Mwa, dat komt wel goed. Ken de meeste rijwachten/organisatoren wel, dus da's al niet zo'n probleem. En verder zal ik wel aansluiten bij de introgroep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mag je lekker op tijd aanwezig zijn.
Ik las het net, mooie samenloop van omstandighedenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:31 schreef Californium het volgende:
Zo!
Heb wel eens betere dagen gehad!
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Californium het volgende:
Idd! Tevens TV kapot in woonkamer![]()
![]()
(die in slaapkamer doet het niet want stroom dood
)
Ik ga wel even een serie ofzo kijken dan lekker vroeg slapen!
Klopt... Normaal gesproken mag ik ook niet klagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.
Neemt niet weg dat het zuur is![]()
HBO-Vquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?
Dat klinkt als iets waar ik vooral niet op moet gaan kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef IrishBastard het volgende:
iBoodhunt, garant voor werkproductie -50%
En doorgaans eindig je met zooi die je toch niet echt per se nodig had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Voorheen keek ik dagelijks op iBood, maar sinds de opkomst van -tig van die baggersites, is nergens meer een echte aanbieding te krijgen. Soms is het zelfs nog duurder dan in een andere webshop. Laat maar weer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |