Ik heb enorm veel satetjes gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer had jij sate gemaakt? De eerste bbq ronde had ik wel lekkere saté, de tweede zat ik gelukkig binnen.
De zelfgemaakte satequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer had jij sate gemaakt? De eerste bbq ronde had ik wel lekkere saté, de tweede zat ik gelukkig binnen.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
ok wacht ik heb de keuze :
Systeem volledig herstellen naar fabieks waarden
besturingssysteem herstellen en gebruikersgegevens behouden
stuurprogramma of toepassing opnieuw installeren
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Het werkt niet![]()
BRB effe wat aanklooien nu
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hallon, heb een smurf gefist!
[ afbeelding ]
Trouwens ik heb vandaag een mini-versie van jou gezien in het park.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Of vader Abraham.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nooit of ik dit leuk moet vinden of niet. Misschien als ik later beroemd ben en beveiliging nodig heb huur ik dat kind in zodat de paparazzi haar achtervolgen of doden en mij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ik heb vandaag een mini-versie van jou gezien in het park.
Hetzelfde koppie alleen dan een jaar of 10 en ook een brilletje.
Waar ga jij dan beroemd mee worden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik dit leuk moet vinden of niet. Misschien als ik later beroemd ben en beveiliging nodig heb huur ik dat kind in zodat de paparazzi haar achtervolgen of doden en mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |