Bij jou in de buurtquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zou maar zo in de buurt kunnen zijn
geen idee
waar in de buurt was dat?
Jij faalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:15 schreef Dalando het volgende:
FIPO KNETTERTOPIC NACHTBAGGER ALLES OOH
Mooie fipoquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:15 schreef Dalando het volgende:
FIPO KNETTERTOPIC NACHTBAGGER ALLES OOH
Vlak bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:15 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlieghuis
Het fucking gehucht heeft zelfs een wiki.
Heb je je teddybeer van vroeger nog?quote:
Is ook een mooie weg om hard te rijden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vlak bij mij
daar ben ik heel vaak doorheen gesjeest op de fiets en met de auto
controleren ze wel vaak though
oei... 't knuffelgehalte was al zo hoog hier...quote:
komt door de muziek en het tijdstip denk ikquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt door de muziek en het tijdstip denk ik
Je hebt foto's in je fobo, wat een beer ben je!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jochie.
Jij hebt mij vast nog niet irl gezien.
knuffelrock volume 4?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt door de muziek en het tijdstip denk ik
Kanker op je beeldschermquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:19 schreef JJH het volgende:
Ik zit het al drie kwartier uit te stellen, maar die laatste peuk gaat nu toch echt in de brand.
RIP, tabakstaafje.
ik word er verlegen vanquote:
onze prive dj is goed hequote:
* JJH slaat een arm om knettertje heenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word er verlegen van
[..]
onze prive dj is goed he
knuffelen?
nee want sex is viesquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:19 schreef Dalando het volgende:
Knetter probeert zo te zien een gangbang te regelen waar zij de enige dame is.
Knuffel bang dan ofzoietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want sex is vies
knuffelen en kusjes zijn wel tof
maar waar ligt de grens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want sex is vies
knuffelen en kusjes zijn wel tof
5 voor 12 ofzo heette dat toch, ik ken het wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:21 schreef Monopoly het volgende:
Knuffelrock, dat kon je altijd winnen op radio 538 bij Barry Paff . Die ging dan liefdesproblemen oplossern op de radio enzo
Klopt, tijd voor muzakquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:20 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)2F4B&feature=mh_lolz
Voor als je nog wilt relaxen
http://www.youtube.com/pl(...)4CCF&feature=mh_lolz
Voor als je nog wilt partyen
http://www.youtube.com/pl(...)72D5&feature=mh_lolz
Voor als je nog wilt rocken
Let the music take over
geweldig tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:21 schreef Monopoly het volgende:
Knuffelrock, dat kon je altijd winnen op radio 538 bij Barry Paff . Die ging dan liefdesproblemen oplossern op de radio enzo
Luisteren naar Radio 49quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geweldig toch
luisteren naar kanslozen op den radio
is hetzelfde jaquote:
quote:
Link even waar ik kan luisteren dan, brb pissen en nogsteeds eten pakkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is hetzelfde ja
ik ben daar ook te horen
quote:
Deurtje verder in ONZ.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Link even waar ik kan luisteren dan, brb pissen en nogsteeds eten pakken
Dat is niet zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:24 schreef Dalando het volgende:
Joeptoep filmpje kijken van 31:45, zo terug.
Die appel, komkommers vertrouw ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga gezond doen!
Wat is gezonder? Een appel of een halve komkommer?
komkommer = waterquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga gezond doen!
Wat is gezonder? Een appel of een halve komkommer?
Dus wat is gezonder?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komkommer = water
appel= fruitsuikers
door die hype die achteraf door tauge bleek te komen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Die appel, komkommers vertrouw ik nog steeds niet.
Die zijn zuurder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wel een groene appel, maakt dat nog verschil t.o.v. een rode?
ja. groen is minder suikers dacht ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wel een groene appel, maakt dat nog verschil t.o.v. een rode?
afhankelijk van de rijpheid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja. groen is minder suikers dacht ik.
maar als je zin hebt in een appel dan pak je toch een banaan? goed voor de stoelgang
Leuk muziekje trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dat ik maar niet ga slapen
Je komkommer hangt uit raam en ligt tot voor de deur bij de buren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Jezus, deze komkommer is 1,5 keer zo groot als de gemiddelde E-Penis op Fok
ms.messy verzoekt allesquote:
ik kom wel op de site van de radio maar ik hoor geen geluid...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ms.messy verzoekt alles
prive dj
ja dat gebeurt wel eens vaker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:32 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ik kom wel op de site van de radio maar ik hoor geen geluid...
bekend probleem? en zo ja hoe los ik 't op?
(geluid staat trouwns aan want youtube hoor ik wel gewoon als ik wil)
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3uquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:32 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
Op play drukkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:32 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
yes!! gelukt...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat gebeurt wel eens vaker.
vlc link gebruiken werkt bij de meesten wel
ik ga als het goed is iets na 6 en draaienquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:34 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
yes!! gelukt...
twijfel nu wel of 't de juiste keuze was haaha
Ik heb... Kauwgom. En Jaffa cakes.quote:
Depeche mode is altijd +1.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:34 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
yes!! gelukt...
twijfel nu wel of 't de juiste keuze was haaha
Sorry kusje komt wel goedquote:
snif, snik, okequote:Op donderdag 28 juli 2011 05:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ach meisje toch, zal ik je even troosten?
Nee dat doe je in dat R49 topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Kunnen we hier ook verzoekjes doen?
http://radio49.nl/playlist.phpquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Kunnen we hier ook verzoekjes doen?
beetje te vaak gehoord...quote:
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:36 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
beetje te vaak gehoord...
en dido is ook niet echt waar ik nu op zit te wachten..
hier is 't nog voor 24.00 uur...
neeej!! don't go!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh jjh we moeten hier weg
we kapen de nb
ja maar hier hoort baggerquote:
er wordt toch niet gebaggerd...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hier hoort bagger
in het radio topic hoort radio shizzle.
Gewoon gezellig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:38 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
er wordt toch niet gebaggerd...
meer soort van general chat...
oh okequote:Op donderdag 28 juli 2011 05:38 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
er wordt toch niet gebaggerd...
meer soort van general chat...
niemand die een drol erom geeft...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
riders of the storm
kut verkeerde topic![]()
20 uur non stop gemasturbeert!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Oja, wat is jullie grootste prestatie van vandaag?
een vibo mollenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Veel te lang wakker blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:40 schreef Drommeldaris het volgende:
meenemen onder de douche terwijl die niet tegen water kanquote:
Haha en nu danquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meenemen onder de douche terwijl die niet tegen water kan
ik dacht is bull.. want waar hij terecht komt is t ook nat.. was geen bull
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:44 schreef Monopoly het volgende:
Even een frisse neus halen op het balkon met een peukkiebiertje
nee, hij hield er gewoon mee opquote:
als dit waar is danquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beetje hoesterig.quote:
Ik heb geen nicotine meer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:44 schreef Monopoly het volgende:
Even een frisse neus halen op het balkon met een peukkie
je vingers werken niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, hij hield er gewoon mee op
nog geprobeerd met een phone en alles
wil je hem hebbenquote:
mwoa toch minder.. zijn niet zo snelquote:
Was het een fijne?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je hem hebbenligt hier nog.. heb nog stille hoop dat hij het weer gaat doen
joaquote:
Net gedaan vandaag, glad als een hoentje weerquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:46 schreef Dalando het volgende:
Ik moet me balhaar gaan scheren maar da's zo'n rotklus
En die word ook niet meer verkocht natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joadas het verrotte eraan
Hmmm, of je vraagt een van de mannen hier om langs te komen HINTquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwoa toch minder.. zijn niet zo snel
wat vind je er zo vervelend aan dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:46 schreef Dalando het volgende:
Ik moet me balhaar gaan scheren maar da's zo'n rotklus
Mijne nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwoa toch minder.. zijn niet zo snel
ik wou iets zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En die word ook niet meer verkocht natuurlijk.
Balzak strak trekken is bijna niet te doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vind je er zo vervelend aan dan?
Als je dan fout scheert dan kun je 3 dagen niet rukken / neuken. Anders ligt het wondje weer open.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vind je er zo vervelend aan dan?
hmm.. dat moet je ook laten doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Balzak strak trekken is bijna niet te doen
Zeg maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou iets zeggendoe t maar niet
jawelen heb ook wel andere.. maar toch..
Da's nog niet eens mijn erste vreesquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Balzak strak trekken is bijna niet te doen
Dat is altijd kut inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je dan fout scheert dan kun je 3 dagen niet rukken / neuken. Anders ligt het wondje weer open.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou iets zeggendoe t maar niet
jawelen heb ook wel andere.. maar toch..
hmmz niet altijd... maar meestal wel.quote:
laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmmm, of je vraagt een van de mannen hier om langs te komen HINT
Sommige mensen die kunnen het wel sneller dan een vib. hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen
Ik post altijd mn lichaam in de NB om chloroform te trollen, geen indruk gemaakt zo te zienquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik post altijd mn lichaam in de NB om chloroform te trollen, geen indruk gemaakt zo te zien
snelheid is ook niet alles ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Drommeldarisgaat zich direct 500 keer opdrukkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen helaas
maar ik vind jou wel lief hoor
EN IKKE DAN?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen helaas
maar ik vind jou wel lief hoor
Ja maar die a dan?quote:
je weet dat ik van je houquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet dat ik van je hou
plekje in mijn hart jeweettoggg
Heeft ie ook gekke kleurtjes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze komkommer smaakt wel raarMisschien EHEC ?
Yep. Doei dag leuk je gekend te hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:54 schreef Drommeldaris het volgende:
je moet hem ook niet eerst in je anus dippen.. als je dat doet dan moet je hem afspoelen schatquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Asjeplease nee manschatquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet hem ook niet eerst in je anus dippen.. als je dat doet dan moet je hem afspoelen schat
Het is een als komkommer vermomde wortel!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, de binnenkant is oranje maar de schil was wel gewoon groen
altijd zo'n hekel aan...quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is een als komkommer vermomde wortel!
ervaring mee ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Asjeplease nee manschatJe kont is er om je behoefte te doen maar niet voor seks en alles
Ik ga ook om zes uur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:56 schreef Dalando het volgende:
't Word langzaamaan lichter. Tijd voor mijn bedje dus.
Oja?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ervaring mee ?
oeh je asjeplease wordt wel heel persoonlijkbijna mijn naam
geeft nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oja?Sorry hoor als je het niet prettig vind moet je het gewoon zeggen
Ga dan!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga gewoon niet
en ik heb honger
en ik moet plassen
Sommige vrouwen hebben wel vaker het gevoel dat ze moeten plassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga gewoon niet
en ik heb honger
en ik moet plassen
Okéquote:
ja maar dan moet ik kleren aan doen, en uit bed gaan en naar beneden en ik heb daar geen zin inquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
OkéMaar mag ik dan wel asjeplease zeggen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]want dan zeg je bijna mijn naam
![]()
Asbak?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]want dan zeg je bijna mijn naam
![]()
techno prime techno prime techno techno techno prime prime no techno prime no techno primequote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef Drommeldaris het volgende:
auw auw auw auw techno techno techno techno
auw auw auw auw techno techno techno techno
je hoeft toch niet gelijk je skipak aan te trekken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik kleren aan doen, en uit bed gaan en naar beneden en ik heb daar geen zin in
quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:59 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
je hoeft toch niet gelijk je skipak aan te trekken?
besef me trouwens ook ineens dat ik met een naakte vrouw in een topic zit
bijnaquote:
uhuquote:
Ik wist het niet meer, ik ga me even in een hoekje zitten schamen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu
oeh je zei/typte mijn naam
HAD IK GELIJK?quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu
oeh je zei/typte mijn naam
Doe datquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer, ik ga me even in een hoekje zitten schamen.
Daarom ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe dattss je hebt me zelfs gezien en alles
tevens
dit liedje
wie heeft hem aangevraagd? ik hou van die persoon
veel plezier in dromenland schatquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:04 schreef Dalando het volgende:
Hmmm, tijd om mijn bed in te duiken.
doei allemaal kusjes knuffel hartje alles geen enge dromen he dat is niet leuk voor niemand doei koe melkdoei.
Trusten kerel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:04 schreef Dalando het volgende:
doei allemaal kusjes knuffel hartje alles geen enge dromen he dat is niet leuk voor niemand doei koe melkdoei.
Welterustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:04 schreef Dalando het volgende:
Picsquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb sinds kort mijn baard laten staan, een mooie goatee met snor.
Maar nu zitten de krullen al in de baard
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:05 schreef Beetlebum het volgende:
haha de kots scene van family guy op tv
![]()
![]()
![]()
Die is goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:05 schreef Beetlebum het volgende:
haha de kots scene van family guy op tv
![]()
![]()
![]()
pics van je baardquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:05 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:05 schreef Monopoly het volgende:
zit je haar raarquote:
Welterustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:08 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook plat mensjes. De wekker gaat om 12u alweer.![]()
Ik had nog geen gel inquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit je haar raar![]()
baard staat wel trouwens
en chickmagnet hequote:Op donderdag 28 juli 2011 06:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had nog geen gel in
En ja, ik hoor het van iedereenWerkt goed tegen mijn smalle kop
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Idd gewoon laten groeien die ringbaard en dan word je een echte pratende kut![]()
![]()
denk ms.messyquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze kon ik dus niet meer verzoeken, biecht maar op jongens
Lees je wel even de topics " Hoe meisjes te scoren in de dancings", "van ping naar bed", "meisjes zoenen in de dancing" en "sletjes kapot maken" door?quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]Komend weekend testen in de kroeg
Je praat tegen de man die het hosselen practisch heeft uitgevondenquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lees je wel even de topics " Hoe meisjes te scoren in de dancings", "van ping naar bed", "meisjes zoenen in de dancing" en "sletjes kapot maken" door?
DITquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je praat tegen de man die het hosselen practisch heeft uitgevonden
En nog geen topic met tips gemaakt zoals alle andere fokkers die de dag ervoor hun 1e meisje in de dancing gescoord hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je praat tegen de man die het hosselen practisch heeft uitgevonden
Doe ik ook altijd, wel zo makkelijk als je toch bezig bentquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
DIT
deze man hosselt zelfs nog voor anderen
Ik deel vrij weinig mijn tips, succes garantie enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En nog geen topic met tips gemaakt zoals alle andere fokkers die de dag ervoor hun 1e meisje in de dancing gescoord hebben?
Die wel echt klopt trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik deel vrij weinig mijn tips, succes garantie enzo
Maar zo heel af en toe drop ik er 1 live op de radio. Van de week nog een hendig sjieke hosseltip gegeven
hossel jij ook meisjes voor meisjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, wel zo makkelijk als je toch bezig bent
Wat was hetquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die wel echt klopt trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hossel jij ook meisjes voor meisjes
Nee nog niet gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hossel jij ook meisjes voor meisjes
Ik heb haar nog op msnquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]En dat was een lekker ding
, Triozoen alles
Pics van die chick over de msnquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op msn
die triozoen was nasty man
Zijn jullie een stelletje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op msn
die triozoen was nasty man
triozoenen zijn meesterlijk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]En dat was een lekker ding
, Triozoen alles
Ik heb alleen nog dat filmpje met die dronken kale gast die Henk Westbroek nazong en vooral diende als mijn asbakquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen pics
jij wel?
hermanquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog dat filmpje met die dronken kale gast die Henk Westbroek nazong en vooral diende als mijn asbak
Echt welquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat was wel echt een masterlijke meet trouwens
26 februari, mijn eerste meet, mijn eerste haattopics (door penisbaardquote:
Ik ben dik en vadsig.. dus neequote:Op donderdag 28 juli 2011 06:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMisschien is het Knetter wel
Geeft niet, ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben dik en vadsig.. dus nee
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grapje
[ afbeelding ]
Batsen? Knuffel?:@
na enig speurwerk heb ik haar gevonden:quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMisschien is het Knetter wel
Welterusten keverkontquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef Beetlebum het volgende:
ok ik ga ook maar eens slapen...
morgen vroeg eruit...
truste allemaal
enaan Astrid (
)
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef Beetlebum het volgende:
ok ik ga ook maar eens slapen...
morgen vroeg eruit...
truste allemaal
enaan Astrid (
)
nope... andere tijdszone.. heb nog zo'n 5 uur slaap nu voor de wekker gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kun je nog zeker 17 uur slapen
Hier ben ik ouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas 10 over half 11 hierquote:
weinig dusquote:
Dat ben ik niet eensquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weinig dus
ja kever die ging slapen..truste
en een pic van jou
duh.. maar dat wou je toch graag laten gelovenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik edit hem zo weer weg hoor, anders krijg ik teveel pms
ik geloof geen enkele fokkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iedereen op Fok weet ondertussen dat dit Zyzz is want die spammen ze overal
Zelfs mij niet? Welteverstaan 2 pics van dezelfde persoon in een slechte setting!quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloof geen enkele fokkertenzij ik ze irl heb gezien
zelfs jou nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zelfs mij niet? Welteverstaan 2 pics van dezelfde persoon in een slechte setting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |