Dat wist ik dan weer wel. Een van de twee vreet toch ook je maag aan als je er teveel van neemt, zoiets?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef Spirit82 het volgende:
Bij een overdosis aspirine of paracetamol kun je overigens gewoon hartstikke dood gaan... door leverfalen enzo.
Paracetamol kapt je lever er op een gegeven moment mee geloof ik. Ibuprofen is schadelijk voor je maag en slokdarm ja. Wordt vaak voorgeschreven samen met een maagbeschermer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel. Een van de twee vreet toch ook je maag aan als je er teveel van neemt, zoiets?
Ah, ibuprofen was het ja! Een keer moeten slikken, met m'n rug toen. Mooie roze pillenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Paracetamol kapt je lever er op een gegeven moment mee geloof ik. Ibuprofen is schadelijk voor je maag en slokdarm ja. Wordt vaak voorgeschreven samen met een maagbeschermer.
Shinyyyyyyquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ibuprofen was het ja! Een keer moeten slikken, met m'n rug toen. Mooie roze pillen.
Mijn zusje had 600 mg pillen of zo. Heeft ze laten slingeren en m'n nichtje dacht dat 't snoepjes waren. Gelukkig was ik er wel op tijd bij en heb ik ze af kunnen pakken.quote:
400mg, 600 is poederquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje had 600 mg pillen of zo. Heeft ze laten slingeren en m'n nichtje dacht dat 't snoepjes waren. Gelukkig was ik er wel op tijd bij en heb ik ze af kunnen pakken.
Ik vind 't wel mooie pilletjes, ja.
Er stond 600 mg op het doosje. Misschien dat de inhoud poeder is, dat weet ik niet.quote:
Waar zit jij nu?quote:
Turkije, was 45 graden vandaag. Ben echt blij als ik klaar ben met werken en mijn koele kamer in kan!quote:
Nog niet klaar met werken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Turkije, was 45 graden vandaag. Ben echt blij als ik klaar ben met werken en mijn koele kamer in kan!
Nu wel ja, maar werk vaak tot een uur of twaalf, half een. Begin dan ook wel om 11 uur hoor. Ik zit in marmaris.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet klaar met werken?Het is daar nu 01:00??
Waar zit je in Turkije?
Hier in Montpellier (leuke stad!) was het voor het eerst lekker vandaag. En morgen weer naar huis.
Ok, maar toch, 13 uur werken, pittig. Zeker in die hitte...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar werk vaak tot een uur of twaalf, half een. Begin dan ook wel om 11 uur hoor. Ik zit in marmaris.
Hoi Snuitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een goeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen deze stralende morgen en laatste morgen voor het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |