SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beniras (net boven Sant Miquel) maar komen nu ook al veel toeristen op af .quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Stefanovich het volgende:
Wil ook eens chille (strand)feestjes overdag meepakken... wat is dan the place to be?
Genoeg plekjes te ontdekken op het eiland. Ik ga zelf trouwens maar 1 week elke keer dat ik ga, maar dan ga ik ook maar 2 keer clubben meestal. Tip Destino, het nieuwe hotel van pacha is heel vet, ik zou Ushuaia overslaan veel te druk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef jackson het volgende:
Twijfel om dit jaar Ibiza mee te pakken... Vorig jaar Miami (UMF) geweest maar zoek toch meer de combi relaxen en uitgaan. Miami was behoorlijk aan de prijs en dat verwacht ik met Ibiza eigenlijk ook gewoon.
Lees dat mensen twee weken gaan. Genoeg te doen buiten de feesten om wat jullie betreft?
Ik ga zelf altijd begin juli, dan is het eiland iets rustiger.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Stefanovich het volgende:
Nou vandaag aangekomen op ibiza, zit in figueretas zoals al die keren dat ik geweest ben (laatste keer 2012) maar wat is het hier druk geworden! Stranden overvol en grote groepen jongeren. Beetje jammer... Vond dit altijd zo'n fijn plekje door de relatieve rust maar wel goeie ligging. Maar goed ik ga wel genieten (denk wel dat dit laatste keer figueretas wordt). Groetjes vanaf ibiza.
Ik ben 3 keer geweest, 2010, 2011 en 2015. Alle 3 de keren begin juli en dan is het goed te doen. Wel van meer mensen gehoord dat augustus veel te druk was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef Stefanovich het volgende:
Nog fokkers die a.s. zomer weer richting dit mooie spaanse eiland gaan?
Ben afgelopen zomer dus begin augustus geweest en schrok van de drukte en massa die het eiland bereikt heeft. Eerste keer dat ik ging in 2010 en later in 2012 was dat nog niet zo.
Denk er nu over om de 1e 2 weken van september te gaan... lijkt me (hoop ik) dat de massa dan verdwenen is?
September is ook druk. Ben vorige jaar de eerste 3 weken van september geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef Stefanovich het volgende:
Nog fokkers die a.s. zomer weer richting dit mooie spaanse eiland gaan?
Ben afgelopen zomer dus begin augustus geweest en schrok van de drukte en massa die het eiland bereikt heeft. Eerste keer dat ik ging in 2010 en later in 2012 was dat nog niet zo.
Denk er nu over om de 1e 2 weken van september te gaan... lijkt me (hoop ik) dat de massa dan verdwenen is?
Lekker! Welke regio?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:22 schreef nelisb het volgende:
Yes ik ga weer 3 weken in september.
Huis met zwembad. Nu al zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |