check z'n naam ffquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wederom een heldenactie van TS. Een voorbeeld voor de mensheid
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
check z'n naam ff
TS is een pathologische leugenaar die een negatief zelf-beeld heeft en naar waardering zoekt om dit op te krikken.
Ik ben fan van users die anderen wijzen op sarcasme, terwijl ze zelf sarcasme niet doorhebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
check z'n naam ff
TS is een pathologische leugenaar die een negatief zelf-beeld heeft en naar waardering zoekt om dit op te krikken.
E-mail sturen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef WeezerButler het volgende:
Ik heb ook 2 kaartjes gewonnen bij Kink FM. Tot op heden niks in de bus, en KINK is niet te pakken te krijgen. Spanning stijgt, er worden mensen zenuwachtig.
Ik heb ook ooit kaartjes gewonnen bij Kink en dat betekent gewoon dat je op de gastenlijst gezet wordt en je daar aan een aparte balie even moet melden en dan krijg je een bandjequote:Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef WeezerButler het volgende:
Ik heb ook 2 kaartjes gewonnen bij Kink FM. Tot op heden niks in de bus, en KINK is niet te pakken te krijgen. Spanning stijgt, er worden mensen zenuwachtig.
En dat terwijl die kerel een diehard gabber was!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:26 schreef Complimentenvisser het volgende:
Ik had een kaartje voor Lowlands, maar ik raakte in een lunchroom aan de praat met een man die in een erg moeilijke tijd zat. Zijn vriendin had het net uitgemaakt en zijn baan stond op de tocht. Erg jammer, want financieel zat hij al erg krap. Ik kon echt aan hem zien dat hij er even tussenuit moest. Toen heb ik mijn kaartje voor Lowlands aan hem gegeven.
Maar dan krijg je toch wel een mail of brief met instructie ofzo ?? Nou is het nog 3 weken, dat wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit kaartjes gewonnen bij Kink en dat betekent gewoon dat je op de gastenlijst gezet wordt en je daar aan een aparte balie even moet melden en dan krijg je een bandje
Ja, ik heb idd een paar dagen vantevoren een mailtje gehad dat ik uit moest printen en meenemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch wel een mail of brief met instructie ofzo ?? Nou is het nog 3 weken, dat wel.
quote:Afhalen passe-partout:
Je naam staat op een gastenlijst. Deze ligt bij de 'guest kassa' die
bij de hoofdingang in de buurt staat. Denk aan je ID, want je moet je
uiteraard legitimeren. Je wilt natuurlijk niet dat iemand anders op
jouw naam naar binnen komt, dus vandaar.
Deze ligt er woensdagavond al trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |