Ibiza gets youquote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef marnie_058 het volgende:
DIt jaar voor het tweede jaar naar Ibiza! Vorig jaar heeft het eiland bij betovert en kan echt niet wachten tot we in het vliegtuig zitten! We zitten in San antonio, veel Engelsen maarja als je de gebruik aanwijzing kent van hun kan je enorm met ze lachen! Voor de mensen die van mooie zonsondergang en van heerlijke cocktails moet je echt een bij club mambo gaan zitten!
Je betaalde vorig jaar voor een mojitho wel €14,- maar Jezus(sorry) wat was die lekker zeg ppff!
2 vraagjes,
Net als denk ik bijna elke toerist wil ik ook naar het feest van Dg fmif!
Wat is de kosten voor dit feest(toegang) en hoe zit het met de drankjes in Pacha?
In amnesia koste een biertje €14 en begon water bij €9, is dit ook zo in Pacha?
En ik kan via de website Ibiza spotlight tickets bestellen! Heeft iemand ervaring?
Ik wil ook graag naar Calvin Harris en die draait in Amnesia, maar via deze website kan je voor €20 extra Vip krijgen! Is dit niet wat goedkoop?
Alvast bedankt
wat is vroeg? hoe laat (voor FMIF)?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ibiza gets you
Eh voor FMIF kan je gewoon op t eiland kaarten krijgen, maar t is wel een duur feestje, en drrrruk dus in tegenstelling tot de meeste andere nachten relatief vroeg gaan, ook kan je bij Pacha restaurant gaan eten en daarna kan je zo doorlopen de club in, en Pacha is over t algemeen net een slag duurder dan de andere clubs dus genoeg euro's of je credit card meenemen!
Geen idee ik ben jaren geleden 1 keer naar FMIF geweest en vond het niet bijzonder, t is me te gehyped, ik vind Guetta een goede producer maar waardeloze DJ en de Pacha is niet mijn club, maar reken op € 50,- straat prijs en minstens €70,- aan de deur, 14 euro voor cola en 18 euro voor een mixje en je zit dicht in de buurt, ow en VIP tafels gaan vanaf € 800,- mocht je dat willen boeken, maar grote kans dat bij FMIF de prijs verdubbeld, Pacha is de duurste tent op t eiland, wil je daar niet aan meedoen dan is de Space, Slinkeys of DC10 een betere optie, nog altijd prijzig, maar minder absurd dan Pachaquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef marnie_058 het volgende:
Maar wat ik wil weten is hoeveel koste het afgelopen seizoen om naar FMIF te gaan!
Ik zie op internet prijzen die tussen de €55 en de €300 zitten! Maar ik wil het een beetje specifieker weten! En de drankjes zijn ook net zo duur in Pacha?
de main DJ's beginnen meestal rond een uur of 2 toch (dus ook andere discotheken)?quote:
Ja, je kan gewoon varen of op een dj-boot met barbeque, wat je maar wilt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef BradSpit het volgende:
zijn er ook boottochten die een rondje om het eiland Ibiza maken?
Begin juli was een biertje in de Amnesia 11 euro, wanneer was jij er?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef marnie_058 het volgende:
DIt jaar voor het tweede jaar naar Ibiza! Vorig jaar heeft het eiland bij betovert en kan echt niet wachten tot we in het vliegtuig zitten! We zitten in San antonio, veel Engelsen maarja als je de gebruik aanwijzing kent van hun kan je enorm met ze lachen! Voor de mensen die van mooie zonsondergang en van heerlijke cocktails moet je echt een bij club mambo gaan zitten!
Je betaalde vorig jaar voor een mojitho wel €14,- maar Jezus(sorry) wat was die lekker zeg ppff!
2 vraagjes,
Net als denk ik bijna elke toerist wil ik ook naar het feest van Dg fmif!
Wat is de kosten voor dit feest(toegang) en hoe zit het met de drankjes in Pacha?
In amnesia koste een biertje €14 en begon water bij €9, is dit ook zo in Pacha?
En ik kan via de website Ibiza spotlight tickets bestellen! Heeft iemand ervaring?
Ik wil ook graag naar Calvin Harris en die draait in Amnesia, maar via deze website kan je voor €20 extra Vip krijgen! Is dit niet wat goedkoop?
Alvast bedankt
Dit jaar met hele groep vrienden boottocht gemaakt met: http://www.boatsibiza.com/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef BradSpit het volgende:
zijn er ook boottochten die een rondje om het eiland Ibiza maken?
Hah daar was ik ook bij Mark Knight & Fedde, was een lekker setje inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef Stefanovich het volgende:
Vorige weeek maandag 8 uur lange set van mark knight en fedde le grand.... magisch.... Volgend jaar zeker weer, maR ben nu helemaal blut.
tip: ga je naar space, haal gewoon kaartjes op de dag zelf in playa den bossA, vaak het goedkoopst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop