SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer ik een afspraak maak met een meid, is het meestal bij me thuis of vlakbij mijn huis. Hierdoor gaat alles veel sneller. Ook als eerste date.
quote:
Het neuken of wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer ik een afspraak maak met een meid, is het meestal bij me thuis of vlakbij mijn huis. Hierdoor gaat alles veel sneller. Ook als eerste date.
Ja, of wat je ook wilt doen.quote:
kom maar langsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga meestal bij iemand wat eten, wijntje en een filmpje kijken. Beter bij iemand thuis dan in de stad.
Precies, veel gezelliger zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga meestal bij iemand wat eten, wijntje en een filmpje kijken. Beter bij iemand thuis dan in de stad.
Nee, ik heb niets te melden op een blog.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh mylifeisgrey, is dat geen leuk idee voor je? Om op zo'n hippe site een blog te beginnen. En dan kun je helemaal leuk zelf foto's toevoegen daar om je verhalen mee te ondersteunen!! En dan gaan ook meisjes (!!) je blog lezen en misschien reageren.
oh je bent er al, ja me browser gaat traag, ik zal wel teveel windows hebben openstaan ook enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was geen faal, ik ben gestopt omdat ik het niet leuk vond.
was dat niet juist gevaarlijk omdat hij dan misschien wel boos zou kunnen gaan worden dat je hem altijd ontloopt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar HBO gefaald, zit nu een jaar thuis. Dus nog niet teveel tijd verspild gelukkig.
Euhm, het was ergens wel reeel, maar ik denk voor een buitenstaander lastig te begrijpen. Komt er op neer dat we nog bij mijn moeders ex woonde, alcoholist, schreeuwde veel, veel dronken acties, veel gescheld, veel bedreigingen en heeft mijn moeder achterna gezeten met een mes. Tegen mij was het overigens alleen met woorden, maar ik was gewoon bang van hem en hij ging later naar zijn werk dan ik naar school moest.
En als mijn moeder er was, was ik niet zo bang en durfde ik mijn kamer wel uit. Maar zij zat steeds meer bij haar vriend, dus dan sloot ik me op in mijn kamer, zodat hij mij niet zag, want als die me zag begon die te schelden, als mijn moeder er niet was hardop. Als ze er wel was mompelde die zijn gescheld altijd.
Maar wat als je opeens niks meer te zeggen hebt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
En het versieren gaat veel makkelijker binnen, dan buiten, met allemaal mensen.
De topics bestaan nog dus je kan terug lezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat heb ik natuurlijk gemist.
Het kan erger ik ben vooral bekend als de zwarte maagd.
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
in dat verhaal komt dat heel duidelijk naar voren ja hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat als je opeens niks meer te zeggen hebt?
Dan zit je daar in je eigen huis, das lekker dan.
Nee dat is je tieten laten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Stel je bent ergens als meisje zijnde en "je laat je tieten zien" ( dat vragen mannen soms in beschaafde (!!) uitgaansgebouwen). Je doet dat. Is dat dan ook versieren?
Ik bedoel ook dat je je tieten laat zien. Het is een beetje vaag getypt, excuses.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is je tieten laten zien.
Tenzij je vent meeneemt en dan je shirt omhoog doet dan zal ie wel weten hoe laat het is.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.
vraag morgen gewoon een meid mee uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar zoiets kan toch ook makkelijk doodbloeden?
Ja ik vraag het maar dan weet ik het allemaal voor later.
Daar ben ik zwaar op tegen (helaas). Zodra je iets "verzint" ben je niet geheel jezelf, en dat merkt ze, en gaat je aantrekkelijkheid naar beneden. Je moet echt iets zeggen als je het wilt zeggen, niet om een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigt naar een bepaalde plek, dan kan je alvast iets verzinnen.
Ik ga niet falen. Maar ondanks dat dat jou beter zou laten voelen, verandert het toch niets aan je situatie? Als je zo door gaat neem ik terug dat je een lieve jongen bent, jij gemenerd!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik zou het leuk vinden als je hier zovroeg mogelijk laat weten wanneer je het komende jaar gefaald hebt.
Ja hallo wie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
vraag morgen gewoon een meid mee uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |