Dat zou echt geniaal zijn, zo'n professionele teaser; "Binnenkort, op TV-kanaal 1337", FOK! TV!, en dan previews van alle formats, wat zou ik graag producer willen zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk lijkt het me best tof om een keer een opname te maken met sketches van bovenstaande programma's
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
Ik kom bij je FOK!ken
Variant op: 'Ik kom bij je eten'
waarin verschillende FOK!-gezichten op bezoek gaan bij bekende en onbekende mede users. Soms aangekondigd, soms spontaan staan ze op de stoep om samen een topic te openen of gezellig te baggeren. En natuurlijk is er alle tijd om bij te praten en meteen een kijkje in het FoBo te nemen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Herken de FOK!ker
Herken de Homo
Een vrouw dient door een wekelijkse afvalkeus uiteindelijk te bepalen met wie zij mogelijk verder wil in het leven. Alle mannelijke kandidaten doen zich voor alsof zij een leven hebben, maar een deel ervan is in werkelijkheid fervent FOK!ker. Blijft zij over met een FOK!ker, dan wint deze alleen de prijzenpot. Blijft zij over met iemand met een leven dan delen ze het bedrag.
of de Fok!trix;quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:02 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar ik vind dat er wel eens af en toe een filmpje moet worden laten zien bijvoorbeeld:
Fok! Gangster
(American gangster)
Een Fok!ker die de boel op stelten zet.
En een mod die alles probeert om hem te pakken.
Mag je dan ook niet fokken als je bent uitgelogd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:08 schreef tochweerhenk het volgende:
40 dagen zonder Fok!
(40 dagen zonder seks)
Programma waarin wordt getest hoelang Fokkers het kunnen uithouden zonder Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |