quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Ja ik heb ook natte ogen, lieve Emma eindelijk vertrouwen gekregen in de mensen dankzij de goede zorgen van Oognipen vriend en het dan uiteindelijk niet redden, het is idd niet eerlijk
Rust zacht .
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Arme Emma, hier ook natte ogen. Ze was zo mooi en je hebt het zo goed gedaan met haar![]()
Rust zacht lieve Emma!
Wat een mooie gedachte Oognipquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Dankzij Emma (en Oscar) weet ik wel dat ik het toch erg leuk vind om bange kittens op te vangen. Dankzij hen weet ik hoe mooi het is om van zulke bange kittens zulke leuke kittens te maken. Ik heb zoveel van ze geleerd en vind het echt zo erg dat het zo moet aflopen
Ik snap wel een beetje hoe het dochtertje zich voelt. De kat van mijn ouders heeft in 2004 een nestje gehad (we waren door geldgebrek destijds net te laat met sterilisatie). Vier kittens, waarvan er eentje het vanaf het begin af aan al minder deed..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:05 schreef Oognip het volgende:
Voor het nieuwe gastgezin is het ook sneu. De dochter van het gezin heeft onwijs veel tijd in Emma gestoken om haar te voeren en zo. Het blijft dan zo sneu als je zo je best doet maar het kitten wordt niet beter
Nu zit ik weer met tranen in mijn ogen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:13 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje hoe het dochtertje zich voelt. De kat van mijn ouders heeft in 2004 een nestje gehad (we waren door geldgebrek destijds net te laat met sterilisatie). Vier kittens, waarvan er eentje het vanaf het begin af aan al minder deed..
Hij was wat kouder, kwam niet goed aan. Dierenarts had er niets anders over te melden dat er niet genoeg melk was voor de 4 kittens. Dus, warm houden en bijvoeren. In die periode ben ik iedere schooldag in mijn grote pauze naar huis toe gefietst (de pauze duurde 20 minuten, en dat was ik kwijt aan alleen al heen en weer fietsen) om het kleintje onder mijn trui warm te houden en wat bij te voeren.
Tot ik op een middag thuis kwam en kreeg te horen dat er iets was dat ik moest weten.. toen wist ik het al direct. Ondanks dat ze maar 10 dagen oud is geworden, vond ik het zo verschrikkelijk, ik had zo mijn best gedaan om te proberen het ukje het te laten redden, maar het lukte niet.
Ze heeft wel nog een glimps van de wereld kunnen zien (de oogjes gingen net open). We hebben haar daarna in een blikje gelegd met watjes en begraven in de tuin. Bij handvaardigheid moesten we kleien, heb ik er een klein steentje op gemaakt waar een kat op ligt wat er op kwam te staan.
Toen we gingen verhuizen hebben we haar zelfs meegenomen.Was best bijzonder om na 2 jaar het blikje op te graven. Ze ligt nog steeds bij mijn vader in de tuin, hij gaat binnenkort weer verhuizen, als het blikje nog intact is, dan neemt hij haar weer mee.
Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu zit ik weer met tranen in mijn ogen.
Thanksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef Takaiki het volgende:
Emma![]()
In ieder geval heeft ze bij jullie nog een hele fijne tijd gehad![]()
Sterkte Oognip en vriend
Mooie gedachtequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Het volgende naamloze kittenpoesje dat ik ga opvangen gaat Emmy heten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Het volgende naamloze kittenpoesje dat ik ga opvangen gaat Emmy heten
quote:wat lief dat je aan ons denkt, we zijn er weer. Het krijgt een plekje......maar misschien wat annet zegt het went nooit. Er gaat geen dag voorbij of haar naam valt wel, helemaal waarschijnlijk omdat oscar heel beteuterd zat te kijken en nu indruk maakt door te blazen naar zijn nieuwe vriendjes. Die drie zijn aan elkaar gewaagd en oscar komt er moeilijk tussen. De adoptie ouders willen oscar nu niet meer, ik snap dat ze Emma wilde en oscar op de koop toe namen, maar nu is en zit hij er zo verkoren bij. Maar goed, ze groeiwn allemaal goed maken mijn huiskamer onveilig en terroriseren mijn honden hahahaha.
quote:met sam gaat het goed
vandaag was hij met een sprinkhaan in huis gekomen.
hij is dolgraag buiten, en hij voelt zich helemaal thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |