Beste Matthias!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Matthias92 het volgende:
En we zijn 2013! Beste wensen iedereen!
Ben al volop met men 2 vrienden aan het overleggen wanneer we gaan feesten op Ibiza.
Ikzelf zou 11 dagen willen gaan maar dat zien men vrienden niet zitten, max. 8 dagen. Maar das het probleem niet...
We zijn alle 3 happy singles, en we zouden dus liefst in een periode gaan wanneer het meeste vrouwvolk ook aanwezig is ( ~21 jaar ) .
Heb vorig jaar 7 dagen begin augustus in San Antonio gezeten, en men 2 andere vrienden zijn er nog nooit geweest dus we hebben niks om mee te vergelijken... :/
Men 2 vrienden denken dat het buiten het hoogseizoen ( juli - aug ) beter is, maar die periodes zijn voor mij zéér moeilijk om verlof te krijgen ( werk in 5-ploegen systeem )
_ Ik ga niet alleen voor de meisjes maar kzou toch terug een paar grote discotheken doen, ZOU DIT JAAR ZEER GRAAG SKRILLEX IN AMNESIA willen meenemen. ( vorig jaar met 1 weekje gemist )
_ Heb oa. Amnesia, Space & Privillege gedaan.
_ En ook eens lekker relaxen natuurlijk
==> Samenvatting: Wanneer & waar ga je best als je voornamelijk voor de meisjes en de feestjes komt
Ik kijk al uit naar jullie reacties :-)
Yes, vorig jaar 1 weekje gezeten met 1 vriend.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef missbradshaw het volgende:
[..]
Beste Matthias!
Toevallig ben ik ook van plan om samen met 2 vriendinnen naar Ibiza te gaan deze zomer.
Wij zijn alle 3 20+ en gaan waarschijnlijk ook voor 8 dagen (in het hoogseizoen) naar het grootste party eiland van Europa.
Zo te lezen ben jij vorig jaar dus ook al geweest.
Welke hotels zijn een aanrader? Is het drank echt zo duur zoals wordt beweerd en wat voor soort discotheken tref je vooral op Ibiza?
Kijk graag uit naar je reactie
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Matthias92 het volgende:
ZOU DIT JAAR ZEER GRAAG SKRILLEX IN AMNESIA
Aha oke, ja had in San Antonio leuk niet al te duur appartement gezien vandaar. En vanuit daar gaan party bussen voor paar euro naar de clubs dus opzich leek me dat ideaal, maar zal es ff kijken in Ibizia Stad en Figuretas.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:03 schreef YuckFou het volgende:
Als jullie de OP nou eens beginnen te lezen voor je hier gaat vragen
dat scheelt stukken, anyway, alleen de grote clubs en een paar dure restaurants en beachclubs zijn crazy qua prijzen, de rest is doodnormaal tot zelfs spotgoedkoop.
Het eiland is niet alleen maar party hardy maar ook heel sfeervol en relaxt, het is juist de combinatie van die dingen, samen met de mensen die er komen die toch vaak dat magische gevoel bij bezoekers achterlaten, qua line ups komen de eerste onderhand weer op ibizaspotlight.com te staan, tickets kan je t beste op t eiland halen en beter zit je in Ibiza Stad of Figuretas in plaats van San An of je moet dol op losgeslagen Engelsen zijn
[..]
klik & klikquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Matthias92 het volgende:
Zou graag dit jaar eens XTC doen in een grote club
Waar kan ik dit het best kopen en waarop letten?
En wat kost zo 1 pilletje eigenlijk?
Pillen kun je vaak natrekken op www.pillreports.com, prijs in Ibiza weet ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Matthias92 het volgende:
Zou graag dit jaar eens XTC doen in een grote club
Waar kan ik dit het best kopen en waarop letten?
En wat kost zo 1 pilletje eigenlijk?
Op zeker wat duurder!!quote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Pillen kun je vaak natrekken op www.pillreports.com, prijs in Ibiza weet ik nietAls toerist waarschijnlijk tussen de 5 en 10e.
Ikke maar ik ben er altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef YuckFou het volgende:
*kick*
Het kon niet uitblijven en morgen ben ik weg, alleen geen vakantie dit keer...
Ik ga voor 3,5 maanden naar Ibiza om er te werken, als licht/visualsnerd in een van de grote clubs
Nog andere Fok!kers daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
Ik weet niet of we wat vrij hebben ,maar we hebben ook appartementen voor "workers" die zijn op 4 minuten lopen van eden .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef YuckFou het volgende:
Nice
klopt idd, Eden is door een Nederlander gekocht en het team wat de zaak runt ken ik, zodoende kan ik er gaan werken als licht/visuals techneut, kan voorlopig bij een collega logeren maar zoek per 1/7 een appt in San An dus als je iets weet
(veilig, schoon, geen feestende huisgenoten enz)
Nah ja, morgen vliegen en dan op avontuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |