abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100863456
Hoe was Moby dan? Zag wel posters en zo hangen maar toen waren wij alweer terug in NL :(
En Tiesto? Toch altijd wel een van mijn favo producers geweest, maar heb em nooit als DJ gezien... kaartje nogal duur en kozen we eerder voor feesten van 20 a 30 euro, zoals fedde, wat ook gewoon heerlijke avonden zijn.
pi_100865730
weet iemand welk strand dit is??

pi_100869999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe was Moby dan? Zag wel posters en zo hangen maar toen waren wij alweer terug in NL :(
En Tiesto? Toch altijd wel een van mijn favo producers geweest, maar heb em nooit als DJ gezien... kaartje nogal duur en kozen we eerder voor feesten van 20 a 30 euro, zoals fedde, wat ook gewoon heerlijke avonden zijn.
Moby was niet live maar een DJ set, ging opzich wel maar in de andere zaal was Laurent Garnier bezig en dat was meesterlijk. Tiësto was ook wel vet, vooral het laatste uurtje waarin hij nog wat oude producties van zichzelf draaide was mooi. Volgens mij stond de halve toko vol met Nederlanders.

De vetste avond voor mij was in de Pacha met Luciano, Kenny Larkin en Frivolous...echt heerlijke setjes.
pi_100994294
Welke feesten heb je allemaal overdag in de Space??
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:51:57 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_101110737
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:39 schreef EL_Presidente het volgende:
Welke feesten heb je allemaal overdag in de Space??
Geen enkele meer, sinds een jaar of 3 zijn daytime parties verboden, een enkele keer zijn ze er nog wel zoals the zoo project of een enkele after maar de clubs mogen pas na 16:30 open dus bijvoorbeeld Circo Loco of We Love Space beginnen pas dan en niet eerder...
*helaas*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_101113041
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Geen enkele meer, sinds een jaar of 3 zijn daytime parties verboden, een enkele keer zijn ze er nog wel zoals the zoo project of een enkele after maar de clubs mogen pas na 16:30 open dus bijvoorbeeld Circo Loco of We Love Space beginnen pas dan en niet eerder...
*helaas*
ik zag een video van Fedde (overdag) in Space vandaar.

weet jij misschien hoe ik op cala d'hort en benirras kan komen, volgens mij gaat er geen bus naar toe toch? taxi dan zeker?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:53:23 #32
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_101365098
Ik stond zelf tot mn stomme verbazing de ochtend na Matinee ook met mn voeten in t zand om 9:00 smorgens buiten te dansen op een after, hier en daar is het kennelijk toch mogelijk, ook deopenings en de closings gaan vaak door tot in de middag, maar over het algemeen is het toch niet meer zoals vroeger...
Naar de meeste bekende strandjes gaan wel bussen en anders sowieso met de taxi maar beter is een autotje of scooter te huren, met een taxi ergens heen is vaak geen probleem, maar een taxi ervandaan terug krijgen is soms godsonmogelijk :P
pi_102141720
Zijn de kosten in oktober hetzelfde in disco's en pubs als in het hoogseizoen?Biertje voor 10 euro is leuk voor één keer, maar als bierdrinker niet ideaal.
pi_102147573
House Ibiza van PowNed, mooie tv haha! Krijg meteen al weer zin om er heen te gaan... volgens mij ben ik echt ''verliefd'' geworden op die plek....
pi_102155046
Ik vind Playa D'en Bossa geweldig... :)
  maandag 19 september 2011 @ 22:35:49 #36
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_102161346
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef purno36 het volgende:
Zijn de kosten in oktober hetzelfde in disco's en pubs als in het hoogseizoen?Biertje voor 10 euro is leuk voor één keer, maar als bierdrinker niet ideaal.
Ja....hooguit de toegangsprijzen dalen wat als ze de clubs vol willen krijgen, maar dat scheelt 1/2 tientjes....de drank blijft even duur, indrinken dus :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:35:27 #37
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108526028
» Er is al 161 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

*schop*
2012! de lente begint haast en derhalve is de zomer in aantocht!
Wie gaat en wie niet? Ik heb al geboekt, 3 weken dit jaar! *O* *O*
Okee half om half als honeymoon en om vooral vrienden te bezoeken, maar ons kent ons dus na 3 dagen aan t zwembad sta ik vast de 2&eenhalve week erna weer te dansen tot in de ochtend om erna met een cafe con leche aan t zwembad na te garen in de zon O+
pi_108537047
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik in september weer! Vorig jaar was mn eerste keer en ik ben verkocht aan het eiland!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_108539435
Nog nooit geweest, is het echt zo uitzonderlijk vet? Wat maakt een discotheek daar nou zoveel vetter dan een awakenings/time warp oid hier in NL? :)
pi_108541635
Johnykamau,

Het is de hele sfeer er om heen, de feeststemming die ik nog nergens anders zo heb gevoeld. Maar Ibiza is meer dan een aantal discotheken, ik vind het een prachtig eiland! En dat alles praktisch om de hoek op maar 2 uur vliegen...Heerlijk!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_108543251
Het is inderdaad de combinatie van alles. Geweldig mooi eiland, gelijkgestemde mensen, goede muziek, heerlijk eten, heerlijk klimaat, super vette feesten en eigenlijk gewoon de ibiza vibe.

Eigenlijk moet je er gewoon naar toe om het mee te maken. Ik ben vorig jaar geweest met een groep vrienden en vond het echt geweldig. Dit jaar weer een villa gehuurd. ga begin juli. O+
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:18:43 #42
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108543718
Zo goed!~, vrijwel iedereen die ik ken wordt geraakt door het eiland, in eerste instantie is het "we huren een villa! vet feesten!" en naderhand zijn ze vooral gegrepen door de sfeer, de natuur en de mensen die er zijn...super!
Het is en blijft gewoon echt een magische plek en dat beleef je pas als je er zelf bent geweest 8-)
pi_108543890
En hoe staat het met het drugsgebruik op die party's?
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:29:04 #44
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108544061
Er wordt stevig gebruikt, maar het blijft verboden, dus is drank de meest gebruikte drug...
pi_108544846
Ook in NL zijn de meeste drugs verboden, verwacht wel dat de prijs op Ibiza hoger ligt :P Misschien van de zomer eens een kijkje nemen :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:59:57 #46
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108545245
Prijsnivo is zo'n beetje gelijk aan NL verder, alleen nogmaals en dat benadruk ik, het is verboden, niet een beetje, nee heel erg dus don't blame me als je een jaartje moet zitten voor 10 pillen :{w
Maar goed, het is er, in overvloed en je kan er superlekkere hash krijgen, Ibiza is eigenlijk nog de enige plek waar ik wel eens een jointje rook, hier in NL ga ik knock van een paar hijsen ;)
pi_108546114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef YuckFou het volgende:
Prijsnivo is zo'n beetje gelijk aan NL verder, alleen nogmaals en dat benadruk ik, het is verboden, niet een beetje, nee heel erg dus don't blame me als je een jaartje moet zitten voor 10 pillen :{w
Maar goed, het is er, in overvloed en je kan er superlekkere hash krijgen, Ibiza is eigenlijk nog de enige plek waar ik wel eens een jointje rook, hier in NL ga ik knock van een paar hijsen ;)
Wordt er in de clubs streng op gecontroleerd dan? Want als het er in overvloed is dan zal de security ook wel bekend zijn met de "symptomen" van bepaalde drugs :D
pi_108547817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:26 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Wordt er in de clubs streng op gecontroleerd dan? Want als het er in overvloed is dan zal de security ook wel bekend zijn met de "symptomen" van bepaalde drugs :D
Vorig jaar stond ik te pissen in de Amnesia en een vage Spanjaard hield dikke zak coke voor mn gezicht en vroeg of ik geinteresseerd was in ´´coka´´
Valt volgens mij wel mee met hoe streng ze controleren. :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:20:46 #49
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108548202
Er wordt eigenlijk totaal niet gecontroleerd, soms een vluchtig geklop langs je broek en ff een vinger in t kleine zakje van je jeans, verder amper, dat maakt het juist gemakkelijk om te denken dat het allemaal wel kan, maar er hangen overal camera's in de clubs en ook al lijken sommige gasten open en bloot te snuiven, wat echt gebeurt, er worden genoeg mensen uit de zaal getrokken of onderweg van en naar door de guardia civil gecontroleerd....
pi_108549815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef YuckFou het volgende:
en je kan er superlekkere hash krijgen
Waar? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: