Wat voor een apparaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef obsama het volgende:
Ik krijg mijn apple bluetooth apparaat niet meer aan de gang :S
Kan geen verbinding maken met m'n ipad of andere bluetooth apparaten.
Terug brengen naar de mediamarkt of doe ik iets verkeerd ?
Alle nieuwe functies op een rij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ook eindelijk maar's Lion geinstalleerd, maar ik vind het tot nu toe erg tegenvallen. De meeste veranderingen zijn negatief. Ik scroll steeds verkeerd, de mail-app is nu een slap aftreksel van mail op de iPad, en Mission Control is een stuk lelijker en onnatuurlijker dan Expose was; vier vingers naar beneden werkt veel lekkerder dan drie vingers omhoog. En daardoor werken de drie vinger-gestures in Chrome ook niet meer..
Beetje een aanfluiting. Wat is nu het voordeel van Lion tegenover Snow Leopard?
Heb je even?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ook eindelijk maar's Lion geinstalleerd, maar ik vind het tot nu toe erg tegenvallen. De meeste veranderingen zijn negatief. Ik scroll steeds verkeerd, de mail-app is nu een slap aftreksel van mail op de iPad, en Mission Control is een stuk lelijker en onnatuurlijker dan Expose was; vier vingers naar beneden werkt veel lekkerder dan drie vingers omhoog. En daardoor werken de drie vinger-gestures in Chrome ook niet meer..
Beetje een aanfluiting. Wat is nu het voordeel van Lion tegenover Snow Leopard?
edit: gelukkig kun je nog het een en ander aanpassen
Ik denk dat veel features straks pas hun grote kracht tonen. Als veel Apps het ondersteunen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geen geld inderdaad, maar als de gebruikerservaring er alleen maar op achteruit gaat, is het zelfs die 23 euro niet waar.
Doet het voor mij nu al, gebruikte nooit spaces, heb nu naast mn desktop standaard 4 apps full-screen open staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel features straks pas hun grote kracht tonen. Als veel Apps het ondersteunen.
(Versions, fullscreen, etc)
Het gebouw staat inderdaad nog helemaal in de steigers. Liep er gister en eergisteren nog langs.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:44 schreef nelisb het volgende:
Nog even geduld voordat we naar de "echte" Apple winkel kunnen.
http://webwereld.nl/nieuw(...)tore-uitgesteld.html
Hier ook. Echt geniaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Doet het voor mij nu al, gebruikte nooit spaces, heb nu naast mn desktop standaard 4 apps full-screen open staan
Dat is Splackie in z'n rebellerende modus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:47 schreef TwyLight het volgende:
waarom die smiley? ik heb ook mail en itunes full screen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |