Hij lijkt zo heel mooi! Donderdag ben ik in de stad dan ga ik meteen even kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt er wellicht niet helemaal op hoor, maar dat kun je het beste in het echt zien
Naked Palette is geen faalquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag mijn Studio Fix poeder foundation op gehad, echt superspul!
Wel wat minder zuinig dan een vloeibare foundation maar ach, voor ochtenden waarop ik geen tijd heb en echt superslecht heb geslapen (zoals vannacht) is het wel ideaal
En ik ben dol op de Melba blush, supernaturel kleurtje waardoor niemand merkte dat ik maar 2 uur slaap had gehad vannacht, jeej!
Jeujjjjquote:
Datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naked Palette is geen faal![]()
Zo een mooie kleuren, en de pigmentatie omg, omg, omg.
Veel plezier ermee
Hoi C! Nou, dat is een heel verhaal! Wanneer je een lijntje onder je ogen wil, zou ik voor een oogpotlood gaan dat niet te hard is en waar dus gemakkelijk kleur vanaf komt. Bourjois heeft goede potloden. Het is dan belangrijk dat de lijn in je buitenste ooghoek het dikst is en dunner wordt naar je meer in het midden komt. Ik vind het zelf altijd mooier als de lijn een beetje vervaagd wordt dmv een wattenstaafje ofzo omdat een gewone lijn best hard kan staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Sorry, maar ik ben echt een make-up noob. o.o Misschien wel, omdat mijn moeder totaal niet met haar uiterlijk bezig is, kleding, schoenen en make-up heeft ze heel beperkt en wat ze heeft ziet er niet uit. Ik zal haar make-up collectie ff opnoemen (Ja, dat is zo gebeurt, het kan) één bruine eyeliner, 1 licht dekkende mascara, 1 groene oogschaduw, 1 rood/bruine lipstick en uhh... dat was het erg genoeg al. Ook verzorgende producten heeft ze niet, gebruikt alleen handcreme en sinds kort (omdat ik het voor haar heb gekocht) ook een wat extra verzorgende shampoo. Bodylotion vind ze bijvoorbeeld al veel te veel werk.
Ik heb ook alleen maar broers en kom echt uit een omgeving waar niemand wat geeft om z'n uiterlijk, wat ik nogal beroerd vind, want anders dan de rest hier, intereseerd het me wel.
Lol, nu heb ik een heel lul verhaal geschreven wat er niet toe doet, dus laat ik maar eindelijk bij waar ik allemaal mee zit komen.
Om te beginnen, ik wil een lijntje zetten onder m'n ogen, maar ik zie best vaak bij meiden dat het er niet netjes uitziet, lijntjes die helemaal niet strak zijn en op het éne punt 2 keer zo dik zijn als op het andere punt. Dus ik vroeg me af wat ik zou moeten kopen om dat niet te hebben, of dat ze het gewoon niet kunnen.
Dan ook een foundation, wat als je je huid een stuk lichter wil hebben, krijg je dan niet dat je echt kan zien waar je het hebt gebruikt en waar niet, dat je echt een schijdingslijn krijgt?
En ik wil graag een lipstick die donkerder is, maar die niet zo super erg opvalt, is dat ook te doen?
Thanks alvast. C:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
heel snel stiekem op mijn werk een FOTD pic gemacht; ik kon dus niet echt poseren
[ afbeelding ]
Rood
Deze kleur wil ik mijn wenkbrauwen ook mee opvullen maar kan het dus nergens vindenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijkt wel een reclamespot joh
Mooi merk, maar ik heb al een jaar lang nepwimpers in mijn make-up-lade liggen en heb ze nog niet durven gebruiken eigenlijk. Lijkt me enorm gedoe met opbrengen én afhalen en dat gedoe met die lijm...
Maar goed, wat ik wel ontzettend gaaf vind zijn de nepwimpers van Jessica Hamby uit de serie True Blood, smmmmmmmmokin'!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!Je zou er bijna lesbisch van worden
Ik vond die visagist van vrijdag trouwens erg op Lafayette lijken, whehehe.
Oehhhhquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
heel snel stiekem op mijn werk een FOTD pic gemacht; ik kon dus niet echt poseren
[ afbeelding ]
Rood
Ja super tof SQ! Heel leuk dat rood! Welke is het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Rood
Het is Max Factor lipstain in 09 met daaroverheen een oude Max Factor lipstick in kleur Rio Red. Maar daar heb je denk ik niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja super tof SQ! Heel leuk dat rood! Welke is het?
Woooow!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Rood
Ohhhh verveeeeeelend dat thuiswerkennn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, thuis voor een middagje thuiswerken.
Inclusief extragratis pakketje op den mat!
[ afbeelding ]
mja, de mijne zijn scheef. Met een beetje handig tekenen kun je er al snel meer van makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind rode lippen zo stoer
Maar je moet wel mooie lippen er voor hebben vind ik. Die van mij zijn te dun
Scheef?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, de mijne zijn scheef. Met een beetje handig tekenen kun je er al snel meer van maken
jahquote:
Ik heb m net ook gekochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je glamorous zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleur bedoel je? Volgens mij heeft ze op deze foto's verschillende kleuren "op" namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze kleur wil ik mijn wenkbrauwen ook mee opvullen maar kan het dus nergens vinden
Hoelang duurde het bij jou voordat ´ie binnen was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was de 26e geshipped, dus een week precies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoelang duurde het bij jou voordat ´ie binnen was?
Ik heb er in Londen mee in de hand gestaan en niet gekocht en nu heb ik ´em alsnog besteld.
Netjes, ben benieuwd hoelang mijne erover doet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij was de 26e geshipped, dus een week precies.
Yup. Kreeg om half 7 een mailtje dat ie ´dispatched´ is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ze verpakken echt belachelijk goed trouwens
heb je bij beautybay besteld?
Ja, ik was ook verbaasd, ik had om 4 uur besteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Oh da's snel, de mijne heeft nog 5 dagen op 'awaiting stock' gestaan
Ik was 58 euro kwijt voor het palette, een beautyblender en shippingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat kost dat palette nou eigenlijk tegenwoordig? Niet meer die belachelijk extreem hoge prijzen zoals eerst toch? (toen hij overal uitverkocht was).
Ik hoop dat mijn ELF-bestelling morgen geleverd wordt, die is gisterochtend vanuit België verstuurd
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
wat een lieve overzichtelijke stash jojoortje! Waar zijn de tampons voor?
Damn, dacht dat hij ondertussen wel goedkoper zou zijn geworden. Ik wil hem overigens niet hoor, zitten teveel warme kleuren in en die gebruik ik toch niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was 58 euro kwijt voor het palette, een beautyblender en shipping
Ja, maar da's idd belichting en webcamkwaliteit, hij is echt heel naturelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, dacht dat hij ondertussen wel goedkoper zou zijn geworden. Ik wil hem overigens niet hoor, zitten teveel warme kleuren in en die gebruik ik toch niet.
Had je trouwens je nieuwe MAC-foundation op op je foto van vandaag? Hij lijkt wat licht, of komt dat door de belichting? (of je knalrode lippen, kan ook)
Ik heb alleen het palette besteld en ik moest 44, 10 euro betalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat kost dat palette nou eigenlijk tegenwoordig? Niet meer die belachelijk extreem hoge prijzen zoals eerst toch? (toen hij overal uitverkocht was).
Ik hoop dat mijn ELF-bestelling morgen geleverd wordt, die is gisterochtend vanuit België verstuurd
Hij was van de week nog 36 euro maar de koers is nu weer anders. In ponden kost ie daar namelijk ook 32 pond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb alleen het palette besteld en ik moest 44, 10 euro betalen.
In Londen was ie 32 pond. Ach ja.
Nu staat er 35 pond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij was van de week nog 36 euro maar de koers is nu weer anders. In ponden kost ie daar namelijk ook 32 pond.
Gisteren welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
Is het Naked palette nog steeds in stock bij HQ-hair?![]()
* CindieY must resist![]()
Ja, dat zeg ik ook iedere maand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
Ok, na een check van m'n bankrekening zag ik dat ik best wel kon falenGelijk nog maar even de Eyeshadow Primer Potion erbij gemikt en nu ga ik voorlopig ECHT niks meer kopen wat ik niet persé nodig heb.
Klinkt bekendquote:
Yup, ik ook. Gelukkig heb ik wel wat op mijn spaarrekening staan, dat maakt het wat minder erg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klinkt bekendMaar ik faal niet alleen qua make up, maar ook boeken, films, kleren. Ik heb een beetje een uitgeef-tic, geld moet rollen. Ter compensatie moet ik nu morgen van mezelf een gelijk bedrag dat ik net heb uitgegeven overmaken naar m'n spaarrekening. Daar staat sneu weinig op.
Ik kreeg 'm ook vandaag binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |