nieuwe kittens O+

Wat goed dat je hebt kunnen voorkomen dat Joe het asiel in moest!
Ga je ze nieuwe namen geven?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_100649852
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Potver wat zijn ze gegroeid, of niet? :o
Ja! Ze zijn al 2.6 kilo! :o
pi_100649862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:43 schreef Mry het volgende:
Nieuwe kittens O+

Wat goed dat je hebt kunnen voorkomen dat Joe het asiel in moest!
Ga je ze nieuwe namen geven?

Nee ze staan nu zo al geregistreerd dus ik hou deze namen mooi :)
pi_100658655
Ik geloof dat ik een bange kittensinvasie heb, Socks uitgezonderd :') Joe die hier zo stoer binnenkwam is nu erg bang en rent alleen maar voor me weg. Als ik eenmaal de kans heb om hem te aaien dan gaat het wel en blijft ie zelfs even lekker bij me zitten, maar zodra ik sta is 'ie bang.
Donder heb ik even uit de bench gelaten want die leek niet zo bang dus die mocht even rond lopen. Eenmaal uit de bench is ook hij bang totdat ik hem te pakken heb. Toen ik Donder uit de bench haalde is Bliksem er ook uit gegaan want hij wilde met zijn broertje mee. Ik ben benieuwd hoe we die vanavond weer de bench in krijgen, want hij is niet echt vriendelijk zo buiten de bench :')
De angst van Joe en Donder is denk ik binnen een paar dagen weg. Bliksem zal wat langer duren maar gaat ook wel goed komen.
En dan hebben we nog Socks die het liefst de hele dag op de schoot van mijn vriend ligt O+ De coordinator heeft voor Socks dezelfde geboortedatum aangehouden als voor Donder en Sterre, maar dat klopt echt niet. Dat zou betekenen dat madame 6 weken is, maar wel al 870 gram weegt. Dat is erg veel voor 6 weken, maar Socks is hartstikke dun dus dat klopt niet. Ook heeft ze al haar uiteindelijke kleur ogen. Ik schat haar op een week of 8/9.
pi_100658772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof dat ik een bange kittensinvasie heb, Socks uitgezonderd :') Joe die hier zo stoer binnenkwam is nu erg bang en rent alleen maar voor me weg. Als ik eenmaal de kans heb om hem te aaien dan gaat het wel en blijft ie zelfs even lekker bij me zitten, maar zodra ik sta is 'ie bang.
Donder heb ik even uit de bench gelaten want die leek niet zo bang dus die mocht even rond lopen. Eenmaal uit de bench is ook hij bang totdat ik hem te pakken heb. Toen ik Donder uit de bench haalde is Bliksem er ook uit gegaan want hij wilde met zijn broertje mee. Ik ben benieuwd hoe we die vanavond weer de bench in krijgen, want hij is niet echt vriendelijk zo buiten de bench :')
De angst van Joe en Donder is denk ik binnen een paar dagen weg. Bliksem zal wat langer duren maar gaat ook wel goed komen.
En dan hebben we nog Socks die het liefst de hele dag op de schoot van mijn vriend ligt O+ De coordinator heeft voor Socks dezelfde geboortedatum aangehouden als voor Donder en Sterre, maar dat klopt echt niet. Dat zou betekenen dat madame 6 weken is, maar wel al 870 gram weegt. Dat is erg veel voor 6 weken, maar Socks is hartstikke dun dus dat klopt niet. Ook heeft ze al haar uiteindelijke kleur ogen. Ik schat haar op een week of 8/9.
Bij jou gaat de bangheid binnen mum van tijd weg!
O+
pi_100658875
Ze zijn er ook pas net dus dat komt wel goed bij jullie :* en Joe was er vanmiddag alleen dus misschien moet hij wennen aan de anderen of hij merkt hun angst.
In ieder geval heeft Socks al een vriend gevonden :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100658952
Bliksem kan echt zo hard gillen :o echt niet normaal!
pi_100659462
Zo klinkt Bliksem (en ja dat zijn mijn voeten :+)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:21:59 #191
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_100660632
Snoeihard gillen :D :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_100662066
Zo donder en bliksem zitten in de bench :D donder was makkelijk maar bliksem niet. Hem konden we niet normaal pakken en hij kroop overal achter waar wij niet bij konden. Op het laatst stond ik klaar met een handdoek om Bliksem in te doen en lokte mijn vriend hem naar mij toe. We verwachtten een heel wild kitten (vandaar de handdoek), maar toen ik hem in de handdoek had deed ie niks dus ik besloot hem maar zonder handdoek op te pakken en tegen me aan te drukken en wat was ie lief en rustig O+ zo rustig dat ie op mijn borst een beetje in slaap viel en ik besloot om nog even met hem op de bank zitten en daar heeft hij even geslapen. O+ niks geen gevaarlijk kitten :D
pi_100662112
Ach, wat een schatje :) Die heb je vast en zeker binnen no-time omgetoverd in prachtige sociale katjes :Y
pi_100669946
Al een uur lang zit er een kitten te mauwen :O
pi_100669965
Het begint lichtelijk irritant te worden :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:16:36 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100670490
Oordopjes hebben? :D Er zit maar één ding op: knuffelen die beestjes! *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100671103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:16 schreef Rewimo het volgende:
Oordopjes hebben? :D Er zit maar één ding op: knuffelen die beestjes! *;
Haha ik heb er wel aan gedacht om ze te kopen _O-
De mauwer is bekend en het is Bliskem! Vanmorgen is Donder even uit de bench geweest en heeft heerlijk met me gekroeld O+ hij klom bijna in me :D ondertussen zat Bliksem vanuit de bench keihard te mauwen, ik dacht om zijn broer dus Donder weer bij Bliksem gezet maar hij hield niet op. Aangezien vriend en ik vandaag hele dag weg zijn vind ik het sneu als Bliksem de hele dag gaat mauwen en niemand kan er wat aan doen. Ik heb nu een kleine krabpaal in de bench gezet waar ze onder in kunnen. Ze kropen er beide meteen in en het mauwen stopte! :D hij kan zich nu lekker verstoppen en dat geeft hem een veilig gevoel. De krabpaal gaat er wel uit als we thuis zijn anders blijft 'ie zich verstoppen en kan ik hem nooit optillen.
Joe eet elke keer 2 porties vlees zoveel honger heeft ie. Gister zelfs 3 porties achter elkaar :o Socks is erg mager en heeft altijd honger werd mij verteld en dat klopt. Vanmorgen at ze heel gulzig brokjes en dan heeft ze geen rem, ze stikte er bijna in :X maar het is een onwijs lekker ding dat echt de hele dag op schoot wil O+ ik heb een kruik voor haar neergelegd waar ze lekker op kroop en helemaal gelukkig mee is. Ze is nu bijna vlovrij :D gister zaten er nog levende vlooien in, nu zijn ze allemaal dood.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oognip op 13-08-2011 10:39:29 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:46:02 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100671418
Goede berichten dus. Slim om de krabpaal er niet in te laten want dan gaan ze zich inderdaad steeds terugtrekken. Maar wel fijn dat je dat ontdekt hebt: beter voor je nachtrust :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100672255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef Oognip het volgende:
Zo donder en bliksem zitten in de bench :D donder was makkelijk maar bliksem niet. Hem konden we niet normaal pakken en hij kroop overal achter waar wij niet bij konden. Op het laatst stond ik klaar met een handdoek om Bliksem in te doen en lokte mijn vriend hem naar mij toe. We verwachtten een heel wild kitten (vandaar de handdoek), maar toen ik hem in de handdoek had deed ie niks dus ik besloot hem maar zonder handdoek op te pakken en tegen me aan te drukken en wat was ie lief en rustig O+ zo rustig dat ie op mijn borst een beetje in slaap viel en ik besloot om nog even met hem op de bank zitten en daar heeft hij even geslapen. O+ niks geen gevaarlijk kitten :D
Wat een avontuur moest het voor hem geweest zijn _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_100673113
Jullie hebben ineens net zo'n volle bak als wij, in een beetje dezelfde samenstelling qua kittens uit verschillende nestjes :D

Klinkt allemaal al goed zeg :Y
pi_100680106
Socks is echt te leuk O+ O+ O+

ik mocht even komen kijken ook al was Oognip er niet :+

Joe lag lekker in de vaste kittenslaapplaats te slapen, namelijk de tv-kast _O-
Donder en Bliksem lagen in de kittenkrabpaal maar Donder vond me volgens mij zelfs best lief, ik kreeg een kopje door de tralies heen O+

En Socks O+ oh echt die is leuk O+ ze begon al te spinnen voordat ik dr had opgepakt *) ze is ook echt mooi enzo, maar god wat dun :X
♥ scars make us who we are ♥
pi_100684612
Socks is echt leuk he!? O+ het is ook een hele mooie meid maar o zo dun. Kun jij je voorstellen dat ze maar 6 weken is geschat? Mevrouw weegt bijna 900 gram en dat is voor 6 weken veel dus klopt nik van.
Bleef Joe lekker liggen toen je het kastdeurtje open deed?
Ik heb zin om ze zo weer te zien! :D
pi_100689420
Wat een ontwikkelingen in gastgezin oognip. :D Veel succes met je nieuwe logees. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100689708
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Socks is echt leuk he!? O+ het is ook een hele mooie meid maar o zo dun. Kun jij je voorstellen dat ze maar 6 weken is geschat? Mevrouw weegt bijna 900 gram en dat is voor 6 weken veel dus klopt nik van.
Bleef Joe lekker liggen toen je het kastdeurtje open deed?
Ik heb zin om ze zo weer te zien! :D
Socks is echt heel erg leuk ja O+
En nee ik geloof niks dat ze 6 weken is, ze is extreem mager, als ze 900 gram was met 6 weken was ze echt veeeeeeel dikker.
Joe keek een beetje zo van }:| wie ben jij dat je mijn lekkere dutje verstoort :?
Bliksem ging blazen, maar meer zo van verbazing dan dat ie me echt eng vond geloof ik _O-
pi_100691333
Ik ben weer thuis en alle kittens zitten heerlijk te smullen O+
Nog wat foto's van gister:
Socks

Socks op schoot

Bliksem gisteravond na de klopjacht _O-

Donder kan ook goed schreeuwen :Y

MM je hebt Joe dus wel kunnen aaien? O+ Super
pi_100691457
Ah wat zijn ze lief
pi_100691723
Wat een leukerds weer! Weer een huis vol kittens, Oognip..
pi_100691768
Nou, aaien _O- het was zo van
M_M: goh waar zou Joe zijn *in kastje kijkt* hoi Joe :W
Joe: }:| hoi Mama_Mia }:|
M_M: O+ *hand uitsteekt*
Joe: }:| tyf es op ik wil slapen :6
M_M: *stug aai doet*
Joe: }:| heb je nou genoeg gedaan }:|
M_M: nou slaap lekker dan :W *kastje dicht doet*
Joe: *) *niesniesnies*
pi_100692930
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een leukerds weer! Weer een huis vol kittens, Oognip..
En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max is _O- De volgende keer ga ik me er echt echt echt aan houden O-)
Joe is de bench in geraced om daar me teen muisje te gaan spelen. Bliksem geeft af en toe Joe een mep en Joe Bliksem O+ Donder is verliefd op mij en Socks is tegen alle dieren aan het blazen en grommen, vooral als ze aan het eten en drinken is.
pi_100693202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:

[..]

En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max is _O- De volgende keer ga ik me er echt echt echt aan houden O-)
Joe is de bench in geraced om daar me teen muisje te gaan spelen. Bliksem geeft af en toe Joe een mep en Joe Bliksem O+ Donder is verliefd op mij en Socks is tegen alle dieren aan het blazen en grommen, vooral als ze aan het eten en drinken is.
Donder is leuk O+

En Socks bleef ook aan het kletsen als ze aan het eten was, maar ze werd absoluut niet agressief, ze spinde zelfs terwijl ik haar aaide tijdens het eten O+

Verdorie Oognip, nu wil ik weer heel vaak langskomen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')