Ja, ik was ook Prins fan! Lekker ding, val ze maar lekker 'lastig'quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was je ook Prins fan?Joe is lekker aan het spelen met alle kittens, het maakt niet uit welk kitten het is, hij ziet wel welke hij te pakken krijgt
hij racet van de een naar de ander
Whehe Joe lekkere lompe tinusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Prinsfans
Joe is echt erg johalle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haarToen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook
Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien
Hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Joe past bij Puma... die is net zo lomp
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gewoon een soort van gezinnetje
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Prinsfans
Joe is echt erg johalle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haarToen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook
Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien
Tot nog toe wel gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Joe
Socks![]()
is het nu wel rustiger met je eigen poesies?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tot nog toe wel gelukkig
Socks lag net lekker bij mijn vriend op schoot en Donder lekker bij mij. Joe vond dat ie wel op Donder kon liggen dus hij parkeerde zichzelf boven op Dondererg gezellig.
Bliksem heeft net gespuugd
Dat is echt een lekkerdingquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Lekker zacht, een echt manneke!![]()
Hoe is het met mijn favoriete lompe tinus?
Whehe, geweldig. Heerlijk karakter heeft hijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is echt een lekkerdingAf en toe komt ie echt naar me toegerend om lekker op schoot te liggen voor een paar seconde en dan rent 'ie weer verder
Net zat hij onderin de krabton naar Muis te kijken die aan kwam lopen, toen Muis dichterbij kwam sprong Joe zo 'whaaaa!!' voor Muis en Muis schrok zich de pleuris en sprong met vier poten zo de lucht in![]()
Wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Socks zat buiten op het balkon naar me te kijken
Toen ik je gesmst hebquote:
Ow haha ik zie het nu pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Toen ik je gesmst hebgeen idee meer hoe laat, half 2?
Donder kwam er ook even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |