Leek het me een goed idee een naamtopic te maken voor Dimens. De jaloezie druipt natuurlijk van deze post af, en dat vond ik zielig. Het is tijd voor een heus Dimens topic omdat jongetjes zoals hij ook wel eens aandacht verdienen.quote:
O, dat vind ik nou jammer om te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef zovty het volgende:
Ik ben wel eens in dimens' broekje geweest en ik kan je vertellen dat er weinig valt te beleven.
Dimens in z'n eigen broekje?quote:
Jij wist niet dat dimens de slet van heel ONZ is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
O, dat vind ik nou jammer om te horen.
De volgende keer bestuderen mijn achterste, ik kan begrijpen dat jij de voorkant niet zo fijn vond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef zovty het volgende:
Ik ben wel eens in dimens' broekje geweest en ik kan je vertellen dat er weinig valt te beleven.
ah ja, dat dacht ik al. Ik zat zelf zeg maar meer te denken aan Dimens broekje wanneer hij erin zit zeg maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Dimens in z'n eigen broekje?
Nee, dat niet, ik had gewoon een broekje van z'n waslijntje gepikt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef Saisai het volgende:
Dimens vindt me niet meer mooi sinds ik ben afgevallen heeft hij me daarnet verteld.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef zovty het volgende:
Waarom ben je dan ook in hemelsnaam afgevallen!?!? Idioterie!!![]()
![]()
.
Je bent trouwens wel snel afgevallen, mijn complimenten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef Saisai het volgende:
Dimens vindt me niet meer mooi sinds ik ben afgevallen heeft hij me daarnet verteld.
bedankt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je bent trouwens wel snel afgevallen, mijn complimenten.
Dimens to the rescuequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die vis weer eens tegen kom zal ik eens een hartig woordje met hem spreken, de vuilak.
Dat zijn stiekem altijd verkapte complimenten hè, dat wist je wel toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef monkyyy het volgende:
Naamtopics trekken helaas altijd haters aan.
Haters.
Ja en slaan is gewoon 'hard aaien' zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn stiekem altijd verkapte complimenten hè, dat wist je wel toch.
WTF?quote:Op 28-07-2011 15:06 schreef Dimens
[..]
Dat dit kan, echt walgelijk.
Eerst was je echt heel erg lekker, ik fapte elke dag op die pics en nu dit. Sorry maar ik wil rondingen zien, vet kwabben die over je poes hangen en van die grote vet tieten waar elke jongen van droomt.
Nu moet ik iemand anders zoeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
WTF?
en SaiSai, zeg me datj ij dat niet bent op je foto?datj ij dat niet bent op je fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
WTF?
en SaiSai, zeg me datj ij dat niet bent op je foto?Waarom zou ze dat eigenlijk moeten zeggen, wat als het gewoon waar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bou? Wat dan?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat eigenlijk moeten zeggen, wat als het gewoon waar is?
Ik ook. Erg leuk hoewel het van mij niet hoeft. Ben je verplicht aandacht aan te bestedenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Kikopuz het volgende:
Ik heb ook wel eens een naamtopic gehabt.
hoeft niet, maar die drang heb je gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook. Erg leuk hoewel het van mij niet hoeft. Ben je verplicht aandacht aan te besteden
who hurt you?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef monkyyy het volgende:
Ja en slaan is gewoon 'hard aaien' zeker.
Zelfs twee van mijn foto's staan in je Fobo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is wel een toffe user die goed kan painten. Hij heeft er 1 gemaakt voor in mijn fobo
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
hoeft niet, maar die drang heb je gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |