Waarom het nog ingewikkelder en emotioneler maken dan het al is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze niet willen meewerken kan je altijd zeggen dat het noodzakelijk is om een erfenis aan te vechten of een juridisch geschil te beslechten.
Fijn dat dat telefonisch kan. Veel succes met het opvragen ik hoop dat het makkelijk gaat. Wel typisch dat het niet erfelijk is maar toch dat ze het allemaal in meerdere of mindere mate hebben gehad. Ik zou dat dossier ook graag willen als ik jou was geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
Dank voor de adviezen in dit topic, eigenlijk van Simmu![]()
Voor mij heb het dossier emotionele waarde maar ook dat me kinderen later als ze ooit zelf kinderen mogen krijgen weten waaraan hun zusje is overleden tijdens de geboorte.
Dat me kinderen zich extra kunnen laten controleren omdat het in vroeg stadium van zwangerschap al gezien kan worden dmv. echo enz... De aandoening die me kind had is niet erfelijk belast zeiden ze mij maar mijn beide kinderen hebben het gehad maar in veel mindere mate.
Heb contact gehad met ziekenhuis waar ik me patient nummer niet meer van weet en mag volgende week terug bellen of ze mij patient nummer achterhaald hebben.
One down, three to goquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:55 schreef simmu het volgende:
ziekenhuis 1 stuurde vorige week een ontvangstbevestiging en vandaag viel er een joekel van een poststuk op de mat![]()
Goed om te horen dat het je brengt wat je zocht! Kan het me ook wel voorstellen; een soort van tastbaar dat hij er was en dat er aandacht voor hem was.quote:van de rest hebben we nog niets gehoord. ik heb even gebladerd, het is erg fijn om vooral het verpleegdossier te hebben. daar staat alles genoteerd, ook over wanneer we welke arts spraken, wanneer we belden en er waren, dat soort dingetjes. het maakt het compleet
Fijn dat het je zo'n gevoel geeft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:55 schreef simmu het volgende:
ziekenhuis 1 stuurde vorige week een ontvangstbevestiging en vandaag viel er een joekel van een poststuk op de mat![]()
van de rest hebben we nog niets gehoord. ik heb even gebladerd, het is erg fijn om vooral het verpleegdossier te hebben. daar staat alles genoteerd, ook over wanneer we welke arts spraken, wanneer we belden en er waren, dat soort dingetjes. het maakt het compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de duidelijkheid herhaal ik het nog eens: ik vermoed absoluut geen medische missers zoals dat heet en kiro heeft above and beyond de allerbeste en allernieuwste medische zorg gehad! er zijn alleen meerdere redenen waarom ik die dossiers graag wil en wanneer een mens meerdere (goede) redenen heeft om iets te willen, dan moet een mens daar achteraan gaan![]()
de positieve effecten (in het verpleegdossier staan ook dingen genoteerd als "papa en mama en je zusje zitten in het RmcD huis nu". elk bezoekje, elk doktersgesprek, het staat van dat ziekenhuis allemaal trouw genoteerd) overstijgen tot nu toe iig de negatieve effecten (er werd ons erg weinig verteld over wat er nu allemaal precies speelde. daar wil ik duidelijkheid in. ik heb nog altijd die kinderinternist in mijn hoofd met haar "ik maak me toch wel zorgen over kiro hoor" de dag voor zijn overlijden toen we met de verpleging al in de weer waren met de infomap "wat te doen bij het overlijden van uw kind" daar ben ik nog altijd boos over. wees dan toch verdomme eerlijk).
ik kan nu ook de verwarring over het liesbreukje herleiden. het ene ziekenhuis constateerde het liesbreukje, gaf het aan op de overdracht en het volgende ziekenhuis controleerde en vond geen liesbreukje. het liesbreukje kwam en ging
[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 07-09-2011 20:56:33 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Je hebt schriftelijk zaken aangevraagd en nu ga je een maand wachten of ze die al dan niet toesturen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef simmu het volgende:
ik wacht voorlopig eerst rustig af tot 4 weken na verzenddatum en dan ga ik met elisaB in overleg
zoals met alle administratieve dingen staat er gewoon een tijd voor waarin ze kunnen reageren. zo werkt dat nu eenmaal. weet ik veel; misschien zijn ze wel druk aan het kopieren en valt er volgende week een poststuk op de mat. je weet het niet. ik moet van de andere ziekenhuizen ook nog afwachten (waarvan ik 1 positief en 1 negatief resultaat verwacht overigens). het lijkt mij praktischer om aan het einde van de periode waarin de ziekenhuizen gereageerd horen te hebben de hele boel te evalueren en dan in een keer een rondje bellen en brievenschrijven te doen. laten we de boel helder en duidelijk houden! geen warboel makenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt schriftelijk zaken aangevraagd en nu ga je een maand wachten of ze die al dan niet toesturen?
Duidelijk. Dan hoop ik dat je alle gegevens nog binnen 4 weken kan krijgen en er geen extra bel en schrijfronde noodzakelijk is.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef simmu het volgende:
[..]
zoals met alle administratieve dingen staat er gewoon een tijd voor waarin ze kunnen reageren. zo werkt dat nu eenmaal. weet ik veel; misschien zijn ze wel druk aan het kopieren en valt er volgende week een poststuk op de mat. je weet het niet. ik moet van de andere ziekenhuizen ook nog afwachten (waarvan ik 1 positief en 1 negatief resultaat verwacht overigens). het lijkt mij praktischer om aan het einde van de periode waarin de ziekenhuizen gereageerd horen te hebben de hele boel te evalueren en dan in een keer een rondje bellen en brievenschrijven te doen. laten we de boel helder en duidelijk houden! geen warboel maken
Ik zou voor je nogmaals schrijft eerst even bellen. Dan weet je of het nodig is om, en zo ja welke, actie te ondernemen. Willen ze het niet afgeven, dan zou ik zoals ik eerder schreef allereerst bellen met de klachtenafdeling of hoe ze het noemen, dat zou voldoende moeten zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef simmu het volgende:
[..]
zoals met alle administratieve dingen staat er gewoon een tijd voor waarin ze kunnen reageren. zo werkt dat nu eenmaal. weet ik veel; misschien zijn ze wel druk aan het kopieren en valt er volgende week een poststuk op de mat. je weet het niet. ik moet van de andere ziekenhuizen ook nog afwachten (waarvan ik 1 positief en 1 negatief resultaat verwacht overigens). het lijkt mij praktischer om aan het einde van de periode waarin de ziekenhuizen gereageerd horen te hebben de hele boel te evalueren en dan in een keer een rondje bellen en brievenschrijven te doen. laten we de boel helder en duidelijk houden! geen warboel maken
Het kan volgens mij nog alle kanten op; voor het zelfde geld krijg je de rest zo opgestuurd als we er expliciet om vragen. En uiteraard staat nog steeds de belofte: als we erheen moeten om het te krijgen, dan gaan we.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef simmu het volgende:
nog steeds in de lijn van (mijn) verwachting,
[knip]
Volgens mij is het al eens gezegd maar ik heb genoeg over je gehoord hier en ik weet gewoon dat je dat ook nog doet ook al kost het je een hele dag rijden. Hele dikke knuffel en ongelofelijk veel respect van mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het kan volgens mij nog alle kanten op; voor het zelfde geld krijg je de rest zo opgestuurd als we er expliciet om vragen. En uiteraard staat nog steeds de belofte: als we erheen moeten om het te krijgen, dan gaan we.
Ben heel benieuwd wat er nog komen gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |