Je hebt inderdaad gelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat we pas een mening hierover kunnen hebben als we de uiteindelijke kledingstukken zien en kunnen beoordelen, inclusief de prijs...
... en ik hoop dat die nieuwe lijn onderbroeken niet de standaard boxers/broefs (die 3 voor 10 euro) gaat vervangen, maar ik neem aan van niet...
Alleen waren die jassen etc niet te betalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Nezhi het volgende:
Ik hoop dat het wel wat meer wordt dan alleen maar onderbroeken. Zijn samenwerking met Adidas vind ik ook wel mooi, vooral die jassen.
Consumenten die zich laten uitmelken door dit soort dingen aan te schaffen, verdienen het ook dus ik heb er niets op tegen. Voor ieder wat wils, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef 1lluminati het volgende:
Even serieus. Kunnen al die fucking celebs eens kappen met al die kledinglijnen/parfumlijnen en andere uitmelkerij van de consument? Rot op. Dank u.
Het gaat me erom dat deze maatschappij alleen maar draait om promotie d.m.v. celebrities. Zeer waarschijnlijk heeft hij een heel team achter zich staan die het merendeel van de taken op zich neemt, waarbij hij soms een keer ja of nee knikt als er een beslissing genomen moet worden. Ik vind het gewoon jammer dat mensen die keihard werken om hun naam bekend te maken in bijvoorbeeld de mode industrie bijna geen kans krijgen. Dan doel ik niet direct op deze campagne, maar meer het feit dat bijvoorbeeld David Beckham, eigenlijk voetballer die het geld niet eens nodig heeft, de weg verspert voor echte ontwerpers als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Consumenten die zich laten uitmelken door dit soort dingen aan te schaffen, verdienen het ook dus ik heb er niets op tegen. Voor ieder wat wils, toch?
Onzin.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat deze maatschappij alleen maar draait om promotie d.m.v. celebrities. Zeer waarschijnlijk heeft hij een heel team achter zich staan die het merendeel van de taken op zich neemt, waarbij hij soms een keer ja of nee knikt als er een beslissing genomen moet worden. Ik vind het gewoon jammer dat mensen die keihard werken om hun naam bekend te maken in bijvoorbeeld de mode industrie bijna geen kans krijgen. Dan doel ik niet direct op deze campagne, maar meer het feit dat bijvoorbeeld David Beckham, eigenlijk voetballer die het geld niet eens nodig heeft, de weg verspert voor echte ontwerpers als je snapt wat ik bedoel.
waarom zou ik onderbroeken kopen waar zo een voetballer zijn naam aan verbindt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef t-amara het volgende:
Helaas niet voor de meiden, maar wel voor de jongens leuk nieuws:
David Beckham gaat samenwerken met H&M!
[ afbeelding ]
Niet voor even, want dit is een langere samenwerking: meerdere seizoenen lang!
Er wordt gezegd dat hij een onderbroekenlijn gaat ontwerpen. In februari 2012 ligt het in de H&M- winkels over heel de wereld.
Wat verwachten jullie er van? Wat vinden jullie van de samenwerking tussen H&M en David Beckham?
Je spreekt jezelf zo verschrikkelijk tegen. Laat maar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Onzin.
Ten eerste doet Adidas speciaal een lijn met Beckham OMDAT hij bekend is. Als er geen celeb is gaan ze geen 'onbekende' ontwerper vragen voor een collab. Sowieso zijn er weinig beginnende ontwerpers die een eigen collab hebben met een grote studio.
En wie zegt niet dat er achter de schermen onwijs veel verschillende ontwerpers zitten, en hoeveel dat wisselt?
Heeft-ie daar nou een opgerold stel sokken in gestopt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij standaard uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |