Hahaha zie je wel!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bij mij staat er een op mijn arm
En ik heb een heel groot paars symbol van piepschuim boven ijn bed hangen. Cadeautje van mede-prince fan voor onze trouwdag.
Picture discs had ik op de muur hangen waaronder een Mexicaanse persing van Prince Y La Generacion Del Nuevo Poderquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Hahaha zie je wel!
Ik heb ingelijste lp hoezen en foto`s in mijn woonkamer op de Princemuur,die dan ook paars is en op mijn slaapkamer een groot paars symbol op de muur geschilderd
Jaaaa die SOTT heeft heel erg lang in de woonkamer gehangen in mijn studenten zomerhuisje haha,heb ze ook allemaal nog maar idd op zolderquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Picture discs had ik op de muur hangen waaronder een Mexicaanse persing van Prince Y La Generacion Del Nuevo Poder![]()
En concertposter, Parade, SOTT en Lovesexy. Plus de concertposter van Wendy & Lisa uit '89 of '90. Ik heb ze nog wel, maar ze hangen niet meer aan de muur, toen we verhuisd zijn is de indeling anders geworden. SOTT heeft nog wel een tijdje in de kamer gehangen, omdat die zo mooi was, en nu hangt die op zolder in het washok.
Yep, ik heb hetzelfde maar dan aan de rechterkant...quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Het is na een week of 3 wel weggegaan maar kan nog steeds geen harde geluiden verdragen aan de linkerkant,dan gaat mijn oor gelijk piepen...hahaha wat je al niet voor Prince over moet hebben he.
De volgende keer(ik hoop SNEL!!!) neem ik wel oordoppen mee
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Yep, ik heb hetzelfde maar dan aan de rechterkant...
Vrees dat het iets blijvend is.
Kudtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Vrees dat het iets blijvend is.
Gelukkig geen last van gekregen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Vrees dat het iets blijvend is.![]()
Andy is een Hot Thing.quote:
Ah Michael B. His best drummer evah.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik dees al es laten zien hier?
Ik met mn ketting, en Michael B. en mn zusje.
Ik heb ook nog zulke met de Game Boyz en een hele innige met Tommy Barbarella
Kirk J. ? I don't think so. Dat was toch wel het absolute dieptepunt qua drummers. Qua rappers ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Michael B.en Bobby Z. en Sheila E.
Die met de afgekorte achternamen ieg
90-93 Game Boyz (waaronder percussie) en daarna 96-99 drums. Opvolger van Michael B.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Die naam had ik niet eens onthouden, dat zegt genoeg toch?
![]()
Das toch ook geen drummer maar een van die fabuleuze Game Boyz?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Suikeroom het volgende:
Prince ging lekker in Zurich.. kijk die blik bij 7:10![]()
Damn, wat goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
![]()
"We try to keep it simple"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |