quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
blijf van mij fipo af [ afbeelding ]
JA ZUUR je kan toch lezen of niet?!quote:
DOE NORMAAL.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef Bakpao het volgende:
Wil wel ff in dat broekje![]()
Doe es wat verder naar onderen....
wat stond er daar in de OP?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:21 schreef Kikopuz het volgende:
Monique van dutchgangbang.nl geeft haar mening over het weer
lolz
... monique?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:23 schreef Kikopuz het volgende:
Topic loopt leeg vanwege de poes van Monique...
HEB JE ALquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
Oh mensen, zeg wat! strakjes heb ik nog 4 posts achter elkaar
Net te laatquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
Oh mensen, zeg wat! strakjes heb ik nog 4 posts achter elkaar
jwzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thumbs upquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
ïk_võél_me_éenzáäm_ëñ_älleèñ_vàndâäg_wîl_ìêmàñd_mét_me_pratêñ?
Al eten gehosseld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit ben ik, wat doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE, NIET BEDOELT VOOR DE GEVOELIGE KIJKER.
AANSCHUW DEZE DODELIJKE BLIK:
[ afbeelding ]
Altijd maar over lichaamsbeddeking. De mens heeft geleerd dat er steeds vooruitgang is in het bekleden van je lichaam. Tevens behoort het bekleden van je lichaam tot je eerste levensbehoeften, zoals de profeet Mohammed selle Allahu eleyhi we sellem meer dan 1400 jaar geleden heeft gezegd. We leven niet meer in de steentijd :nerd: . Wie zich wil ontkleden moet maar naar Brazilie vertrekken, waar de mensen in het amazonegebied nog schaars rondlopen. :maf2: Lange leve kuisheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Cker wel harde boii jwz.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
Harde plaatjes van zichzelf op de achtergrond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde plaatjes van zichzelf op de achtergrond.
Goed gezienquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde plaatjes van zichzelf op de achtergrond.
Ah wollah kk zemmel, ga die scotoe pijpen kk bezemquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
Allangquote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Altijd maar over lichaamsbeddeking. De mens heeft geleerd dat er steeds vooruitgang is in het bekleden van je lichaam. Tevens behoort het bekleden van je lichaam tot je eerste levensbehoeften, zoals de profeet Mohammed selle Allahu eleyhi we sellem meer dan 1400 jaar geleden heeft gezegd. We leven niet meer in de steentijd :nerd: . Wie zich wil ontkleden moet maar naar Brazilie vertrekken, waar de mensen in het amazonegebied nog schaars rondlopen. :maf2: Lange leve kuisheidWeg met de kapitalistische onbetamenlijkheden !
Hey Cashquote:
-gemaakt met zijn samsung star-quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:27 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Goed gezienDie houdt echt van zichzelf
Goku wilt graag z'n kapsel terug.quote:
haha vandaag heeft ze klappen gehad hoor ik hauhauhaauhauhauah lekkiiiiiiiiii moet ze maar geen sletje spelennquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:29 schreef vieze_freddie het volgende:
Kan je oprotten met je gangste boiis from the hood ....
Taalnazi, wat doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goku wilt graag z'n kapsel terug.
WAT?!quote:
Nee wanneer is da precies?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:30 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan er nog knaapjes naar lowlands?
dunno ga zelf niet. iets van 21 augustus ofo?quote:
Got me there, tiger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:31 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/willen
Niet mijn dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:30 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan er nog knaapjes naar lowlands?
quote:In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enzovoort), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
Vooruit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:33 schreef Kikopuz het volgende:
Chorloform? Nu wil ik voor eens en altijd vrijstelling van verbeteringen! Deal?
Chorloformquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:33 schreef Kikopuz het volgende:
Chorloform? Nu wil ik voor eens en altijd vrijstelling van verbeteringen! Deal?
Dat moet je vragen aan chloroformquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:36 schreef Kikopuz het volgende:
is het vrijstelling van of vrijstelling voor?
Vrijstelling vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:36 schreef Kikopuz het volgende:
of kan je heulmaal geen vrijstelling krijgen van taalnazis?i b confused
Allebei is sociaal geaccepteerd (quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:36 schreef Kikopuz het volgende:
is het vrijstelling van of vrijstelling voor?
Dan zou ik eigenlijk "voor" moeten kiezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allebei is sociaal geaccepteerd (_!) maar mijn voorkeur gaat uit naar vrijstelling van.
Paprikachipsquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:39 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk "voor" moeten kiezen.![]()
Anywho, ik moet echt iets eten.. tips?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:39 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk "voor" moeten kiezen.![]()
Anywho, ik moet echt iets eten.. tips?
Ja tering, geen frituurding...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als jij jiet op past dan kun jij nooi =t meer iets behalfe andem met suurstof uit eeen vles dus ho die de bek kut klot agterbaks klote simrige marocaan ga je houd wasen je moeder had te weinig geld zekker om je te wasen er zit nog stront aan je lighaamquote:
Koedo voor jouwn ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
als jij jiet op past dan kun jij nooi =t meer iets behalfe andem met suurstof uit eeen vles dus ho die de bek kut klot agterbaks klote simrige marocaan ga je houd wasen je moeder had te weinig geld zekker om je te wasen er zit nog stront aan je lighaam
denk je dat
als jij niet je bek houd krijg jij ook klappen je kanker boer
en voor de tweede keer
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
als jij jiet op past dan kun jij nooi =t meer iets behalfe andem met suurstof uit eeen vles dus ho die de bek kut klot agterbaks klote simrige marocaan ga je houd wasen je moeder had te weinig geld zekker om je te wasen er zit nog stront aan je lighaam
denk je dat
als jij niet je bek houd krijg jij ook klappen je kanker boer
en voor de tweede keer
Komt omdat jij mannenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben denk ik, de enige die niks aan die asian vrouwen vind
Al post je hem 500 keer, ik klik toch niet. Dus doe maar gewoon eenmalig posten in 't vervolg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:
MUUSJKILLEH MET BULLET BUM BUM
nee.Geef mij maar Scandinavischequote:
Zoontjequote:Op donderdag 28 juli 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al post je hem 500 keer, ik klik toch niet. Dus doe maar gewoon eenmalig posten in 't vervolg.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:46 schreef napoleonfour het volgende:
Goed ludo . geef dat knaapje een note + ban.
Dit + germaanse + halfbloedjes + aziaten + lekkere negerbillen +.. eigenlijk alle vrouwnquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee.Geef mij maar Scandinavische
Eerste orgasme krijgen op een paard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Volgens een klasgenootje krijgen ze dan hun eerste orgasme.
Weer er maar trots op knul.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste orgasme krijgen op een paard.
Dat is die neger uit Psych.quote:
toch zul jij geen van alle te pakken krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:46 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dit + germaanse + halfbloedjes + aziaten + lekkere negerbillen +.. eigenlijk alle vrouwn![]()
Wacht, ik zoek liedje
Zoveel haat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch zul jij geen van alle te pakken krijgen.
Jongeeeeee ik heb toch al johhquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch zul jij geen van alle te pakken krijgen.
Ja lekker met je kut op die rug rijden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste orgasme krijgen op een paard.
Verdomd goed zelfs.quote:
ja lekker een chinees op een plaatje. zo nice.quote:
Vrouwen op paarden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lekker met je kut op die rug rijden.
Eens.quote:
Ik vind die andere wel een lekker hapje.quote:
Ik ben beter, kom je vrijdag ook?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die andere wel een lekker hapje.
Je ziet toch meteen aan haar naam dat het geen Chinees maar Japanner is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja lekker een chinees op een plaatje. zo nice.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen op paarden.
Paarden.
Vrouwen.![]()
Watser vrijdag en ja ik kom.quote:
Haha jij zei kom.quote:
Jou lekkere kk moeder vieze ezel, neppe pipa's? kleine kinderen? biggie doen? KOMMM LANGGSSS AH KK RIOOL RAT GAAN WE KIJKEN HOE 't ZIT! In de 1ste versie hebben ze geschoten, die moest verwijderd worden van de justitie en je moet niet praten als je niet weet kk idioot want popo heeft ook iets gedaan! Praat niet als je niet weet en kruip terug in je madre's punani! Ik heb die nu groot genoeg gemaakt zodat je erin pastquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:52 schreef SpauldingPF het volgende:
Nog bekende NB`ers hier, die mij ook kennen ?
Mehh van welke garde ben jij dan>?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:52 schreef SpauldingPF het volgende:
Nog bekende NB`ers hier, die mij ook kennen ?
Haha omg screenshot haha I came haha.quote:
Stoere jongen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jou lekkere kk moeder vieze ezel, neppe pipa's? kleine kinderen? biggie doen? KOMMM LANGGSSS AH KK RIOOL RAT GAAN WE KIJKEN HOE 't ZIT! In de 1ste versie hebben ze geschoten, die moest verwijderd worden van de justitie en je moet niet praten als je niet weet kk idioot want popo heeft ook iets gedaan! Praat niet als je niet weet en kruip terug in je madre's punani! Ik heb die nu groot genoeg gemaakt zodat je erin past
EENSquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Korfbal.Nee, serieus. Korfbal.
En dan vooral mannen die korfballen.
For the lolz.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha omg screenshot haha I came haha.
janpiraat ken ik... pener flippie volgens mij niet.. kwas er vorig jaar ook vaak.. of t jaar daarvoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:54 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jaa vorig jaar was ik er altijd, met pener, flippie, janpiraat enzo.
Maar echt. KORFBAL?!?!quote:
pener is penisbaard, maar jij komt me zo niet bekend voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
janpiraat ken ik... pener flippie volgens mij niet.. kwas er vorig jaar ook vaak.. of t jaar daarvoorneh dat kan niet
oh penisquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:56 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
pener is penisbaard, maar jij komt me zo niet bekend voor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:56 schreef Crutch het volgende:
Is korfrbal tegenwoordig nog gemengd douchen?
Je kunt natuurlijk niet werken en FOK!ken tegelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Penisbaard is geband (_!), Flips is er nog wel eens, JanPiraat schijnt werk te hebben. Gr gr
bekquote:
Toen ik een jaar geleden hier zat werd die chick al gepost.quote:
zei ik vorig topic ook al.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:58 schreef Floxcie het volgende:
Waarom is http://thepiratebay.org/ offline?
Huh? Is heel normaal hoor. In grote wereld steden staan er zelfs grote zwarte beveligingsnegers naast de ingang. Das pas een leuke uitstraling.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lekkere uitstraling dan als je eerst al door een beveiligde deur naar binnen moet.
Not sure if trollingquote:
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:59 schreef Kikopuz het volgende:
heloef, meet SpauldingPF. Jullie kennen elkaar.
ja maar jullie kk overgrootouders hebben onze grootouders geroepen na de 2e wereldoorlog want rotterdam was toen PLAT en toen hebben al onze ouders het weer opgeknapt anders leefde jullie nou in een woestijn en ja dat zegge die kk hollanders niet hequote:Op donderdag 28 juli 2011 01:58 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Kan iemand dit eenhersencelige wezen bannen van fok ?
kontelikkertje van pen isbaardquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zei ik vorig topic ook al.
ojah pizzading stfu over pener.
bekquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ja maar jullie kk overgrootouders hebben onze grootouders geroepen na de 2e wereldoorlog want rotterdam was toen PLAT en toen hebben al onze ouders het weer opgeknapt anders leefde jullie nou in een woestijn en ja dat zegge die kk hollanders niet he
[..]
kontelikkertje van pen isbaard
Ik mag jou wel. 27-07-2011, vergeet het nooit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
Monky, wat is jouw mening aangaande vrouwen op paarden en mannen die korfbal spelen?
Medelijden met dat kind, 4 real.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
Post hier je hyves/facebook profielfoto #9
Haha, die Oostblokker opende een tijdje terug toch van die kansloze topics? Waarom heeft zij een kind?
Oo echt waar joh, dat geeft jou een vrijwaring om je als een aso te gedragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ja maar jullie kk overgrootouders hebben onze grootouders geroepen na de 2e wereldoorlog want rotterdam was toen PLAT en toen hebben al onze ouders het weer opgeknapt anders leefde jullie nou in een woestijn en ja dat zegge die kk hollanders niet he
[..]
Ik jou ook wel. 27-7-2011, voor altijd in mijn geheugen gegrift.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. 27-07-2011, vergeet het nooit.
Echt toch.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze een Oostblok hoer is die al 4 keer van eigenaar is gewisseld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
Haha, die Oostblokker opende een tijdje terug toch van die kansloze topics? Waarom heeft zij een kind?
En wat voor een.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
Niet haten, kan hij ook niks aan doen.quote:
Vrouwen op paarden? Ja kweenie, moest waarschijnlijk van papa en mama.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
Monky, wat is jouw mening aangaande vrouwen op paarden en mannen die korfbal spelen?
Alleen voor het gemengd douchen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrouwen op paarden? Ja kweenie, moest waarschijnlijk van papa en mama.![]()
Een man op een paard vind ik wel sexy.
[ afbeelding ]
![]()
Mannen die korfbal spelen. Niet echt mannen he?
wutquote:
hahahahah hij heeft een vagijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
wtf @ eerste post![]()
o-m-g.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
wtf @ eerste post![]()
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Korfbal is dat niet het gehandicapte broertje van basketballen?
je verkoopt sjeckies zehma je hebt zakenquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Pizzamizza, hou op alsjeblieft.
bekquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
je verkoopt sjeckies zehma je hebt zaken
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
Hou die foto's lekker in dat topic. Is niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:08 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die foto's posten van andere users.Link dan gewoon naar het topic.
bekquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:09 schreef PizzaMizza het volgende:
2e naamtopic En gast, kon je mij niet even mailen(zoals je hebt gedaan!! ) ipv een topic over mij te openen?
Oke, ik ben net terug van centrum roffaaaaa maar ik wil je even bewijzen dat je onzin lult.
Dr.Dre zijn teksten worden vooral geschreven door andere rappers dus je praat bullshit.
En nogmaals, check souljaboy voordat hij zo werd. Je weet neit waaar je over praat, ik ben geen fan van Soulja maar je weet niet waar je over praat. En er zijn idd betere rappers dan souljaboy, maar in de VS zijn er talloze betere rappers dan eminem,jay-z, etc. die niet bekend zijn. Het draait niet alleen om je talent, maar ook of je er iets mee doet. Kijk naar mr. probz, da's een echte rapper. Hij maakt het! Ipv jiggy dje, die praat alsof ie een profeet is Aub... praat niet als je van niks weet. Rap is ontstaan om je gevoelens te uiten, niet om te doen alsof je een filosoof bent en een platenmaatschappij opstarten die 3 kansloze rappers aantrekt .
NH,
Is goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:09 schreef PizzaMizza het volgende:
2e naamtopic En gast, kon je mij niet even mailen(zoals je hebt gedaan!! ) ipv een topic over mij te openen?
Oke, ik ben net terug van centrum roffaaaaa maar ik wil je even bewijzen dat je onzin lult.
Dr.Dre zijn teksten worden vooral geschreven door andere rappers dus je praat bullshit.
En nogmaals, check souljaboy voordat hij zo werd. Je weet neit waaar je over praat, ik ben geen fan van Soulja maar je weet niet waar je over praat. En er zijn idd betere rappers dan souljaboy, maar in de VS zijn er talloze betere rappers dan eminem,jay-z, etc. die niet bekend zijn. Het draait niet alleen om je talent, maar ook of je er iets mee doet. Kijk naar mr. probz, da's een echte rapper. Hij maakt het! Ipv jiggy dje, die praat alsof ie een profeet is Aub... praat niet als je van niks weet. Rap is ontstaan om je gevoelens te uiten, niet om te doen alsof je een filosoof bent en een platenmaatschappij opstarten die 3 kansloze rappers aantrekt .
NH,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Het kan erger:quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:08 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die foto's posten van andere users.Link dan gewoon naar het topic.
Ja toch, dit dat alles, beetje voelen enzo.quote:
Hyvesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er écht nog mensen met hyves? Écht?!
Hoezo "nog"? wie had hyves dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er écht nog mensen met hyves? Écht?!
Of dat topic in KPD, nog kanslozer al die kontenlikkersquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #80
Ik heb er al 5 maanden niet op ingelogd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hyves
Heb hem een paar weken geleden nog verwijderd
Doen ze niet makkelijk over he? Dat verwijderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hyves
Heb hem een paar weken geleden nog verwijderd
Echt he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of dat topic in KPD, nog kanslozer al die kontenlikkers![]()
![]()
In het Sexy en Gewaagd topic ligt het wel op het nulpunt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
Waar is je zelfrespect als je je naaktpics op fok gaat posten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
DOE NORMAAL.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:19 schreef Chloroform het volgende:
Wat is up met mensen die foto's van zichzelf maken waarop ze halfnaakt in een semi-geile positie liggen of staan om die foto's vervolgens op Fok! te posten.Doe normaal.
Maar dan wel het hoofd blurren/eraf knipppenquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
Ludo houdt ook van Scandinavische girls.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:12 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nou jij verdient eigenlijk nog een kudo.
Nou wanneer jij een Zweed vindt die Kudo heet mag je die posten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ludo houdt ook van Scandinavische girls.
Ja, dit: http://forum.fok.nl/topic/1681237quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
Ohja, KPD bestaat ook. Even kijken of daar nog wat grappigs te zien valt.
Mag geen fotos plaatsen van facebook profielen enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:13 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nou wanneer jij een Zweed vindt die Kudo heet mag je die posten.
Geen specifieke voorkeur voor Scandinavische.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ludo houdt ook van Scandinavische girls.
Is dat niet een troll?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, dit: http://forum.fok.nl/topic/1681237
Mijn tepels gaan er spontaan pijn van doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, dit: http://forum.fok.nl/topic/1681237
Een mengelmoes tussen Zweden en Friesland (quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen specifieke voorkeur voor Scandinavische.
Ojah klopt. Combi van Afrikaans - Scan dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen specifieke voorkeur voor Scandinavische.
http://en.wikipedia.org/wiki/Risa_Kud%C5%8Dquote:
You make picture with me?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Risa_Kud%C5%8D
Die laatste zin man
She was a model on the game "Finder Love", were she can make picture with Risa Kudo. She composed of a Limited Edition Game with her Bikini and pictures
Zolang ze maar geen Fries spreken. Verder helemaal top.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een mengelmoes tussen Zweden en Friesland () dan?
Chivezquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1681002
Chivez. Serieus?! DOE NORMAAL.
OMG NOG NIET NAAR BENEDEN GESCROLLD WTF IS DITquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
wtf ik krijg error? Zkr kpd ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ojah klopt. Combi van Afrikaans - Scan dan?
AHAHAH die dikzak zit volgens mij in het verkeerde topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
Wijze woorden spreekt deze man.quote:
joah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wtf ik krijg error? Zkr kpd ofzo?
Haha napoleon kan niet in KPD.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wtf ik krijg error? Zkr kpd ofzo?
geloof je best. Ach het liefst heb ik engels - scani. Gewoon dat accent van engelse uit manchesterquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Serieus, de blanken vrouwen zijn daar verre van verkeerd.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof je best. Ach het liefst heb ik engels - scani. Gewoon dat accent van engelse uit manchester
Hoezo? Heb je die foto van MsMessy niet gezien? Cockblock gegarandeerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:17 schreef Kikopuz het volgende:
Godsamme Cholorofrm. Nu moet ik fappen.
Haha ik ook niet.quote:
hihih, wtf moet ik daarzoekenquote:
Jij bent zo te zien nog minderjarigquote:
ja maar ik ben wel 18+ :")quote:
Daarom dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hihih, wtf moet ik daarzoeken. beetje kijken naar de tetten van een of ander fokkertje.
Ja toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |