ja, elk uur bijpoederenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. is daar niks voor dan? *vraagt het zich af*
zelfs dan ben ik natuurlijk perfect matquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je het er vanochtend om 9 uur al opgedaan? Ik was pas wakker rond 11 uur, hehehe!
Ik vind helemaal mat nooit zo mooi, het mooist vind ik als het eruit ziet als je huid als je net een uurtje geleden onder de douche vandaan bent gekomen. Als je dagcreme lekker ingetrokken is en je een klein beetje glimt op een natuurlijke manier.
Nou ja, het lukt me niet echt om uit te leggen, maar goed, ik houd meer van een natuurlijke glans dan "perfect" mat.
haha, nee, ik had vroeger een vriendin die heel erg last had van een vette huid, en die had van die papiertjes waarmee ze 2x per dag over haar gezicht ging.. vroeg me af of er ook niet zoiets was voor zweetgezichtquote:
ik kijk er al 24 jaar tegenaan, waarvan ik er al 10 jaar niks aan vindquote:
de welbekende zweetsnor, elke ochtend als ik op mijn werk komquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, nee, ik had vroeger een vriendin die heel erg last had van een vette huid, en die had van die papiertjes waarmee ze 2x per dag over haar gezicht ging.. vroeg me af of er ook niet zoiets was voor zweetgezicht(als ik zweet in mijn gezicht heb ik vaak een zweetsnor namelijk
sukkel als ik ben, wat is dat roze ei?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Ooi86 het volgende:
Okee, op verzoek doe ik hier even mijn stash ten toon spreiden. Ik bewaar mijn spullen in en op mijn helmer. Wat de lipproducten betreft, er zit ook nog het een en ander in mijn tassen verspreid, dus daar heb ik nog wat meer van. Als je van iets wil weten wat het is, hoor ik het wel. Het kost me te veel tijd om alles te benoemen
Alles:
[ afbeelding ]
Bronzers, hightlighters enzo...
[ afbeelding ]
Oogschaduws
[ afbeelding ]
Foundations enzo
[ afbeelding ]
Mascara's en oogpotloden enzo
[ afbeelding ]
Lipproducten
[ afbeelding ]
Kwasten
[ afbeelding ]
Ik weet dat het veel is.... Gelukkig heb ik kort geleden een nieuwbouwhuis gekocht en heb ik dus een ander doel voor mijn centjesVoorlopig komt er dus even zo goed als niks bij.
Beautyblenderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sukkel als ik ben, wat is dat roze ei?
ik gebruik alleen zwitsal 'op het wangetje' als ik een extreem droge bladderhuid heb (voornamelijk in de herfst en winter).. verder smeer ik eigenlijk niks, behalve de make up remover van oriflame, die is een beetje olieachtig en dat moet je er dan met een vochtig wattenschijfje vanaf vegen.. ook de enige waar mijn huid tegen kan, want de rest prikt allemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de welbekende zweetsnor, elke ochtend als ik op mijn werk kom
gewoon beetje afdeppen met tissue werkt ook prima
ik gebruik ook geen dagcreme (alleen nacht) omdat ik zo'n oliehoofd heb
oke, gaan we onthouden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
BeautyblenderHeel fijn ding voor foundation!
I haz a lot of sproetelsquote:
Al Nivea uit de welbekende blauwe pot geprobeerd? Gebruik ik ook, fijn spul. Moeders gebruikt het al 40 jaar en heeft ook een goede huid.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gebruik alleen zwitsal 'op het wangetje' als ik een extreem droge bladderhuid heb (voornamelijk in de herfst en winter).. verder smeer ik eigenlijk niks, behalve de make up remover van oriflame, die is een beetje olieachtig en dat moet je er dan met een vochtig wattenschijfje vanaf vegen.. ook de enige waar mijn huid tegen kan, want de rest prikt allemaal
die prikt zelfs, dove prikt, zelfs vaseline voor de droge huid priktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al Nivea uit de welbekende blauwe pot geprobeerd? Gebruik ik ook, fijn spul. Moeders gebruikt het al 40 jaar en heeft ook een goede huid.
Oh, en de zweetsnor heb ik ook altijd
Ik heb ook veel sproeten, maar hou toch wel van een fijn laagje foundation. Je moet gewoon opletten dat je niet meer dan medium dekking krijgt. Anders kunnen je sproeten ook grijzig uitslaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a lot of sproetelsen als ik foundation oid opdoe dan zie je die dingen dus niet, en dan is m'n gezicht raar. En het feit dat ik gewoon een hele goede, egale huid heb, scheelt ook dat ik geen foundation nodig heb. Gebruik af en toe wat matterende poeder als ik erg glim, en gebruik af en toe bronzer en gebruik altijd blush
Pff vervelend zegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die prikt zelfs, dove prikt, zelfs vaseline voor de droge huid prikt
Ja ik heb zoiets van, ik heb het niet nodig dus waarom zou ik het dat volplamuren weetjewel?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel sproeten, maar hou toch wel van een fijn laagje foundation. Je moet gewoon opletten dat je niet meer dan medium dekking krijgt. Anders kunnen je sproeten ook grijzig uitslaan.
als ik dus foundation opdoe, dan schijnen ze er toch nog doorheen.. heb idd zelden tot nooit een puistje oid, *klopt af* , maar soms heb ik gewoon helemaal genoeg van die krengenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a lot of sproetelsen als ik foundation oid opdoe dan zie je die dingen dus niet, en dan is m'n gezicht raar. En het feit dat ik gewoon een hele goede, egale huid heb, scheelt ook dat ik geen foundation nodig heb. Gebruik af en toe wat matterende poeder als ik erg glim, en gebruik af en toe bronzer en gebruik altijd blush
verder ben ik ook geen fan van oriflame, maar deze is wel heel fijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pff vervelend zegJa ik vind oriflame echt een kutmerk
maar das my opinion. En iets van Garnier oid?
[..]
Ja ik heb zoiets van, ik heb het niet nodig dus waarom zou ik het dat volplamuren weetjewel?
En Lush?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die prikt zelfs, dove prikt, zelfs vaseline voor de droge huid prikt
Die hebben we nog niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
En Lush?
Lush heeft mij verslaafd gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |