abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:03:20 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101743813
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:41 schreef nieslief het volgende:

Volgens mij is het al eens gezegd maar ik heb genoeg over je gehoord hier en ik weet gewoon dat je dat ook nog doet ook al kost het je een hele dag rijden. Hele dikke knuffel en ongelofelijk veel respect van mij. :* _O_
Ik zal het zeker doen als het nodig is; al moet ik ze alle vier af. Wat ElisaB belooft, dat doet ze ;)

Dank je voor het compliment en zulks, maar ik doe het met veel liefde en plezier. Voor mij niet zoveel moeite en ik kan me - hoewel ik het nooit heb meegemaakt - best enigszins voorstellen hoe lastig het moet zijn voor simmu. Dus dan doe je dat voor elkaar :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101744252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zal het zeker doen als het nodig is; al moet ik ze alle vier af. Wat ElisaB belooft, dat doet ze ;)

Dank je voor het compliment en zulks, maar ik doe het met veel liefde en plezier. Voor mij niet zoveel moeite en ik kan me - hoewel ik het nooit heb meegemaakt - best enigszins voorstellen hoe lastig het moet zijn voor simmu. Dus dan doe je dat voor elkaar :)
je lijkt me een lief persoon O+
pi_101744620
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

:* O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102526085
en een brief van ziekenhuis nr 3. deze verwachtte ik niet! men eist dat mijn man ook een kopie van zijn paspoort stuurt en medeondertekent. je zal maar gescheiden zijn :o

edit; uiteraard heeft manlief de boel ingevuld om morgen op de post te doen ;)

vraagje: die termijn, hoe zit dat dan precies. het is deze week 5 weken gelden dat ik alles opgestuurd heb. 1 ziekenhuis heeft direct alles opgestuurd. eentje alleen rontgenfoto's, geen dossier. eentje nu dus een aanvraagformulier (ja, je moet dus een brief sturen waarin je verzoekt om dat dossier en dan krijg je een aanvraagformulier) wat mijn man verplicht moet ondertekenen en eentje heeft vooralsnog niet gereageerd (mensen die alles gevolgd hebben kunnen vast wel raden welke dat is :') )

moeten we nu verschillende termijnen aan gaan houden? hoe gaan we nu verder?

[ Bericht 30% gewijzigd door simmu op 29-09-2011 22:04:56 ]
pi_102568528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef simmu het volgende:
en een brief van ziekenhuis nr 3. deze verwachtte ik niet! men eist dat mijn man ook een kopie van zijn paspoort stuurt en medeondertekent. je zal maar gescheiden zijn :o

vraagje: die termijn, hoe zit dat dan precies. het is deze week 5 weken gelden dat ik alles opgestuurd heb. 1 ziekenhuis heeft direct alles opgestuurd. eentje alleen rontgenfoto's, geen dossier. eentje nu dus een aanvraagformulier (ja, je moet dus een brief sturen waarin je verzoekt om dat dossier en dan krijg je een aanvraagformulier) wat mijn man verplicht moet ondertekenen en eentje heeft vooralsnog niet gereageerd (mensen die alles gevolgd hebben kunnen vast wel raden welke dat is :') )

Dan zou nr. 4 toch echt wel snel moeten reageren. De normale termijn hiervoor is zo'n beetje 6 weken dan kun je er een tweede dwingendere brief achteraan sturen. Benoem in die brief dan ook een redelijke termijn (zeg zo'n 2 weken) waarbinnen je minimaal een reactie eist. Geef ook aan dat je anders stappen gaat ondernemen (die hoef je niet te specificeren maar denk dan aan een klachtenafdeling binnen dat ziekenhuis). Denk erom in deze brief mag je echt eisen stellen en wijs dan ook op de WGBO. Geef ook aan dat je ondertussen een compleet dossier over ze aan het samenstellen bent voor het geval ze het op de tuchtcommissie aan willen laten komen. Let er wel op dat je niet dreigt maar dat je stellig bent. Het is geen dreigement je beloofd dat je dat zult gaan doen.

Het ziekenhuis dat alleen foto's gestuurd heeft kun je nu al een brief sturen waarin je duidelijk aangeeft wanneer de vorige verstuurd is, dat je om het hele dossier gevraagd hebt en niet alleen de foto's en dat je ze dus nu een termijn van zeg 2 a 3 weken geeft om de fout te corrigeren of om jou exact te vertellen hoe en wanneer ze dat gaan doen. Wederom aangeven dat je anders verdere stappen gaat ondernemen.

Het ziekenhuis dat een aanvraagformulier heeft gestuurd mag nu weer 6 weken de tijd nemen om daar weer op te reageren. Ik verwacht daarvan wel dat ze dan ook het hele dossier toesturen meestal is dat wel zo als ze daarom gaan vragen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:10:11 #106
33954 ElisaB
pi_102568861
quote:
hoe gaan we nu verder?
Ik ben nog steeds helemaal staande bij om de volgende stap voor je voor te bereiden als je dat wilt. Als jij op de mail zet met welk ZKH je klaar bent, en van welke andere je nog iets wilt (en wat), dan ga ik de brieven voor je schrijven.

Uiteraard staat het je helemaal vrij daarin dingen aan te passen, toe te voegen of weg te laten, maar dat spreekt voor zich. Je krijgt gewoon weer de Word-dokumentjes en dan kun je je gang gaan :)
pi_102577888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds helemaal staande bij om de volgende stap voor je voor te bereiden als je dat wilt. Als jij op de mail zet met welk ZKH je klaar bent, en van welke andere je nog iets wilt (en wat), dan ga ik de brieven voor je schrijven.

Uiteraard staat het je helemaal vrij daarin dingen aan te passen, toe te voegen of weg te laten, maar dat spreekt voor zich. Je krijgt gewoon weer de Word-dokumentjes en dan kun je je gang gaan :)
_O_
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:39:00 #108
208890 June.
Seriously?
pi_102592673
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:22 schreef simmu het volgende:
wb mijn beweegredenen om die dossiers te willen hebben: tsja. ik heb meerdere redenen. ik wil gewoon graag alles wat er over hem is in bezit hebben. daarnaast speelt mee dat ik niet tevreden ben met het eindgesprek zoals dat vanuit groningen plaatsgevonden heeft (oa over de obductie). dat kwam niet verder dan "het was niet te vermijden, gedoemd vanaf het begin, maar hoe gaat het met jullie nu dan?". daar wil ik meer over weten. wat ook meespeelt: ooit gaan de kinderen vragen hebben. dan wil ik graag alles op orde hebben.

ik heb het beleid: "als je meerdere redenen hebt om iets te willen, dan is die wens belangrijk genoeg om er echtechtecht je best voor te doen en/of hulp voor te vragen. iig belangrijk geboeg om het je beste te geven!"

@ lottekoekie; je verhaal is welkom hoor! ik vat het iig zeker niet op als kritiek. het klinkt alsof je het zelf ook moeilijk gehad hebt met ziek- en zorghuizen
Heb je dat ook teruggekoppeld aan de arts die dat gesprek voerde? Misschien kun je nog een keer met elkaar om de tafel om ea uit te spreken?

En wat betreft het dossier, ik wil het best wel 'vertalen' als je bepaalde medische dingen niet begrijpt :) Succes en sterkte ermee.
Shine bright like a diamond.
pi_102595196
quote:

de wachter: bellen met de klachtencommissie. echt, dat brak voor mij alle deuren en in no time was het dossier er. is een intern orgaan en hun opdracht is normaal gesproken om alles netjes en snel af te handelen. daarbij is een tweede brief een slechte optie omdat ie dan nogmaals bij de arts uitkomt. dus, klachtencommissie, uitleggen dat je het al verwacht had en waarom, en ik vermoed dat je in no-time je dossier binnen hebt. my 2 cents. succes iig :)
pi_102621325
ik stuur morgen een overzicht ElisaB, tis een beetje druk geweest hier
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:14:57 #111
33954 ElisaB
pi_102645118
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:40 schreef simmu het volgende:
ik stuur morgen een overzicht ElisaB, tis een beetje druk geweest hier
Alles op jouw tijd hoor; ik heb geen haast :*
pi_103907494
en alweer een schaapje over de dam! de grootste deze keer, inclusief sectierapport, artsdossier en verpleegdossier.

in het sectierapport inderdaad dingen die ons onbekend waren. niets wereldschokkends ofzo, maar wel dingen die ons anders verteld zijn over wat het grootste probleem was.
pi_103932197
Ik hoop dat dit je wat rust geeft.
pi_103935671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef simmu het volgende:
en alweer een schaapje over de dam! de grootste deze keer, inclusief sectierapport, artsdossier en verpleegdossier.

in het sectierapport inderdaad dingen die ons onbekend waren. niets wereldschokkends ofzo, maar wel dingen die ons anders verteld zijn over wat het grootste probleem was.
:*

Ik vind het echt zo erg dapper dat je dit allemaal onderneemt
pi_103943961
Jezus Christus, is dat dossier nog steeds niet in je bezit? Ik zou ondertussen al volledig door het lint zijn gegaan :{
pi_104024805
Wat errgggg :((((((((((((((((
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
  zondag 6 november 2011 @ 13:09:06 #117
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_104027818
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:32 schreef PierreBetfair het volgende:
Jezus Christus, is dat dossier nog steeds niet in je bezit? Ik zou ondertussen al volledig door het lint zijn gegaan :{
Daar schiet je echt helemaal niks mee op. Je moet gewoon rustig alle stukken bij elkaar krijgen op je eigen tempo, geen overhaaste acties ondernemen. Soms kan het lang duren, maar als je emoties om zet in woede ben je verder van huis. Als buitenstaander moet je niet oordelen op de manier waarop iemand te werk gaat. Iedereen doet het anders, live with that.

Simmu in ieder geval sterkte, en ik hoop dat je alles gewoon netjes bij elkaar krijgt. :*
pi_104061611
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef Vincpod het volgende:

Daar schiet je echt helemaal niks mee op. Je moet gewoon rustig alle stukken bij elkaar krijgen op je eigen tempo, geen overhaaste acties ondernemen. Soms kan het lang duren, maar als je emoties om zet in woede ben je verder van huis. Als buitenstaander moet je niet oordelen op de manier waarop iemand te werk gaat. Iedereen doet het anders, live with that.

Ik oordeel niet, ik zeg alleen dat ik zou flippen wanneer ik maandenlang op een dossier zou moeten wachten. Als ouder heb je gewoon recht op inzage van het medisch dossier van je (overleden) kind, jonger dan 12 jaar. Einde discussie zou ik denken.
pi_104065512
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, ik zeg alleen dat ik zou flippen wanneer ik maandenlang op een dossier zou moeten wachten. Als ouder heb je gewoon recht op inzage van het medisch dossier van je (overleden) kind, jonger dan 12 jaar. Einde discussie zou ik denken.
en daarom dus staat dit topic hier. want in mijn eentje zou het doodgewoon niet lukken. het lukte me niet eens om de juiste formulieren en adressen bij elkaar te schrapen
pi_108129679
en kick!

de laatste is binnen :Y met excuusbrief dat het zolang geduurd heeft allemaal

bedankt ElisaB :*
en de rest ook :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:46:16 #121
274310 agenda
altijd vol!
pi_108129762
Fijn simmu
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:58:19 #122
33954 ElisaB
pi_108130230
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef simmu het volgende:
en kick!

de laatste is binnen :Y met excuusbrief dat het zolang geduurd heeft allemaal

[ afbeelding ]

bedankt ElisaB :*
en de rest ook :P
:*
pi_108130285
*O* fijn Simmu en *O* ElisaB
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:00:59 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108130495
voor wie benieuwd is; bij het laatste ziekenhuis verdween alles wat ik stuurde in het niets. geen idee wat daar gebeurde, maar iets ging er tig keer fout, ondanks telefonisch contact. uiteindelijk hebben we het papierwerk ingevuld ingescand en gemaild! dat ging wel goed. eer wie eer toekomt; er was vandaag dus bij het dossier een excuusbrief, waarin ze zelf zeggen dat het bij hun ligt en dat zij de kosten op zich nemen als tegemoetkoming.

ik heb dit als moeilijk ervaren, maar ik ben ook erg blij dit gedaan te hebben.

ps; er staan idd onjuistheden in het dossier waar ik dat verwachtte. er is in de communicatie heel veel misgegaan. ik ga daar overigens verder niets mee doen. voor hoe alles is afgelopen had het (zoals verwacht) niet uitgemaakt.

en morgen, morgen vieren we de verjaardag van ravi en kiro *O*
ravi wordt al 2. het zal een bitterzoete dag zijn. er is bezoek en taart en sjippies *O* komt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')