Je kan het aan hun koppie zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef indaha het volgende:
Wat zijn ze al grooten hoe hou je ze uit elkaar
Ja! Ze zijn al 2.6 kilo!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Potver wat zijn ze gegroeid, of niet?
Nee ze staan nu zo al geregistreerd dus ik hou deze namen mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:43 schreef Mry het volgende:
Nieuwe kittens![]()
Wat goed dat je hebt kunnen voorkomen dat Joe het asiel in moest!
Ga je ze nieuwe namen geven?
Bij jou gaat de bangheid binnen mum van tijd weg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof dat ik een bange kittensinvasie heb, Socks uitgezonderdJoe die hier zo stoer binnenkwam is nu erg bang en rent alleen maar voor me weg. Als ik eenmaal de kans heb om hem te aaien dan gaat het wel en blijft ie zelfs even lekker bij me zitten, maar zodra ik sta is 'ie bang.
Donder heb ik even uit de bench gelaten want die leek niet zo bang dus die mocht even rond lopen. Eenmaal uit de bench is ook hij bang totdat ik hem te pakken heb. Toen ik Donder uit de bench haalde is Bliksem er ook uit gegaan want hij wilde met zijn broertje mee. Ik ben benieuwd hoe we die vanavond weer de bench in krijgen, want hij is niet echt vriendelijk zo buiten de bench
De angst van Joe en Donder is denk ik binnen een paar dagen weg. Bliksem zal wat langer duren maar gaat ook wel goed komen.
En dan hebben we nog Socks die het liefst de hele dag op de schoot van mijn vriend ligtDe coordinator heeft voor Socks dezelfde geboortedatum aangehouden als voor Donder en Sterre, maar dat klopt echt niet. Dat zou betekenen dat madame 6 weken is, maar wel al 870 gram weegt. Dat is erg veel voor 6 weken, maar Socks is hartstikke dun dus dat klopt niet. Ook heeft ze al haar uiteindelijke kleur ogen. Ik schat haar op een week of 8/9.
Haha ik heb er wel aan gedacht om ze te kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:16 schreef Rewimo het volgende:
Oordopjes hebben?Er zit maar één ding op: knuffelen die beestjes!
Wat een avontuur moest het voor hem geweest zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef Oognip het volgende:
Zo donder en bliksem zitten in de benchdonder was makkelijk maar bliksem niet. Hem konden we niet normaal pakken en hij kroop overal achter waar wij niet bij konden. Op het laatst stond ik klaar met een handdoek om Bliksem in te doen en lokte mijn vriend hem naar mij toe. We verwachtten een heel wild kitten (vandaar de handdoek), maar toen ik hem in de handdoek had deed ie niks dus ik besloot hem maar zonder handdoek op te pakken en tegen me aan te drukken en wat was ie lief en rustig
zo rustig dat ie op mijn borst een beetje in slaap viel en ik besloot om nog even met hem op de bank zitten en daar heeft hij even geslapen.
niks geen gevaarlijk kitten
Socks is echt heel erg leuk jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Socks is echt leuk he!?het is ook een hele mooie meid maar o zo dun. Kun jij je voorstellen dat ze maar 6 weken is geschat? Mevrouw weegt bijna 900 gram en dat is voor 6 weken veel dus klopt nik van.
Bleef Joe lekker liggen toen je het kastdeurtje open deed?
Ik heb zin om ze zo weer te zien!
En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een leukerds weer! Weer een huis vol kittens, Oognip..
Donder is leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max isDe volgende keer ga ik me er echt echt echt aan houden
![]()
Joe is de bench in geraced om daar me teen muisje te gaan spelen. Bliksem geeft af en toe Joe een mep en Joe BliksemDonder is verliefd op mij en Socks is tegen alle dieren aan het blazen en grommen, vooral als ze aan het eten en drinken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |