quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef Dimens het volgende:
Albert Heijn kan dat, die boeit het geen ene flikker of zijn klanten tevreden zijn want die blijven toch wel komen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik was echt wel naar binnen gegaan hoor, die toffe manager had ik gewoon KO geklapt.
Zulke dingen zei ik als kind iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef Gamesua het volgende:
Drie minuten over kwart voor
Echt___________________
Dit, wat een mongool.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef Yi-Long het volgende:
Klacht indienen bij het hoofdbureau/kantoor van AH. Dit soort verneukerige managers horen natuurlijk gewoon niet thuis in die functie...
hallo als er een openingstijd is aangegeven moet ie ook open zijn tot die tijd en niet eerder dichtgaan dat slaat nergens op oke hoiquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo denk je eens in waarom dat is ik werk bij de bristol en klanten die we op het laatste moment binnenlaten krijg je heel moeilijk eruit daarom is dat zo, en met open wordt bedoeld dat je tot die tijd dingen kan kopen. maar ik vind ook dat er moet staan tot hoelaat je de winkel in mag.
en hij ging bijna sluiten dus nog binnenlopen is onzinquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
De winkel was nog gewoon open, ze lieten alleen niemand meer binnen.
Als je boodschappen gaat doen, weet je veelal wel wat je wilt hebben, het was 3 over kwart voor 11, nog genoeg tijd dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo denk je eens in waarom dat is ik werk bij de bristol en klanten die we op het laatste moment binnenlaten krijg je heel moeilijk eruit daarom is dat zo, en met open wordt bedoeld dat je tot die tijd dingen kan kopen. maar ik vind ook dat er moet staan tot hoelaat je de winkel in mag.
Maar dat weet het personeel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen, weet je veelal wel wat je wilt hebben, het was 3 over kwart voor 11, nog genoeg tijd dus.
Dus? Ze worden betaald om er voor je te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dat weet het personeel niet.
Ja, je zou eens een paar minuten moeten overwerken he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
... en dan alleen maar 1 mini-artikeltje kopen ofzo....quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Snever het volgende:
Gewoon een keer om half 11 binnen lopen en dan rustig boodschappen doen tot half 12. Dat zal hem leren!
Dat zijn ze ook. Tot sluitingstijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dus? Ze worden betaald om er voor je te zijn.
Hetwelk 11 uur is, niet 3 over kwart voor 11.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Tot sluitingstijd.
Klopt. De mensen in de winkel hebben dan ook gewoon de tijd tot 11 uur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hetwelk 11 uur is, niet 3 over kwart voor 11.
De mensen buiten de winkel hebben dan ook gewoon het recht om van 3 over kwart voor 11 tot 11 uur te mogen winkelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. De mensen in de winkel hebben dan ook gewoon de tijd tot 11 uur.
Neuh.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De mensen buiten de winkel hebben dan ook gewoon het recht om van 3 over kwart voor 11 tot 11 uur te mogen winkelen.
Wees eerlijk, 12 voor half 12 klinkt ook raarquote:
Nee, het was zijn winkel totdat hij hem verkocht aan de Appie Heijn en hij werd gedegradeerd tot stro-mannetjequote:
Nee. Je hebt dat recht helemaal niet. Het is toch niet jouw winkel? Die manager heeft juist het recht jou buiten te laten staan.quote:
Lol...Captain cookie zou ook vast zo reageren als het hem was overkomen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee. Je hebt dat recht helemaal niet. Het is toch niet jouw winkel? Die manager heeft juist het recht jou buiten te laten staan.
Hij heeft het recht? Dan hoek ik hem met links.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee. Je hebt dat recht helemaal niet. Het is toch niet jouw winkel? Die manager heeft juist het recht jou buiten te laten staan.
Heldquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Hij heeft het recht? Dan hoek ik hem met links.
Tuig.
Volgende keer kun die vent weer terug pakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:37 schreef Mourik het volgende:
Uit mijn werk, was er weer eens vertraging bij de NS, maar geen nood onze Albert Heijn is tot 23:00 geopend.
Dus ik vanuit Utrecht Centraal snel naar de Albert Heijn lopen om daar nog wat boodschappen te doen.
Eenmaal rond 22:48 aangekomen te zijn stond er een stoere Albert Heijn Filiaal manager in de deuropening met de woorden; Sorry, we zijn gesloten!
Ik pakte mijn uberstoere Iphone 4 er bij om te kijken wat de tijd is.
Meneer, het is 3 minuten over kwart voor 11, en de winkel sluit pas om 23:00!
De stoere manager vertelde mij dat dat hem geen flikker interesseerde, terwijl er nog zeker 6 handen vol aan klanten rustig door de winkel lopen.
Klacht; aangeven dat ze tot 23:00 open zijn, en om 12 voor 11 al niemand binnen laten.
Ja. Als je zo dicht tegen sluitingstijd gaat weet je dat het risico bestaat dat je niet meer binnengelaten wordt. Meestal stoppen ze daar een kwartier voor sluitingstijd mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Lol...Captain cookie zou ook vast zo reageren als het hem was overkomen?
Waarom veranderen ze dan de sluitingstijd niet tot een kwartier voor de huidige sluitingstijd? Dan gaanze zeker een halfuur eerder dicht dan dat ze nu doen....ik vind het gewoon onzin, Ze beginnen toch al met opruimen en weet ik wat voordat de winkel echt dicht is, dus wat is nou het probleem.....en volgens mij werd er zelfs gezegd dat er nog mensen binnenliepen/klanten, dan ben je helemaal een sjonnie als je iemand dan weigert...maargoed, die manager is waarschijnlijk zo eentje:quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja. Als je zo dicht tegen sluitingstijd gaat weet je dat het risico bestaat dat je niet meer binnengelaten wordt. Meestal stoppen ze daar een kwartier voor sluitingstijd mee.
Omdat je, als je al binnen bent, wel tot 11 uur mag blijven winkelen. Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Waarom veranderen ze dan de sluitingstijd niet tot een kwartier voor de huidige sluitingstijd? Dan gaanze zeker een halfuur eerder dicht dan dat ze nu doen....ik vind het gewoon onzin, Ze beginnen toch al met opruimen en weet ik wat voordat de winkel echt dicht is, dus wat is nou het probleem.....en volgens mij werd er zelfs gezegd dat er nog mensen binnenliepen/klanten, dan ben je helemaal een sjonnie als je iemand dan weigert...maargoed, die manager is waarschijnlijk zo eentje:
[ afbeelding ]
zo eey, wat ben jij slim zeg...poeheey, nee daar kan ik niet aan tippen....je hebt gelijk koekje, iedereen met een andere kijk/mening dan jou is compleet achterlijk....zo heb ik je fragiele ego nu genoeg gestreeld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat je, als je al binnen bent, wel tot 11 uur mag blijven winkelen. Ben je nou echt zo dom?
Wat een volwassen reactie. Vooral dat deel waar je inhoudelijk op de post inging was amusant om te lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
zo eey, wat ben jij slim zeg...poeheey, nee daar kan ik niet aan tippen....je hebt gelijk koekje, iedereen met een andere kijk/mening dan jou is compleet achterlijk....zo heb ik je fragiele ego nu genoeg gestreeld?
Lol...dude, jij komt hier om wat te doen dan? Heb je ook nog geen 1 reactie zien geven op het onderwerp, in tegenstelling tot ondergetekendequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie. Vooral dat deel waar je inhoudelijk op de post inging was amusant om te lezen.
Een kwartier voor tijd nog wel...hoe durf je!?quote:
Ja, stel je voor dat je eens een minuut in je eigen tijd staat zeg, bang dat je goede tijden mist ofzo? Ter vergelijking: vorige week heb ik gemiddeld anderhalf uur extra gewerkt, deze week staat het gemiddelde op een half uur extra, boeiend. Levert alleen maar extra geld op. Maargoed, je bent een rasautist, je werkt bij de Bristolquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Elf uur achttien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Wees eerlijk, 12 voor half 12 klinkt ook raarof 18 over 11
lol...
Gast, het is toch logisch dat ze niet tot 11 uur mensen binnenlaten? Ze gaan om 11 uur dicht, dus dan niet iedereen eruit zijn. Dat lukt niet als iedereen nog tot 11 uur naar binnen mag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
zo eey, wat ben jij slim zeg...poeheey, nee daar kan ik niet aan tippen....je hebt gelijk koekje, iedereen met een andere kijk/mening dan jou is compleet achterlijk....zo heb ik je fragiele ego nu genoeg gestreeld?
Aangezien ik een aantal storemanagers ken van verschillende winkels, zal ik je even uitleggen wat ze met sluitingstijd bedoelen. Dat is dus de tijd waarop geen mensen meer worden binnengelaten. Natuurlijk worden de nog aanwezige mensen vriendelijk gevraagd om zo snel mogelijk af te rekenen. Alleen echt egoïstische mensen blijven dan nog lang hangen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, het is toch logisch dat ze niet tot 11 uur mensen binnenlaten? Ze gaan om 11 uur dicht, dus dan niet iedereen eruit zijn. Dat lukt niet als iedereen nog tot 11 uur naar binnen mag.
Personeel moet om 23.15 buiten staan, dan hoeft de manager dat laatste 'afhelpkwartiertje' niet te betalen. staat het personeel om 23.20 uur buiten krijgt iedereen een half uur betaald. Zo knieperig/pietluttig zijn de managers daar nu eenmaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
Ze krijgen meestal maar tot 11 uur betaald en willen daarom snel weg.
Als dit waar is, is het wel een terechte klacht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Aangezien ik een aantal storemanagers ken van verschillende winkels, zal ik je even uitleggen wat ze met sluitingstijd bedoelen. Dat is dus de tijd waarop geen mensen meer worden binnengelaten. Natuurlijk worden de nog aanwezige mensen vriendelijk gevraagd om zo snel mogelijk af te rekenen. Alleen echt egoïstische mensen blijven dan nog lang hangen.
Edit: Oh ja: ze krijgen op hun klote als hun meerderen erachter komen, dat klanten om 5 minuten voor sluitingstijd voor een gesloten deur staan.
Half uur krijg je betaald. Een afhelpkwartiertje niet..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef xCore het volgende:
Ach, wij gooien meestal ook zo vroeg mogelijk de deur dicht, ik krijg namelijk betaald tot 9u, waarom dan een halfuur langer werken?
Weet niet waar jij werkt, maar volgens mijn CAO nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Half uur krijg je betaald. Een afhelpkwartiertje niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn chef vindt het normaal dat we 20 minuten langer moeten blijven...Mandy & Lisa
Onzin, bij de Albert Heijn waar ik werk (die om 21:00u dichtgaat) mag er niemand meer in om 21:00u, als het 20:59u is mag gewoon iedereen nog naar binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Bij ons wel, als het een kwartier langer duurt krijg je wel uitbetaald..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Half uur krijg je betaald. Een afhelpkwartiertje niet..
Nee, Amsterdamsestraatweg.quote:
Ik weet anders niet waar ik boodschappen kan doen hoor na 22:00.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
TS doet boodschappen bij de AH op de Amsterdamsestraatweg
De ergste pauperwinkel van de stad
bij de avondwinkel?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:08 schreef Mourik het volgende:
[..]
Nee, Amsterdamsestraatweg.
[..]
Ik weet anders niet waar ik boodschappen kan doen hoor na 22:00.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik heb jaren bij Bart Smit gewerkt en de klanten waren gewoon welkom tot sluitingstijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Wat geheel terecht is natuurlijk, niks vervelender dan dat volk dat een kwartier voor sluitingstijd nog boodschappen komt halen. doe dan eerder boodschappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja. Als je zo dicht tegen sluitingstijd gaat weet je dat het risico bestaat dat je niet meer binnengelaten wordt. Meestal stoppen ze daar een kwartier voor sluitingstijd mee.
niet zijn probleem tot 23:00 open is tot 23:00 en niet tot 22:48quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:42 schreef cvboer het volgende:
TS had niet eerder de tijd om zijn boodschappen te regelen?
Dat gedeelte had ik wel begrepen. Maar je kunt zoiets verwachten, dat ze klanten vlak voor sluitingstijd niet meer naar binnen laten. Als het nou erg druk was geweest had de TS ook wel naar binnen gemogen. Waarschijnlijk liepen er in dit geval niet meer dan 2 of 3 klanten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zijn probleem tot 23:00 open is tot 23:00 en niet tot 22:48
dan moeten ze de sluitingstijd aanpassenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat gedeelte had ik wel begrepen. Maar je kunt zoiets verwachten, dat ze klanten vlak voor sluitingstijd niet meer naar binnen laten. Als het nou erg druk was geweest had de TS ook wel naar binnen gemogen. Waarschijnlijk liepen er in dit geval niet meer dan 2 of 3 klanten.
Voortaan gewoon eerder heengaan, heb je dergelijke problemen ook niet. Dit is voor TS een leermoment.
Blijft toch een discussie waar we niet uitkomen. Tuurlijk, 23:00 is 23:00 uur, maar kan de desbetreffende winkel ook wel begrijpen. Je bent open van 8:00 tot 23:00 je hebt dus tijd zat om je boodschappen te halen, waarom dat doen op het laatste moment?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moeten ze de sluitingstijd aanpassen![]()
je kan als winkel niet verwachten dat als er 23:00 staat en de klant weet dit en komt speciaal naar de winkel en je bent dicht omdat het druk was dat de klant dit wil begrijpen, daar moet de winkel rekening mee houden niet de klant
omdat het toevallig zo uitkomt? je bent wat vergeten en wil snel wat halen, je haast je naar de winkel en denkt dat haal ik nog makkelijk nog 10 minuten speling, naarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Blijft toch een discussie waar we niet uitkomen. Tuurlijk, 23:00 is 23:00 uur, maar kan de desbetreffende winkel ook wel begrijpen. Je bent open van 8:00 tot 23:00 je hebt dus tijd zat om je boodschappen te halen, waarom dat doen op het laatste moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |