abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121275072
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Matthias92 het volgende:
En we zijn 2013! Beste wensen iedereen!

Ben al volop met men 2 vrienden aan het overleggen wanneer we gaan feesten op Ibiza.

Ikzelf zou 11 dagen willen gaan maar dat zien men vrienden niet zitten, max. 8 dagen. Maar das het probleem niet...

We zijn alle 3 happy singles, en we zouden dus liefst in een periode gaan wanneer het meeste vrouwvolk ook aanwezig is ( ~21 jaar ) .

Heb vorig jaar 7 dagen begin augustus in San Antonio gezeten, en men 2 andere vrienden zijn er nog nooit geweest dus we hebben niks om mee te vergelijken... :/

Men 2 vrienden denken dat het buiten het hoogseizoen ( juli - aug ) beter is, maar die periodes zijn voor mij zéér moeilijk om verlof te krijgen ( werk in 5-ploegen systeem )

_ Ik ga niet alleen voor de meisjes maar kzou toch terug een paar grote discotheken doen, ZOU DIT JAAR ZEER GRAAG SKRILLEX IN AMNESIA willen meenemen. ( vorig jaar met 1 weekje gemist )
_ Heb oa. Amnesia, Space & Privillege gedaan.
_ En ook eens lekker relaxen natuurlijk :D

==> Samenvatting: Wanneer & waar ga je best als je voornamelijk voor de meisjes en de feestjes komt :D

Ik kijk al uit naar jullie reacties :-)
Beste Matthias!
Toevallig ben ik ook van plan om samen met 2 vriendinnen naar Ibiza te gaan deze zomer.
Wij zijn alle 3 20+ en gaan waarschijnlijk ook voor 8 dagen (in het hoogseizoen) naar het grootste party eiland van Europa.
Zo te lezen ben jij vorig jaar dus ook al geweest.
Welke hotels zijn een aanrader? Is het drank echt zo duur zoals wordt beweerd en wat voor soort discotheken tref je vooral op Ibiza?

Kijk graag uit naar je reactie
pi_121295457
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef missbradshaw het volgende:

[..]

Beste Matthias!
Toevallig ben ik ook van plan om samen met 2 vriendinnen naar Ibiza te gaan deze zomer.
Wij zijn alle 3 20+ en gaan waarschijnlijk ook voor 8 dagen (in het hoogseizoen) naar het grootste party eiland van Europa.
Zo te lezen ben jij vorig jaar dus ook al geweest.
Welke hotels zijn een aanrader? Is het drank echt zo duur zoals wordt beweerd en wat voor soort discotheken tref je vooral op Ibiza?

Kijk graag uit naar je reactie
Yes, vorig jaar 1 weekje gezeten met 1 vriend.
Als je vooral veel gaat feesten raad ik je best een hotel in het centrum van ibizastad zelf aan, of san antonio maar dan moet je van Britten houden ( denk ~80% britten )
In ibiza stad zitten mensen van overal :D
Ben maar naar 3 discotheken kan je er een hele beschrijving van geven maar dit is een interessante link: http://iboe.be/vakantie/zomervakantie/ibiza/discotheken-in-ibiza/

De drankprijzen zijn idd zeer duur in de discotheken ~9-12¤ voor een cola / biertje, also de inkom 30-> 80¤ voor een top-avond. Reken dus maar op ~100¤ voor een avond als je het rustig aandoet :p
Maar je spreekt hier dan wel over de beste/grootste discotheken ter wereld!
Maar je kunt je goedkoop indrinken in de vele cafeetjes in de stad, ( bv: 7¤ = 2 wodka red bulls, 1 cocktail en 3 shotjes )

- In de meeste discotheken is het vooral house ( david guetta enz ), soms komen er wel andere genres aan bod, zoals elke dinsdag in Amnesia: Dubstep, de ene week Skrillex & Knife Party de andere week ufk dubstep = deze was ik aanwezig en het was beste feestje van de week voor me :D )

Stuur me anders maar en berichtjes mocht je nog vragen hebben :)
Of je mee wilt gaan :P

Grtjs
pi_121357944
Ik zit er ook aan te denken om dit jaar naar san antonio te gaan.
de clubs heb ik idd gelezen dat dat erg duur is maar ik vroeg mij af of de prijzen in de kroegen en restaurantjes in san antonio een beetje normaal zijn? wat betaal je daar voor een biertje? Nog aanraders voor leuke kroegen / restaurants?
en welke clubs moeten sowieso worden bezocht?
en wat is nog meer leuk om te bezoeken op ibiza qua stranden etc?
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:03:37 #104
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_121358718
Als jullie de OP nou eens beginnen te lezen voor je hier gaat vragen :')
dat scheelt stukken, anyway, alleen de grote clubs en een paar dure restaurants en beachclubs zijn crazy qua prijzen, de rest is doodnormaal tot zelfs spotgoedkoop.
Het eiland is niet alleen maar party hardy maar ook heel sfeervol en relaxt, het is juist de combinatie van die dingen, samen met de mensen die er komen die toch vaak dat magische gevoel bij bezoekers achterlaten, qua line ups komen de eerste onderhand weer op ibizaspotlight.com te staan, tickets kan je t beste op t eiland halen en beter zit je in Ibiza Stad of Figuretas in plaats van San An of je moet dol op losgeslagen Engelsen zijn :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Matthias92 het volgende:
ZOU DIT JAAR ZEER GRAAG SKRILLEX IN AMNESIA
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_121359859
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:03 schreef YuckFou het volgende:
Als jullie de OP nou eens beginnen te lezen voor je hier gaat vragen :')
dat scheelt stukken, anyway, alleen de grote clubs en een paar dure restaurants en beachclubs zijn crazy qua prijzen, de rest is doodnormaal tot zelfs spotgoedkoop.
Het eiland is niet alleen maar party hardy maar ook heel sfeervol en relaxt, het is juist de combinatie van die dingen, samen met de mensen die er komen die toch vaak dat magische gevoel bij bezoekers achterlaten, qua line ups komen de eerste onderhand weer op ibizaspotlight.com te staan, tickets kan je t beste op t eiland halen en beter zit je in Ibiza Stad of Figuretas in plaats van San An of je moet dol op losgeslagen Engelsen zijn :')

[..]

Aha oke, ja had in San Antonio leuk niet al te duur appartement gezien vandaar. En vanuit daar gaan party bussen voor paar euro naar de clubs dus opzich leek me dat ideaal, maar zal es ff kijken in Ibizia Stad en Figuretas. :)
Las in je OP 1 liter bacardi voor 10 euro? :P kijk das ook leuk voor een avondje ;)
Maar mooi dat de rest normaal is of zelfs spotgoedkoop, dan kunnen we een paar dure club avondjes pakken en de rest wat goedkoper door brengen ;)
Een scootertje huren zit wss ook wel in de planning dus ook nog even wat van het eiland bekijken.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:37:37 #106
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_121359963
De meeste beginnen in San An en zorgen ervoor dat t bij die ene keer blijft, ik ken weinig mensen die er voor hun lol weer een week gaan zitten, maar ze zijn er wel...
Die bussen rijden ook vanuit Ibiza stad maar een taxi kost ong. een tientje en is wel zo relaxt...
Drank is goedkoop, goekoper dan hier dus voor 10-15 euro kan je jezelf goed vol laten lopen en het op weinig doen in de clubs, dat doen de meeste, naast handevol pillen en andere dope....
Scooter huren is zeker een goed idee, het eiland is te mooi om niet even te gaan ontdekken en op die manier kan je ook eenvoudig bij een van de 200 strandjes langs de kust komen :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:13:46 #107
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121370031
De hotels is Sanantonio(stad) zijn niet echt top ,maar in bahia(cala de bou) heb je genoeg leuke hotels ,er zitten inderdaad veel britten .
Playa d´n Bossa kan ik ook aanbevelen ,veel jongeren en je hebt daar space ,ushuaia ,bora bora ,heb je dan op loopafstand .
Mijn eerste vakantie naar Ibiza zat ik in Jet bossa met uitzicht op bora bora en een paar meter van space.
Figuretas vindt ik niet zo veel aan ,maar daar zitten wel wat nederlandse kroegjes(maar die heb je NL al genoeg).
pi_121400165
Zou graag dit jaar eens XTC doen in een grote club :P

Waar kan ik dit het best kopen en waarop letten?
En wat kost zo 1 pilletje eigenlijk?
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:40:51 #109
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121400510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Matthias92 het volgende:

klik & klik
pi_121403078
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:40 schreef SanAnt het volgende:

[..]

klik & klik
Zeer interessant! Bedankt!
pi_121493082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Matthias92 het volgende:

Pillen kun je vaak natrekken op www.pillreports.com, prijs in Ibiza weet ik niet :P Als toerist waarschijnlijk tussen de 5 en 10e.
  zondag 13 januari 2013 @ 10:14:26 #112
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121495727
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Pillen kun je vaak natrekken op www.pillreports.com, prijs in Ibiza weet ik niet :P Als toerist waarschijnlijk tussen de 5 en 10e.
Op zeker wat duurder!!
Eerder 10eur buiten en in de clubs betaal je minstens 15.
En het is nog maar de vraag of je dan wat goeds hebt ,je kunt er beter zelf een aantal meenemen.
  maandag 29 april 2013 @ 20:20:09 #113
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_125877921
Nog nooit zoveel Nederlanders gezien hier ,ben aan het werk in het centrum (Vara de Rey)en hoor hier meer nederlands dan engels/duits.
En het regent hier volle bak(al een paar dagen) :D :D :D :D
Vanaf morgen beter weer hier ^O^
pi_126714254
Als je daar na toe gaat kom je beslist in de hel, zo niet dan weet ik het ook niet meer ? ;) :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:45:42 #115
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127981215
*kick*

Het kon niet uitblijven en morgen ben ik weg, alleen geen vakantie dit keer...
Ik ga voor 3,5 maanden naar Ibiza om er te werken, als licht/visualsnerd in een van de grote clubs :D
Nog andere Fok!kers daar? :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:55:02 #116
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127988919
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef YuckFou het volgende:
*kick*

Het kon niet uitblijven en morgen ben ik weg, alleen geen vakantie dit keer...
Ik ga voor 3,5 maanden naar Ibiza om er te werken, als licht/visualsnerd in een van de grote clubs :D
Nog andere Fok!kers daar? :)
Ikke maar ik ben er altijd :)
¿Waar ga je werken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:47:54 #117
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127991134
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:21:32 #118
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127994741
Is de laatste club die nog open moet ,en is pas door een nederlander gekocht ,1+1=....
Dan worden we bijna buren ,ik werk in een hotel daar vlak bij .
En de appartementen die bij het hotel horen zijn om de hoek van eden. :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:08:39 #119
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_128012859
Nice :)
klopt idd, Eden is door een Nederlander gekocht en het team wat de zaak runt ken ik, zodoende kan ik er gaan werken als licht/visuals techneut, kan voorlopig bij een collega logeren maar zoek per 1/7 een appt in San An dus als je iets weet ;)
(veilig, schoon, geen feestende huisgenoten enz :s) )
Nah ja, morgen vliegen en dan op avontuur 8-)
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:14:11 #120
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_128019855
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef YuckFou het volgende:
Nice :)
klopt idd, Eden is door een Nederlander gekocht en het team wat de zaak runt ken ik, zodoende kan ik er gaan werken als licht/visuals techneut, kan voorlopig bij een collega logeren maar zoek per 1/7 een appt in San An dus als je iets weet ;)
(veilig, schoon, geen feestende huisgenoten enz :s) )
Nah ja, morgen vliegen en dan op avontuur 8-)
Ik weet niet of we wat vrij hebben ,maar we hebben ook appartementen voor "workers" die zijn op 4 minuten lopen van eden .
Ik zal het morgen vragen voor je .
Ik zit elke nacht in het hotel tegenover Wips(de bekendste supermarkt van het eiland)

[ Bericht 0% gewijzigd door SanAnt op 20-06-2013 03:00:18 ]
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:30:05 #121
406356 Shmeker
I do this for a living.
pi_128338172
Ik hoef daar niets te drinken in Pacha of zo. Gewoon Party!
I am a kind of a big deal.
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:16:58 #122
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_131272669
Whoop weer een kickje! Ik vertrek morgen met een vriendin voor 9 dagen. Bijzonder goeie timing gezien het weer hier in NL.. Op de planning staan in ieder geval een bezoekje aan Booom!, Pacha, Ushuaia en Space. Oh, en morgenavond uiteraard Barca - Ajax in een gezellig kroegje in de buurt van het appartement :s)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:32:02 #123
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_134927876
Vannacht lekker om 01.00 naar bed ,geen amnesia en morgen knallen in dc10

pi_141486378
KICK! Vorig jaar niet op Ibiza geweest.... dit jaar weer niet ;(
Ga met een vriendengroep weg, waarvan er een paar voor het eerst zonder vriendin/met een vriendengroep weggaan en ik had min of meer de grootste stem in waar we naar toe gaan. Maar Mallorca past veel beter bij hen dan Ibiza (qua muziek en uitgaan enzo), dus wordt het Mallorca. Ook leuk natuurlijk, maar veel meer carnaval achtig. Misschien ga ik nog een weekendje ergens dit jaar..... Volgend jaar ga ik sowieso weer. Niks houd me tegen.
Mensen nog plannen om te gaan binnenkort? Wat ik mij afvroeg trouwens,dacht gehoord te hebben dat Space dicht gaat in 2015.. is dit echt zo?? En dat er plannen zijn om boorplatformen voor de kust te bouwen... hoe staat het daar mee? :{
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:59:41 #125
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_145045264
Zelf zit ik al jaren met het idee in mijn hoofd om naar Ibiza te gaan. Maar omdat ik altijd van die verhalen hoorde over belachelijke prijzen etc nooit van gekomen. Na het lezen van dit topic begint het toch weer te jeuken. Ik heb gemerkt op internet dat er vaak veel vragen zijn over prijzen en dat soort zaken.

Daarom ben ik een website begonnen over Ibiza (niet om te spammen gewoon informatief) waarin ik veel artikelen probeer te bespreken en het zo wat duidelijker in beeld heb voor de Nederlander die naar Ibiza wil gaan.

Wat misschien leuk is om te vermelden is dat Transavia vanaf komende winter 2 maal per week rechtstreeks op Ibiza gaat vliegen vanaf Eindhoven. Dus geen tussenstop meer op Barcelone met uren lang te moeten wachten.

@Stefanovich : zal eens even uitzoeken hoe het met Club Space zit.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')