Volgens mij is die Brow Set nu uitverkocht ofzo in Eindhoven, zoveel mensen van de workshop die die kochtenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Niiiiice!
![]()
Wat gaaf spul allemaal joh
En de Melba is echt suuuuuuuuuuper hoor
![]()
Joh!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij is die Brow Set nu uitverkocht ofzo in Eindhoven, zoveel mensen van de workshop die die kochten
En jij had me overtuigd van de Melba en toen ik de MUA hem op deed bij me was ik helemaal verkocht
Mooie blush die overal bij past, perfect!
ik heb het echt exact aangebracht zoals gisterenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi, je ziet er echt goed uit! (sowieso natuurlijk, maar nog meer met deze make-up)
Is dat die Essence/Catrice zwarte gelliner?
Heb je je Naked palette gebruikt voor de oogschaduwtjes?
Welke kwast gebruik jij voor die crease?
Wow, wat mooi!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
En hier een FOTD volgens de wijze lessen van de visagist. Met nieuwe foundation in NW30, en natuurlijk de wenkbrauwgel
[ afbeelding ]
En de oogjes close-up:
[ afbeelding ]
het roken gaat nog wel, maar hoe krijg je je sigaret uit je pakje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Je had het een beetje zo op moeten doen
http://www.flickr.com/pho(...)86385/in/photostream
Inclusief de nagels.
En dan proberen te roken
Ziet er goed ui!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
En hier een FOTD volgens de wijze lessen van de visagist. Met nieuwe foundation in NW30, en natuurlijk de wenkbrauwgel
[ afbeelding ]
En de oogjes close-up:
[ afbeelding ]
dan rent ie weg, zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan zo naar je vriend toe gaan.
"dit heb ik geleerd lieverd, wat vind je ervan? Kussie kussie!"
[ afbeelding ]
Good lordquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Je had het een beetje zo op moeten doen
http://www.flickr.com/pho(...)86385/in/photostream
Inclusief de nagels.
En dan proberen te roken
Fotootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehehehe
Die van mij zekerquote:
En toch heb ik het gevoel dat een matte poeder het af zou makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En de oogjes close-up:
[ afbeelding ]
Dit is al na 6 uur wear, ik ben nogal een zweetporem dus ik blijf nooit lang matquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat een matte poeder het af zou maken![]()
ogen zijn erg goed
ik ook hoor, zo heel mat is meteen zo poederdoos!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je het er vanochtend om 9 uur al opgedaan? Ik was pas wakker rond 11 uur, hehehe!
Ik vind helemaal mat nooit zo mooi, het mooist vind ik als het eruit ziet als je huid als je net een uurtje geleden onder de douche vandaan bent gekomen. Als je dagcreme lekker ingetrokken is en je een klein beetje glimt op een natuurlijke manier.
Nou ja, het lukt me niet echt om uit te leggen, maar goed, ik houd meer van een natuurlijke glans dan "perfect" mat.
hmm.. is daar niks voor dan? *vraagt het zich af*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is al na 6 uur wear, ik ben nogal een zweetporem dus ik blijf nooit lang mat
Tnx!
ja, elk uur bijpoederenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. is daar niks voor dan? *vraagt het zich af*
zelfs dan ben ik natuurlijk perfect matquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je het er vanochtend om 9 uur al opgedaan? Ik was pas wakker rond 11 uur, hehehe!
Ik vind helemaal mat nooit zo mooi, het mooist vind ik als het eruit ziet als je huid als je net een uurtje geleden onder de douche vandaan bent gekomen. Als je dagcreme lekker ingetrokken is en je een klein beetje glimt op een natuurlijke manier.
Nou ja, het lukt me niet echt om uit te leggen, maar goed, ik houd meer van een natuurlijke glans dan "perfect" mat.
haha, nee, ik had vroeger een vriendin die heel erg last had van een vette huid, en die had van die papiertjes waarmee ze 2x per dag over haar gezicht ging.. vroeg me af of er ook niet zoiets was voor zweetgezichtquote:
ik kijk er al 24 jaar tegenaan, waarvan ik er al 10 jaar niks aan vindquote:
de welbekende zweetsnor, elke ochtend als ik op mijn werk komquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, nee, ik had vroeger een vriendin die heel erg last had van een vette huid, en die had van die papiertjes waarmee ze 2x per dag over haar gezicht ging.. vroeg me af of er ook niet zoiets was voor zweetgezicht(als ik zweet in mijn gezicht heb ik vaak een zweetsnor namelijk
sukkel als ik ben, wat is dat roze ei?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Ooi86 het volgende:
Okee, op verzoek doe ik hier even mijn stash ten toon spreiden. Ik bewaar mijn spullen in en op mijn helmer. Wat de lipproducten betreft, er zit ook nog het een en ander in mijn tassen verspreid, dus daar heb ik nog wat meer van. Als je van iets wil weten wat het is, hoor ik het wel. Het kost me te veel tijd om alles te benoemen
Alles:
[ afbeelding ]
Bronzers, hightlighters enzo...
[ afbeelding ]
Oogschaduws
[ afbeelding ]
Foundations enzo
[ afbeelding ]
Mascara's en oogpotloden enzo
[ afbeelding ]
Lipproducten
[ afbeelding ]
Kwasten
[ afbeelding ]
Ik weet dat het veel is.... Gelukkig heb ik kort geleden een nieuwbouwhuis gekocht en heb ik dus een ander doel voor mijn centjesVoorlopig komt er dus even zo goed als niks bij.
Beautyblenderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sukkel als ik ben, wat is dat roze ei?
ik gebruik alleen zwitsal 'op het wangetje' als ik een extreem droge bladderhuid heb (voornamelijk in de herfst en winter).. verder smeer ik eigenlijk niks, behalve de make up remover van oriflame, die is een beetje olieachtig en dat moet je er dan met een vochtig wattenschijfje vanaf vegen.. ook de enige waar mijn huid tegen kan, want de rest prikt allemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de welbekende zweetsnor, elke ochtend als ik op mijn werk kom
gewoon beetje afdeppen met tissue werkt ook prima
ik gebruik ook geen dagcreme (alleen nacht) omdat ik zo'n oliehoofd heb
oke, gaan we onthouden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
BeautyblenderHeel fijn ding voor foundation!
I haz a lot of sproetelsquote:
Al Nivea uit de welbekende blauwe pot geprobeerd? Gebruik ik ook, fijn spul. Moeders gebruikt het al 40 jaar en heeft ook een goede huid.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gebruik alleen zwitsal 'op het wangetje' als ik een extreem droge bladderhuid heb (voornamelijk in de herfst en winter).. verder smeer ik eigenlijk niks, behalve de make up remover van oriflame, die is een beetje olieachtig en dat moet je er dan met een vochtig wattenschijfje vanaf vegen.. ook de enige waar mijn huid tegen kan, want de rest prikt allemaal
die prikt zelfs, dove prikt, zelfs vaseline voor de droge huid priktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al Nivea uit de welbekende blauwe pot geprobeerd? Gebruik ik ook, fijn spul. Moeders gebruikt het al 40 jaar en heeft ook een goede huid.
Oh, en de zweetsnor heb ik ook altijd
Ik heb ook veel sproeten, maar hou toch wel van een fijn laagje foundation. Je moet gewoon opletten dat je niet meer dan medium dekking krijgt. Anders kunnen je sproeten ook grijzig uitslaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a lot of sproetelsen als ik foundation oid opdoe dan zie je die dingen dus niet, en dan is m'n gezicht raar. En het feit dat ik gewoon een hele goede, egale huid heb, scheelt ook dat ik geen foundation nodig heb. Gebruik af en toe wat matterende poeder als ik erg glim, en gebruik af en toe bronzer en gebruik altijd blush
Pff vervelend zegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die prikt zelfs, dove prikt, zelfs vaseline voor de droge huid prikt
Ja ik heb zoiets van, ik heb het niet nodig dus waarom zou ik het dat volplamuren weetjewel?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel sproeten, maar hou toch wel van een fijn laagje foundation. Je moet gewoon opletten dat je niet meer dan medium dekking krijgt. Anders kunnen je sproeten ook grijzig uitslaan.
als ik dus foundation opdoe, dan schijnen ze er toch nog doorheen.. heb idd zelden tot nooit een puistje oid, *klopt af* , maar soms heb ik gewoon helemaal genoeg van die krengenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a lot of sproetelsen als ik foundation oid opdoe dan zie je die dingen dus niet, en dan is m'n gezicht raar. En het feit dat ik gewoon een hele goede, egale huid heb, scheelt ook dat ik geen foundation nodig heb. Gebruik af en toe wat matterende poeder als ik erg glim, en gebruik af en toe bronzer en gebruik altijd blush
verder ben ik ook geen fan van oriflame, maar deze is wel heel fijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pff vervelend zegJa ik vind oriflame echt een kutmerk
maar das my opinion. En iets van Garnier oid?
[..]
Ja ik heb zoiets van, ik heb het niet nodig dus waarom zou ik het dat volplamuren weetjewel?
En Lush?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
En Lush?
Lush heeft mij verslaafd gemaakt
Haiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:40 schreef SterreMarit het volgende:
Ohh...wauw! Ik kan veel van dit topic (jullie!) leren! Ik ga maar eens meelezen
Ah, ik snap het! Het was gisterochtend een beetje vroeg (afspraak op gemeentehuis in de gemeente waar we gaan trouwen om 9 uur, arggg) van alles tussendoor, haasten haasten niet gegeten en toen die autorit nog, was echt een beetje suffig tegen de tijd dat we op terras zaten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook hoor, zo heel mat is meteen zo poederdoos!
En ja, ik moest om kwart voor 11 al in d'n auto zitten om een poes weg te brengen
anders had ik wel meer pullen gepakt gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Je zou in principe een creme/vloeistof met daarin aluminiumhydroxychloride in een kleine hoeveelheid kunnen aanbrengen op je zweetplekken in je gezicht. Het wordt gebruikt op oksels, voeten en handen, maar er is geen reden waarom je dit niet in je gezicht kunt doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. is daar niks voor dan? *vraagt het zich af*
Sproeten! Die zijn geweldig!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs dan ben ik natuurlijk perfect mat![]()
![]()
ik gebruik eigenlijk zelden foundation.. Ik word alleen heel erg snel rood (warmte, of gewoon blozen), dus met uitgaan wil ik het er nog wel eens opsmeren..
Want ik heb sproeten, maar die zijn bijna niet weg te werken tenzij ik 40 lagen foundation erop smeer
Kom ik weer hoor met mijn gezeik, maar avocadoolie werkt perfect als een soort dagcreme, maar ook op een vochtig watje om make-up eraf te halen en je kunt er practisch niet allergisch voor zijn of irritaties door krijgen. Amandelolie schijnt ook goed te werken, maar dat heb ik zelf niet in huis dus nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bedoel je Clinique?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Diconnected het volgende:
Hm ja ik ben ze eens in de zoveel tijd ook zatmaar ben er toch wel blij mee, het maakt mijn gezicht echt mij zegmaar
Oh wat trouwens ook misschien een idee is, Lancaster en euhhh dat andere merk ja fuck hoe heet t noumaar bij de Etos of Mooi hebben ze ook veel dingen voor de gevoelige huid, misschien daar eens op onderzoek?
Het is denk ik net zoiets als als je krullend haar hebt, je het stijl wilt, bij stijl haar het krullend wil, blauwe ogen >bruine ogen en andersom..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sproeten! Die zijn geweldig!
Maar goed, kan me ook wel voorstellen dat jij ze soms zat bent hoor
waar haal je dat dan? Gewoon bij 'de tuinen'?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kom ik weer hoor met mijn gezeik, maar avocadoolie werkt perfect als een soort dagcreme, maar ook op een vochtig watje om make-up eraf te halen en je kunt er practisch niet allergisch voor zijn of irritaties door krijgen. Amandelolie schijnt ook goed te werken, maar dat heb ik zelf niet in huis dus nog nooit geprobeerd.
Hoofdingrediënt daarvan is aluminiumhydroxychloride dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tegen zweetsnor (en zweethanden!) kun je odorex gebruiken. En dan niet zo'n roller maar de vloeistof. Heb ik bij mijn bruiloft bij + 28 graden ook gedaan en werkte perfect!
www.dehekserij.nlquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar haal je dat dan? Gewoon bij 'de tuinen'?
Whehe ok danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoofdingrediënt daarvan is aluminiumhydroxychloride dus dat kan kloppen
dat is denk ik niet de goede site?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
www.dehekserij.nl
Nee, is geen wicca-shop ofzo, maar hebben allerlei olietjes enzo, hendig!
Ah, klopt.... verkeerd ingevuld, het moet zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is denk ik niet de goede site?
Valt qua prijzen ook heel erg meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, klopt.... verkeerd ingevuld, het moet zijn
http://www.hekserij.nl/
URL van de webshop
http://www.hekserij.nl/winkel/webwinkel.htm
Uitleg per soort olie of vet, vanuit die link kun je direct door bestellen in de webshop.
http://www.hekserij.nl/olievet.htm
Ik heb nog van die spuitjes van de dierenarts waarmee ik het Varken haar medicijnen moest geven, die ik goed heb schoongemaaktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Zekers
Pipetflesjes erbij zijn trouwens wel een must, dat maakt het doseren 100 x makkelijker
zonder de naaldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat klinkt echt supergrappig, maar wat bedoel je met spuitjes? Met een sproeikop of injectiespuit-achtig?
Kan overigens allebei wel denk ik.
Omgquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Ooi86 het volgende:
Okee, op verzoek doe ik hier even mijn stash ten toon spreiden. Ik bewaar mijn spullen in en op mijn helmer. Wat de lipproducten betreft, er zit ook nog het een en ander in mijn tassen verspreid, dus daar heb ik nog wat meer van. Als je van iets wil weten wat het is, hoor ik het wel. Het kost me te veel tijd om alles te benoemen
Alles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oogschaduws
[ afbeelding ]
Foundations enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lipproducten
[ afbeelding ]
Kwasten
[ afbeelding ]
Ik weet dat het veel is.... Gelukkig heb ik kort geleden een nieuwbouwhuis gekocht en heb ik dus een ander doel voor mijn centjesVoorlopig komt er dus even zo goed als niks bij.
Aha, dan moet je alleen wel oppassen dat de olie er niet uit kan lopen en dat het goed luchtdicht afsluit, anders komt er stof in of wordt het (letterlijk) sneller ranzig.quote:
Even een vraagje nav deze mooie stash-update,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Ooi86 het volgende:
Alles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oogschaduws
[ afbeelding ]
Foundations enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lipproducten
[ afbeelding ]
Kwasten
[ afbeelding ]
En dat wil ik ook weten!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Even een vraagje nav deze mooie stash-update,;
Waar halen jullie van die handige bakjes die je in lades zet? Ik heb wel van die doosjes van de hema nu met dekseltjes erop, ook handig, maar ik denk dat ik ook wat groter moet denken![]()
Waar haal je die bakjes dus? Ik gok een winkel zoals hema/ikea/xenos ofzo?
Thanks!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef Diconnected het volgende:
Kan je bij de xenos, wibra en zeeman halen
Ja heel nicequote:
Mooi!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
Make-up van vandaaggemaakt met kohl van Catrice:
[ afbeelding ]
Verder eigenlijk alleen een beetje blush op.
Oh echtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
Voor in de helmer kun je perfect de antonius lade-inzet gebruikenAllebei van de Ikea!
je denkt eerst dat het niet past, maar een beetje wrikken en hij zit er in. Ideaal
Nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Oeh, dat weet ik niet... ik heb wel een plastic klein ladekastje, daar zitten mijn haarspullen in. Maar ik heb daar geen bakjes voor, dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heel nice
Ik heb alleen een douchecel waar nog wel eens met water wordt gepast. Ik heb liever iets van een praktisch, plastic klein ladekastje met eventueel vakjes.
Maar die bestaan denk ik niet?
Ja, echtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtThanks voor de tip!
![]()
![]()
[..]
Nice!
Nou, dit gaat je dan toch goed af!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanksik was ook wel tevreden, was verbaasd dat het me in een keer gewoon goed lukte
ben meestal nogal slecht in make-uppen.
Mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zo blijktquote:
Dankjequote:
En jij ook bedanktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtThanks voor de tip!
![]()
![]()
[..]
Nice!
You is prettyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik stond er echt verrot opquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
You is pretty
En Lin, dat probleem had ik ook
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo blijktgoede aankoop!
[..]
Dankje
[..]
En jij ook bedankt
Nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
Voor in de helmer kun je perfect de antonius lade-inzet gebruikenAllebei van de Ikea!
je denkt eerst dat het niet past, maar een beetje wrikken en hij zit er in. Ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |