^^ Precies. Het is veel beter dat ze 100 euro kwijt zijn aan "voorschotje", dan dat ze 50.000 euro kwijt zijn aan een dexia-lease-constructie waar ze niets vanaf weten en denken snel rijk te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En van de andere kant... Laat ze zelf die fout maar een keer maken, want anders leren ze het nooit.
Weet ik niet. Maar het lijkt me niet verkeerd. Dit soort bedrijven maakt gewoon keihard misbruik van mensen die al in een moeilijke situatie zitten en maakt de problemen alleen maar groter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er is toch al regelgeving in de maak?
Als mensen het na onderstaand logo nog steeds niet snappen dan verdienen ze het ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar het lijkt me niet verkeerd. Dit soort bedrijven maakt gewoon keihard misbruik van mensen die al in een moeilijke situatie zitten en maakt de problemen alleen maar groter.
Er bestaat geen gratis geld lenen!!!
Helaas werken zulke mensen ook bij de overheid:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als mensen het na onderstaand logo nog steeds niet snappen dan verdienen ze het ook gewoon hoor
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Helaas werken zulke mensen ook bij de overheid:
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot consumptief krediet kan het hebben van staatsschuld best voordelen hebben, mits je het niet uit de klauwen laat lopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat mensen met zulke naïeve ideeën niet bij een commercieel bedrijf aan de bak komen.
mmm. wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
In tegenstelling tot consumptief krediet kan het hebben van staatsschuld best voordelen hebben, mits je het niet uit de klauwen laat lopen.
In feite is het een uitgestelde belasting. Daardoor houden bedrijven en particulieren (die het weer uitgeven aan bedrijven) meer geld over waarmee investeringen gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
mmm. wat bedoel je precies?
benieuwd is all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |