Geen verstand van, klinkt goed. Hoe sterk is dat (in KM?)quote:
Totdat ze je bruin geel verkleurde boxershort ziet die ook van de week ervoor is..quote:Op zondag 31 juli 2011 01:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je meteen een goede oneliner... 'Jwt. Ik ben toch altijd mijn tijd vooruit schatje...'
..
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:59 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Wat vinden jullie van dit (nog niet besteld, vond het wel interessant)
[ afbeelding ]
Ja dit zodat je hem altijd op dezelfde plaats inplugt en je hem dus niet kwijt kunt raken.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?
Maar als het nou ook werkt op gewone stopcontacten? Dat is mijn bedoeling ermee. Dat je thuis komt en je sleutels in de muur prikt zodat ze een eigen plekje hebben :pquote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?
Je kan natuurliujk ook gewoon een bakje neerzetten ofzo waar je je sleutels in pleurtquote:Op zondag 31 juli 2011 11:11 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ja dit zodat je hem altijd op dezelfde plaats inplugt en je hem dus niet kwijt kunt raken.
Of het befaamde sleutelrekje.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan natuurliujk ook gewoon een bakje neerzetten ofzo waar je je sleutels in pleurt
Wat een meeloperquote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Eerst had ik altijd van die schoenen met nepair, dat waren dan keiharde plastic venstertjes in de zool die altijd stukgingen. Ook weleens schoenen dus met lichtjes, maar volgens waren dat gewoon novelties van de Bristol/Schoenenreus/wathebjenogmeer zelf.
Toen had een hele tijd Rucanor sportschoenen met klitteband, maar omdat ik op school werd beschuldigd van het niet kunnen veterstrikken ben ik toen maar Nike's gaan dragen. Ik was ook gabber, dus droeg daar natuurlijk een Cavello boven en haar 'coupe eilandje'. Nike's dragen (niet gabberzijn, daarna was het skaterzijn hipper) heeft zich zo eigenlijk jarenlang doorgezet, met een grote passie voor de Total 90's serie.
Tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen nog maar Adidasjes sneakers.
Ach ja, vroeger. Dat waren nog eens andere tijden.Vroeger droeg ik nog witte sokken.
Over sokken en Chinese webshops gesproken, iemand ervaring met goede kwaliteit zwarte sokken (plain)? Bundel van 3, 6 of 9 paar ofzo? Beetje goedkoop, maar niet dat er na 3 keer dragen al overal gaten in zitten zou fijn zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Werken de coupons en recommenders bij jullie nog op bic?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd de coupons/recommenders deden het bij mij ook niet..
Ja ze doen het wel bij mij, je moet ze echter in het tweede scherm rechts onderaan invullen inplaats van in het eerste scherm. Dan gaf ik een foutmelding, en uiteindelijk na gerefreshed te hebben pakte die toch de ebay code.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Werken de coupons en recommenders bij jullie nog op bic?
Geluktquote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ze doen het wel bij mij, je moet ze echter in het tweede scherm rechts onderaan invullen inplaats van in het eerste scherm. Dan gaf ik een foutmelding, en uiteindelijk na gerefreshed te hebben pakte die toch de ebay code.
wat kostte het?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Repeating het volgende:
heb me ook zoon geinig R/C helikopter besteld bij focalprice. Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg en of ie wel bevalt!
Verzendkosten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie toch echt 19.90 staan
en niet echt chinees he?
dat worden vroege kerst inkopen tegen een dollarkoers van rond of over de 1,50!!!! :pquote:“Nu we langzamerhand door deze correctieve fase heen komen draait de blik weer opwaarts voor een rit naar het einde van het jaar. Het blijft vooralsnog een beetje kwakkelen rond huidige niveaus maar voor augustus en september verwacht toch nog een hervatting van de opwaartse beweging richting de 1,50. Indien we dat voor elkaar krijgen denk ik dat de rest van het jaar in het teken zal staan van de vraag of 1,60 ook mogelijk is. Dat is dan ook helemaal niet zo’n gekke vraag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |