abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100064833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef Lithia het volgende:
Noooo! Ik wil niet in een plaats vastzitten waar geen KFC is. :'(
Dan hebben we genoeg KFC's in Friesland :Y
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:53:29 #52
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100064848
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Misschien kunnen wij Friezen eenzijdig grensposten openen bij de grens bij Visvliet en Steenwijk en de Afsluitdijk? :D

Iedere Nederlander krijgt dan een stempel in zijn/haar paspoort waarmee ze maximaal drie maanden legaal mogen verblijven in Fryslan als toerist. :7

Met van de GWK-wisselkantoortjes waar je je Euro's kan omwisselen voor Frysk Kronar. :P
Ja leuk. Friesland nog armer :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:54:42 #53
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_100064916
Friezen. :r Allemaal vieze nakomelingen van de grootste criminelen van Nederland die daar tijdens de middeleeuwen gedumpt werden..
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_100064975
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef Klaploper het volgende:
Friezen. :r Allemaal vieze nakomelingen van de grootste criminelen van Nederland die daar tijdens de middeleeuwen gedumpt werden..
Jij bent vast en zeker een Grunniger molleboon?
pi_100064994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Jij bent vast en zeker een Grunniger molleboon?
Of 'n droge worst met kruudnoagel'n
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:56:11 #56
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_100064996
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef Klaploper het volgende:
Als je je geschiedenis goed kent zou je weten dat tijdens de middeleeuwen de Friezen juist richting Engeland en Frankrijk trokken. :')

Tevens een leuk stukje voor de mensen die het Frysk beheersen:

Greate Pier wie in hiele sterke keardel. Op in kear wied er us oan 't ploeijen. Hy hie 't hynder foar de ploege spand. 't Wie noch in âlderwetske ploege mei in houten balke. Doe kom der in fremde man op him ta en dy frege: "Wite jo hwer't greate Pier wennet?" Doe sloech Pier it hynder foar de ploege wei. En hy naem de ploege yn 'e rjochterhân en tilde him in ein fan 'e groun en doe wiisde er mei de ploege op in hûs. En hy sei: "Sjoch, dêr wennet er." Mei de oare fûst sloech er himsels op it boarst en sei: "En hjir stiet er."
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_100065016
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Of 'n droge worst met kruudnoagel'n
Een van beide zal het het zijn :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:56:42 #58
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_100065025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja leuk. Friesland nog armer :')
Mompelt iets van aardgasopbrengsten.. O-)
pi_100065055
Greate Pier _O_
pi_100065065
Ach, Groningers zijn ook maar afgekeurde Drenten, kunnen ze niks aan doen.
pi_100065163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Als je je geschiedenis goed kent zou je weten dat tijdens de middeleeuwen de Friezen juist richting Engeland en Frankrijk trokken. :')

Greate Pier wie in hiele sterke keardel. Op in kear wied er us oan 't ploeijen. Hy hie 't hynder foar de ploege spand. 't Wie noch in âlderwetske ploege mei in houten balke. Doe kom der in fremde man op him ta en dy frege: "Wite jo hwer't greate Pier wennet?" Doe sloech Pier it hynder foar de ploege wei. En hy naem de ploege yn 'e rjochterhân en tilde him in ein fan 'e groun en doe wiisde er mei de ploege op in hûs. En hy sei: "Sjoch, dêr wennet er." Mei de oare fûst sloech er himsels op it boarst en sei: "En hjir stiet er."
Ik ben niet Frysk maar ik kan het gewoon begrijpen hoor :{w
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:59:34 #62
267651 Klaploper
pi_100065176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

:') Het is algemeen bekend dat er vroeger enorm veel criminelen en ander tuig in Friesland zaten, die een eigen taal ontwikkelden om makkelijker over hun criminele praktijken te kunnen praten in het openbaar. De mensen die voor hen in Friesland woonden zijn allemaal uitgeroeid door ze. Alle Friezen zijn dus nakomelingen van criminelen.
pi_100065252
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:') Het is algemeen bekend dat er vroeger enorm veel criminelen en ander tuig in Friesland zaten, die een eigen taal ontwikkelden om makkelijker over hun criminele praktijken te kunnen praten in het openbaar. De mensen die voor hen in Friesland woonden zijn allemaal uitgeroeid door ze. Alle Friezen zijn dus nakomelingen van criminelen.
Je bent gewoon velours! (met dank aan de oma van user RobertoCarlos)
pi_100065259
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:') Het is algemeen bekend dat er vroeger enorm veel criminelen en ander tuig in Friesland zaten, die een eigen taal ontwikkelden om makkelijker over hun criminele praktijken te kunnen praten in het openbaar.
Het Fries is een oudere taal dan het Nederlands. Toen de Hollandertjes hier kwamen werd het door onze strot geduwd omdat jullie te lui waren je aan te passen aan de heersende voertaal. Net als Duitsers.

En wie is hier dan het tuig?
pi_100065408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Dat dus. Vroeger woonde iedereen in Friesland. Jammer dat mensen hun roots vergeten.
niet helemaal, de Brabanders (die reserve Zeeuwen in plaatsen als Bergen op Zoom niet meegeteld) hoorde er niet bij! :)
pi_100065504
Maar dat is altijd al een apart volk geweest :D
pi_100065570
Dank je :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:12:33 #69
267651 Klaploper
pi_100065843
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Het Fries is een oudere taal dan het Nederlands. Toen de Hollandertjes hier kwamen werd het door onze strot geduwd omdat jullie te lui waren je aan te passen aan de heersende voertaal. Net als Duitsers.

En wie is hier dan het tuig?
De Friezen zijn het tuig. Menig historicus is het er ook mee eens dat de tweede wereldoorlog veel eerder gewonnen zou zijn zonder de Friezen.
pi_100065876
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Klaploper het volgende:

[..]

De Friezen zijn het tuig. Menig historicus is het er ook mee eens dat de tweede wereldoorlog veel eerder gewonnen zou zijn zonder de Friezen.
_O-
pi_100065938
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Klaploper het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:14:47 #72
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100065953
ik vind het wel een goed plan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:19:35 #74
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_100066214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

:Y
Waar ga jij scheppen? :P
pi_100066462
quote: