Die subsidie krijgt Dronten indirect natuurlijk weer terug via de toeristenbelasting. Ik geloof dat het oude tarief ¤0,80 per overnachting was, Dronten wil daar ¤1,40 van maken. Lowlands heeft gedreigd daarom te vertrekken maar dat is natuurlijk niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Nee, ze krijgen 60000 per jaar. Hiervoor in ruil beloofd Mojo de nodige Dronten promotie. Alleen zijn ze hier de laatste jaren wat nalatig in geweest. Daarom wordt de subsidie nu afgebouwd.
Ze kunnen toch Texel ofzo afhurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die subsidie krijgt Dronten indirect natuurlijk weer terug via de toeristenbelasting. Ik geloof dat het oude tarief ¤0,80 per overnachting was, Dronten wil daar ¤1,40 van maken. Lowlands heeft gedreigd daarom te vertrekken maar dat is natuurlijk niet serieus te nemen![]()
Daarnaast betaald Lowlands ook een hoop leges voor alle vergunningen die uitgegeven moeten worden. Ik denk dat het allemaal wel losloopt, ga maar eens op zoek naar een betere locatie die ook nog eens centraal ligt... succes
Moeten we wel eerst alle bewoners verhuizen naar de camping in Biddinghuizenquote:
Op Defqon 1 mocht dat ook?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Da hopman het volgende:
Vooral de toestemming om 24/7 herrie te mogen maken is uniek in de Euregio.
Over de grens in Duitsland zijn er zat mogelijkheden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Da hopman het volgende:
Vooral de toestemming om 24/7 herrie te mogen maken is uniek in de Euregio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |