quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zit de hele middag naar North Sea te kijken. Man, man wat was dat toch genieten. Weer datzelfde gevoel bij Girl, zo uniek. Heerlijk, wat een held is het toch.
Ik was er alle dagen. Geluid was jammer ja, al had ik daar weinig last van op NSJ zelf omdat ik ver genoeg naar voren stond waarschijnlijk en op de DVD hoor je daar niets van. Wel veel bas, maar dat is alleen maar lekker en boots hebben toch hun eigen geluid wat ik wel lekker vind. Kortom, huize Days-Of-Wild staat te dampen en te stampen deze middag en daar heb ik geen tropische dag voor nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kijken?
Ik was er vrijdag en zaterdag. Ik vond het heel bijzonder maar achteraf gezien zeker niet zijn beste concerten, dat gedoe op vrijdag met het geluid was echt doodzonde he...
Eenschquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Wij stonden ook ver vooraan, maar de eerste dag was het wel echt jammer, vooral omdat hij er zelf zo kwaad om werd, zijn humeur was beter geweest als het gewoon goed geweest was.
quote:Ik ga vanavond Life O the Party weer knallen denk ik.
quote:Zelfs mn vogel is er dol op
Beestje houdt niet van camera's. Net als Princequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon weinig anders. Ik heb ook es van iemand hier ( iets zegt me dat jij dat was ) die Musicology dvd zomaar gekregen. Geen pc en zo he
![]()
Maar ik ben er echt blij mee.
Ik hoop dat mijn spreeuw dus ook echt Princegeluidjes gaat maken, daarom wil ik hem ook zo vaak draaien, hij is nu in de periode dat ie gaat leren spreken als het goed is![]()
Sax vindt ie het allerleukste, hoe harder hoe gekker ie doet![]()
Ik wil een filmpje van je papegaai
Heb er een aantal keren gewerkt, maar zo speciaal vond ik het niet. Je zou trouwens ook denken dat Prince heel wat geld zou kunnen besparen als hij PPS zou sluiten. Zie niet zo snel iemand het overnemen, maar zelfs met minimale bezetting kost het jaarlijks veel meer dan het oplevert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik ga vanavond weer langs first avenue lopen, vind ik op de een of andere manier heel speciaal.. Het hardrock cafe in Minneapolis is vorig jaar gestopt, zij hadden een vitrine met hele mooie Prince spullen die ik nu niet kan zien
Binnenkort maar is een tripje richting Chanhassen doen.
De meeste mensen in dit topic zullen die denk ik wel kennen.quote:
Rare bril.quote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef hmmmz het volgende:
Nieuwe versie van Old friends 4 sale en een verrassingsoptreden bij Mary J. Blige in Vegas. Vind die nieuwe look wel cool
Helaas, danwel gelukkig, nietquote:
Bedoel je misschien "The Work"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe heet die opname ook alweer waar ie electric intercourse speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |