SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ben een lapo hunter kinderlijke eigenschappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef firefly3 het volgende:
Heloef, wel grappig dat je telkens een topic afsluit om mij in de topic titel te stoppen
Dit is eigenlijk wel helemaal waarquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt MDMA waar je ontzettend liefhebbend en sociaal van word zag ik ooit bij S&S.
Verdomd handig programma eigenlijk.
Als je op donkere vrouwen valt dan is dat je kans ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan versieren?
Zaterdag a.s. dikke schuddende reten in 010! Gratis en voor niets, overal op straat. Grijp je kans ( misschien wel letterlijk).
Tschuss!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik ben er klaar mee voor vanavond, ik ga richting braband rijden
Houdoe!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
010? Wanneer gaan wij nou eens uit in 020? Veel toffer toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan versieren?
Zaterdag a.s. dikke schuddende reten in 010! Gratis en voor niets, overal op straat. Grijp je kans ( misschien wel letterlijk).
Alleen jammer dat na een aantal uurtjes lekker trippen (in de meeste gevallen); krijg je vaak een behoorlijke kater (vooral depri) omdat je complete voorraad geluksstof (serotonine) in die paar uur er doorheen gejaagd is. Interessante drug wel...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel helemaal waarOoit een vriend gehad die normaal helemaal niet sociaal was en erg verlegen. Had ie 'n keertje XTC genomen, spontaan een compleet ander persoon geworden. Overdreven sociaal, begon zomaar allemaal meiden aan te spreken.
Je wordt er geil van hoor. Ik weet niet of het handig is om zo snel handtastelijk te doen naar de mensen om je heen. Ook ga je ervan met je eigen geslacht rommelen, gewoon met alle mensen eigenlijk. lol.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Raggingbull het volgende:
Effecten
De werkzame stof in XTC is MDMA. XTC zorgt voor de afgifte van een aantal stofjes* in de hersenen. Deze stofjes zorgen voor een stimulerend een bewustzijnsveranderend effect.
- Door het stimulerende (oppeppende) effect krijg je energie en voel je je alert.
- Door XTC kan je bewustzijn veranderen. Hierdoor voel je je goed, ontspannen, open en verbonden met anderen.
mja... je kan dus ook gewoon MDMA gebruiken en mensen leren kenne en op die manier in contact komen met de andere sekse
Toevallig op stap in Eindhoven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat jij een leuk meisje ziet staan die duidelijk aan geeft niet met je te willen dansen je dat toch gaat doen ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef firefly3 het volgende:
Het is onaantrekkelijk als je wacht totdat een meid naar je kijkt en als je haar vraagt wat te doen. Het is onaantrekkelijk om je eigen acties te baseren op haar reacties. Je lijkt dan meer op een marionette. Verder lijk je op een robot als je lijstjes af gaat wat wel en wat niet te doen.
Dit is iets wat ik wil voorkomen: Het is goed om natuurlijk te blijven, te zijn, en onafhankelijk van je omgeving plezier kunt hebben. Geheel. Dus ook dat kroonluchter verhaal en glazen, dat moet los staan van je ware identiteit.
het is tof, beetje zweverig. Je word enorm eerlijk en praterig en houd van de mensen die bij je zijn, je voelt je lekker en seks is enorm lekker. Sowieso, elke aanraking is nice.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
is ikstiesie niet zon drugje waar je heel blij en knuffelachtig van wordt? iedereen zou er een moeten droppen tijdens dat avondje dan en kijken waar we eindigen
waarom ligt dit niet in de schappen bij de AHquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
het is tof, beetje zweverig. Je word enorm eerlijk en praterig en houd van de mensen die bij je zijn, je voelt je lekker en seks is enorm lekker. Sowieso, elke aanraking is nice.
Uitgaan is stom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef hasjman het volgende:
[..]
010? Wanneer gaan wij nou eens uit in 020? Veel toffer toch?
Hetzelfde effect als je helemaal stoned blowen en dat wat ketamine nemen alleen dan iets zwakker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
waarom ligt dit niet in de schappen bij de AH? hebbenhebbenhebben
Je moet uiteraard wel calibreren, dit gaat vooral over "het vragen aan een meid om bij haar te dansen" gedoe. Niet te zwart wit denken, over het algemeen doe je dus je eigen ding.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat jij een leuk meisje ziet staan die duidelijk aan geeft niet met je te willen dansen je dat toch gaat doen ofzo?
en als je dat in een pilvorm kan stoppen dan doen we dat tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hetzelfde effect als je helemaal stoned blowen en dat wat ketamine nemen alleen dan iets zwakker.
Nee dank je wel eens gedaan alleen ik vond het niet zo fijn werd er zoals lanterfanteraar al zei een beetje te handastelijk van en dat soort dingen. Vonden de dames niet zo leuk niet aan te raden dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier binnenkort aan de M
Ja dit dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef hasjman het volgende:
[..]
010? Wanneer gaan wij nou eens uit in 020? Veel toffer toch?
Nee bij een vriendin slapen van me zusje in raamsdonkveer en morgen naar BE om weekend te gaan survivalen met een vrienden groep van 40 manquote:
Nahh, ik heb het niet zo op dat soort spul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier binnenkort aan de M
Nice, veel plezier man!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee bij een vriendin slapen van me zusje in raamsdonkveer en morgen naar BE om weekend te gaan survivalen met een vrienden groep van 40 man
Misschien komt dat door jou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
Niet om het één of het ander,
Maar het lijkt net alsof de meerderheid niet geïnteresseerd is in het topic en over andere dingen praten.
Kom met een fatsoenlijk onderwerp zonder al dat achterbakse gepraat van je en ik wil er best eens het 1 en ander over probere te zegge.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef firefly3 het volgende:
Niet om het één of het ander,
Maar het lijkt net alsof de meerderheid niet geïnteresseerd is in het topic en over andere dingen praten.
Ah, jij bent de beller in dit filmpje of niet...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hetzelfde effect als je helemaal stoned blowen en dat wat ketamine nemen alleen dan iets zwakker.
Zou niet in hem opkomen.quote:
Nou met het advies waar hij mee aankomt vind ik ook niet echt iets meer toevoegen dan die off-topic meuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ja, omdat iemand iets zegt waar jij het misschien niet mee eens bent, gaan we off-topic.
Had ik kunnen zijn ja erg aantrekkelijk vind je ook niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah, jij bent de beller in dit filmpje of niet....
Ey, ga je weer een opleiding beginnen? Wat ga je doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ik wel middelen nodig zal hebben voor het naar school gaan weer. Misschien iets van alcohol dan.
Heb je al een bijbaantje gevonden trouwens? Ik werk nog niet zo heel lang waar ik nu werk, maar heb toch al een boel leuke contacten opgedaan dankzij mijn bijbaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ik wel middelen nodig zal hebben voor het naar school gaan weer. Misschien iets van alcohol dan.
nee lukt niet, daarom ga ik maar studeren man.. heb wel al gesolliciteerd en aangemeld bij uitzendbureau maarja, lukt niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je al een bijbaantje gevonden trouwens? Ik werk nog niet zo heel lang waar ik nu werk, maar heb toch al een boel leuke contacten opgedaan dankzij mijn bijbaan.
Heb je ook al in het centrum ofzoiets rondgekeken of ze mensen vroegen en vervolgens ergens naar binnen gelopen om ernaar te vragen? Het is het echt waard om je er meer voor in te zetten, naast dat ik het een goed idee vind als je weer gaat studeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee lukt niet, daarom ga ik maar studeren man.. heb wel al gesolliciteerd en aangemeld bij uitzendbureau maarja, lukt niet.
Ik heb een tijdje gewerkt bij The Talent Factory (Callcenterquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee lukt niet, daarom ga ik maar studeren man.. heb wel al gesolliciteerd en aangemeld bij uitzendbureau maarja, lukt niet.
nee dat heb ik niet gedaan, want ik ben heel onhandig voor bedrijven ( kan ze niet verrijken, ik heb nauwelijks tot geen werkervaring).quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je ook al in het centrum ofzoiets rondgekeken of ze mensen vroegen en vervolgens ergens naar binnen gelopen om ernaar te vragen? Het is het echt waard om je er meer voor in te zetten, naast dat ik het een goed idee vind als je weer gaat studeren.
Dit is trouwens een apart begrip vind ik. Ik dacht altijd dat pro-actief/reactief echt heel erg fundamentele eigenschappen waren die je gewoon had en je nauwelijks echt kon veranderen. Ik zie mezelf als een zeer reactief persoon. Laatst kreeg ik echter een beoordeling van mijn laatste grote project aan de uni terug; waarbij al mijn 10 groepsgenoten annoniem over iedereen ongezoute kritiek (positief en negatief, gewoon hoe ze je zien) kunnen geven, en de docent vervolgens de belangrijkste dingen aan je doorspeelt. Van de 5 punten die er bij mij stonden, viel me "een natuurlijk overwicht hebben in de groep" heel erg op; omdat ik mezelf meestal zie als een echte volger, niet iemand die de leiding neemt of principieel achter dingen blijft staan. Ik heb hier een tijdje over na zitten denken; en het klopt wel dat ik tijdens dit project die rol wel veel meer op me nam. Dit heeft denk ik te maken met een ander punt dat genoemd werd bij mij; "groepsgenoten waren verrast door grote hoeveelheid kennis op vakgebied". Ik heb vaak het gevoel nodig dat ik ergens veel vanaf weet, dat ik weet hoe iets moet, dat ik weet waar ik over praat, voordat ik echt een pro-actieve rol kan/durf te spelen. Ik denk dat het bij versieren bij mij net zo is; alleen heb ik hier voor mezelf nog absoluut niet het gevoel dat ik succesvol kan zijn... wat niet is kan nog komen wellicht...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkelijkheid = pro-actief door het leven gaan, niet reactief. Mensen die pro-actief zijn, doen waar ze zelf zin in hebben, zonder validatie te zoeken in andere mensen en hun omgeving. Ze hebben waarde en hebben wat te bieden. Dit vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk.
Het vragen naar validatie (onaantrekkelijk) is het zoeken naar oogcontact voordat je actie onderneemt en het vragen van toestemming.
Je moet ergens beginnen, ik was jaren terug ook zonder enige werkervaring aangenomen in een supermarkt. Het werk is niet boeiend maar de collega's waren wel leuk. Je kan het beter proberen dan van tevoren al denken dat je van geen waarde voor ze bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet gedaan, want ik ben heel onhandig voor bedrijven ( kan ze niet verrijken, ik heb nauwelijks tot geen werkervaring).
misschien kan ik in mijn studiestad iets studiegerelateerds vinden, maar dan moet ik eerst helemaal een kamer regelen. En dat is het moeilijkste ter wereld.
Zelf dacht ik ook dat het vrij statisch was. Het komt vooral omdat mensen automatisch geprogrammeerd zijn om in de gemakszone te zitten. Zo veilig mogelijk met zo min mogelijk risico's en moeite toch je doelen bereiken. Dit is wat de media ook met je doet en er gebruik van maakt: Afslankmiddelen, geurtjes, schoonmaakmiddelen enz die zogenaamd het antwoord zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is trouwens een apart begrip vind ik. Ik dacht altijd dat pro-actief/reactief echt heel erg fundamentele eigenschappen waren die je gewoon had en je nauwelijks echt kon veranderen. Ik zie mezelf als een zeer reactief persoon. Laatst kreeg ik echter een beoordeling van mijn laatste grote project aan de uni terug; waarbij al mijn 10 groepsgenoten annoniem over iedereen ongezoute kritiek (positief en negatief, gewoon hoe ze je zien) kunnen geven, en de docent vervolgens de belangrijkste dingen aan je doorspeelt. Van de 5 punten die er bij mij stonden, viel me "een natuurlijk overwicht hebben in de groep" heel erg op; omdat ik mezelf meestal zie als een echte volger, niet iemand die de leiding neemt of principieel achter dingen blijft staan. Ik heb hier een tijdje over na zitten denken; en het klopt wel dat ik tijdens dit project die rol wel veel meer op me nam. Dit heeft denk ik te maken met een ander punt dat genoemd werd bij mij; "groepsgenoten waren verrast door grote hoeveelheid kennis op vakgebied". Ik heb vaak het gevoel nodig dat ik ergens veel vanaf weet, dat ik weet hoe iets moet, dat ik weet waar ik over praat, voordat ik echt een pro-actieve rol kan/durf te spelen. Ik denk dat het bij versieren bij mij net zo is; alleen heb ik hier voor mezelf nog absoluut niet het gevoel dat ik succesvol kan zijn... wat niet is kan nog komen wellicht...
Ik googlede 'm net n.a.v. je post in HVJJN, maar het ruikt behoorlijk naar PUA.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef nathan3020 het volgende:
Kennen jullie het boek: Pandora's box?
Sowieso zou drugs gebruiken om beter te kunnen versieren wel ergquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, ik heb het niet zo op dat soort spul.
Als ik wil versieren maak ik enkel gebruik van mijn charmes.
Haha. Ja. Al kan iemand als MLiG wel wat alcohol gebruiken om losser te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sowieso zou drugs gebruiken om beter te kunnen versieren wel erg
Gefixt! Internet doet het weer een beetjequote:
PUA?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik googlede 'm net n.a.v. je post in HVJJN, maar het ruikt behoorlijk naar PUA.
Inderdaad.quote:
Goede post. Heb ik inderdaad ook wel een beetje. Bij het introductieproject van mijn studie (informatica) nam ik ook een beetje uit mezelf de leiding, omdat ik toen het gevoel had dat ik het als enige begreep. Ik vraag me af of ik dat ook wat meer in gewone (niet studie-gerelateerde) gesprekken kan hebben, want ik ben vaak ook meer een 'volger'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is trouwens een apart begrip vind ik. Ik dacht altijd dat pro-actief/reactief echt heel erg fundamentele eigenschappen waren die je gewoon had en je nauwelijks echt kon veranderen. Ik zie mezelf als een zeer reactief persoon. Laatst kreeg ik echter een beoordeling van mijn laatste grote project aan de uni terug; waarbij al mijn 10 groepsgenoten annoniem over iedereen ongezoute kritiek (positief en negatief, gewoon hoe ze je zien) kunnen geven, en de docent vervolgens de belangrijkste dingen aan je doorspeelt. Van de 5 punten die er bij mij stonden, viel me "een natuurlijk overwicht hebben in de groep" heel erg op; omdat ik mezelf meestal zie als een echte volger, niet iemand die de leiding neemt of principieel achter dingen blijft staan. Ik heb hier een tijdje over na zitten denken; en het klopt wel dat ik tijdens dit project die rol wel veel meer op me nam. Dit heeft denk ik te maken met een ander punt dat genoemd werd bij mij; "groepsgenoten waren verrast door grote hoeveelheid kennis op vakgebied". Ik heb vaak het gevoel nodig dat ik ergens veel vanaf weet, dat ik weet hoe iets moet, dat ik weet waar ik over praat, voordat ik echt een pro-actieve rol kan/durf te spelen. Ik denk dat het bij versieren bij mij net zo is; alleen heb ik hier voor mezelf nog absoluut niet het gevoel dat ik succesvol kan zijn... wat niet is kan nog komen wellicht...
Ik lees het ook niet om het toe te passen, meer om te kijken hoeveel het verschilt met hoe ik het versieren nu aanpak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, ik wil het niet volledig de grond in boren.
Er staan wel degelijk goede tips in; met name bewustwording van je gedrag.
Ik hoop dat je een grapje maakt, anders moet je het je psych misschien eens voorleggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik heb het al eens uitgelegd, maar ze vond mijn omschrijving te vaag, van het in het lokaal zitten. Dus ik kan er niets mee en zal dingen als alcohol moeten nemen als het weer niet gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, anders moet je het je psych misschien eens voorleggen.
Wellicht heb je het al eens uitgelegd hier; maar wat is het dan bij het naar school gaan, wat zo lastig is voor je? Waarom voel je je daar zo ongemakkelijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik heb het al eens uitgelegd, maar ze vond mijn omschrijving te vaag, van het in het lokaal zitten. Dus ik kan er niets mee en zal dingen als alcohol moeten nemen als het weer niet gaat.
Dus je wil graag alcoholist worden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik heb het al eens uitgelegd, maar ze vond mijn omschrijving te vaag, van het in het lokaal zitten. Dus ik kan er niets mee en zal dingen als alcohol moeten nemen als het weer niet gaat.
oh nee het mogen ook pillen zijn. Gewoon iets om rustig naar school te kunnen en rustig in het lokaal te kunnen zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je wil graag alcoholist worden?
Wat denk je dat de oorzaak is dat je alcohol nodig hebt.
Het lopen naar het gebouw, dat je zo echt op weg bent naar de verplichte les en dat iedereen in afwachting is voor de les ( alleen zijn de anderen dan wel relaxt).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wellicht heb je het al eens uitgelegd hier; maar wat is het dan bij het naar school gaan, wat zo lastig is voor je? Waarom voel je je daar zo ongemakkelijk?
een studie is belangrijk, het mag niet meer misgaan krista. stel je voor dat ik weer gewoon thuisblijf en dan op achterstand raak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar drugs gebruiken om naar school te kunnen is niet erg?
grootste gedeelte is toch psychologisch, ik heb wel afentoe ideeen over middelen of ze zouden kunnen werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar drugs gebruiken om naar school te kunnen is niet erg?
ja idd. en achterstand(leerachterstanden kan je makkelijk wegwerken, maar het gaat om dat je dingen mist omdat je gewoon niet meer naar uni gaat) betekent meteen weer dat je een les hebt gemist, en dan is het moeilijker om :quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een studie is belangrijk, het mag niet meer misgaan krista. stel je voor dat ik weer gewoon thuisblijf en dan op achterstand raak.
in de collegezalen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
of je stapt over je zelfmeelij heen en je aanschouwt blij als een kind in een snoepwinkeltje de nieuwe lading catwalkwaardige lingeriemodellen die bij jou mgen aanschuiven, misschien
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
of je stapt over je zelfmeelij heen en je aanschouwt blij als een kind in een snoepwinkeltje de nieuwe lading catwalkwaardige lingeriemodellen die bij jou mgen aanschuiven, misschien
Ik vind deze vraag wat te simpel Crutchquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Crutch het volgende:
Hoe komt het dat jullie je zo druk maken om vanalles?
Ik heb een heel breed inlevingsvermogen; maar bij lant en MLiG heb ik echt heel veel moeite om me echt in hun situatie te verplaatsen... ik heb geen idee hoe hun de wereld zien en hoe ze zich voelen in dagelijkse situaties. Waarschijnlijk ben ik niet de enige hierin... Hopelijk vinden ze een goede manier voor zichzelf om in de toekomst beter te functioneren...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Crutch het volgende:
Hoe komt het dat jullie je zo druk maken om vanalles?
nou, simpel voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een heel breed inlevingsvermogen; maar bij lant en MLiG heb ik echt heel veel moeite om me echt in hun situatie te verplaatsen... ik heb geen idee hoe hun de wereld zien en hoe ze zich voelen in dagelijkse situaties. Waarschijnlijk ben ik niet de enige hierin... Hopelijk vinden ze een goede manier voor zichzelf om in de toekomst beter te functioneren...
Leg je jezelf niet ook teveel druk op lant? Door bijvoorbeeld steeds te zeggen dat je geen verkeerde studiekeuze meer mag maken en dat je geen vertraging op mag lopen. Ik bedoel; doe iets waar je goed bij voelt, en dan zie je wel hoe ver je komt. Je moet erkennen dat het voor jou niet zo vanzelfsprekend gaat dan bij de meeste andere; en het kan best zijn dat je daardoor gewoon langer nodig gaat hebben voor een bepaalde studie. In veel gevallen kun je ook met bepaalde problemen langer studiefinanciering krijgen.. er zijn altijd wel oplossingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag wat te simpel Crutch
uiteraard heb ik die mijzelf al voorgehouden
er zijn dagen dat het "just go with da flow" gaat
maar dagen die niet zo verlopen, zijn cruciaal voor zaken als studeren
Zo simpel is het niet, ik denk dat je de lat wat te hoog legt voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag wat te simpel Crutch
uiteraard heb ik die mijzelf al voorgehouden
er zijn dagen dat het "just go with da flow" gaat
maar dagen die niet zo verlopen, zijn cruciaal voor zaken als studeren
Ik vond het wel grappig om te laat te komen tijdens de studie. Helaas is het maar 1 keer gebeurd. Ik kwam toen helemaal versneeuwd aan en ze moesten lachen om me. Haha dat was echt heel leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou, simpel voorbeeld.
je komt te laat aan voor school (middelbare school bijvoorbeeld)
dan is het moment dat je de deur moet opendoen, dan krijg je ineens een enorme drang van " abort mission deur opendoen". en dan doe je een stap terug en twijfel je.
dat soort momenten heb ik nou altijd.
en dan ook de momenten dat als je het doorzet, dat het allemaal ongemakkelijk altijd wordt omdat je sociaal niet normaal bent ofzoiets.
kenden ze je al? had je vriend(innet)jes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om te laat te komen tijdens de studie. Helaas is het maar 1 keer gebeurd. Ik kwam toen helemaal versneeuwd aan en ze moesten lachen om me. Haha dat was echt heel leuk.
Ik heb lang genoeg nu zo geleefd van "oh relaxt, zie wel hoe de dag gaat". Gevolg is dan dat ik weer beland in een niets ( afgelopen maanden, hier zitten). De financiële problemen zijn nu nog te-doen. Maar wanneer de studie WEER mislukt is er GEEN WEG TERUG en ben ik voor altijd gebonden aan het niets, kan ik zeker voorlopig nog niet op kamers. Een studie is serieus en daar is discipline voor nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Leg je jezelf niet ook teveel druk op lant? Door bijvoorbeeld steeds te zeggen dat je geen verkeerde studiekeuze meer mag maken en dat je geen vertraging op mag lopen. Ik bedoel; doe iets waar je goed bij voelt, en dan zie je wel hoe ver je komt. Je moet erkennen dat het voor jou niet zo vanzelfsprekend gaat dan bij de meeste andere; en het kan best zijn dat je daardoor gewoon langer nodig gaat hebben voor een bepaalde studie. In veel gevallen kun je ook met bepaalde problemen langer studiefinanciering krijgen.. er zijn altijd wel oplossingen.
Sommigen van die studie vonden me heel leuk, bijna-vrienden, die moesten wel lachen. Anderen vonden me weer stom. Tja, zo is het nu eenmaal, al is het natuurlijk wel gezelliger als je leuk gevonden wordt, dan kun je tenminste lachen etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kenden ze je al? had je vriend(innet)jes?
ik kwam een keer helemaal versneeuwd/verregent ongeschoren omdat ik had opgegeven mezelf te fatsoeneren bij het verlaten van huis aan bij de administratie omdat het de uiterlijke datum was dat me foto voor me studiepas genomen moest worden.
niemand die daar lachtte, alles was ongemakkelijk.
zo snel mogelijk weggegaan natuurlijk, en nu heb ik een studiepas met een K.u.t foto.
dat is ook zoiets. stel iemand vraagt om me studiepas, dan ziet hij die foto. allemaal irritant.
ik heb nieteens schijn alsof me zaakjes netjes op orde zijn. alles is 1 grote bende van me materiaal.
Krista?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een studie is belangrijk, het mag niet meer misgaan krista. stel je voor dat ik weer gewoon thuisblijf en dan op achterstand raak.
het lijkt me (voor anderen), en voor jou dan zo makkelijk......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sommigen van die studie vonden me heel leuk, bijna-vrienden, die moesten wel lachen. Anderen vonden me weer stom. Tja, zo is het nu eenmaal, al is het natuurlijk wel gezelliger als je leuk gevonden wordt, dan kun je tenminste lachen etc.
Nee dat klopt; het is goed om het als een comitment te zien. Het is goed dat je de draad weer oppakt na een paar maanden "niets". Ik zeg alleen dat je de druk op jezelf niet te hoog moet maken om het allemaal meteen goed te gaan doen nu. Het risico is dan bijvoorbeeld, dat wanneer er iets niet helemaal volgens je plan gaat in het begin, je al snel de neiging kunt hebben om het weer helemaal op te geven; en dat moet je dus vooral niet doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg nu zo geleefd van "oh relaxt, zie wel hoe de dag gaat". Gevolg is dan dat ik weer beland in een niets ( afgelopen maanden, hier zitten). De financiële problemen zijn nu nog te-doen. Maar wanneer de studie WEER mislukt is er GEEN WEG TERUG en ben ik voor altijd gebonden aan het niets, kan ik zeker voorlopig nog niet op kamers. Een studie is serieus en daar is discipline voor nodig.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lijkt me (voor anderen), en voor jou dan zo makkelijk......
dan ga je vrolijk bij degeen die lachten aanschuiven, en dan is alles leuk en goed. en dan verkeer je in een sociale dynamiek waar je een leuke plek hebt.
en dan kan je vrolijk je dingen doen, en dan kan je contacten krijgen en alles. en dan kan iedereen je leuk gaan vinden.
maar ik kan dat niet he!quote:
Wat zijn jou plannen trouwens voor komend studiejaar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan ga je vrolijk bij degeen die lachten aanschuiven, en dan is alles leuk en goed. en dan verkeer je in een sociale dynamiek waar je een leuke plek hebt.
en dan kan je vrolijk je dingen doen, en dan kan je contacten krijgen en alles. en dan kan iedereen je leuk gaan vinden.
Nou nou, drugsverslaafd niet, maar als een psychiater of een psychotherapeut me dan niet kunnen helpen, dan zal ik wel naar andere dingen moeten grijpen om mijn studie te kunnen volbrengen. Dat is logisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Krista?
Dat het niet weer mis mag gaan snap ik, maar ipv jezelf drugsverslaafd te maken kan je ook proberen de oorzaak van je problemen weg te nemen en daar eens over na te denken, als je serieus bent wat ik niet hoop. Je eigenwaarde wat betreft school en werk is erg laag.
even tellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat zijn jou plannen trouwens voor komend studiejaar?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou nou, drugsverslaafd niet, maar als een psychiater of een psychotherapeut me dan niet kunnen helpen, dan zal ik wel naar andere dingen moeten grijpen om mijn studie te kunnen volbrengen. Dat is logisch.
En al die jaren heb je niet zoiets gehad vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
even tellen.
2006 eerste keer eerste jaar
2007 2de keer eerste jaar
2008 3de keer eerste jaar
2009 4de keer eerste jaar
2010 5de keer eerste jaar
2011 6de keer eerste jaar.... oke
ik ga voor de 6de keer eerstejaars zijn, en dit keer ga ik alles in 1 keer goed doen.
eerder faalde het omdat ik na een maandje dan niet meer ging.
of omdat ik zelfs de eerste dag al niet durfde te komen, en dan de rest van het jaar ook niet.
dat van nieuwe start wel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En al die jaren heb je niet zoiets gehad van
"nieuwe start, nieuwe studie"
?
Dit is gewoon per definitie fout. Jij accepteert niet wie je bent; daarom heb je een zeer negatief zelfbeeld. Ja, je zult best problemen hebben met het leggen van sociale contacten; moeite hebben met communiceren; niet weten hoe je over komt op bepaalde momenten of daar juist teveel mee bezig zijn. Maar dat is iets wat je maar in beperkte mate kunt veranderen; dat is iets wat jij bent, en daar moet je het mee doen. Dat moet je accepteren. Dat is lastig; maar die dingen maken je nog geen stom persoon. Ook jij heb positieve kanten; ook jij hebt dingen te bieden. Wanneer je dat zelf in gaat zien; zullen andere mensen dit ook in gaan zien. Dit is waar jij met name aan moet gaan werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar ik kan dat niet he!
omdat ik vaag doe omdat ik mezelf niet ken, en een stom persoon ben, niemand wil zo iemand als mij leren kennen ( zou het gaag anders willen hoor!!!!!!!, dat is het enige wat goed aan me is! ).
Verleden is gebeurt; daar kun je niets meer aan doen. Het is denk ik ook een illusie dat je nu in 1x alles goed gaat doen. Waar het vanaf september om gaat is dat je positief begint; gewoon gaan en doen wat je moet doen. Dit kan best goed gaan; maar er zullen ongetwijfeld dagen komen waarop het heel moeilijk is en waarop je misschien helemaal niet gaat. En die dagen zijn het belangrijkste. Je kunt best een dag missen; maar laat je dat niet demotiveren en ervoor zorgen dat je helemaal niet meer gaat. Gewoon de draad de dag erna meteen weer oppakken, hoe moeilijk het ook is. Dat is waar het om draait voor jou het komend jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
even tellen.
2006 eerste keer eerste jaar universiteit
2007 2de keer eerste jaar universiteit
2008 3de keer eerste jaar universiteit
2009 4de keer eerste jaar universiteit
2010 5de keer eerste jaar universiteit
2011 6de keer eerste jaar universiteit.... oke
ik ga voor de 6de keer eerstejaars zijn, en dit keer ga ik alles in 1 keer goed doen.
of omdat ik zelfs de eerste dag al niet durfde te komen, en dan de rest van het jaar ook niet.
En wat is de reden dat je dit jaar wel gaat durfen en gaan? Wat is er nu anders dan voorgaande jaren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
even tellen.
2006 eerste keer eerste jaar universiteit
2007 2de keer eerste jaar universiteit
2008 3de keer eerste jaar universiteit
2009 4de keer eerste jaar universiteit
2010 5de keer eerste jaar universiteit
2011 6de keer eerste jaar universiteit.... oke
Je kan ook jezelf proberen te helpen. Op een minder destructieve manier dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou nou, drugsverslaafd niet, maar als een psychiater of een psychotherapeut me dan niet kunnen helpen, dan zal ik wel naar andere dingen moeten grijpen om mijn studie te kunnen volbrengen. Dat is logisch.
Oja dat naar school gaan zal nog wel van vroeger zijn, ik werd volgens mij wel gepest een beetje, of een buitenbeentje in elk geval. Maar niet ernstig allemaal. Ik was zelf toen ook verlegen en afgezonderd en te serieus met het behalen van goede resultaten.
maarja da's vroeger, nu ben ik wel leuk.
Ik wil (ooit kans op) een vriendin daarvoor. het zit me zo dwars in de zin van dat het me de hele tijd bezig houd, en dat ik me er kut over voel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf proberen te helpen. Op een minder destructieve manier dan.Doe wat zelfreflectie, soulsearching. Wat kan je doen om die gevoelens in de klas weg te nemen.
Ja maar zelfs als je een vriendin hebt zal je nogsteeds op uni in veel situaties komen waar je misschien niet precies weet hoe je te gedragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik wil (kans op) een vriendin daarvoor. het zit me zo dwars in de zin van dat het me de hele tijd bezig houdt, en dat ik me er kut over voel.
Dat is juist wat ik aangeef al te hebben gedaan. Nadenken, zelfreflectie etc. En ja dat helpt zo nu en dan, maar dat biedt geen zekerheid en het is intensief.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf proberen te helpen. Op een minder destructieve manier dan.Doe wat zelfreflectie, soulsearching. Wat kan je doen om die gevoelens in de klas weg te nemen.
Maar wat heeft die zelfreflectie je dan geleerd over jezelf? Waarom is er geen oplossing voor je problemen ipv symptoombestrijding door jezelf te verdoven met drugs? Je gelooft als de psych zegt dat er niks mis met je is, dan zouden deze dingen dus oplosbaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik aangeef al te hebben gedaan. Nadenken, zelfreflectie etc. En ja dat helpt zo nu en dan, maar dat biedt geen zekerheid en het is intensief.
Tja, meer kan ik ook niet doen.. zoals ik al aangeef, zal ik op middelen over moeten gaan.
nee, want dan heb ik betere innergame, omdat ik me fijn voel dat ik een vriendin heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als je een vriendin hebt zal je nogsteeds op uni in veel situaties komen waar je misschien niet precies weet hoe je te gedragen.
Het is niet dat de wereld buiten je huis, zonder je vriendin, dan ineens niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, want dan heb ik betere innergame, omdat ik me fijn voel dat ik een vriendin heb.
Dat van die middelen heb ik net pas bedacht hoor, omdat ik me weer had ingeschreven. Weet niet eens of ik het weer zal ervaren allemaal en of het dus nodig zal zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wat heeft die zelfreflectie je dan geleerd over jezelf? Waarom is er geen oplossing voor je problemen ipv symptoombestrijding door jezelf te verdoven met drugs? Je gelooft als de psych zegt dat er niks mis met je is, dan zouden deze dingen dus oplosbaar kunnen zijn.
in de wereld buiten je huis heb je dan meer het gevoel, dat er iemand "achter" je staat. en (beetje dom gezegd) thuis op je wacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat de wereld buiten je huis, zonder je vriendin, dan ineens niet meer bestaat.
25e?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat van die middelen heb ik net pas bedacht hoor, omdat ik me weer had ingeschreven. Weet niet eens of ik het weer zal ervaren allemaal en of het dus nodig zal zijn.
Ja de psychiater had me gewoon op een heel goed moment gezien. Ze dacht wel aan een bepaald iets, maar een diagnose kan pas gesteld worden rond je 25ste.
Inderdaad, je hebt geen vriendin. Dus je zal een manier moeten vinden om zonder vriendin naar de uni te gaan, toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in de wereld buiten je huis heb je dan meer het gevoel, dat er iemand "achter" je staat. en (beetje dom gezegd) thuis op je wacht.
maar een vriendin is helemaal onbereikbaar hoor, vooral op korte termijn.
de confrontatie ook vaak dat er weer "iets" misgaat, en dat je je "niet prettig voelt".
en de confrontatie die er ineens is als je dingen te horen/zien/lezen krijgt wat ANDEREN "hebben".
Vast goed bedoeld; maar vind dit nogal lullig omschreven. Ik studeer ook aan een technische universiteit; en verruit de meerderheid heeft prima sociale vaardigheden. Bovendien is het misschien juist wel makkelijker om contact op te bouwen met mensen met goede sociale vaardigheden, dan met mensen die net als hem veel problemen hebben op dit gebied.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien zijn er wel leuke mensen waarmee jij kan praten. Ik bedoel het is een technische studie. Daar zijn vast meer mensen die sociaal moeilijkheden hebben.
heb ik geen zin in. ik ken de weg nog wel op uni van die introductieweek X jaar terug.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt geen vriendin. Dus je zal een manier moeten vinden om zonder vriendin naar de uni te gaan, toch?Misschien zijn er wel leuke mensen waarmee jij kan praten. Ik bedoel het is een technische studie. Daar zijn vast meer mensen die sociaal moeilijkheden hebben.
Ga je ook naar de introductie? Heb je een kamp? Misschien wel goed, dan verlicht het misschien alvast de stap om naar de uni te gaan als je eerst optrekt met studiegenoten. Ja, dat is eng. Maar je hebt de meet ook overleefd en die mensen waren een stuk enger! Dus jij kan dit.
Ik ben het met je eens dat het wat lullig omschreven was van me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vast goed bedoeld; maar vind dit nogal lullig omschreven. Ik studeer ook aan een technische universiteit; en verruit de meerderheid heeft prima sociale vaardigheden. Bovendien is het misschien juist wel makkelijker om contact op te bouwen met mensen met goede sociale vaardigheden, dan met mensen die net als hem veel problemen hebben op dit gebied.
Het gaat niet om de stad leren kennen, maar om je studiegenoten te leren kennen. Ik bedoel niet doe kick-in van de stad, maar die van je studie. Zo'n kamp. Is wel belangrijk hoor. Ik heb er ook niet veel zin in, altijd onwennig met onbekende mensen en ik hou niet zo van ergens anders slapen, maar het zou wel een goed begin zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb ik geen zin in. ik ken de weg nog wel op uni van die introductieweek X jaar terug.
zowiezo is contacten maken met niet vrouwelijke studiegenoten makkelijk daar. ook wegens gedeelte interesses(wegens studie).
ik herken de sociaal incapeble-en daar van een kilometer afstand. als je daar bij in de buurt komt merk je ook gewoon dat zogauw je ze aandacht geeft ze blijven kleven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vast goed bedoeld; maar vind dit nogal lullig omschreven. Ik studeer ook aan een technische universiteit; en verruit de meerderheid heeft prima sociale vaardigheden. Bovendien is het misschien juist wel makkelijker om contact op te bouwen met mensen met goede sociale vaardigheden, dan met mensen die net als hem veel problemen hebben op dit gebied.
idd, als hij naar zo'n meeting komt; dan kan hij ook naar de uni. Hij moet zichzelf niet onderschatten!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
maarja naar die meeting is hij wel gekomen. kunnen er geen dagelijkse meetings op zijn universiteit georganiseerd worden?
Drama-queen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik denk eigenlijk dat MLiG nooit meer iets zal doen
hij zal wegrotten in zijn huis
hij heeft overal hele verhalen voor.
maarja naar die meeting is hij wel gekomen. kunnen er geen dagelijkse meetings op zijn universiteit georganiseerd worden?
jamaar het zijn echte 1ste jaars dan die alles vakken chronologisch gaan volgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef Crutch het volgende:
Het belangrijkste is dat je weer uit je huis komt en wat gaat ondernemen.
Wie weet verzamel je daar een clubje waarmee je af en toe op stap gaat.![]()
Oh, en internet daten is ook nog een optie MLiG.
Zullen wij samen gaan daten dan, als oefening?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jamaar het zijn echte 1ste jaars dan die alles vakken chronologisch gaan volgen.
ik heb een aantal vakken van de eerste paar maanden van de opleiding al gehaald.
en over dat interetdaten!ja nou!, jullie(anderen) doen er altijd zo makkelijk over dat ze X dates in Y tijd hebben als ze even gaan internetdaten.
ik heb/krijg 0
en dan een betaald abbonement op zon site afsluiten(wat volgens mensen werkt), dat gaat ook niet ineens magisch voor mij werken.
vorig jaar nog (jammer genoeg) gedaan, en toen niets mee gedaan. het is weggegooid geld
dat internetdaten doet me denken aan dit topic:
[Datingsite-ervaringen topic] #144 Het leeft nog steeds!
zo gaat het dan...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan daten dan, als oefening?
WAT?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat flirterige opmerkingen tussendoor, kan hij een beetje wennen aan hoe daar op te reageren. Ook belangrijk.quote:
Geef je ook cursussen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat flirterige opmerkingen tussendoor, kan hij een beetje wennen aan hoe daar op te reageren, Ook belangrijk.
Als je dat doet dan stuur ik je een aardbeientaart.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat flirterige opmerkingen tussendoor, kan hij een beetje wennen aan hoe daar op te reageren, Ook belangrijk.
Mijn teller staat na 3 maanden op paiq ook nog steeds op 0. Tig dates in korte tijd is OF opschepperij, OF aan alles wat los en vast zit meteen vragen voor een date; en dan van 1 op de 20 een ja te horen krijgen... je kunt nog zo interessant lullen en nog zo'n leuke foto's hebben; op een datingsite wordt je altijd veel vaker afgewezen dan dat je succes hebt (in het echt ook zo trouwens). Niet intrappen in die praatjes van die mensen die hun ego wat op proberen te vijzelen door van die patserige verhalen neer te zetten. Het is gewoon, net als IRL, veel tijd en energie erin steken en zo nu en dan wat geluk hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
en over dat interetdaten!ja nou!, jullie(anderen) doen er altijd zo makkelijk over dat ze X dates in Y tijd hebben als ze even gaan internetdaten.
ik heb/krijg 0
nee, want dan moet er wel een excuus zijn om te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, want dan moet er wel een excuus zijn om te gaan doen.
als het dan faalt kan je altijd nog erover doen/denken van " maar het XXXX(vul activiteit in)-en was wel leuk"
ik bedoel afspreken ergens op de openbare weg, en dan beetje daar staan ofzo. er moet al iets zijn wat gedaan kan worden.
bijv(bijvoorbeeld! ), het cliche van afspreken in een restaurant.
andere "Excusen" kunnen zijn gaan skieen, of skaten, of hardlopen(voor de hardloop fanatiekelingen).
Echt waar gaat het heen met de wereld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
We gaan op onze eerste date samen theedrinken hadden we al bepaald. Bij hem thuis.
Dudequote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, want dan moet er wel een excuus zijn om te gaan doen.
als het dan faalt kan je altijd nog erover doen/denken van " maar het XXXX(vul activiteit in)-en was wel leuk"
ik bedoel afspreken ergens op de openbare weg, en dan beetje daar staan ofzo. er moet al iets zijn wat gedaan kan worden.
bijv(bijvoorbeeld! ), het cliche van afspreken in een restaurant.
andere "Excusen" kunnen zijn gaan skieen, of skaten, of hardlopen(voor de hardloop fanatiekelingen).
nee, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
We gaan op onze eerste date samen theedrinken hadden we al bepaald. Bij hem thuis.
Hij krijgt de kans en dan doet ie het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, gaat niet gebeuren.
teveel bende , en zo leuk is het daar niet bij mij.
dat ik deed alsof ik dat wilde afspreken was van mijn kant om aan te tonen dat dat soort dingen niet zouden gaan gebeuren.
het was zo van : "Ja tuurlijk zet je de thee klaar." om te verduidelijken dat de verhouding tussen ons is dat dat niet gaat gebeuren.
ja oke, niet duidelijk geschreven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dude![]()
Wat wil je dan zeggen als het faalt?
"Uhm, nou gelukkig was het op de openbare weg staan nog leuk." ??
Kan je opruimen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, gaat niet gebeuren.
teveel bende ,
Dan maak ik het wel leuk.quote:en zo leuk is het daar niet bij mij.
Echnie.quote:dat ik deed alsof ik dat wilde afspreken was van mijn kant om aan te tonen dat dat soort dingen niet zouden gaan gebeuren.
Sinds wanneer doe jij aan sarcasme. Echnie.quote:het was zo van : "Ja tuurlijk zet je de thee klaar." om te verduidelijken dat de verhouding tussen ons is dat dat niet gaat gebeuren.
Haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij krijgt de kans en dan doet ie het niet.![]()
WAT WIL JE NOU MAN!
Ga je in Enschede studeren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.
Als ik wel op kamers ga zoek ik hem gewoon een keer op. Daar komt hij niet onderuit!
ik ga nog liever jou die supermarkt laten zien, waar ik problemen heb met wachtrijen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je opruimen.
[..]
Dan maak ik het wel leuk.
[..]
Echnie.
[..]
Sinds wanneer doe jij aan sarcasme. Echnie.
Dat is niet echt een date.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga nog liever jou die supermarkt laten zien, waar ik problemen heb met wachtrijen.
en dan ga ik wel wijzen naar de bekrompen inrichting daar.
dat is al EEN IDEE.
maar nogmaals, het gaat niet gebeuren. niets niet.
maar leuk om even te speculeren over dingen die er wel gedaan zouden kunnen worden met andere dates dan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk dit soort dingen.... nu wil ik het wel![]()
maar nee
dan maakt niets meer uit, want dan denk je allebei hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet echt een date.
Stel er is een meisje en die vindt jou leuk en kijkt je lang in de ogen zodat jullie beide weten dat het goed is en elkaar voorkomen begrijpen en dat soort dingen, waar zou je haar mee naartoe nemen?
En nu ben je net zo koppig als Tatsuhiro.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk dit soort dingen.... nu wil ik het wel als ik daaraan denk![]()
maar nee
Ja maar je wil wel leuke dingen samen doen. In de supermarkt naar wachtrijen kijken vul je ook geen uren mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan maakt niets meer uit, want dan denk je allebei hetzelfde.
Oh ja, ik ken de eerste 4 afleveringen ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misaki is lekker gecompliceerd wel. Jammer dat ze de manga niet helemaal hebben gevolgd.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
En nu ben je net zo koppig als Tatsuhiro.
in de anime is er snel een einde aan gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij zichzelf gered op een gegeven moment. Niet het meisje.
Spoiler!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij zichzelf gered op een gegeven moment. Niet het meisje.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in de anime is er snel een einde aan gemaakt.
in de manga eindigen ze in elkaars armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, het leven is geen anime hè.
Beter bekend als de oorzaak voor MLiG's reddingsfantasie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Crutch het volgende:
Voor mensen die het niet kunnen volgen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Welcome_to_the_N.H.K.
Bedankt, het zegt me niets....:?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Crutch het volgende:
Voor mensen die het niet kunnen volgen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Welcome_to_the_N.H.K.
In een notendop: Jongeman die zijn huis nooit uitkomt wordt gered door een meisje.quote:
Haha, binnenkort toegevoegd aan sprookjesbos in de Efteling...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
In een notendop: Jongeman die zijn huis nooit uitkomt wordt gered door een meisje.
Ik heb dan weer dromen over een mooie gymlerares waar ik een stiekeme relatie mee heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
In een notendop: Jongeman die zijn huis nooit uitkomt wordt gered door een meisje.
Wel specifiek een gymlerares, hoe moet ik dat voorstellen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan weer dromen over een mooie gymlerares waar ik een stiekeme relatie mee heb.
We hebben allemaal onze dingetjes.
Je hebt het wel lastig... de vrouwen waar je van droomt blijken of BN'er of onethisch om iets mee te beginnen...Heb je ook wel eens interesse in dames die wat bereikbaarder zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan weer dromen over een mooie gymlerares waar ik een stiekeme relatie mee heb.
We hebben allemaal onze dingetjes.
Ik droom he, dus ik slaap en dan droom ik er over ik heb die droom twee keer gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hebt het wel lastig... de vrouwen waar je van droomt blijken of BN'er of onethisch om iets mee te beginnen...Heb je ook wel eens interesse in dames die wat bereikbaarder zijn?
good luck. ik sta niet in het telefoonboek(heb ook geen vaste telefoonabbonement). en niemand die mij kent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.
Als ik wel op kamers ga zoek ik hem gewoon een keer op. Daar komt hij niet onderuit!
Leuk maar ik heb een gymlerares en daar neuk ik dan mee eerst op haar kamer toen werd ik halverwege wakker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel specifiek een gymlerares, hoe moet ik dat voorstellen?
In je dromen sta jij voor haar in erecte toestand en zij doet een paar koprollen en trapeze-acts op jouw joekeloekes?
Nouja, je weet nu iig hoe ze er naakt uitziet; kunnen niet veel klasgenoten zeggen denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Leuk maar ik heb een gymlerares en daar neuk ik dan mee eerst op haar kamer toen werd ik halverwege wakker.
De volgende dag deden we het in een leeg lokaal toen werd ik wakker op het einde.![]()
Ja ik weet het ook niet allemaal.
Ik heb niet eens gym man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, je weet nu iig hoe ze er naakt uitziet; kunnen niet veel klasgenoten zeggen denk ik.
Is wel kut dat je eerst gymles moest hebben en haar daarna pas neukte... zult wel erg moe zijn geweest toen je wakker werd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gym man.
Het verhaal begint van zij is eenzaam ik geil op haar en heb gymles van haar enzovoort.
Leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is wel kut dat je eerst gymles moest hebben en haar daarna pas neukte... zult wel erg moe zijn geweest toen je wakker werd...
Ik nu ook, ik droomde meestal dat ik vreemde dingen meemaakte of onder een metro terecht kwam.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:28 schreef Crutch het volgende:
Tja, in mijn dromen heb ik ook aardig wat afgebatst.
Niet echt lekker; maar de dromen die ik onhoud zijn meestal ook zoiets. Laatste keer dat ik verliefd was, heb ik een paar keer gedroomd dat ik op haar begrafenis was. Echte neukdromen heb ik geloof ik nog niet gehad (althans, niet slapend; wel dagdromend uiteraard... dagelijks).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nu ook, ik droomde meestal dat ik vreemde dingen meemaakte of onder een metro terecht kwamt.
Die seksdromen worden alleen maar erger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet echt lekker; maar de dromen die ik onhoud zijn meestal ook zoiets. Laatste keer dat ik verliefd was, heb ik een paar keer gedroomd dat ik op haar begrafenis was. Echte neukdromen heb ik geloof ik nog niet gehad (althans, niet slapend; wel dagdromend uiteraard... dagelijks).
Haha, wat? Dat je tot dan niet mag... of juist zo vaak mogelijk moet? En waar wedden jullie om? De verliezer moet de ander vervolgens "helpen" ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die seksdromen worden alleen maar erger.
Ik ben met een vriendin een fappen/vingeren weddenschap aangegaan tot maandag.
Ja voor mij is dat heel veel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het lopen naar het gebouw, dat je zo echt op weg bent naar de verplichte les en dat iedereen in afwachting is voor de les ( alleen zijn de anderen dan wel relaxt).
En dan in het lokaal zelf. Echt gaan zitten ervoor. En dan word ik me te bewust van mezelf of zo. Ik zit redelijk verstijfd en ik zeg niets.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was vorig jaar toen ik begon aan de studie echt een sociaal.. sociaal misbaksel. Zo'n kamp hielp me toch wel een beetje, al had ik nog rare ideëen. Ik voelde me echt heel trots toen na afloop. Ook als je alleenig zit op zo'n kamp, komen er mensen wat chillen met je.
Dat soort sociaal ongemak kun je oplossen gedurende je studie: heel veel oefen situaties. Het kamp hielp. Het afgelopen jaar ging sociaal gezien ook beter. Nu, een jaar later, ben je al leuk toch. (Het is overigens onaardig/onredelijk om over jezelf te praten/denken als een sociaal misbaksel).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja dat naar school gaan zal nog wel van vroeger zijn, ik werd volgens mij wel gepest een beetje, of een buitenbeentje in elk geval. Maar niet ernstig allemaal. Ik was zelf toen ook verlegen en afgezonderd en te serieus met het behalen van goede resultaten.
maarja da's vroeger, nu ben ik wel leuk.
Op de middelbare school was je te serieus met het behalen van goede resultaten. Je hebt dus wel discipline. Probeer verstandig met je problemen om te gaan. Speel open kaart en betrek anderen erbij als je je zorgen maakt/ in paniek raakt, zodat je omgeving meewerkt/ je steunt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg nu zo geleefd van "oh relaxt, zie wel hoe de dag gaat". Gevolg is dan dat ik weer beland in een niets ( afgelopen maanden, hier zitten). De financiële problemen zijn nu nog te-doen. Maar wanneer de studie WEER mislukt is er GEEN WEG TERUG en ben ik voor altijd gebonden aan het niets, kan ik zeker voorlopig nog niet op kamers. Een studie is serieus en daar is discipline voor nodig.
Je bent geen stom persoon. Ik heb je gezien op de meet en vond je leuk om mee om te gaan. Straw wil je leren kennen. Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik kan dat niet he!
omdat ik vaag doe omdat ik mezelf niet ken, en een stom persoon ben, niemand wil zo iemand als mij leren kennen ( zou het gaag anders willen hoor!!!!!!!, dat is het enige wat goed aan me is !dat is het enige waarom ik mezelf nog niet iemand vind met een verrote slechte ziel! ).
Aan de zijlijn blijven staan is het slechte wat je kunt doen, want daardoor ontstaan deze problemen.quote:en al wil iemand me leren kennen weet ik niet hoe ik ben.
ik heb ook helemaal geen oefening en weet ook helemaal niet wat interessante dingen zijn die voor mij werken om te zeggen.
Laat maar zien dat je jezelf er overheen kunt zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in de collegezalen?
nee man, dat is fucking eng. dan zit je er zo, en dan is er allemaal druk op je, en hun, en alles is eng waar ze zullen gaan zitten.
en dan helemaal als er oogcontact komt. dan moet je een bepaalde houding/uistraling gaan hebben.
maar als je niemand aankijkt, dan ben je weer het asociale buitenbeentje en komt niemand bij je in de buurt. en dat merkt iedereen dan.
en als je later dan hun binnenkomt, is het nog erger. al duurt het wel minder lang om dan snel naar EEN plek te lopen, en gewoon snel te gaan zitten.
al is er dan nog een heleboel wat mis kan gaan. want of je moet daar dan beetje gaan zitten, en niets doen. of je moet spullen pakken(iedereen anders maakt altijd aantekeningen, en voor het verwachte gedrag wordt het verwacht dat jij dat ook doet).
en dan kan DAN van alles weer misgaan, want dan moet je bukken, en dan valt er wat. en dan is alles irritant.
en dan ook alle andere dingen, dat misschien jouw aantekeningspapier veroudert is. en dat is dan zichtbaar voor anderen.
en dat pennen niet meer werken omdat je jarenlang je pennen niet hebt aangeraakt.
en wat me ook opviel (1 keer 1 dag naar 1 college ben ik geweest vorig jaar, het was een leugen dat ik 2 of meer keer was, sorry) dat iedereen tegenwoordig fotos maakt met mobieltjes.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan ga jij vrolijk bij degeen die lachten aanschuiven, en dan is alles leuk en goed. en dan verkeer jij in een sociale dynamiek waar je een leuke plek hebt.
en dan kan jij vrolijk je dingen doen, en dan kan je contacten krijgen en alles. en dan kan iedereen jou leuk gaan vinden.
Ik wou er eigenlijk ook wat over zeggen maar ik postte een minuut geleden ook dat er veel sociale kneuzen bij informatica zittenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit zo goed hoe ik daar op moet reagerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat flirterige opmerkingen tussendoor, kan hij een beetje wennen aan hoe daar op te reageren. Ook belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Heel veel in de zin van dat je daarover praat met een meisje of dat je nu heel lang niet mag fappenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die seksdromen worden alleen maar erger.
Ik ben met een vriendin een fappen/vingeren weddenschap aangegaan tot maandag.
Ja voor mij is dat heel veel.
Goede instellingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
good luck. ik sta niet in het telefoonboek(heb ook geen vaste telefoonabbonement). en niemand die mij kent.
Volgens mij is het niet echt sociaal hoor. Ik heb bijv. heel veel zin in excursies of ontmoetingen in de buitenlucht of in de grote collegezaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:36 schreef deelnemer het volgende:
Dat soort sociaal ongemak kun je oplossen gedurende je studie: heel veel oefen situaties. Het kamp hielp. Het afgelopen jaar ging sociaal gezien ook beter. Nu, een jaar later, ben je al leuk toch. (Het is overigens onaardig/onredelijk om over jezelf te praten/denken als een sociaal misbaksel).
Hier op Fok! kun je zien, dat mensen vrijwel alles van je accepteren, als door hebben dat je ergens mee zit. Jouw probleem is voor anderen geen probleem, als je maar blijft meedoen. Desnoods leg maar een keer uit dat je in de stress schiet. Dat mag geen reden zijn om niet te gaan studeren. Je kunt er ook over praten met je docenten als het tot problemen met je studie leidt.
Dat verstijfd raken heb ik ook wel eens. Dat gebeurt alleen als je contact hebt op een manier dat je het niet gewend bent. Dus als je gewoon normaal sociaal contact hebt, heb je als het goed is ook nergens last van bij gewoon sociaal contact.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt sociaal hoor. Ik heb bijv. heel veel zin in excursies of ontmoetingen in de buitenlucht of in de grote collegezaal.
Ik maak me alleen zorgen dat ik weer zo verstijfd raak. Weet niet eens of dat weer zal gebeuren natuurlijk.
Oh oke jij snapt het misschien. Maar bij mij is het dus alleen in klaslokalen? Dus niet buiten, in de collegezaal of ergens anders. Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat verstijfd raken heb ik ook wel eens. Dat gebeurt alleen als je contact hebt op een manier dat je het niet gewend bent. Dus als je gewoon normaal sociaal contact hebt, heb je als het goed is ook nergens last van bij gewoon sociaal contact.
Dat het niet mag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, wat? Dat je tot dan niet mag... of juist zo vaak mogelijk moet? En waar wedden jullie om? De verliezer moet de ander vervolgens "helpen" ofzo?
Hij heeft nu een vriendin en maakt al plannen om zich te verloven. Verder was hij ontslagen bij z'n vorige werkgever maar nu werkt hij als filiaalmanager bij Dixon. Helemaal goedgekomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe is het met RichardPR? Weet iemand dat? Ben ik wel benieuwd naar! Dacht hem laatst te zien zitten in de tram van Utrecht/Nieuwegein.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft nu een vriendin en maakt al plannen om zich te verloven. Verder was hij ontslagen bij z'n vorige werkgever maar nu werkt hij als filiaalmanager bij Dixon. Helemaal goedgekomen.
Lees net in een ander topic dat je zelf de hoop een jaar of 5 geleden al hebt opgegeven; is dat niet wat vroeg op 20-jarige leeftijd?quote:
True, ik durf wel naar introkamp maar niet naar de meetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat MLiG die introweek eng vindt, misschien zelfs enger dan het naar college gaan
Maar hij durfde ook naar die meet (wat volgens mij toch net iets enger is) dus hij kan het vast wel.
Zit je in Congo of wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Mpj het volgende:
He allemaal, ben ik dan vanuit Afrika. Ik heb het erg naar mijn zin. Ik heb een bb gekregen van een huisgenootje dus ik kan non stop op internet. Mijn eigen bb en laptop werken niet. Er is heel veel armoede, we hebben al veel mensen geholpen blabla. Maar betreft versieren, ze aanbidden ons hier simpelweg omdat we blank zijn. Uitgaan hier is grappig. Probleem is hier bij mij dat strooom altijd uitvalt en dat je dan bijv. Als je wilt douchen koud water hebt. Ook kan ik niet alleen naar buiten, te gevasrlijk, dus verveel ik me soms wel (zoals nu). Hier is niks veranderd volgens mij..
Hutuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
Rwanda. Hij bemiddelt tussen de Tutsi's en de Hulu's.
Hahaha. Maar ben ook wel erg benieuwd hoe het met rich staat, weet straw dit misschien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft nu een vriendin en maakt al plannen om zich te verloven. Verder was hij ontslagen bij z'n vorige werkgever maar nu werkt hij als filiaalmanager bij Dixon. Helemaal goedgekomen.
Tja naja, heb altijd wel stilletjes hoop gehouden hoor... zelfs een keer op een datingsite gestaan maja, dat was helemaal fail. Kortgeleden zelfs iemnad van fok ontmoet in het echt, leuk mee zitten pingen maar dat vond ik een beetje een rare situatie dus heb dat maar afgekapt op het einde. misschien stom magoed. Hoop hou je denk toch altijd wel een beetje ookal is het 'hopeloos'..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lees net in een ander topic dat je zelf de hoop een jaar of 5 geleden al hebt opgegeven; is dat niet wat vroeg op 20-jarige leeftijd?
Moet jij geen oud brood uitdelen aan arme Afrikaantjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Mpj het volgende:
Ss zorg jij nou maar dat je uberhaupt een keer de deur uitgaat. Werken ofzo. Grappig trouwens dat je zo snel post zodra ik post of wanneer er iets over rich wordt gezegd.
De enige met internet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet jij geen oud brood uitdelen aan arme Afrikaantjes?
Ja, ik ben blauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Mpj het volgende:
Moet jij niet werken om je schoolgeld te betalen?
Nog twee weken te gaan.
Is er verder nog iets gebeurd hier?
Dan kan je weer lekker een sletje uithangen.....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op dit moment ben ik een gat in mijn oor aan het doorprikken. Dat zal wat ruiger staan. Dan krijg ik ook zo'n pittige look.
Associaties? Herrinneringen aan klaslokalen vroeger? Wat kun je in zo'n situatie doen om comfortabeler te voelen? Je kunt proberen je aandacht op je gevoel te laten rusten, totdat het minder wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh oke jij snapt het misschien. Maar bij mij is het dus alleen in klaslokalen? Dus niet buiten, in de collegezaal of ergens anders. Wat is dat dan?
Maar die wil niet dus ik ga wel in de plaats.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik ben blauw.![]()
En ik geloof dat -Strawberry- binnenkort met MLiG gaat daten.
Straw is begonnen met een zware kuur om van haar acné af te komen.quote:
Ik denk niet dat MLiG met jou wil daten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die wil niet dus ik ga wel in de plaats.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat MLiG met jou wil daten.
Ik grap maar wat hoor lieverd, maar ontmoeten kan ooit wel hoor als je wil.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
good luck. ik sta niet in het telefoonboek(heb ook geen vaste telefoonabbonement). en niemand die mij kent.
oh , en ik zag ineens wat meer posts , over dat je afentoe express flirterige opmerkingen maakt.
dat dacht ik dus al. vandaar(Voor de zekerheid) mijn reactie wat de betekenis daarvan is en de verwijzingen naar de clausule dat er niets serieus gaat/mag/kan gebeuren(ik zoek nog wel op, ik heb het je opgedrongen dat er nooit serieuse avances tussen ons mogen zijn/komen).
ik weet niet meer wanneer dat was afgesproken, maar volgens me gevoel of vage herinneringen hadden we dat afgesproken.
of ik had het (in wartaal) duidelijk gemaakt. ik heb nu voornemens om alleen nog maar duidelijke pm's te sturen, duidelijke normale pm's sturen alsof ik normaal was deed ik toen niet.
Tot zo ver komt het overeen met wat ik van hem heb gehoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef firefly3 het volgende:
mylifeisgrey, dit is zeer belangrijk, en kan je niet alleen helpen met vrouwen maar ook met andere dingen:
Het maakt niet uit wat andere mensen over je denken.
Desnoods schrijf je het op een blaadje en lees je het elke dag voor
Ook niet als iedereen je haat omdat je zo'n ongelofelijk irritante eikel bent, bijv?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef firefly3 het volgende:
mylifeisgrey, dit is zeer belangrijk, en kan je niet alleen helpen met vrouwen maar ook met andere dingen:
Dat maakt het misschien wat lastiger, maar als je in jezelf gelooft cq. gelukkig bent maakt dat weinig uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet als iedereen je haat omdat je zo'n ongelofelijk irritante eikel bent, bijv?
Soms moet je het ook bij jezelf zoeken. Andere mensen kunnen als spiegel dienen.
Wie vermaakt zich beter, een eikel of iemand die zich druk maakt om wat andere mensen over hem denken? Hierbij zeg ik niet dat hij een eikel moet worden, dat mag hij zelf bepalen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet als iedereen je haat omdat je zo'n ongelofelijk irritante eikel bent, bijv?
Soms moet je het ook bij jezelf zoeken. Andere mensen kunnen als spiegel dienen.
Natuurlijk is het wel boeiend. Je leven wordt verreikt door contact met andere mensen. Als dat onmogelijk is door je verrotte persoonlijkheid, dan kan je zeggen nou ja schijt ik hecht geen waarde aan de mening van anderen, of je kan je afvragen waarom het is dat anderen zo over je denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien wat lastiger, maar als je in jezelf gelooft cq. gelukkig bent maakt dat weinig uitsoms ff moeilijk, maar dno, niet zo boeiend (weet ik uit ervaring)
En daar is de grote fout der fouten. Je leven verreik je zelf en je moet gelukkig kunnen zijn zonder iemand om je heen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel boeiend. Je leven wordt verreikt door contact met andere mensen. Als dat onmogelijk is door je verrotte persoonlijkheid, dan kan je zeggen nou ja schijt ik hecht geen waarde aan de mening van anderen, of je kan je afvragen waarom het is dat anderen zo over je denken.
Maar een ding is zeker, je kan nooit leuk worden gevonden door iedereen. Kunst is om die personen om je heen te krijgen waarmee je wel die klik hebt.
Nja, ok, als écht iedereen je haat is t wss een ander verhaal. Dat heb ik alleen nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel boeiend. Je leven wordt verreikt door contact met andere mensen. Als dat onmogelijk is door je verrotte persoonlijkheid, dan kan je zeggen nou ja schijt ik hecht geen waarde aan de mening van anderen, of je kan je afvragen waarom het is dat anderen zo over je denken.
Maar een ding is zeker, je kan nooit leuk worden gevonden door iedereen. Kunst is om die personen om je heen te krijgen waarmee je wel die klik hebt.
bedoel je een kluizenaar firefly3quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daar is de grote fout der fouten. Je leven verreik je zelf en je moet gelukkig kunnen zijn zonder iemand om je heen.
Mijn punt is meer dat het leuk klinkt, geen waarde hechten aan de mening van anderen, maar ergens doet de mening van anderen er altijd wel toe. Iedereen (of het gros van de mensen) wil andere mensen om zich heen en leuk gevonden worden. Is dat niet het geval, dan kan je daar moeilijk schijt aan hebben. Zou beter zijn voor je zelfvertrouwen misschien, maar het zegt toch vaak ook wel wat over jezelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie vermaakt zich beter, een eikel of iemand die zich druk maakt om wat andere mensen over hem denken? Hierbij zeg ik niet dat hij een eikel moet worden, dat mag hij zelf bepalen.
Natuurlijk, maar dat gelukkig zijn alleen is de basis vanuit waar je contacten opdoet. Slechts zeer weinig mensen zullen werkelijk gelukkig blijven als ze nooit mensen om zich heen krijgen en vriendschappen/relaties opdoen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daar is de grote fout der fouten. Je leven verreik je zelf en je moet gelukkig kunnen zijn zonder iemand om je heen.
Nee, niet mee eens. Je mag een behoefte hebben aan sociaal contact, maar inderdaad zoals je zegt schijt hebben aan wat anderen van je denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, al is het wel goed om even op jezelf op pad te gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
bedoel je een kluizenaar firefly3
Overdreven natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nja, ok, als écht iedereen je haat is t wss een ander verhaal. Dat heb ik alleen nog nooit meegemaakt.
ik geloof niet dat velen zullen zien of iemand bewust op zoek is naar vrienden firefly3quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, al is het wel goed om even op jezelf op pad te gaan.
Wanneer je gelukkig kan zijn in je eentje, ben je in het algemeen aantrekkelijker en komen er juist meer mensen op je af. Mensen die bewust zoeken naar vrienden etc zullen er moeite voor doen en moeite mee hebben.
Absoluut niet bewust voor de meeste mensen inderdaad. Iemand straalt het uit als iemand een tekort heeft, en onbewust wil je liever minder contact met iemand die opdringerig is en jouw "nodig" heeft om te functioneren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik geloof niet dat velen zullen zien of iemand bewust op zoek is naar vrienden firefly3
bovendien misstaat het niet om op zoek te zijn naar vrienden op sociale locaties
(Bijna) iedereen heeft anderen nodig om te functioneren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Absoluut niet bewust voor de meeste mensen inderdaad. Iemand straalt het uit als iemand een tekort heeft, en onbewust wil je liever minder contact met iemand die opdringerig is en jouw "nodig" heeft om te functioneren.
Dat klopt inderdaad. Mensen die gelukkig zijn op zichzelf zijn het aantrekkelijkst en hebben minder de drang om emotioneel te reageren als iets gebeurd in zijn sociale groep. Dit zijn ook de mensen die gewoon nee durven te zeggen omdat ze weten dat er altijd genoeg andere mensen zijn en dat hij die mensen alsnog niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
(Bijna) iedereen heeft anderen nodig om te functioneren.
Hoe belangrijk het ook is om gelukkig te kunnen zijn met jezelf, onafhankelijk van andere mensen, is zoiets in de praktijk een stuk moeilijker omdat een sociaal leven nou eenmaal zo belangrijk is voor velen. Genoeg mensen die dingen ondernemen met vrienden, collega's of mensen van de sport het leukst vinden om te doen. Als je dat dan niet hebt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Mensen die gelukkig zijn op zichzelf zijn het aantrekkelijkst en hebben minder de drang om emotioneel te reageren als iets gebeurd in zijn sociale groep. Dit zijn ook de mensen die gewoon nee durven te zeggen omdat ze weten dat er altijd genoeg andere mensen zijn en dat hij die mensen alsnog niet nodig heeft.
Om dus hierop terug te komen. Het doet er wel toe wat mensen denken, we zijn sociale wezens. Maar het gaat er om wat je met die informatie doet. Het moet je zelfvertrouwen niet gaan ondermijnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef firefly3 het volgende:
Haat is een groot woord. Maar als niemand je leuk vindt kan je ook moeilijk contacten opbouwen met mensen. Hecht je dan geen waarde aan andere meningen, dan verandert er niets aan jezelf en dus de situatie. Dan stagneer je.quote:
Hobby's, werk, sport en reizen bijvoorbeeld. Je hoeft niet afhankelijk te zijn van je sport ploeg bijvoorbeeld, je kunt met vreemden net zo leuk tennissen als je het daadwerkelijk doet omdat je tennis leuk vind. In je eentje kan je ook reizen, of met een onbekend groepje. Als je echt van het reizen zelf houdt, kom je vanzelf meestal andere liefhebbers tegen op je pad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe belangrijk het ook is om gelukkig te kunnen zijn met jezelf, onafhankelijk van andere mensen, is zoiets in de praktijk een stuk moeilijker omdat een sociaal leven nou eenmaal zo belangrijk is voor velen. Genoeg mensen die dingen ondernemen met vrienden, collega's of mensen van de sport het leukst vinden om te doen. Als je dat dan niet hebt...
Hoe zou je gelukkig moeten zijn met jezelf als je het idee hebt op het meest belangrijke vlak, namelijk sociaal vlak, gewoon keihard te falen. Dat is moeilijk. Heb je daar concreet advies voor, ipv de loze woorden 'wees gelukkig met jezelf' (woorden die ik zelf ook gebruikt heb hoor, ik speel een beetje advocaat van de duivel hier)?
Dat is waar, maar we hebben het nu over iemand die geen vrienden heeft. Als je dat wel wil dan logischerwijs hecht je waarde aan de meningen van mensen (potentiele vrienden). Dan zou je dus eigenlijk gewoon geen waarde moeten hechten aan de meningen van die mensen waarvan je weet toch nooit vrienden mee te worden. Maar niet álle mensen dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef Crutch het volgende:
Straw, ik denk dat firefly3 (hoe is het mogelijk) wel degelijk een punt heeft met:
Tenminste, als we het over MLiG hebben.
Voor wat ik nu over hem weet is zijn probleem juist dat hij zich te druk maalt over mensen om hem heen en dat hij te bang is om iets fout te doen in hun ogen.
Het maakt zeker wel uit wat vrienden over je denken e.d, maar andere mensen om je heen geven echt geen fuck om wat je doet.
Nou ja, ik vind dat geen hechte vriendschap. Als je namelijk waarde hecht aan je vrienden, zou hun mening je ook wat doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:30 schreef firefly3 het volgende:
Juist omdat ik mezelf ben en het niet kan schelen wat zelfs vrienden over me denken, zeg ik alles heel direct. Deze directheid respecteren ze, waardoor de vriendschap juist hechter is. Zonder leugens enz en angst om iets niet durven te vertellen.
Dat is een eigenschap, daar word je niet automatisch aantrekkelijker van en verder is het niet raar dat sommige dingen m.b.t. je vriendin lastig te bespreken zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:30 schreef firefly3 het volgende:
Juist omdat ik mezelf ben en het niet kan schelen wat zelfs vrienden over me denken, zeg ik alles heel direct. Deze directheid respecteren ze, waardoor de vriendschap juist hechter is. Zonder leugens enz en angst om iets niet durven te vertellen.
Vrouwen zijn anders dan mannen. Vrouwen zijn meer emotioneel verweven in elkaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat geen hechte vriendschap. Als je namelijk waarde hecht aan je vrienden, zou hun mening je ook wat doen.
Nee, niet alle mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar we hebben het nu over iemand die geen vrienden heeft. Als je dat wel wil dan logischerwijs hecht je waarde aan de meningen van mensen (potentiele vrienden). Dan zou je dus eigenlijk gewoon geen waarde moeten hechten aan de meningen van die mensen waarvan je weet toch nooit vrienden mee te worden. Maar niet álle mensen dus.
Morgen minimaal 5 nieuwe vrouwen ontmoetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR meldt zich ook weer in het topic
ik heb een schop onder me reet nodig om vooruit te gaan xD
Waar blijf je steken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR meldt zich ook weer in het topic
ik heb een schop onder me reet nodig om vooruit te gaan xD
In deze vind ik dat het er niet toe doet. Vriendschap is vriendschap, daar komt ook bij mannen gevoel bij kijken. Als je dan zogezegd niks geeft om de mening van je vrienden, dan denk je of om de een of andere reden alles zelf beter te weten, of je respecteert hun mening niet genoeg om er waarde aan te hechten. Zo vat ik het op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn anders dan mannen. Vrouwen zijn meer emotioneel verweven in elkaar.
Het is wel degelijk een aantrekkelijke eigenschap dat je geheel op jezelf kunt staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is een eigenschap, daar word je niet automatisch aantrekkelijker van en verder is het niet raar dat sommige dingen m.b.t. je vriendin lastig te bespreken zijn.
Niemand komt aan mijn persoonlijke integriteit. Mijn normen en waarden + persoonlijkheid staan als een pilaar op een betonnen vloer vast.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In deze vind ik dat het er niet toe doet. Vriendschap is vriendschap, daar komt ook bij mannen gevoel bij kijken. Als je dan zogezegd niks geeft om de mening van je vrienden, dan denk je of om de een of andere reden alles zelf beter te weten, of je respecteert hun mening niet genoeg om er waarde aan te hechten. Zo vat ik het op.
Daarvoor hoef je niet heel direct en to the point tegenover je vrienden te zijn. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje cru, maar aan de andere kant wel lekker makkelijk aangezien ze bij jou niet aan hoeven te komen voor emotionele strubbelingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een aantrekkelijke eigenschap dat je geheel op jezelf kunt staat.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je leven wordt verreikt door contact met andere mensen.
Ze zijn ook over het algemeen direct to the point tegen mij, ik kan het wel hebben en soms lach ik zelfs mee als ik iets stoms heb gedaan. Ze kunnen mij (bijvoorbeeld) een klootzak vinden als ik een emmer water over iemand heen gooi, maar ik vind het pas een eigenschap dat ik moet veranderen als ik er zelf mee eens ben. Hiermee bedoel ik dus, "het maakt niet uit wat de ander van je denkt". Leren van iemand anders kan natuurlijk wel. Maar niet je persoonlijke integriteit aan laten tasten door een ander.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet heel direct en to the point tegenover je vrienden te zijn. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje cru, maar aan de andere kant wel lekker makkelijk aangezien ze bij jou niet aan hoeven te komen voor emotionele strubbelingen.
Maar hey, je bent woest aantrekkelijk, dus who gives a fuck? Niet?
Niet als dat betekent dat je je zelfs niets aantrekt van de mensen die het dichtst bij je staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een aantrekkelijke eigenschap dat je geheel op jezelf kunt staat.
mijn sociaal leven is op dit moment een slop. Ik merk dat ik in het dagelijks leven geen nieuwe vrouwen tegenkom. Op mijn werk lopen geen vrouwen rond van mijn leeftijd. ok er lopen er 3 rond waarvan 1 getrouwd is, 1 die september gaat trouwen en 1 waar ik mijn hond nog vanaf zou trappen mocht ie geil zijn. Vreemd want ik werk in de zorg en er dus veel vrouwen werken(alleen niet op het centrale kantoor en al zeker niet op onze afdeling).quote:
Ach ik vind je nogal narcistisch overkomen, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn persoonlijke integriteit. Mijn normen en waarden + persoonlijkheid staan als een pilaar op een betonnen vloer vast.
Leuk dat je een extreem geval erbij haalt om mijn punt proberen te debunkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als dat betekent dat je je zelfs niets aantrekt van de mensen die het dichtst bij je staan.
Hoezo extreem geval? Zeg ik iets onwaars dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk dat je een extreem geval erbij haalt om mijn punt proberen te debunken. Nogmaals, lees goed wat er staat:
"Niet als dat betekent dat je je zelfs niets aantrekt van de mensen die het dichtst bij je staan."quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo extreem geval? Zeg ik iets onwaars dan?
Zelfstandigheid is een aantrekkelijke eigenschap ja.
Dat is wel weer lekker makkelijk hè.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef firefly3 het volgende:
Als vrienden niet tevreden zijn met wie je bent, zijn het je vrienden niet.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wel weer lekker makkelijk hè.
Het is al vaak genoeg in het topic langs geweest, maar ok:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou vertel, wat is het wonderrecept om een geweldig gelukkig aantrekkelijk persoon te worden? Niet iedereen is een tof persoon of ze nou wel of niet gelukkig zijn.
Ontopic: wanneer gaan wij (motor)daten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:04 schreef Crutch het volgende:
firefly, je draaft weer door.
Dat er een discussie ontstaat komt grotendeels door het feit dat jij er steeds op ingaat om je gelijk te behalen of je aangevallen te voelen door een nuance van een ander.
Anyway, ik heb je ervoor gewaarschuwd dus kijk niet raar op dat ik ineens omwille van ontopic worthiness wat posts ga deleten.
Oh dat vind ik een goed plan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ontopic: wanneer gaan wij (motor)daten?
Ok.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:04 schreef Crutch het volgende:
firefly, je draaft weer door.
Dat er een discussie ontstaat komt grotendeels door het feit dat jij er steeds op ingaat om je gelijk te behalen of je aangevallen te voelen door een nuance van een ander.
Anyway, ik heb je ervoor gewaarschuwd dus kijk niet raar op dat ik ineens omwille van ontopic worthiness wat posts ga deleten.
dat zeker.... het lijkt wel herfst (en zo voelt het ook)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het moet alleen eens ophouden met regenen!
Als oefening he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Mpj het volgende:
Ik blijf hier nog twee weken bedoel ik. Maar oke niet veel gebeurt dus?leuke vooruitgangen.. Toen ik vorige week lurkte zag ik een discussie tussen money en firefly, gaat ook niet veranderen denk ik. :p
Dat meisje. Ik ga haar snel bezoeken nadat ik terug ben. Ik heb nu contact met haar via de mail en Facebook. En we bellen om de dag.![]()
Straw en mlig daten? Nooit verwacht. Goed van die kuur.
Bijna iedereen hier heeft discussies met firefly, wat is je punt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Mpj het volgende:
Ik blijf hier nog twee weken bedoel ik. Maar oke niet veel gebeurt dus?leuke vooruitgangen.. Toen ik vorige week lurkte zag ik een discussie tussen money en firefly, gaat ook niet veranderen denk ik. :p
Dat meisje. Ik ga haar snel bezoeken nadat ik terug ben. Ik heb nu contact met haar via de mail en Facebook. En we bellen om de dag.![]()
Straw en mlig daten? Nooit verwacht. Goed van die kuur.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk dat je een extreem geval erbij haalt om mijn punt proberen te debunken. Nogmaals, lees goed wat er staat:
Wie formuleert er nu extreem Firefly?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:54 schreef firefly3 het volgende:
Dus nogmaals:
Jammer dat er een hele discussie moet ontstaan bij elk punt, terwijl dit zo concreet en logisch is als wat.
Ehm nee alleen op FOK! nog wat leuks gezien maar verder nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Mpj het volgende:
O zo grappig. Mlig ik hoop dat je naar de meet komt (de 20e hopelijk). Ik ben erg benieuwd. Heloef, nog iets bij jou gebeurt?
Morgen ga ik naar de bios met een groepje (ken alleen het meisje, rest ga ik leren kennen) en daarna een feest.Ben benieuwd allemaal.
Er is geen specifiek punt, jullie hebben simpelweg vaak discussies.
Tsja wat is vaak, en wel meer mensen zijn het niet met hem eens. Dus ik vroeg me af waarom je mij uitzonderde, maar het sloeg dus eigenlijk niet echt ergens op?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Mpj het volgende:
O zo grappig. Mlig ik hoop dat je naar de meet komt (de 20e hopelijk). Ik ben erg benieuwd. Heloef, nog iets bij jou gebeurt?
Morgen ga ik naar de bios met een groepje (ken alleen het meisje, rest ga ik leren kennen) en daarna een feest.Ben benieuwd allemaal.
Er is geen specifiek punt, jullie hebben simpelweg vaak discussies.
Er je redeneert teveel vanuit het doel. Iets kan wel aantrekkelijk zijn, maar daarom ben je nog niet zo. En dat "in de ogen van anderen" is nu juist iets wat je niet interesseert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel mensen maken het zich te moeilijk alleen om een leeg gat op te kunnen vullen in hunzelf. Je trekt vanzelf mensen aan als je een gelukkig persoon bent.
Dit noem ik niet extreem, het is eigenlijk hoe iedereen moet leven. Zichzelf kunnen zijn op elk moment.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Wie formuleert er nu extreem Firefly?
Het doel is geheel jezelf kunnen zijn. Dat is toch prachtig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er je redeneert teveel vanuit het doel. Iets kan wel aantrekkelijk zijn, maar daarom ben je nog niet zo. En dat "in de ogen van anderen" is nu juist iets wat je niet interesseert.
Je had het over de mening van je vrienden, dat is heel breed natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Niet als dat betekent dat je je zelfs niets aantrekt van de mensen die het dichtst bij je staan."
Dit is wel extreem, je niets aantrekken van mensen die dicht bij je staan. Natuurlijk trek je er wel wat van aan, maar je moet je er niets van aantrekken als die mensen twijfelen over diegene die jij bent als persoon. Want dat is iets waar je zelf voor kiest en niet een ander.
Dat klopt, maar jij bent dan diegene die uiteindelijk beslist of het wel of niet onbelangrijk is. Snap je? En dan maakt het alsnog niets uit wat de ander over je denkt. Je kunt zelf beslissen of je er wat mee doet, je gaat je er niet druk over maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het over de mening van je vrienden, dat is heel breed natuurlijk.
En jij als persoon bent ook niet perfect. Dus zelfs als je vrienden iets negatiefs over je te zeggen hebben, kan dat kloppen en hoef je het niet af te doen als onbelangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |