abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100832017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo! Dat filmpje van Bliksem :o wat goehoed *O*

edit: voor ik het vergeet, je bent welkom om de magnetron te blijven gebruiken als ik op vakantie ben :) smsen kost geld dus ik zeg het maar vast :+
wel jammer dat we niet weten hoeveel watt het is _O- we zijn maar uitgegaan van 1000 watt en dan moest de snugglesafe er 5 minuten in, maar hij blijft op deze manier geen 10 uur warm. Volgende keer maar 6 minuten proberen :)
pi_100832968
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

wel jammer dat we niet weten hoeveel watt het is _O- we zijn maar uitgegaan van 1000 watt en dan moest de snugglesafe er 5 minuten in, maar hij blijft op deze manier geen 10 uur warm. Volgende keer maar 6 minuten proberen :)
Ik zou vast ergens mijn handleiding kunnen vinden, maar ik moet nog douchen en naar bed _O- dus gewoon een beetje gokken ja :+ ik doe ook altijd maar wat :@
♥ scars make us who we are ♥
pi_100843828
Donder is ruim 20 gram afgevallen. Als hij vlees krijgt dan eet hij daar 2 hapjes van en dan stopt 'ie. Brokjes eet het mannetje ook wel, maar ook te weinig. Ik heb net ontdekt dat als ik hem het vlees uit mijn hand geef of voor hem neerleg op de grond dat hij dan wel eet, maar dat is ook geen doen hij moet leren zelf te eten. Hij heeft ook nog erg zuigbehoefte dus misschien is het een idee om hem een flesje te gaan geven. Ik kan ook denken dat hij het maar moet leren om zelf te eten, maar hij mag niet nog meer afvallen.
Ik ga zo even overleggen met de coordinator.
pi_100853785
Dondertje eet nog steeds niks. Ik moet hem een paar keer per dag convalescence aanbieden, maar ook dat wil hij niet eten. Vanavond moet hij naar de dierenarts, vriend gaat mee want ik moet helaas werken.
pi_100856185
Oh trouwens, vergeten in mijn vorige posts, Donder zit nog vol wormen terwijl hij al 2x in een week ontwormd is. De wormen maken hem waarschijnlijk heel misselijk en daarom eet hij niet.
pi_100856199
Donder en Joe O+
pi_100864742
Ach wat zielig voor Donder...

Joe heeft op bijna alle foto's zijn pootjes ergens omheen geslagen met zo'n 'van mij van mij van mij!' blik erbij :D Hij is echt leuk!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_100867704
Donder is bij de dierenarts geweest met mijn vriend en heeft een prik ontstekingsremmer/pijnstiller gehad. De dierenarts dacht een begin van niesziekte en we moeten hem bijvoeren als hij niet gaat eten. Toen vriend en Donder weer thuis waren begon Donder meteen te eten :D
Vanaf vrijdag moeten we pilletjes ontstekingsremmer/pijnstiller geven, maar als het dan goed met hem gaat dan doen we dat mooi niet.
pi_100867809
O'ja en over de wormen... Mijn vriend is bij de dierenarts geweest dus we weten nog niks over de wormen :') Morgen maar even bellen wat we daarmee moeten doen.
pi_100884550
Fijn dat Donder weer eet ^O^ en jakkes wormen -O- , ik hoop dat ze die gauw kwijt zijn.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100904925
Het eten van Donder was van korte duur -O- Het kereltje heeft vanochtend nog wel zelf gegeten en vanmiddag wilde hij al niet meer uit zijn bakje eten. Toen hebben we het op de grond gelegd en at 'ie een paar hapjes en de rest weer uit zijn bakje (ook heel weinig) en nu net wilde hij niks eten. Ik heb hem convalescence aangeboden en ook dat wilde hij niet uit zijn bakje eten, wel van mijn vinger een klein beetje maar nog steeds niet genoeg. Hij zal er zo meteen toch echt aan moeten geloven en gaan we hem dwangvoeren ;(

Met Bliksem en zijn angst gaat het elke dag beter :) Het is een lekker vreetzakje en hij loopt al steeds minder (ver) weg als we langslopen. Ik heb hem vanmiddag weer even opgepakt en ben met hem gaan zitten, hij werd steeds meer ontspannen en op een gegeven moment draaide hij zijn koppie naar me toe en begon heel grondig mijn kin te wassen _O- O+

Ik zal zo even foto's uploaden.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:35:33 #283
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100905010
Jee nieuwe foto's, maar jeetje, arme donder! Dat het kereltje maar snel mag opknappen O+
pi_100908080
We hebben een nieuwe kittenkrabpaal maar Muis en Pingoo vinden het heul geen kittenkrabpaal :{w

Joe O+

Donder O+

Bliksem O+

Bliksem pakt Pingoos staart

Socks O+
pi_100908806
Muis en Pingoo met die grote lijven op dat kleine paaltje _O- en wat een leuke foto's weer van het grut *;
En arme Donder O+ dat hij maar gauw weer zelf gaat eten en anders maar dwangvoeren -O-
pi_100908913
donder wel gaan eten he ventje. Je moet er nog van groeien.
pi_100908914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
Muis en Pingoo met die grote lijven op dat kleine paaltje _O- en wat een leuke foto's weer van het grut *;
En arme Donder O+ dat hij maar gauw weer zelf gaat eten en anders maar dwangvoeren -O-
Inderdaad, maar die kleine Donder is ook wel een echte donder. Ik had net een bakje ijs en dat wilde hij toch wel HEEL graag hebben }:|
pi_100909188
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Inderdaad, maar die kleine Donder is ook wel een echte donder. Ik had net een bakje ijs en dat wilde hij toch wel HEEL graag hebben }:|
w/ *O* :Y)
Hij doet zijn naam eer aan!
pi_100909652
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

w/ *O* :Y)
Hij doet zijn naam eer aan!
Nou _O- en dat dwangvoeren was op het laatst pas dwangvoeren _O- de eerste 14 ml vond hij heel erg lekker :) alleen de laatste 2 moesten onder dwang.
pi_100931689
Bliksem is 50 gram afgevallen in 2 dagen, Socks zit al 3 dagen op hetzelfde gewicht en heeft diarree en gister moest ze ook overgeven en Donder is wel iets aangekomen maar ook niet genoeg. Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd zieke kittens :(
Vanaf vanmiddag krijgen ze licht verteerbaar eten wat ik ze 5 a 6 keer per dag moet geven.
pi_100934833
Joe en Donder

Socks en Donder
pi_100936253
Oh Oognip :*
Komt goed met die gekke poezels O+
pi_100940941
Ja het komt best goed met de kittens hoor :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:13:47 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_100941939
Hoi :D. Wat leuk dat jij gastouder bent. Ik ben zelf ook vrijwilliger op 't DOC Enschede, erg leuk om te doen.

Ik heb er vast wat in de handen gehad die bij jou vandaan zijn gekomen :D. Vandaag is er weer een moederpoes binnengekomen met vier piepkleine beebs.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_100942743
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Hoi :D. Wat leuk dat jij gastouder bent. Ik ben zelf ook vrijwilliger op 't DOC Enschede, erg leuk om te doen.

Ik heb er vast wat in de handen gehad die bij jou vandaan zijn gekomen :D. Vandaag is er weer een moederpoes binnengekomen met vier piepkleine beebs.
Haha wat toevallig! Ik kom net bij het doc vandaan :)
Misschien dat je Joe (Black) kent? Die heb ik vorige week vrijdag bij jullie opgehaald, hij zat daar in quarantaine :)
pi_100943987
Die joekels op dat minipaaltje _O- O+
pi_100962609
Ik ben weer thuis en beestjes moeten beter, nu }:|
♥ scars make us who we are ♥
pi_100965005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben weer thuis en beestjes moeten beter, nu }:|
Hoi *O* Rhana had je gemist zeker? ;)
Ze doen het al beter hoor :Y Alleen heeft nu mijn eigenste Pingoo 16 keer overgegeven in 2 uur :X

[ Bericht 12% gewijzigd door Oognip op 20-08-2011 07:20:19 ]
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 07:16:14 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_100965011
He bah, dat is helemaal niet fijn. Goed in de gaten houden en ze moeten inderdaad allemaal NU beter!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_100965017
Dan maak ik hem meteen maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')