Ik zal mijn best doen om de 300ste weer te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Tomasso het volgende:
Nog maar 299 posts tot we weer een nieuwe TT hebben.
Onzin, je kunt ook gewoon na die dagen poetsen... dan ben je maar een keer bezig en heb je er meer plezier van!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja een excuus om niet te hoeven poetsen heb ik ook altijd zo gevonden
Er zit ook nog wel een verschil tussen een zwijnenstal en een smetteloos paleisjequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Steve het volgende:
Poetsen doe je ook zodat het er voor anderen een beetje fatsoenlijk uitziet.
Dat lijkt idd wel echt je doel n het leven te zijn hier jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om de 300ste weer te hebben.
Ik bedoelde het niet als aanvalquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onzin, je kunt ook gewoon na die dagen poetsen... dan ben je maar een keer bezig en heb je er meer plezier van!
Heel mannelijk hoor, territoriumdriftquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt idd wel echt je doel n het leven te zijn hier ja
Binnenkomen met post 300 en dan een topic openen met een TT die niemand snapt, noch leuk vindt
Ach ja, what's in a name.
Friesland afsteken en af laten drijven is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef Steve het volgende:
https://www.facebook.com/event.php?eid=121622137928626
Allemaal mensen over de zeik die het serieus namen..
Net als Limburg teruggeven aan België trouwens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Friesland afsteken en af laten drijven is altijd een goed idee.
In tegenstelling tot de hilarische TT's die jij altijd verzint?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Dat lijkt idd wel echt je doel n het leven te zijn hier ja
Binnenkomen met post 300 en dan een topic openen met een TT die niemand snapt, noch leuk vindt
Ach ja, what's in a name.
+1quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Friezen hebben geen humor, net als homo's.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Net als Limburg en Brabant teruggeven aan België trouwens.
watttttttt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Friezen hebben geen humor, net als homo's.
Dat het weer je ex geworden was zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ex is een Fries... en die was best grappig
Tmi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ex is een Fries... en die was best grappig
Ja hij werd te grappigquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat het weer je ex geworden was zeker?
Ik aas niet op de lapo. En ik heb geen tt's die alleen door mezelf gesnapt worden en die echt 0,0 met t topic te maken hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de hilarische TT's die jij altijd verzint?
Wie zijn wij? Wij zijn Fokkers!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ach als het Kug opwindt, wie zijn wij om daar tegenin te gaan
Heb je ook een Amerikaanse vlag naast je deur hangen nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Wij zijn Fokkers!!!!
Sorry. Patriotisme in mijn bloed. Net uit de bios. Captain america.
quote:
Jij hebt seksdates van 12 minuten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg, ik kan gewoon niet in de Havana stappen...12 min seksdateboy werkt daar nu achter de bar.![]()
[ afbeelding ]
Oh ik ben zo goed met mijn handen. In zijn geval kon ik het met 2 vingers doen en ondertussen mijn aandelen checken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt seksdates van 12 minuten?
En wie is het?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik ben zo goed met mijn handen. In zijn geval kon ik het met 2 vingers doen en ondertussen mijn aandelen checken.
quote:
Het laatste wat ik tegen hem zei, was wel DAG!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
En over welke van deze jongens hebben we het? ik gok op die in dat zwarte jasje
is dit een nieuwe variant van wie is het?quote:
Dat was wel de laatste die ik bij jou gedacht hadquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste wat ik tegen hem zei, was wel DAG!
Dat is ook zijn meest geile blik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was wel de laatste die ik bij jou gedacht had
Ik zou gewoon in Havana gaan stappen en die rechtse of die in het blauw beneden mee naar huis nemen om hem extra te straffenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is ook zijn meest geile blik.
Post je toch een facebook-update waarin je hem vraagt te reageren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
aaaaaaaaaargh waarom is mijn geheugen zo slecht
wordt ik net in de supermarkt aangesproken door een leuke jongen die ik bleek te kennen
hij zei, we moesten maar eens een keer wat gaan drinken, spreek me maar aan op facebook dan spreken we wat af
Maar ik weet bij god niet wie het was
Die rechtse ken ik en dat is echt een klein kindje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in Havana gaan stappen en die rechtse of die in het blauw beneden mee naar huis nemen om hem extra te straffen
Neem je hem mee voor Tomasso, neem jij de blauwequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die rechtse ken ik en dat is echt een klein kindje.
"Who's your daddy" is dan wel heel letterlijk.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die rechtse ken ik en dat is echt een klein kindje.
"Who's your daddy" is dan wel heel letterlijk.
Je moet hem ook nog wel een paar jaar de tijd geven om volwassen te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij was idd niet groot geschapen.
Ik moest die grap van Breezerslet makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Puberale grapjes zijn meer iets voor breezersletje.
Grapjequote:
http://www.imdb.com/title/tt0443431/quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo, ik heb goede gay films nodig die een beetje een jongvolwassen publiek aanspreken. Genre maakt niet uit. Geen taboes. (16+18+ allemaal goed)
Maar wel echt een film met een verhaal
Jullie kunnen me vast wel helpen dacht ik.
Had je die onder je favorieten staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Steve het volgende:
Broderskab
Death in venice
Eleven men out
Juste un peu de remcomfort
Loggerheads
Sasha
Shelter
The History Boys
Chacun sa nuit
Get over it
Les amours imaginaires
J'ai tué ma mere
Fucking Amal
Brokeback mountain
C.r.a.z.y.
Milk
Transamerica
Ma vie en rose
My summor of love
Summerstorm
Hamam
Sebastian
Le tenps qui reste
Were the world mine
Water lilies
Krampak
Coming out
Get real
A home at the end of the world
Hellbent
Son frere
A single man
Savage Grace
Les temoins
Shortbus
Yossi & Jagger
Taking woodstock
La mala educacion
21 centimetros
Threesome
Connie & carla
The object of my affection
Eating out
Another gay movie
Goling Trevor
Kaboom
Mambo Italiano
Shank
Strapped
The kids are allright
Google: Ang3l fok films homo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Had je die onder je favorieten staan
Mamma miaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo, ik heb goede gay films nodig die een beetje een jongvolwassen publiek aanspreken. Genre maakt niet uit. Geen taboes. (16+18+ allemaal goed)
Maar wel echt een film met een verhaal
Jullie kunnen me vast wel helpen dacht ik.
oookay, pappa mia dan !quote:
Ik herken iemand op die fotoquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg, ik kan gewoon niet in de Havana stappen...12 min seksdateboy werkt daar nu achter de bar.![]()
[ afbeelding ]
Die rechter jongen zekerquote:
Nee. Degene waar jullie allemaal op fappen.quote:
de linker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Degene waar jullie allemaal op fappen.
Het blauwe shirtje? Details aubquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Degene waar jullie allemaal op fappen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef creno het volgende:
ik herken er geen een, ik zie alleen de voorkanten.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stijn staat helemaal niet op de foto.
Dat was mijn reactie ook dat ik hoorde dat hem hem had lopen uitlepelen.quote:
hocus pocusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:12 schreef Aneurysma het volgende:
Ik wil geen homo meer zijn.Alsjeblieft, genees me.
Tomasso heeft vast nog wel goede tips.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:12 schreef Aneurysma het volgende:
Ik wil geen homo meer zijn.Alsjeblieft, genees me.
Heb je eindelijk een vent gevonden? Of kwam je SAJ tegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Vlarp het volgende:
Zo... Gayromeo is weg. Grindr ook weer.
Opzouten met die zooi.
Oh dat is geen probleem hoor. Verliefd worden wordt alleen problematisch.quote:
Die ga ik daar toch echt niet vinden hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een vent gevonden? Of kwam je SAJ tegen?
Ik heb juist andersomquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Oh dat is geen probleem hoor. Verliefd worden wordt alleen problematisch.
Hoezo nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ga ik daar toch echt niet vinden hoor.
Seksdates lijden niet tot een relatie... nou ja, hooguit een seksrelatie. En dat zoek ik nietquote:
Jammer, ik had net zinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Seksdates lijden niet tot een relatie... nou ja, hooguit een seksrelatie. En dat zoek ik niet.
Als ie opa maar niet uitput met zijn Friese gereedschapquote:
Zeg opa, je weet dat ik niet van opa's houdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ie opa maar niet uitput met zijn Friese gereedschap
Mooi om samen bier te drinken ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
SAJ en Vlarp zijn wel mooi voor elkaar
Ik heb voor morgenavond 3 kratten Hertog Jan staan, kom je een bakkie doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toevallig kunnen we dat ook geel goed.
Eerst me lekker maken met bier en dan me afschepen met een bakkie koffie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb voor morgenavond 3 kratten Hertog Jan staan, kom je een bakkie doen?
Is Nespresso weer niet goed genoeg zeker?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eerst me lekker maken met bier en dan me afschepen met een bakkie koffie?
Ga je je verjaardag vieren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor morgenavond 3 kratten Hertog Jan staan, kom je een bakkie doen?
Nee klinkt gezellig, vanaf hoe laat is het festijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is Nespresso weer niet goed genoeg zeker?
Uurtje of 8.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee klinkt gezellig, vanaf hoe laat is het festijn?
Is dat erg dan?quote:
Vanaf 8 uur ben je welkom. Neem Erik ook mee, of Ang3l, of allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Steve het volgende:
Ik had zo'n goed cadeau bedacht voor je.
Maar ja..
Ik heb geen Amerikaanse stekkerdozen hier, dus gaat niet werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dit geven als ik zou komen.
Als je ze alle 3 in je eentje in 1 avond leeg drinkt dan win je de hoofdprijs: een slaapplaats op m'n balkon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg? Die 3 kratten zijn al aan mij beloofd hè?
Ik neem mijn hangmat wel mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je ze alle 3 in je eentje leeg drinkt dan win je de hoofdprijs: een slaapplaats op m'n balkon.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft u een slaapzak?
Ja ik heb iets te lang met mijn benen over elkaar gezeten.
Doe eens niet zo flauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft u een slaapzak?
Ja ik heb iets te lang met mijn benen over elkaar gezeten.
Anders komt zuster Clivia u streng toespreken?quote:
Zegt de buurman.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders komt zuster Clivia u streng toespreken?
Lachen om elkaar gekke hoofdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:17 schreef Steve het volgende:
Humor met de doe-emoticons-na functie van msn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |