SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
There is a time of cumming and going.
Meisjes zijn ook interessant ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oh kut ik zit met mijn gedachtes ergens anders.
Heel interessant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meisjes zijn ook interessant ja.
Bella.quote:
Ja mijn ouders op vakantie en de pup ook, aangezien te grote verantwoordelijkheid voor ons aangezien zusje en ik werken en uitgaanquote:
Oh, balen zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn ouders op vakantie en de pup ook, aangezien te grote verantwoordelijkheid voor ons aangezien zusje en ik werken en uitgaan
Ja, sufferd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar nu weet ik het nog steeds niet.
En dan nog meer hoesten en alles, nog minder goed kunnen ademen, jaja zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef Insomnium het volgende:
Roken of niet roken.
Het lijkt mij niet verstandig met deze verkoudheid !
Maar ik snak naar wat nicotine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |