Top 100 is ook niet zo moeilukquote:
Hoeveel kilo ben je afgevallen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
cijfers
zweetklieren draaien overuren
Is het onbeleefd om eten niet aan te nemen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen idee
we worden vetgemest hier ook
Bazin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze blijven aandringen en dan zeg je maar ja![]()
ughhh ze gingen net macaroni eten maar ik hield voet bij stuk en at niet mee
"Je moet nog eten!."quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze blijven aandringen en dan zeg je maar ja![]()
¡oʃʃɐHquote:
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Je moet nog eten!."
"Neem dan een beetje."
"Anders krijg je zometeen honger!"
![]()
Leuk welke?quote:
Ja, ik heb ze al, maar ze zijn eigenlijk een maatje te klein.quote:
Ik weet het wel zeker, want Marks zusje had het ijskoud en die was maar naar Turkije geweest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik het koud krijgen als ik weer in Nederland ben?
Na een tijdje word je er gewoon gek van. Mijn tante is daar echt zo goed in. Om de half uur vraagt ze of ik honger en/of dorst heb. Ze stopt al haar gasten propvol.quote:
Wel aardig van jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze al, maar ze zijn eigenlijk een maatje te klein.En Marks zusje wil ze heel graag hebben, dus doneer ik deze maar en dan koop ik zelf wel nieuwe.
Liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze al, maar ze zijn eigenlijk een maatje te klein.En Marks zusje wil ze heel graag hebben, dus doneer ik deze maar en dan koop ik zelf wel nieuwe.
Het is hier rond de 50 gradenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, want Marks zusje had het ijskoud en die was maar naar Turkije geweest.
Hehehe, herkenbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na een tijdje word je er gewoon gek van. Mijn tante is daar echt zo goed in. Om de half uur vraagt ze of ik honger en/of dorst heb. Ze stopt al haar gasten propvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |