Vinden jullie dames het nu echt zo smerig om het zaad van een jongen door te slikken na het pijpen?? (ik heb het nagekeken en ik geloof dat er nog geen topic van was!)
Ok dames laat maar horen!!
Lieverd, ik heb mijn eigen zaad al genoeg geproefd, maar dat was niet met opvangen en oplikken maar gewoon zoenen met mijn vriendin nadat ik gepijpt ben.....
Vertel jij nou eens ff SLIKKE OF SPUGE?
Dank je
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 23-08-2000 15:16]
quote:
Op 23 augustus 2000 15:06 schreef UNDERTAKER het volgende:
Lieverd, ik heb mijn eigen zaad al genoeg geproefd, maar dat was niet met opvangen en oplikken maar gewoon zoenen met mijn vriendin nadat ik gepijpt ben.....Vertel jij nou eens ff SLIKKE OP SPUGE?
quote:Het is net als met bier, krijg je ook dorst van. Dan wil je alleen maar meer, en meer...
Op 23 augustus 2000 16:13 schreef Kleintje het volgende:
Soms is het lekker, soms niet. Ligt er echt wel aan wat er de laatste dagen gegeten en gedronken is door de persoon in kwestie!
Maar je krijgt er zo'n verdomde dorst van!
Ze rezultz:
Ik heb drie dames ondervraagd (het viel me trouwens mee dat ik geen klap voor m'n kop kreeg). Een antwoordde tuurlijk, eentje ja daaag en eentje glimlachte alleen maar wat schaapachtig.
Mijn vriendinnetje heeft zes van haar vriendinnen ondervraagt en de resultaten waren bedroevend. 2x ja en 4x nee.
Daar wordt onze Bart niet vrolijk van. Is het nu echt zo smerig? Ik heb het zelf maar even uitgetest en ik vond het wel meevallen. Goed het is een beetje slijmerig als het door je keel gelijdt, maar vies is het niet.
Ik heb dames geproeft die veel erger smaakten. Bovendien vind ik de smaak geen reden om het uit te spugen. Je hebt het immers al geproeft...
quote:* Snippie-en-Snappie komen wel even langs Wij hebben er ook totaal geen problemen mee!
Op 23 augustus 2000 19:43 schreef De Parasiet het volgende:
Nou, undertaker, ik iig niet...
Geeft niks hoor,maargoed ik zal ook meteen even vertellen hoe ik erover denk.
Ik ben het er in ieder geval helemaal mee eens dat het de ene dag heel anders smaakt dan de andere (ben ff kwijt wie dat zei)
het is de ene keer gewoon lekkerder, maarja ik vind het dus helemaal niet erg om te slikken als me vriendje in me mond klaar komt.
Ik schaam me er ook niet voor dat ik slik, zoals veel meisjes die ik ken. In mijn ogen is het juist best geil vooral als je weet dat je vrend het lekker vind...toch??
quote:Deel je haar met de hele wereld dan?
Op 24 augustus 2000 15:19 schreef UNDERTAKER het volgende:
hehe heb ik geen wereldvriendin?!!
Verder: een totaal onbelangrijk issue dit, like it should matter....
En trouwens..., je BENT toch al klaar gekomen?! En ga me nou toch niet vertellen dat jullie allemaal van die supermannen zijn die na het zien van HOE hun vriendin hun sperma doorslikt, meteen ZO geil worden dat ze gelijk NOG een blowjob willen he? Tsssss, slap gelul!
quote:
Op 26 augustus 2000 21:36 schreef BooBooSan het volgende:
<knip<
ze gelijk NOG een blowjob willen he? Tsssss, slap gelul!
Maar aangezien JIJ het blijkbaar niet kunt laten om het rechtstreeks op de man te spelen, en IK de nasty habit heb dat ik in zo'n geval ALTIJD terugmep...nog even dit:
Het lijkt mij eerder dat jij van ons twee het meest gefrustreerd bent in deze. Ik bedoel, het moet ook wel behoorlijk frustrerend zijn als je je behelpen moet met P-films waarbij je alleen maar mag toekijken hoe andere kerels afgezogen worden terwijl er waarschijnlijk geen vrouw op deze aardkloot rondloopt die ooit voor jou uit de kleren zal gaan. Tenminstte...niet zonder dat je eerst je portemonnaie trekt en er een paar geeltjes uthaalt. En prostituees...tsja, die slikken nou eenmaal geen sperma! Maar houd moed, wie weet gebeurt het ooit nog wel eens voordat ze je een net pak aantrekken, je tussen 6 plankies leggen en je de grond in kieperen...
P.S. Verder kan ik je ook vast vertellen dat de meeste vrouwen het ook niet fijn vinden als jij je snikkel in hun anus wilt stoppen. Zo, hoef je daar tenminstte gèèn topic over te openen!
<edit> spelfout <edit>
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 29-08-2000 04:26]
quote:
Op 28 augustus 2000 19:57 schreef BooBooSan het volgende:
Als je m'n post goed gelezen had, had je geweten dat het me dus niets uitmaakt. En ik reageer helemaal niet fel, er had eigenlijk een blauwe smiley boven gemoeten. Was ik vergeten ja.Maar aangezien JIJ het blijkbaar niet kunt laten om het rechtstreeks op de man te spelen, en IK de nasty habit heb dat ik in zo'n geval ALTIJD terugmep...nog even dit:
Het lijkt mij eerder dat jij van ons twee het meest gefrustreerd bent in deze. Ik bedoel, het moet ook wel behoorlijk frustrerend zijn als je je behelpen moet met P-films waarbij je alleen maar mag toekijken hoe andere kerels afgezogen worden terwijl er waarschijnlijk geen vrouw op deze aardkloot rondloopt die ooit voor jou uit de kleren zal gaan. Tenminstte...niet zonder dat je eerst je portemonnaie trekt en er een paar geeltjes uthaalt. En prostituees...tsja, die slikken nou eenmaal geen sperma! Maar houd moed, wie weet gebeurt het ooit nog wel eens voordat ze je een net pak aantrekken, je tussen 6 plankies leggen en je de grond in kieperen...
P.S. Verder kan ik je ook vast vertellen dat de meeste vrouwen het ook niet fijn vinden als jij je snikkel in hun anus wilt stoppen. Zo, hoef je daar tenminstte gèèn topic over te openen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |