Vinden jullie dames het nu echt zo smerig om het zaad van een jongen door te slikken na het pijpen?? (ik heb het nagekeken en ik geloof dat er nog geen topic van was!)
Ok dames laat maar horen!!
Lieverd, ik heb mijn eigen zaad al genoeg geproefd, maar dat was niet met opvangen en oplikken maar gewoon zoenen met mijn vriendin nadat ik gepijpt ben.....
Vertel jij nou eens ff SLIKKE OF SPUGE?
Dank je
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 23-08-2000 15:16]
quote:
Op 23 augustus 2000 15:06 schreef UNDERTAKER het volgende:
Lieverd, ik heb mijn eigen zaad al genoeg geproefd, maar dat was niet met opvangen en oplikken maar gewoon zoenen met mijn vriendin nadat ik gepijpt ben.....Vertel jij nou eens ff SLIKKE OP SPUGE?
quote:Het is net als met bier, krijg je ook dorst van. Dan wil je alleen maar meer, en meer...
Op 23 augustus 2000 16:13 schreef Kleintje het volgende:
Soms is het lekker, soms niet. Ligt er echt wel aan wat er de laatste dagen gegeten en gedronken is door de persoon in kwestie!
Maar je krijgt er zo'n verdomde dorst van!
Ze rezultz:
Ik heb drie dames ondervraagd (het viel me trouwens mee dat ik geen klap voor m'n kop kreeg). Een antwoordde tuurlijk, eentje ja daaag en eentje glimlachte alleen maar wat schaapachtig.
Mijn vriendinnetje heeft zes van haar vriendinnen ondervraagt en de resultaten waren bedroevend. 2x ja en 4x nee.
Daar wordt onze Bart niet vrolijk van. Is het nu echt zo smerig? Ik heb het zelf maar even uitgetest en ik vond het wel meevallen. Goed het is een beetje slijmerig als het door je keel gelijdt, maar vies is het niet.
Ik heb dames geproeft die veel erger smaakten. Bovendien vind ik de smaak geen reden om het uit te spugen. Je hebt het immers al geproeft...
quote:* Snippie-en-Snappie komen wel even langs Wij hebben er ook totaal geen problemen mee!
Op 23 augustus 2000 19:43 schreef De Parasiet het volgende:
Nou, undertaker, ik iig niet...
Geeft niks hoor,maargoed ik zal ook meteen even vertellen hoe ik erover denk.
Ik ben het er in ieder geval helemaal mee eens dat het de ene dag heel anders smaakt dan de andere (ben ff kwijt wie dat zei)
het is de ene keer gewoon lekkerder, maarja ik vind het dus helemaal niet erg om te slikken als me vriendje in me mond klaar komt.
Ik schaam me er ook niet voor dat ik slik, zoals veel meisjes die ik ken. In mijn ogen is het juist best geil vooral als je weet dat je vrend het lekker vind...toch??
quote:Deel je haar met de hele wereld dan?
Op 24 augustus 2000 15:19 schreef UNDERTAKER het volgende:
hehe heb ik geen wereldvriendin?!!
Verder: een totaal onbelangrijk issue dit, like it should matter....
En trouwens..., je BENT toch al klaar gekomen?! En ga me nou toch niet vertellen dat jullie allemaal van die supermannen zijn die na het zien van HOE hun vriendin hun sperma doorslikt, meteen ZO geil worden dat ze gelijk NOG een blowjob willen he? Tsssss, slap gelul!
quote:
Op 26 augustus 2000 21:36 schreef BooBooSan het volgende:
<knip<
ze gelijk NOG een blowjob willen he? Tsssss, slap gelul!
Maar aangezien JIJ het blijkbaar niet kunt laten om het rechtstreeks op de man te spelen, en IK de nasty habit heb dat ik in zo'n geval ALTIJD terugmep...nog even dit:
Het lijkt mij eerder dat jij van ons twee het meest gefrustreerd bent in deze. Ik bedoel, het moet ook wel behoorlijk frustrerend zijn als je je behelpen moet met P-films waarbij je alleen maar mag toekijken hoe andere kerels afgezogen worden terwijl er waarschijnlijk geen vrouw op deze aardkloot rondloopt die ooit voor jou uit de kleren zal gaan. Tenminstte...niet zonder dat je eerst je portemonnaie trekt en er een paar geeltjes uthaalt. En prostituees...tsja, die slikken nou eenmaal geen sperma! Maar houd moed, wie weet gebeurt het ooit nog wel eens voordat ze je een net pak aantrekken, je tussen 6 plankies leggen en je de grond in kieperen...
P.S. Verder kan ik je ook vast vertellen dat de meeste vrouwen het ook niet fijn vinden als jij je snikkel in hun anus wilt stoppen. Zo, hoef je daar tenminstte gèèn topic over te openen!
<edit> spelfout <edit>
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 29-08-2000 04:26]
quote:
Op 28 augustus 2000 19:57 schreef BooBooSan het volgende:
Als je m'n post goed gelezen had, had je geweten dat het me dus niets uitmaakt. En ik reageer helemaal niet fel, er had eigenlijk een blauwe smiley boven gemoeten. Was ik vergeten ja.Maar aangezien JIJ het blijkbaar niet kunt laten om het rechtstreeks op de man te spelen, en IK de nasty habit heb dat ik in zo'n geval ALTIJD terugmep...nog even dit:
Het lijkt mij eerder dat jij van ons twee het meest gefrustreerd bent in deze. Ik bedoel, het moet ook wel behoorlijk frustrerend zijn als je je behelpen moet met P-films waarbij je alleen maar mag toekijken hoe andere kerels afgezogen worden terwijl er waarschijnlijk geen vrouw op deze aardkloot rondloopt die ooit voor jou uit de kleren zal gaan. Tenminstte...niet zonder dat je eerst je portemonnaie trekt en er een paar geeltjes uthaalt. En prostituees...tsja, die slikken nou eenmaal geen sperma! Maar houd moed, wie weet gebeurt het ooit nog wel eens voordat ze je een net pak aantrekken, je tussen 6 plankies leggen en je de grond in kieperen...
P.S. Verder kan ik je ook vast vertellen dat de meeste vrouwen het ook niet fijn vinden als jij je snikkel in hun anus wilt stoppen. Zo, hoef je daar tenminstte gèèn topic over te openen!
quote:Eh, best goeie tip zeg. Ik zal me vriendje (ja undertaker is mijn vriendje) eens geld gaan vragen...aangezien er toch niemand anders voor hem uit de kleren wil betaald ie me vast wel....
Het lijkt mij eerder dat jij van ons twee het meest gefrustreerd bent in deze. Ik bedoel, het moet ook wel behoorlijk frustrerend zijn als je je behelpen moet met P-films waarbij je alleen maar mag toekijken hoe andere kerels afgezogen worden terwijl er waarschijnlijk geen vrouw op deze aardkloot rondloopt die ooit voor jou uit de kleren zal gaan. Tenminstte...niet zonder dat je eerst je portemonnaie trekt en er een paar geeltjes uthaalt.<edit> spelfout <edit>
Is ok...Ik kan je vertellen dat ik vaak behoorlijk jaloers ben als 1 van die meisjes die gek op hem zijn om hem heen hangen. en ik kan je ook vertellen dat al die meisjes (inclusief mezelf) graag voor hem uit de kleren zouden gaan, al ben ik hopelijk de enige die het doet.
quote:Ok, chat-oorlog, yes...
Op 29 augustus 2000 16:48 schreef Ezmeetje het volgende:
Eh, best goeie tip zeg. Ik zal me vriendje (ja undertaker is mijn vriendje) eens geld gaan vragen...aangezien er toch niemand anders voor hem uit de kleren wil betaald ie me vast wel....Is ok...Ik kan je vertellen dat ik vaak behoorlijk jaloers ben als 1 van die meisjes die gek op hem zijn om hem heen hangen.
en ik kan je ook vertellen dat al die meisjes (inclusief mezelf) graag voor hem uit de kleren zouden gaan, al ben ik hopelijk de enige die het doet.
quote:ik zou zeggen proef het zelf eens
Op 23 augustus 2000 14:54 schreef UNDERTAKER het volgende:
Om maar even een soort gelijke topic neer te zetten als mijn meisje Ezmeetje al heeft gedaan, maar dan voor de vrouwen onder ons.Vinden jullie dames het nu echt zo smerig om het zaad van een jongen door te slikken na het pijpen?? (ik heb het nagekeken en ik geloof dat er nog geen topic van was!)
Ok dames laat maar horen!!
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 30-08-2000 14:09]
quote:Ja, bullshit dus... Smaak is voor een groot deel peseigisch (ja, fout geschreven) en de gedachte die je er bij hebt zal dan toch belangrijk zijn voor de gevraagde smaaksensatie binnen dit topic.
Op 29 augustus 2000 20:45 schreef marky het volgende:
ik zou zeggen proef het zelf eens
als je nog iets zinnigs te melden hebt tenminste anders zou ik het maar gewoon opgeven!!!!!!!!
Tsja doe je weinig aan.
Ik mag jou wel BTW.
dat wilde ik ff laten weten
Maar aan de andere kant hou ik helemaal niet van oorlogen dus ook wel een beetje blij!
quote:Veel dames hebben niet gereageerd omdat het een uitgekauwd onderwerp is. Waarschijnlijk zijn ze het spuugzat om elke keer te vertellen of ze slikken enzow. De url in mijn eerste post in deze thread is het grote slikken of stikken topic, doe je broek omlaag en ga het eens lezen ofzow...
Op 01 september 2000 11:14 schreef UNDERTAKER het volgende:
Goed ik ben erg tevreden over mijn onderzoekje, omdat toch het grootste gedeelte van de dames (die gereageerd hebben kom op lady's niet zo verlegen!!) wel bereid zijn om te slikken!!
Tegen mijn en ik denk van wel meerdere mannen verwachting in!
quote:
Op 01 september 2000 11:51 schreef Herald het volgende:
Veel dames hebben niet gereageerd omdat het een uitgekauwd onderwerp is.
quote:Doe anders ff aardig.....jeetje zeg.
Op 01 september 2000 11:51 schreef Herald het volgende:
Veel dames hebben niet gereageerd omdat het een uitgekauwd onderwerp is. Waarschijnlijk zijn ze het spuugzat om elke keer te vertellen of ze slikken enzow. De url in mijn eerste post in deze thread is het grote slikken of stikken topic, doe je broek omlaag en ga het eens lezen ofzow...
quote:* puffin verwijst undertaker graag naar de volgende forum
Op 01 september 2000 11:16 schreef UNDERTAKER het volgende: Go Valt wel tegen heh die chat oorlog puffin?!!
quote:Yoooo hehe errug cool hoor
Op 01 september 2000 14:56 schreef puffin het volgende:
* puffin verwijst undertaker graag naar de volgende forumwww.fokforum.nl/showtopic/17531
quote:Op die geile posts van je vriendin bijvoorbeeld
Op 01 september 2000 15:17 schreef UNDERTAKER het volgende:
YO herold or whatever ik weet niet waar jij je allemaal op rukt
Tis maar even dat je het weet.
BTW zou je niet een topic openen over; ik ruk mezelf op een forum, wat is er mis met mij?
quote:Ik denk ook dat dat ook veel afschrikt zeg maar.
Op 30 augustus 2000 14:15 schreef puffin het volgende:
Ja, bullshit dus... Smaak is voor een groot deel peseigisch (ja, fout geschreven) en de gedachte die je er bij hebt zal dan toch belangrijk zijn voor de gevraagde smaaksensatie binnen dit topic.
Zo heb ik regelmatig gehoord/gelezen dat veel hetero meisjes er niet aan moeten denken om vaginavocht te proeven terwijl de meeste jongens (zie ander topic) er geen genoeg van kunnen krijgen, me included...
Dus zelf proeven, van jezelf of een andere knakker is als zuiver hetero nauwelijks relevant
Men leest bijvoorbeeld ergens zoals de Break Out! (whatever) dat iemand het niet lekker vond of zelfs iemand over z'n nek is gegaan. Dan schrikt direct af en lijkt haar het niets. En dan proeft ze bv een voorvocht en blijkt het toch niet erg lekker te smaken en hoeft het van haar dus ook niet.
Zelf vind ik het niet erg vies smaken eigenlijk. Maar mij maakt het verder niet zoveel uit of ze nou slikt of niet etc
Maargoed, volgens mij kan je het wel een beetje vergelijken als spruitjes. Iedereen hoort dat het niet lekker is. Ik ook. Maar ik zou het eigenlijk niet weten of het nou lekker of niet is ...
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-04-2001 18:00]
quote:Goed man...die geile posts van mij
Op 01 september 2000 16:12 schreef Herald het volgende:
Op die geile posts van je vriendin bijvoorbeeldTis maar even dat je het weet.
quote:ooh???? en hoe weet jij dat???? dat vrouwen jou snikkel niet in hun anus willen, zegt niet dat dat voor alle mannen geldt!!!!!
<edit> spelfout <edit>
ok, maar ff back to topic....slikken!!!!!!! ja natuurlijk slik ik....als ik zo lang gezogen heb wil ik beloond worden ook!!
quote:*LOL*
Op 04 september 2000 11:45 schreef equilan het volgende:
ooh???? en hoe weet jij dat???? dat vrouwen jou snikkel niet in hun anus willen, zegt niet dat dat voor alle mannen geldt!!!!!
quote:Hmm nouja, zo lekker vind ik het nou toch ook weer niet....sorry hoor, beetje domme opmerking.
Op 04 september 2000 11:45 schreef equilan het volgende:ok, maar ff back to topic....slikken!!!!!!! ja natuurlijk slik ik....als ik zo lang gezogen heb wil ik beloond worden ook!!
quote:Klopt!
Op 23 augustus 2000 16:29 schreef ArchAngel het volgende:
Ik heb gehoord dat het de kans op een miskraam ofzo verkleind, omdat het lichaam dan te maken krijgt met ander genetisch materiaal, zodat het lichaam hier al aan kan wennen.. maar of et bullshit is moet je mij niet vragen, daar weet ik niks van..
quote:Je hebt dit ook maar gekopieerd, maar ik vind deze benadering dus echt werkelijk bijzonder droevig, kinderachtig en clichematig. Zal wel iemand zijn die zichzelf een flinke jongen vind nu, die dit zo heeft geschreven. Lekker respectloos ook, bah.
That's great news. Shame she got pregnant, but now it's a good blow job for the next nine months.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-09-2000 02:09]
quote:Misschien dat BooBooSan zijn vriendin nu weer even hierheen kan halen... dan houd je het gesprek een beetje levendig...
ooh???? en hoe weet jij dat???? dat vrouwen jou snikkel niet in hun anus willen, zegt niet dat dat voor alle mannen geldt!!!!!
quote:Als hij die sowieso al 1 heeft...
Op 09 september 2000 02:46 schreef risk one het volgende:
Misschien dat BooBooSan zijn vriendin nu weer even hierheen kan halen... dan houd je het gesprek een beetje levendig...
En met alle respect voor alle andere meningen....
JA, ZO LEKKER VIND IK HET WEL!!!!!
Ik bedoel, doe je het gewoon, of ga je er eerst een hele discussie aan weiden (wat ik dan weer een vreselijke afknapper zou vinden.) Het gewoon doen lijkt me ook weer tamelijk asociaal...
En nee, mijn vriendin doet het niet, die heeft een zekere afkeer van sperma, maar dat terzijde. Heb namelijk nog nooit een meisje ontmoet die het doet, dus was het ook niet vreemd.
greetz,
Taz
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Dat je gaat slikken ofzo?? Nou je speelt toch wel eens lekker met elkaar??
Ik geloof dat ik mn vriend aan het pijpen was....en toen ie bijna ging klaarkomen melde hij dat netjes even....ik heb het voor kennisgeving aangenomen en ben doorgegaan....als ik niet had willen slikken was ik gestopt en had het met de hand af gemaakt ofzo.....als je aangeeft dat je gaat klaarkomen kan je vriendin toch zelf aangeven wat ze wil??
Ik zie 't maar zo, je hebt ervoor gewerkt, als je gaat pijpen is 't toch je doel dat je partner klaarkomt.(of niet).
Bij een 'vreemd' iemand zou ik niet slikken.
Maar van je eigen vriend(je), ben je toch niet vies ?!
quote:Sorry,maar dit vind ik dus helemaal nergens over gaan... Als je het vies vind, vind je het vies en slik je gewoon niet KLAAAR
Op 01 oktober 2000 18:54 schreef UNDERTAKER het volgende:
Nee boswandeling, das net een hoestdrankje, je moet het gewoon leren slikken net als bier Maaike
Niks 'leren' slikken
quote:Het schijnt te helpen om je vriend meer zoete dingen te eten te geven. Schijnt uit te maken voor de smaak.
Op 04 oktober 2000 17:09 schreef cinnamongirl het volgende:
ik vind t echt ontzetend bitter, heel vies
quote:Eet dan eens wat meer zoets joh
Op 05 oktober 2000 18:14 schreef thaduck het volgende:
Het schijnt te helpen om je vriend meer zoete dingen te eten te geven. Schijnt uit te maken voor de smaak.
Ik zou het niet weten, ik ben maar een man. Ik eet me eigen zaad niet dus verwacht ik het ook niet dat mijn vriendin dat wel zou doen, dat moet ze helemaal zelf bepalen.
(inderdaad, men zegt dat dat het gemiddelde is, ik kan het in ieder geval niet geloven.)
quote:ff open deurtje intrappen
ok, maar ff back to topic....slikken!!!!!!! ja natuurlijk slik ik....als ik zo lang gezogen heb wil ik beloond worden ook!!
is gewoon een schouderklopje na het stofzuigen niet voldoende?? ~duikt weg~
en even on topic ... ik heb een vriendin gehad die het wel lekker vond, en ook een die dat niet vond, is mij op zich om het even. (als ze het maar niet in mijn gezicht terugspuugt)
[edit] ff bronvermelding bij de kwoot [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 21-03-2001 10:06]
quote:Wie doet bij jullie de was??
Op 26 augustus 2000 21:36 schreef BooBooSan het volgende:
Wat boeit mij het nou of ze het doorslikt of niet?! Voor mijn part spuit ze het de gordijnen in!
quote:LOL
Op 21 maart 2001 10:02 schreef Atrimar het volgende:
ff open deurtje intrappenis gewoon een schouderklopje na het stofzuigen niet voldoende?? ~duikt weg~
en even on topic ... ik heb een vriendin gehad die het wel lekker vond, en ook een die dat niet vond, is mij op zich om het even. (als ze het maar niet in mijn gezicht terugspuugt)
[edit] ff bronvermelding bij de kwoot [/edit]
quote:hebben we geen wereldvriendin?
Op 24 augustus 2000 15:19 schreef UNDERTAKER het volgende:
hehe heb ik geen wereldvriendin?!!
quote:Ja echt zeg!! Wat hebben jullie een leuke vriendin...
Op 29 maart 2001 16:17 schreef berties het volgende:
hebben we geen wereldvriendin?
quote:Konniekip???
Op 01 april 2001 23:31 schreef Scorp[AM] het volgende:
eej ezmeetje, hoest met konniekip?
Laat de dame in kwestie het zelf bepalen, als je er niet blij mee bent maak je 't uit en zoek je iemand die 't misschien wel doet.
Mij maakt 't in ieder geval niks uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |