Ja iedereen was vergeten uit te stappen. En niemand was zo slim als jij om goud te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
Een tijdje terug - maart 2009 - waren de aandelen pas echt goedkoop.
Welke market-timers zijn toen ingestapt?
Of waren de meesten vergeten uit te stappen voorafgaand aan die daling?
Ziet er netjes uit hoor berends.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
pberends gaf toen iig het juiste advies: Gigantische bearmarktrally op komst
Dat laatste kan natuurlijk nog steeds.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja iedereen was vergeten uit te stappen. En niemand was zo slim als jij om goud te kopen.
Of... die rally is heel dichtbij nu.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Met een beetje geluk. Maar het volgende rally-topic duurt misschien nog jaren.
Op basis waarvan dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:22 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Of... die rally is heel dichtbij nu.
Vivendi. Maar ik ben dan ook een dividendjunkiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
EDF en Veolia staan beide op ongeveer hun laagste punt in 5 jaar. Vivendi scheelt ook niet veel meer.
Mooi contrast met LVMH (luxe artikelen) of l'Oreal (persoonlijke verzorging).
Als jullie er één van deze vijf moesten kopen, welke zou dat zijn en waarom?
echt goed failproof advies:quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
pberends gaf toen iig het juiste advies: Gigantische bearmarktrally op komst
Kortom: altijd gelijkquote:Verder denk ik niet dat dit dé bodem is, die zal voor de AEX eerder op 90 tot 130 punten liggen, maar dat kan nog een half jaar of een jaar duren.
Op basis van een shortsqueeze.quote:
Het is de vraag of ze dat dividend zullen kunnen handhaven de komende jaren aangezien telecom niet zo'n goede business is momenteel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Vivendi. Maar ik ben dan ook een dividendjunkie
Als ik nu moest kiezen zou ik 1) Vivendi; 2) L'Oreal .. als ik op leuke niveaus mocht kiezen stond LVMH bovenan'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef JimmyJames het volgende:
ABB -5%
http://www.boursorama.com/cours.phtml?symbole=6pABBN
[..]
Het is de vraag of ze dat dividend zullen kunnen handhaven de komende jaren aangezien telecom niet zo'n goede business is momenteel.
Ik zou waarschijnlijk voor het veel duurdere L'Oreal gaan vanwege het defensieve karakter.
Ik zou me nog even inlezen voordat je sprinters risicoloos gaat noemen. Het is zo ongeveer zo risicoloos als inzetten op rood of zwart bij roulette. Als je de centen kan missen en een gokje wil wagen, prima, maar met beleggen heeft het vrij weinig te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef RonHt het volgende:
Dat begrijp ik, maar voor de rest is het risicoloos?
Long 77quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RonHt het volgende:
Vraag voor de gebruikers van turbo´s:
Is het veilig om een bedrag van ongeveer ¤5000 investeren in een
AEX RBS Turbo Long 77: 24,590
Of zitten er addertjes onder het gras?
PS: Ik begrijp dat het momenteel niet zinvol is, vanwege het slechte sentiment
Dat had ik niet gezien. Dat kan hij beter gewoon een tracker kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Long 77...hefboom van 1.30
![]()
Je zit in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeel safe
Dat bedoel ik, veiliger dan een aandeel:Pquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Long 77...hefboom van 1.30
![]()
Je zit in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeel safe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |