abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:24:45 #151
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_100335238
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Verhoek zal sowieso blijven na vanavond :') De tering, wat was die slecht zeg.
En net bij Eredivisie Live zat ie te verkondigen dat ie een goede wedstrijd had gespeeld.
Dan heeft iedereen in het stadion naar een andere Verhoek zitten kijken.
Maar blijft zonde, hier hadden we er niet tegen uit hoeven vliegen. De tering wat waren die slecht!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:26:56 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100335364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef troje het volgende:

[..]

Ja, zo zat ik er ook in vorig seizoen rond deze tijd. Maar nu staan ze, ook met de vertrekkers, er beter voor dan toen. Dat is me wel duidelijk geworden deze avond.
Dat denk ik niet, het ADO van vorig jaar had wel die stootkracht gehad om er vandaag 2 of 3 te maken. Maar dat blijft gissen.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef ray_nl het volgende:

[..]

En net bij Eredivisie Live zat ie te verkondigen dat ie een goede wedstrijd had gespeeld.
Dan heeft iedereen in het stadion naar een andere Verhoek zitten kijken.
Maar blijft zonde, hier hadden we er niet tegen uit hoeven vliegen. De tering wat waren die slecht!
Heb de eerste wedstrijd niet gezien, maar wat is daar allemaal misgegaan inderdaad? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100335452
Ado speelde gewoon goed, bij rust had je al minimaal 2-0 voor moeten staan. Maar ik mis wel een echte killer/spits voorin.
pi_100335701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, het ADO van vorig jaar had wel die stootkracht gehad om er vandaag 2 of 3 te maken. Maar dat blijft gissen.

[..]

Heb de eerste wedstrijd niet gezien, maar wat is daar allemaal misgegaan inderdaad? :')
Vergeet niet dat ADO Vorig seizoen pas in de derde wedstrijd Bulykin erbij kreeg. De eerste twee wedstrijden speelde ze met o.a. vd Bergh, Verhoek, Visser en Immers in de spits. Die wedstrijden gingen verloren en het ging pas goed lopen in de derde wedstrijd toen Bulykin erin kwam.

ADO is nu verder dan toen. Maar er moet wel een centrumspits bij. :)
Het meervoud van lef is leven
pi_100335756
Verhoek speelde wat ongelukkig, maar weet desondanks toch 25 ballen de zestien in te slingeren .... alleen loopt daar momenteel helaas geen spits als Bulykin die goed inschat waar die ballen vallen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:56:15 #156
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100336830
Jongens. Wat is er in vredesnaam gebeurd?

Hoe kun je zulke kansen missen? Hoe kun je uberhaupt zoveel kansen krijgen en er maar één inschieten?

Heb me van ellende maar klem gezopen. Zondag ga ik niet, slecht voor me hart.

PS. Ik zou nog tegen iemand zeggen dat die gelijk had, nou JE HEBT JE ZIN HOOR, LUL! :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:25:03 #157
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100343355
Het is jammer, vraag me ondertussen ook openlijk af hoe ze daar 3-0 hebben kunnen verliezen als je die ploeg nu zag.
Natuurlijk, ze hoefden niets te doen en konden lekker achterin blijven hangen, maar zelfs dat hadden ze niet onder de knie als je zag hoe ze uitverdedigen of een bal doodleuk terug kopten in de voeten van een Ado-speler in de 16.

Triest dat je er door een dergelijk team uitgeknikkerd wordt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:38:36 #158
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_100343469
Heel spijtig dit.

Nu maar vlammen in de Eredivisie, te beginnen met Vitesse zondag :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:44:12 #159
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_100344642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Verhoek zal sowieso blijven na vanavond :') De tering, wat was die slecht zeg.
Zo inderdaad. Die is gelijk in waarde gedaald na gisterenavond.
Mulder was een goede invaller overigens.

Joh, als we zondag winnen van Fietstas, heb ik het (voorlopig) al heel erg naar mij zin :Y
pi_100345430
Het is natuurlijk niet geheel onverwacht. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk is het gewoon terecht. Ado heeft niet de ploeg om het te gaan maken in Europa.

Maar die Immers is wel een fantast, die roept even doodleuk dat ie de nieuwe Dirk Kuyt is :') Omdat hij het ook zogenaamd overal gemaakt heeft. Nou laten we even reeel blijven, tis een aardige voetballer. Maar daar heb je het echt wel mee gehad. Mocht ie naar feyenoord gaan dan zal ie het daar wel redelijk doen het eerste jaar, omdat het daar helemaal flut is wat op het veld loopt maar dan houdt het ook wel op. Ik sla Ado eerlijk gezegd hoger aan qua voetbal en team dit jaar dan feyenoord. Dus al dat gebral uit zijn mond is puur voor het geld. Helaas.
pi_100345453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Verhoek zal sowieso blijven na vanavond :') De tering, wat was die slecht zeg.
Verhoek denkt anders nog steeds dat hij de nieuwe Maradonna is :')
pi_100345536
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel onverwacht. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk is het gewoon terecht. Ado heeft niet de ploeg om het te gaan maken in Europa.

Maar die Immers is wel een fantast, die roept even doodleuk dat ie de nieuwe Dirk Kuyt is :') Omdat hij het ook zogenaamd overal gemaakt heeft. Nou laten we even reeel blijven, tis een aardige voetballer. Maar daar heb je het echt wel mee gehad. Mocht ie naar feyenoord gaan dan zal ie het daar wel redelijk doen het eerste jaar, omdat het daar helemaal flut is wat op het veld loopt maar dan houdt het ook wel op. Ik sla Ado eerlijk gezegd hoger aan qua voetbal en team dit jaar dan feyenoord. Dus al dat gebral uit zijn mond is puur voor het geld. Helaas.
Het blijft toch lastig dat begrijpend lezen.
pi_100345697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het blijft toch lastig dat begrijpend lezen.
Want? Hij is het wel?
pi_100345739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Want? Hij is het wel?
Nee, hij zegt nergens dat hij de nieuwe Dirk Kuijt is.

quote:
De aanvaller, die ook al middenvelder kan spelen, hoopt in de voetsporen van Feyenoord-icoon Dirk Kuyt te treden. "Veel mensen vinden dat ik op Dirk Kuijt lijk. Dirk verbaasde ook elke keer weer. Bij elk stapje hogerop geloofde niemand dat hij het ging redden, maar hij deed het toch. Ik ben ook een beetje zoals Dirk Kuijt.
pi_100345775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, hij zegt nergens dat hij de nieuwe Dirk Kuijt is.

[..]

Hij is 'een beetje zoals Dirk Kuyt'. Alleen zijn piemel ofzo dan? Een beetje?

Hij heeft het hoog in zijn bol, misschien ken ie is bellen met vd Gun, Velthuizen of Drenthe. Die hebben het ook zo prachtig gemaakt in hun glansrijke carrière bij de topclubs!
pi_100345835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hij is 'een beetje zoals Dirk Kuyt'. Alleen zijn piemel ofzo dan? Een beetje?

Hij heeft het hoog in zijn bol, misschien ken ie is bellen met vd Gun, Velthuizen of Drenthe. Die hebben het ook zo prachtig gemaakt in hun glansrijke carrière bij de topclubs!
Dat beetje heeft er dus mee te maken dat als hij een stapje hoger ging mensen dan dachten/riepen dat hij dat niet aankon. Zelfde als bij Dirk dus alleen dan wat niveautjes lager.
pi_100347877
Precies, gewoon begrijpend lezen en niet lezen wat je wilt lezen. Moeilijk hoor... :O
Het meervoud van lef is leven
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:43:10 #168
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100347924
Echt verhoek moeten ze nu verkopen, godverdetering wat een superslechte pot van die gozer zeg.

En Immers, ik gun hem die transfer naar Fullham wel, waarom zou die jongen nou naar Feijenoord willen?
pi_100348013
Verhoek heb ik me 90 minuten aan lopen te ergeren. Eerst zijn rol bij dat opstootje pal voor mijn neus, vertraagt alleen maar de voortzetting van de wedstrijd en als bonus krijgt ie nog een gele kaart ook. Vooral in de tweede helft kwam geen bal goed aan, vrije trappen slecht, corners slecht, aannames regelmatig slecht, niet normaal. En wat gebeurde er met hem eigenlijk bij het begin van de tweede helft? Het hele team stond al op het veld, klaar in positie voor de aftrap, Omonia was er nog niet maar ook Verhoek was er als enige niet... Heeft ie ruzie gehad met het team ofzo?
Het meervoud van lef is leven
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:46:11 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100348018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:43 schreef n00b13 het volgende:
Echt verhoek moeten ze nu verkopen, godverdetering wat een superslechte pot van die gozer zeg.

En Immers, ik gun hem die transfer naar Fullham wel, waarom zou die jongen nou naar Feijenoord willen?
quote:
Lex Immers hoopt nog steeds ADO Den Haag te verruilen voor Feyenoord. De middenvelder annex aanvaller van de Hagenaars hoorde Ronald Koeman, coach van de Rotterdammers, lovende woorden reserveren voor hem. Desondanks richt Immers zich vooralsnog nog op ADO.

'Ik heb afgelopen tijd een paar mooie Engelse clubs afgezegd, omdat ik liever bij ADO Den Haag bleef', zegt de middenvelder tegen Voetbal International, 'maar Feyenoord is een ander verhaal, een club van een ander kaliber. In Nederland is dit naast ADO de enige club waar ik voor zou willen spelen.'

Immers heeft de lofzang van Koeman aangehoord. 'Ik dacht nog: Zo, die is rechtdoorzee. Ik had niet verwacht dat hij dit zo zou zeggen, maar ik vind het een mooi compliment. Koeman is een icoon in de voetballerij en als zo'n persoon dan zo lovend over je is, mag je vereerd zijn en dat ben ik dan ook.'

Volgens Immers past hij bij Feyenoord. 'Ik val op volksclubs. ADO Den Haag is een mooie club van het volk en Feyenoord is de grote broer. Alles is net een slagje groter: de historie, de aanhang, het stadion, noem maar op. Ja, je kunt zeggen dat ADO het vorig jaar beter heeft gedaan dan Feyenoord.'

'Vorig seizoen speelde ik eindelijk een hele wedstrijd in De Kuip', blikt Immers terug. 'De eerste keer, een paar jaar terug, was het een drama door de weersomstandigheden, maar dit keer was het perfect. Als je dan op dat veld staat, geniet je van die entourage. Dat is eigenlijk hetzelfde gevoel als dat ik heb bij ADO Den Haag. Daarom vind ik mezelf wel passen bij Feyenoord.'

Immers vergelijkt zichzelf met een Feyenoord-icoon van weleer. 'Veel mensen vinden dat ik op Dirk Kuyt lijk. Dirk verbaasde ook elke keer weer. Bij elk stapje hogerop geloofde niemand dat hij het ging redden, maar hij deed het toch. Ik ben ook een beetje zoals Dirk Kuyt. Vier jaar gelden speelde ik bij de amateurs van Vredenburch, daarna ging ik met ADO naar de Eredivisie en nu zegt iemand als Ronald Koeman zulke dingen over mij.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100348067
Ik denk dat Immers wel naar Feijenoord vertrekt. De grote vraag is of ze hem en ADO kunnen betalen.
Het meervoud van lef is leven
pi_100348134
Salaris gaat wel lukken maar transfersom zal waarschijnlijk extern moeten en de vraag is of investeerders dat willen doen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:02:40 #173
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100348512
Jongens, kom op!

Waarom zou Immers in godshemelsnaam Fullham afzeggen voor Feyenoord?!
pi_100348556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef n00b13 het volgende:
Jongens, kom op!

Waarom zou Immers in godshemelsnaam Fullham afzeggen voor Feyenoord?!
Hij is stiekem in zijn hart gewoon een Feyenoorder. ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:10:59 #175
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100348736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij is stiekem in zijn hart gewoon een Feyenoorder. ;)
Ja toch. Met een ooievaar op je rug in Rotterdam gaan voetballen; uh... nee.

Die jongen moet lekker naar Engeland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')