Dat is niet mis. En als het zo zeldzaam is, dan wordt er maar zo weinig onderzoek gedaan, dat is wel balen natuurlijk. Ik las dat je het zelf niet hebt, gelukkig maar. Lijkt me heel naar om zoveel mensen om je heen te hebben die dat geluk niet haddenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Strega het volgende:
Sorry Rewimo, ik wilde jou quoten.
Er zit een heel weinig voorkomende hersenziekte aan de kant van mijn moeder.
Mijn oma had het en de broer en 4 zussen van mijn moeder ook, mijn moeder alleen niet.
Het heet SCA3 en openbaart zich pas na 40e levensjaar, vandaar dat al mijn tantes het huis al uit waren en zelf alweer kinderen hadden.
De laatste 10 jaar is er eigenlijk pas wat meet over bekend geworden. Sinds 10 jaar kan ook een DNA test gedaan worden om te zien of je het hebt en in welke mate.![]()
Er zijn wereldwijd maar een paar duizend mensen die het hebben, dus dan is er ook niet zoveel geld voor onderzoek.
En terecht. Om hulp vragen is gewoon heel erg moeilijk. En als je die eenmaal accepteert merk je hoe fijn hulp kan zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat doe ik zekerik heb m eindelijk geaccepteerd, dus dan interesseert het me ook niet meer wie me erin ziet
dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht
stiekem trots is
Staat hij al in TTK?quote:
Inderdaad, mannen met lang haar zonder spierballen hebben geen hobby'squote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Help mijn man heeft een hobby is erop. Het zijn toch altijd dezelfde types: te weinig haar en teveel spierballen.
Die hebben vast ook hobby's, maar gaan daar wat gematigder mee om en hebben meer oog voor hun gezin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen met lang haar zonder spierballen hebben geen hobby's
Ben je ook vies?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de oprit met de hogedrukspuit schoongespoten en nu ben ik moe
Wat ben jij actief de laatste avonden!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervanquote:
De kledder zat tot in mijn orenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Klus elies onze oprit moet ook nog.
Ik wist het!quote:
Ja??????quote:
Smerig hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist het!De buren hebben me zooo uitgelachten.
Dat had ik bij het terras al gezien ik ben toen dagen bezig geweest alle ramen en lampen weer smurrie vrij te krijgen. Oke ik was op dat moment niet de snelste dus het had sneller gekundquote:
Smerig maar als je eenmaal een grens over bent is het stiekem ook leuk.quote:
Ik moest even nadenken: kw is kinderwagen?quote:
Ik had mijn broek en schoenen beter niet kunnen af-hogedruk-spuitenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Smerig maar als je eenmaal een grens over bent is het stiekem ook leuk.Ik had alleen noooooit die creme kleurige broek aan moeten doen.
Zelf voorbijgangers gingen opmerkingen maken.
Ow dat heb ik wel gedaan. Nadat ik het hogedrukspuitslangetje eraf had gehaald.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had mijn broek en schoenen beter niet kunnen af-hogedruk-spuiten
Ik dacht al dat je een drive in woning hebt. dan wordt het denk ik alleen de mcquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken: kw is kinderwagen?
Hij kan binnen staan (in de gang) maar mijn woonkamer is een verdieping hoger, dus de maxicosy of losse bak waar ze lekker in ligt is handig om mee te nemen denk ik.
Ow ew!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
En vanmorgen werd ik om 07:00 mijn bed uitgeroepen dat ik even moest komen.
Dus ik was is er???
Kom nu maar dan zie je het wel
Dus ik lekke band????
Nee hoor er heeft een kat bij de voordeur geplast gisteren ook al op de droogloop mat achter en op de andere mat bij de achterdeur was er eergisteren gepoept![]()
Leuk hoor die logees
En toen ik net thuis kwam lag Rossi prinsheerlijk in de kw ik heb gehoord dat maandag de zon schijnt dus dan kan ik eindelijk de deur verven
Je kunt voor de deur parkeren dus je hoeft niet ver met de cosy te slepen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je een drive in woning hebt. dan wordt het denk ik alleen de mc
Dat vind ik altijd zoooo leuk om te doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
De schutting moet ook nog. Hoe laat ben je er?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo leuk om te doen
Frummel geniet intens van haar nieuwe ende hippe Chicco Pollyquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou ing kom maar hier kun je je uitleven
Hoe was het met de kinderstoel en frummel?
Je moet altijd van boven naar beneden werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De schutting moet ook nog. Hoe laat ben je er?
![]()
![]()
Johquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Je moet altijd van boven naar beneden werken
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel geniet intens van haar nieuwe ende hippe Chicco Polly![]()
De andere staat al op MP inmiddels![]()
Vanmiddag mmste zus nog een leuke foto van een lachende Frummel in de stoel
Greys heeft er wel heule gave laarsjes voorquote:
Met blote voeten in de plassen stampen willen we!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys heeft er wel heule gave laarsjes voor![]()
Feli met je mams, f_r
*aait*quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Rewimo het volgende:
Geef haar een aai van me
Gefeliciteerd met je moeder, f_r
Zo hip was ik allang, maar ik hing het niet aan de grote klok.quote:
Kriebels!quote:Dit weekend komen onze vakantievrienden logeren waarmee we dit jaar weer gaan flaneren en spontaan ineens zomaar krijg ik net helemaal de vakantiekriebels![]()
Maar eerst nog 5 weken werken
Jaaaaaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo hip was ik allang, maar ik hing het niet aan de grote klok.
[..]
Kriebels!
En over 5 weken kun je iedereen uitlachen die de vakantie al heeft gehad.
Daar zit je dan, met je goeie gedrag te lapperenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Buh. Kittens slapen.![]()
Normaal zijn ze nu super actief.
*schakelt Amber alert uit*quote:
Ah, de Puma kruipt erbij en dat is altijd goed voor wat actie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met je goeie gedrag te lapperen
BAM!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegelijk met de Meet My Verlichting Meet?
Ow dearquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
FuckEmma heeft ook een mank pootje, daar begon het bij Oscar ook mee
Hoe is het de bedoeling dat je 'recht' verschoont met zo'n dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag in alle babywinkels in de buurt geweest om een barrier te vinden voor onze commode (http://www.babyzaak-onlin(...)Commode-p-17000.html) ean moet van de fysio recht verschoond worden. Nergens is er 1 te vinden die op onze commode past. En ik ben niet handig genoeg om hem zelf te maken zodat het ook nog veilig is
Volgens mij maakt het de commode wat langer zodat je ean niet vanaf haar zij ziet maar met de beentjes naar je toe. Zonder dat opzetstuk is de commode op het plaatje daar in ieder geval te kort voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het de bedoeling dat je 'recht' verschoont met zo'n ding
Nu liggen ze zeg maar horizontaal op de commode en dan verticaal je staat er dan zelf recht voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het de bedoeling dat je 'recht' verschoont met zo'n ding
Wat win ik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu liggen ze zeg maar horizontaal op de commode en dan verticaal je staat er dan zelf recht voor
Ik ben de katten al de hele week 's avonds uit de slaapkamer uit het weren en heb voor Fire de wasmand met handdoek op de gang gezet en daar slaapt hij al 4 nachten in
Ik hoop dat dat de oplossing is. De reviews over die honden deden me aan jouw situatie denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Op aanraden van Cat net deze kattenbak besteld:
http://www.zooplus.nl/sho(...)one_kattenbak/135812
Wie weet helpt het
Mits Boor door die zwanenhals durft en Beetle dat niet door krijgt
In de commentaren zag ik dat hij eigenlijk is voor in een kattenren, dat de regen er niet in kan, maar gebruikers zeggen dat het ook ideaal is tegen kattenbakvretende honden
[ afbeelding ]
Woeoeoeoehoeoeoeoe!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een VIP-invite voor de Meet My Verlichting Meet
Emma heeft nu ook koorts: 39.9quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk valt het mee met Emma. Hoe is het nu met Oscar?
Ja, meteen bellen, zeker omdat je met Oscar het ook al hebt meegemaakt. Wat een ellende zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Emma heeft nu ook koorts: 39.9maar weer de coordinator bellen ook al is het al laat.
Met Oscar gaat het vanaf morgen al prima. Hij krijgt nu ook weer koortsremmers.
Goed dat je toch getempt hebtquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Oognip het volgende:
Nu kan ik er wel vanuit gaan dat ze nog moeten verhuizen voor wij op vakantie gaan en dat vind ik echt heel erg voor ze
Harry Potter, en met 2 vriendinnen en hun vrindjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is Tomboooo![]()
Hoe was de film? En met wie was je daar?
Slaap lekkerquote:
Je weet nu in iig wat het is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Oognip het volgende:
Emma heeft echt zo'n pijn aan haar pootjenog veel meer dan Oscar.
In een ander huisje zal dat zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Je weet nu in iig wat het is.![]()
Hoop dat ze allebeide weer gauw te pas zijn.
Ja, dat lijkt me erg moeilijk, daarom was het zo fijn geweest als ze al geplaatst waren.quote:
Mogguh!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Eerst vragen dan lezen!
Vanmorgen op de radio hoorde ik een interview met een meisje dat volgens Michiel Veenstra erg goed kan tekenen.
He was not shitting zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef tombolafan het volgende:
Kom je op je werk dat dicht is, loopt er ineens een jongen rond (die me vorige keer 23 schatte), dat was nog best schrikken
Werken, nieuw systeem testen/handleiding makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Wat deed jij op je werk dat dicht was?
Ik zorg dat ik een paar dagen vrij ben danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Volgende week een dag of 3 mooi weer
Wel doordeweeks
Tuurlijk welquote:
Ooh, absoluutquote:
Ik las het in Z&Gquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef miss-jones25 het volgende:
Dankjewel, het is verder nog rustig hier op harde buiken na dus.
3 dagen voor mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wanneer ben je jarig dan Greys?
Paar dagen mooi weer mag wel, niet te warm...dan kan Nacho ook gewoon meehuppelen.
Dan kun je lekker taartjes eten met je collega's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als het in het weekend is, kan ik met S en de hondjes lekker ergens heen ofzo.
Dat vind ik een stuk gezelliger dan in mijn uppie
En ik werk a.s. maandag en dinsdag
S is vrij op mijn verjaardag, ik niet. Hahahhaa.
Jij maakt de TT waarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kun je lekker taartjes eten met je collega's.En 's avonds gezellig uit eten met S. of zo.
Hele dagen en nachtenquote:
Vandaag weer goed, gister zat mijn hart weer in mijn keel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn ze leuk samen.![]()
![]()
Hoe is het met Binkie?
O bah, lijkt me inderdaad erg naar om te zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele dagen en nachten![]()
[..]
Vandaag weer goed, gister zat mijn hart weer in mijn keel.
Ze rende ineens door de kamer, spuugde toen gal, rende weer verder en lag in paniek op haar zij te trappelen met haar pootjes en wilde opstaan en ging als Bambi met 4 pootjes wijd op de grond. Klap.
En daarna liep ze weer verder of er niets gebeurd was
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hij had dr toch wel ff met een natte lap overheen kunnen gaan toen ie de foto maakte?
Ik hoop dat ie niet naar het asiel hoeft, arm ding
Het tv-meubel-asielquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Qwea het volgende:
http://huis-inrichting.ma(...)niet-inbegrepen.html
Mike wilde grappig zijn
Nou, ik schrik me kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico spuugt ook wel es gal en klapt daarna in elkaar en daarna is ie ook weer helemaal prima.
Maar dat is ook altijd erg naar om te zien.
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Handig joh, al die slaapplekken voor de honden![]()
quote:
Een weekjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
Och jee f_r dat gebeurt wel heel vaak. Kan me voorstellen dat je er dan flink zat van bent. Blijven je ouders nog lang weg?
Het stomme is hij is hier al veel vaker geweest en dit is de 1e keer dat hij dat doetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou me dunkt dat de katten er ook genoeg stress van hebben als ze zo plassen binnen, terug naar huis lijkt me idd voor beide partijen beter
Maar was ean er toen al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het stomme is hij is hier al veel vaker geweest en dit is de 1e keer dat hij dat doet
Dit iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou me dunkt dat de katten er ook genoeg stress van hebben als ze zo plassen binnen, terug naar huis lijkt me idd voor beide partijen beter
Maar anders is ze toch wel thuis?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee maar die is er nu ook niet. Die is oefenen bij de gastouder
Klopt maar gisteren waren we er ook de hele dag niet en juist toen ging hij veel plassen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar anders is ze toch wel thuis?Het zou kunnen dat de logees hier niet aan kunnen wennen.
Nee zo ontaard ben ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat ze niet al zo lang als de katten er zijn bij de gastouder is
vast welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee of ze bij zo'n Turks kleermakertje wrs ook zo'n gaatjestang zullen hebben waarmee je extra gaatjes in je hondenriem kunt krijgen? Er zit geen schoenmaker hier
Lief zo samenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Siesta3 in huize Cat
[ afbeelding ]
Pootje![]()
[ afbeelding ]
Nou wat let je , reis af naar Limburg dat vindt ze vast wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook een tukje doen op Catjes buik![]()
Goed, ik ga maar weer ff werken geloof ik![]()
Ik heb er hier één, kom maar langsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee of ze bij zo'n Turks kleermakertje wrs ook zo'n gaatjestang zullen hebben waarmee je extra gaatjes in je hondenriem kunt krijgen? Er zit geen schoenmaker hier
Inparkeren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bezig met een kutklus
Ben al 100x opnieuw begonnen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook een tukje doen op Catjes buik![]()
Hoe produktief!quote:Goed, ik ga maar weer ff werken geloof ik![]()
Dat.quote:
And counting?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bezig met een kutklus
Ben al 100x opnieuw begonnen
Mijn abbo is verlopen denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef tombolafan het volgende:
Cat, what's up with your spellingskills
Ow ja, jij bent van de oudere mannen he?quote:En ja die jongen is er nog maar hij is vooral jong
En totaal niet mijn type (en verlegen ook nog)
Nope.quote:
Mja, maar een beetje jong is soms wel lekkerrrrrrr hoorquote:
Je kunt het altijd een keer proberen en als ie niet bevalt...dan weet je datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar een beetje jong is soms wel lekkerrrrrrr hoor
Maar 21... nah
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen en als ie niet bevalt...dan weet je dat
Ik ben Ing voor: Ecodor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
had je een date tombo?
Iemand nog een idee hoe die pislucht weg te krijgen?
Ik had al:
gedweild met dettol
gedweild met wasmiddel
met alcohol schoongemaakt en als ik naar boven loop ruik ik het weer![]()
Nu de was maar weer uit de wasmachine halen en de wortels maar eens schoon gaan maken
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Hij is weg nu trouwens
Zit ik weer in mn eentje
Nee hoor, soort van mede-werknemer die kennelijk ook gewoon doorwerktquote:
Geen idee neequote:Iemand nog een idee hoe die pislucht weg te krijgen?
Ik had al:
gedweild met dettol
gedweild met wasmiddel
Nu de was maar weer uit de wasmachine halen en de wortels maar eens schoon gaan maken
In dit geval heb ik dat lieverquote:
Ach gos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:38 schreef tombolafan het volgende:
ohw ja, crap, moet nog een kippentrap maken ook
Kreeg gister sms van mn moeder dat er 5 sneue kuikens op een hoopje in een hoekje van het buitenhok lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kneusjes
En anders: eerst schoonboenen met Biotex groen, daarna eventueel nog met spiritus nadoen (meurt ook, maar dat is voor het oplossen van de vetten geloof ik).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
had je een date tombo?
Iemand nog een idee hoe die pislucht weg te krijgen?
Ik had al:
gedweild met dettol
gedweild met wasmiddel
Is de meet al weer over?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de bliep gevonden!![]()
Ik heb gisteren de werktelefoon meegenomen ivm bereikbaarheid. Maar dat ding wordt nooit gebeld (ik geef altijd mijn eigen mobiel door). Maar collega vond het blijkbaar toch handig hem aan te laten staan en dan vooral niet op te laden voor de overdracht.
Welke dag is het vandaag?quote:
Superquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Dat zei ze ze vorige keer ook, toen ging ik kijken en viel het wel mee, dus nu kijk ik niet meer
Je zal het nu wel zelf al gezien hebben, maar de kittens gaan dus verhuizen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets meer uitleg?
Of moeten we in je topic kijken? *naar topic gaat*
Het is zeker rottig vooral omdat ze zich nu bij jou wel laten aaien en zo en ook voor de moeite die je erin gestoken heb en waarvan je dan net het eind waarin ze een nieuw baasje krijgen niet meemaakt.quote:
Ja, dat is vervelend maar toch ook niet het eind van de wereld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal het nu wel zelf al gezien hebben, maar de kittens gaan dus verhuizen.
Oef ik schrok me dood, met de huilsmiley dacht ik serieus dat er eentje dood wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal het nu wel zelf al gezien hebben, maar de kittens gaan dus verhuizen.
Nee natuurlijk is het niet het einde van de wereld en ja er zijn ergere dingen, maar ik baal op dit moment gewoon heel erg. Ik vind het zo sneu voor ze. Ze zijn hier net gewend en nu moeten ze weer weg. Ik had liever gezien dat ze gewoon hier beter zouden worden en hier zouden kunnen blijven tot ze een ander baasje hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend maar toch ook niet het eind van de wereld?Zulke dingen horen bij het opvangen van kittens en vind ik zelf van een heel andere orde dan kittens die (dood)ziek zijn.
Mijn eigen voorkeur was voor het welzijn voor de kittens even voor de duidelijkheid. Natuurlijk zou ik het leuk vinden om ze nog een tijdje hier te houden, maar ik vind het erger voor hen dan voor mezelf dat ze weggaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Het halve topic een hartverzakking door zo'n opmerking
En idd, het is jammer, maar het is niet anders. Het gaat om het welzijn van de kittens en je eigen voorkeuren moet je dan soms opzij zetten
Kittens zijn wel ziek maar worden beterBlijf positief ende zo
Nee, maar als je al 2x gemeld hebt dat ze (waarschijnlijk) moeten verhuizen dan is het niet raar dat mensen bij zo'n weinig informatieve post iets anders ergs verwachten hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet het einde van de wereld en ja er zijn ergere dingen, maar ik baal op dit moment gewoon heel erg. Ik vind het zo sneu voor ze. Ze zijn hier net gewend en nu moeten ze weer weg. Ik had liever gezien dat ze gewoon hier beter zouden worden en hier zouden kunnen blijven tot ze een ander baasje hebben.
Die huilsmiley kan toch op meerdere manieren gebruikt worden of kan dat echt alleen als er een kitten of iets anders dood is
Da's logischquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn eigen voorkeur was voor het welzijn voor de kittens even voor de duidelijkheid. Natuurlijk zou ik het leuk vinden om ze nog een tijdje hier te houden, maar ik vind het erger voor hen dan voor mezelf dat ze weggaan.
Positief komt wel weer, maar voor nu baal ik gewoon.
Natuurlijk baal je ervan. Dat maakt je ook een goede opvangmoeder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet het einde van de wereld en ja er zijn ergere dingen, maar ik baal op dit moment gewoon heel erg. Ik vind het zo sneu voor ze. Ze zijn hier net gewend en nu moeten ze weer weg. Ik had liever gezien dat ze gewoon hier beter zouden worden en hier zouden kunnen blijven tot ze een ander baasje hebben.
Die huilsmiley kan toch op meerdere manieren gebruikt worden of kan dat echt alleen als er een kitten of iets anders dood is
Tuurlijk is het voor gezonde kittens beter dat ze in 1 gezin blijven, maar als ze ziek zijn is het voor hen beter om meer aandacht/zorg te krijgen toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn eigen voorkeur was voor het welzijn voor de kittens even voor de duidelijkheid. Natuurlijk zou ik het leuk vinden om ze nog een tijdje hier te houden, maar ik vind het erger voor hen dan voor mezelf dat ze weggaan.
Positief komt wel weer, maar voor nu baal ik gewoon.
Maar het blijft een oppas die af en toe komt, en dat is toch anders denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef Mama_Mia het volgende:
De oppas had wel veel menselijk contact gegeven hoor
Oh jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het blijft een oppas die af en toe komt, en dat is toch anders denk ikNiks ten nadele van jou, maar in een gezin zitten is imo heel iets anders dan in een huis met af en toe (lang) een oppas
Ik denk omdat ze oud genoeg zijn om bij een nieuw baasje geplaatst te worden als die er al geweest was en ze gezond waren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
En wat ik raar vind; als al bekend was dat je op vakantie ging, waarom heb je ze dan gekregen, dan was de kans groot dat ze moesten verhuizen toch?Met oog op die schuwheid ook enzo?
Oh, ik wist niet dat ze al oud genoeg waren om geplaatst te worden idd, dan is het logischquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze oud genoeg zijn om bij een nieuw baasje geplaatst te worden als die er al geweest was en ze gezond waren.
Misschien ook omdat ze te weinig opvanggezinnen hebben en elke paar weken meegenomen zijn die iemand kan opvangen.
10 weken zijn ze nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ze al oud genoeg waren om geplaatst te worden idd, dan is het logisch
Dat eerste inderdaad. Vanaf afgelopen woensdag hadden ze geplaatst mogen worden als ze gezond waren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze oud genoeg zijn om bij een nieuw baasje geplaatst te worden als die er al geweest was en ze gezond waren.
Misschien ook omdat ze te weinig opvanggezinnen hebben en elke paar weken meegenomen zijn die iemand kan opvangen.
Ik snap het wel dat mensen denken dat er iets heel ergs aan de hand is, maar de vorige keer zei ik dat het slecht ging met Oscar en dat was ook zo. Maar dat het slecht gaat betekent bij mij niet meteen dat hij binnen een uur dood is of zo, maar slecht ging het wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Niet de meest sociale kittens ergens laten waar ze alleen een oppas hadden ipv lekker veel menselijk contact lijkt me ook al niet echt de bedoeling als ze wel gezond waren geweest.
Je wist toch dat je op vakantie ging?
Ja mss wel lullig, maar die kutzooi reactie is echt een beetje over de top imo.
Bovendien was het toch ook niks nieuws? Je had vanmorgen ook al geroepen dat ze moesten verhuizen. Ik dacht echt dat er iets heel dramatisch was de vorige keer, was psies hetzelfde liedje.
Zo werkt het bij Redcat in ieder geval ook. Met een beetje geluk waren ze nu tam genoeg geweest om geplaatst te worden, als ze niet ziek waren geworden dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Tam genoeg denk ik wel dat ze zijn. Ze vertrouwen mij iig volledig dus dat moet bij een baasje ook wel goed komen. En bij het andere gastgezin komt het ook wel goed, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Redcat in ieder geval ook. Met een beetje geluk waren ze nu tam genoeg geweest om geplaatst te worden, als ze niet ziek waren geworden dan.
Nou ja, daarom schrokken we dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef Oognip het volgende:
Ik snap het wel dat mensen denken dat er iets heel ergs aan de hand is, maar de vorige keer zei ik dat het slecht ging met Oscar en dat was ook zo. Maar dat het slecht gaat betekent bij mij niet meteen dat hij binnen een uur dood is of zo, maar slecht ging het wel.
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
Effe heel gauw tussendoor
Is het normaal dat een kies nog best veel pijn doet een dag na de tandarts?
Ja toch? Ja toch? Please?
Nou dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tam genoeg denk ik wel dat ze zijn. Ze vertrouwen mij iig volledig dus dat moet bij een baasje ook wel goed komen. En bij het andere gastgezin komt het ook wel goed, dat weet ik ook wel.
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap jullie wel, maar ik snap Oognip ook wel, want we deden er alles aan zodat ze toch konden blijven en als het dan toch niet kan, ja dan valt het haar iets rauwer op het dak dan jullie denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, daarom schrokken we dus
En wat ik al zei; als je het dan al twee keer over (mogelijke) verhuizing hebt gehad dan denken mensen nu dat het iets anders is
Ik denk dat iedereen snapt dat het voor haar heel rot voelt maar een 'ik baal dat de kittens moeten verhuizenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel, maar ik snap Oognip ook wel, want we deden er alles aan zodat ze toch konden blijven en als het dan toch niet kan, ja dan valt het haar iets rauwer op het dak dan jullie denk ik
Ik snap het ook wel, heus wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel, maar ik snap Oognip ook wel, want we deden er alles aan zodat ze toch konden blijven en als het dan toch niet kan, ja dan valt het haar iets rauwer op het dak dan jullie denk ik
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen snapt dat het voor haar heel rot voelt maar een 'ik baal dat de kittens moeten verhuizen' post had een stuk minder verwarring veroorzaakt.
Crisis, GMTAquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, heus wel!Maar wees dan duidelijk in je post, denk ik dan...
Zeg gewoon; "ik baal ervan dat de kittens toch weg moeten" ofzo
Dát snap ik/snappen we ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zo!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Dank voor de geruststellingen
Kijk deze foto's dan
Die vrouw had na de Oslo explosie een stuk kozijn in haar hoofd
http://www.dailymail.co.u(...)pike-head-photo.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Das gewoon een halve duivelin, das een smoesje van dat kozijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Kijk deze foto's dan
Dat hebben we nu nooit he?quote:
En met jou al helemaal niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát snap ik/snappen we ook wel
Alleen dan kan ze er voortaan beter 'KutzooiZe moeten toch verhuizen' oid van maken, ipv alleen kutzooi en een huilsmiley. Dan schrikken mensen iets minder hard. Da's alles
quote:
op laminaat spiritus? mag dat wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders: eerst schoonboenen met Biotex groen, daarna eventueel nog met spiritus nadoen (meurt ook, maar dat is voor het oplossen van de vetten geloof ik).
Vrijdagquote:
Gisteren zei je 'morgen'.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag
[..]
Gisteren zei je 'morgen'.
Dus, mevrouw Cat
Zit ik zeker voor Jan Joker als sinds 10:00 in je kliko
Ik vind jou echt zo'n scheetjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
op laminaat spiritus? mag dat wel?
biotex groen? heb wel badedas groen maar dat is niet hetzelfde kan soda ook?
Geen dress-codequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
Is er al een dresscode voor de Meet My Verlichtings Meet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en mijn kies doet de dag erna ook altijd zeerderder dan voor de behandeling
Nadruk op de koplampen tijdens de verlichtingsmeet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen dress-codeHoewel het handig is om enigszins aan te sluiten bij de weersomstandigheden
Dan doe ik wel op de knipperlichtjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadruk op de koplampen tijdens de verlichtingsmeet?
quote:
Ja, lachen jullie maar. Zo fris is de kliko van die halve Limbo niet. Weet je wat er tot voor kort nog in lagquote:
Een afgekloven muis?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja, lachen jullie maar. Zo fris is de kliko van die halve Limbo niet. Weet je wat er tot voor kort nog in lag
En jij maar denken dat jouw kies zeer deedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Kijk deze foto's dan
Owkee, in that case: voorzichtig met wat je in de groeven gooit! Ecodor UF2000 vreet het laatste beetje geur weg, maar je wilt niet téveel vocht in je vloer (want kringen).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt echt echt heel goed gekeken of er nog plekken zijn en heb de kamer dus wel 4x gedweild maar wij hebben een laminaat vloer met groeven dus ik vrees dat daar nog wat restjes tussen zitten.
Ik ga op zoek naar biotex groen ik heb nog niet genoeg wasmiddel ofzo
Dat. En waar zit ElisaB met haar bevallige bips nu in? Juistquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
2 merels, wat muizen en een kitten.
Le-zen Greys
dmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat. En waar zit ElisaB met haar bevallige bips nu in? Juist
Overigens is dat mobiel internetten best te doen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
Nadruk op de koplampen tijdens de verlichtingsmeet?
Greys en ik pakken de mistlampen en het grote licht welquote:
Mevrouw B.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag
[..]
Gisteren zei je 'morgen'.
Dus, mevrouw Cat
Zit ik zeker voor Jan Joker als sinds 10:00 in je kliko
Ik heb biotex groen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt echt echt heel goed gekeken of er nog plekken zijn en heb de kamer dus wel 4x gedweild maar wij hebben een laminaat vloer met groeven dus ik vrees dat daar nog wat restjes tussen zitten.
Ik ga op zoek naar biotex groen ik heb nog niet genoeg wasmiddel ofzo
Da's gefotoshoptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Mevrouw B.![]()
In uw PM box treft u een kopie aan van de door ons gevoerde conversatie. En wel in het bijzonder: de zinsnede waarmee ik de datum van de meet aangaf.
U kunt deze ook nazoeken in uw eigen DM geschiedenis.
Koffiequote:*gaat naar de kliko*
Je bent vast toe aan koffie. Blijf je logeren?
Ah, daar ging het je dus om.quote:
Ja! Geef haar een beetje mee! Ik zat al te denken hoe ik het snel met de briefpost mee kon krijgen (ik heb platte olieflesjes die door de brievenbus kunnen, maar ik kan ze niet vinden)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb biotex groen!Die ik nauwelijks gebruik want Ecodor.
![]()
Wil je morgen wat ervan meenemen?
Schijt; zit ik ook nog in de verkeerdequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
Ah, daar ging het je dus om.![]()
Maar je zat heul niet in de kliko!Ben je bij de buren beland?
Ik douw er ook nog wat ecodor bij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Geef haar een beetje mee! Ik zat al te denken hoe ik het snel met de brioefpost mee kon krijgen (ik heb platte olieflesjes die door de brievenbus kunnen, maar ik kan ze niet vinden)
Nee joh!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schijt; zit ik ook nog in de verkeerde
Is dit niet de jouwe?
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom er zoveel condooms in jouw bak zatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Nee joh!Ik heb die met de margrietjes erop.
dat is liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik douw er ook nog wat ecodor bij.Volgens mij moet ik een lijstje maken van de zaken die ik mee ga geven.
*Wijst op onderschrift. *quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom er zoveel condooms in jouw bak zaten
Je kan ook gewoon meedoen. Jij kan ook slap lullen alsof je ervoor betaald wordtquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon meedoen. Jij kan ook slap lullen alsof je ervoor betaald wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |