Moby was niet live maar een DJ set, ging opzich wel maar in de andere zaal was Laurent Garnier bezig en dat was meesterlijk. Tiësto was ook wel vet, vooral het laatste uurtje waarin hij nog wat oude producties van zichzelf draaide was mooi. Volgens mij stond de halve toko vol met Nederlanders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe was Moby dan? Zag wel posters en zo hangen maar toen waren wij alweer terug in NL
En Tiesto? Toch altijd wel een van mijn favo producers geweest, maar heb em nooit als DJ gezien... kaartje nogal duur en kozen we eerder voor feesten van 20 a 30 euro, zoals fedde, wat ook gewoon heerlijke avonden zijn.
Geen enkele meer, sinds een jaar of 3 zijn daytime parties verboden, een enkele keer zijn ze er nog wel zoals the zoo project of een enkele after maar de clubs mogen pas na 16:30 open dus bijvoorbeeld Circo Loco of We Love Space beginnen pas dan en niet eerder...quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:39 schreef EL_Presidente het volgende:
Welke feesten heb je allemaal overdag in de Space??
ik zag een video van Fedde (overdag) in Space vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Geen enkele meer, sinds een jaar of 3 zijn daytime parties verboden, een enkele keer zijn ze er nog wel zoals the zoo project of een enkele after maar de clubs mogen pas na 16:30 open dus bijvoorbeeld Circo Loco of We Love Space beginnen pas dan en niet eerder...
*helaas*
Ja....hooguit de toegangsprijzen dalen wat als ze de clubs vol willen krijgen, maar dat scheelt 1/2 tientjes....de drank blijft even duur, indrinken dusquote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef purno36 het volgende:
Zijn de kosten in oktober hetzelfde in disco's en pubs als in het hoogseizoen?Biertje voor 10 euro is leuk voor één keer, maar als bierdrinker niet ideaal.
Wordt er in de clubs streng op gecontroleerd dan? Want als het er in overvloed is dan zal de security ook wel bekend zijn met de "symptomen" van bepaalde drugsquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef YuckFou het volgende:
Prijsnivo is zo'n beetje gelijk aan NL verder, alleen nogmaals en dat benadruk ik, het is verboden, niet een beetje, nee heel erg dus don't blame me als je een jaartje moet zitten voor 10 pillen![]()
Maar goed, het is er, in overvloed en je kan er superlekkere hash krijgen, Ibiza is eigenlijk nog de enige plek waar ik wel eens een jointje rook, hier in NL ga ik knock van een paar hijsen
Vorig jaar stond ik te pissen in de Amnesia en een vage Spanjaard hield dikke zak coke voor mn gezicht en vroeg of ik geinteresseerd was in ´´coka´´quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:26 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Wordt er in de clubs streng op gecontroleerd dan? Want als het er in overvloed is dan zal de security ook wel bekend zijn met de "symptomen" van bepaalde drugs
Waar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef YuckFou het volgende:
en je kan er superlekkere hash krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |