Kleur in de keuken dusquote:
Ja, Lein is er ook wel over te spreken. Ik vond 't ook mooi.quote:
Ik ken ook niemand die nog IE gebruikt, behalve op het werk dan, maar daar is niets anders geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef borisz het volgende:
Domme mensen gebruiken IE
Wisten we natuurlijk al
Ik ken er genoeg helaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die nog IE gebruikt, behalve op het werk dan, maar daar is niets anders geïnstalleerd.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn meer uit de supermarkt. Hier zit een slijtertje op 't dorp met goede wijnen onder de 5 Euro. Als je dan een doos koopt krijg je 6 voor de prijs van 5. Dan heb je een echt goed wijntje voor vanaf 20.- de doos.
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een autoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een auto willen hebben in die kleur
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
Succes Steer.
Documenten tikken met Maarten van Rossum op de achtergrond
Volgens mij een erg ouderwetse kleur voor auto's iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hangt van de auto afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een auto
Die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Een Gelderse legeraanvoerder uit de 16de eeuw.
bronquote:Afgelopen week publiceerde Apple dat het $ 76 miljard in kas heeft. Dat is meer dan wat de ruim $73 miljard die de Amerikaanse overheid nog heeft.
Ja, hier in de straat staat een paarse Qubo, nog lelijkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Een paarse Doblo is natuurlijk echt om te huilen zo lelijk.
Die bedragen zo naast elkaar is idd héél erg triestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
Wow
bron
Dat is best opmerkelijk en tegelijkertijd ook best wel triest
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
Wow
[..]
bron
Dat is best opmerkelijk en tegelijkertijd ook best wel triest
Ja, dat lijkt me wel leuk, al ga ik daar waarschijnlijk niet zoveel energie in steken als sommigen doen in verbouwtopics in K&Wquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Kaas, gaan jullie nog een klustopic openen in klussen & wonen zodat we het verbouwen mee kunnen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |