Hardly spammen/opdringen ..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, wel tegen muziek spammen/opdringen aan anderen in een topic.
Niemand is ze eigenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iCk ben teminste meself ;Ss;s ken ik van jouw niet segge tfoeee
Nederlands je weet wel, de voertaal van dit forum.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Engels, je weet zelf.. de wereldtaal enzo. ''Amper'' ..
zei tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met aardig zijn kom je nergens dat heb ik alweer gemerkt fml [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sterft alleen in een heel diepe kuil met net genoeg eten en drinken om te overleven zodat je eenzaam sterft in je eigne tranen xdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijgt de pest jij viese tering hond
ik ga je reportenraprorterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
sterft alleen in een heel diepe kuil met net genoeg eten en drinken om te overleven zodat je eenzaam sterft in je eigne tranen xd
JIJ ZEGT STERF TEGEN MIJ DAN EB IK VOLGSTE REGT OM JE TE REPORTEN BARBAARZ OMAAR 2E WO ERBIJ BETREKKEN KK ZEMMEL A HOMOquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
weten we ook weer aan welke kant jij zou hebben gestaan in de tweede wereldoorlog
jij zegt dat ik de pest moet krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ ZEGT STERF TEGEN MIJ DAN EB IK VOLGSTE REGT OM JE TE REPORTEN BARBAARZ OMAAR 2E WO ERBIJ BETREKKEN KK ZEMMEL A HOMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |