TS begin er maar niet aan.quote:ik wil mijn eigen browser maken
maar weet helemaal niks van al die talen
kan iemand mij helpen
(ik wil een soort kruising tussen grepolis en kingsageenz.)
alsjeblieft TS kan je lekker spelletjes maken.quote:Is het altijd je droom geweest om zelf games te maken? Met Game Maker kan deze droom werkelijkheid worden!
Iedereen kan met Game Maker eenvoudig zelf spelletjes maken door het kiezen van acties. Voor meer gevorderde gebruikers is er een programmeertaal ingebouwd.
>> Download Game Maker
Op deze community leer je zelf spellen maken met Game Maker. Al je vragen over het maken van je eigen spel, kun je stellen op het forum.
>> Game Maker forums
Leer meteen zelf een spel maken. De tutorials helpen je stap voor stap op weg. Jij kunt je eigen spel maken!
>> Game Maker tutorials
Hey daar gaf ik les in tijdens m'n stage op een basisschool.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Koopsie het volgende:
voor TS
[..]
alsjeblieft TS kan je lekker spelletjes maken.
in een ver vroeg verleden heb ik daar ook een keer wat meegemaaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey daar gaf ik les in tijdens m'n stage op een basisschool.
gekkerd! dat is toch geen uitdaging voor TSquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Melleyn het volgende:
Waarom wil je zo'n stom spel maken eigenlijk? Ik zou iets tofs doen, zoals Oblivion ofzo. Als je toch bezig bent.
Ik heb les gehad in SEPOquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey daar gaf ik les in tijdens m'n stage op een basisschool.
Ja, dat klopt, de programmeur van FOK! heeft er een soort van online Tetris van gemaakt!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef jelmer130 het volgende:
1 topic was niet genoeg?
wel maar ja ZE GAAN NAAR BENEDEN
PHP, Java en SQLquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef jelmer130 het volgende:
welke talen moet ik leren voor een spel zoals grepolis
Notepad++, nee het kan niet in HTML-kit.quote:en waar en kan het in html-kit
HTML-Kit ondersteund die talen niet en dan maak je hem kapot.quote:en waarom niet
Ja klopt, maar ik heb geen zin en moeite het je uit te leggen, gezien het allang vermeld is in dit, en je andere topic.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef jelmer130 het volgende:
ik had gehoor dat je meer talen moet kunnen
Nee joh, ben je gek? TS moet GTA V maken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Melleyn het volgende:
Waarom wil je zo'n stom spel maken eigenlijk? Ik zou iets tofs doen, zoals Oblivion ofzo. Als je toch bezig bent.
En dus ook chinees en ghanees anders ga je er niets van bakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef jelmer130 het volgende:
ik had gehoor dat je meer talen moet kunnen
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:05 schreef jelmer130 het volgende:
er is wel eens wat goeds gepost maar zijn dat alle talen
Jij bent een goede troll.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef jelmer130 het volgende:
zijn die talen die op mijn ander topic zijn gepost genoeg
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef jelmer130 het volgende:
zijn die talen die op mijn ander topic zijn gepost genoeg
Klopt, netjes hoor. Geen UI, geen quotes, slechte spelling en baggerirritant. Hulde, dat sowieso.quote:
quote:1. Moeder heeft booschappen gedaan. Als ze thuis komt vraagt ze aan haar zoontje: "krijg ik nou een kusje van je"? Ik denk er niet aan zegt het jongentje je wilt toch alleen maar proeven of ik aan de suiker heb gezeten"
2. Man verbeeld je maar niks wat jij bent ben ik al lang, jij uilskuiken!!
3 'Wat was dat voor een lawaai?' 'Een auto wilde daar een zijstraat in' maar dat maakt toch niet zo'n lawaai?' Toch wel. Daar was geen zijstraat'.
4. 'Waar ga je dit jaar op vakantie?' 'Naar Opkomst.' Waar ligt dat? Dat weet ik niet. De radio zei gisteren: 'Mooi weer Opkomst".
5. Een man betaalt met een briefje van 30 euro. Dat kan niet mijnheer zegt winkelier, dat geld is vals.Hebt u dan wel eens eerder zo'n briefje gezien? Nee. Hoe kunt u dan weten dat het vals is?
6. Vader: 'Je hebt er vandaag een zusje bij gekregen'. Zoontje:"Oh wat fijn, Ik ga het meteen aan mama vertellen.
7. Onderwijzer: 'Ik dacht dat jij thuis enig kind was?''Nee, mijnheer, want telkens als ik om een euro vraag zegt moeder dat dat niet kan omdat ze op de kleintjes moet passen.
8.ik ben dit jaar niet op vakantie naar Afrika geweest. ik ben maar eens lekker thuis gebleven. dan ken je mijn zus zeker. wel hoe kom je daar nou bij die is ook niet naar Arika geweest
9.papa denk je dat er mensen op de maan wonen vader:natuurlijk er brant toch licht
10.weet jij toevalig het verschil tussen een baby en een varken nee dat zou ik niet weten een baby poept in een luier en een varken luiert in de poep
Als ik echt mijn mening moet geven word ik gebanned.quote:
Omdat je wordt verbannen als je lelijke dingen zegt op dit forum.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef jelmer130 het volgende:
ja hoor
(maar aarom word je dan geband)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |