Er zitten wel een paar vage types tussen inderdaad...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Compoantje het volgende:
Ze hebben ook wel de vaagste mensen uitgekozen of nie?
Je zou urenlang met haar bij die lopende band moeten zitten en al dat geneuzel van haar moeten aanhoren. Zonder dat je weg kan lopen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef snetje het volgende:
Daggy wordt weer eens zwart geluld door de persoon die constant kwaakt dat je zoiets recht in je gezicht moet doen ....
ik was weg!! niemand die mij zou tegen houdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je zou urenlang met haar bij die lopende band moeten zitten en al dat geneuzel van haar moeten aanhoren. Zonder dat je weg kan lopen...
Ik was ook weg... Daar wordt je toch gek van... Die haalt uit naar iemand in de eerste zin, dan in de tweede zin speelt ze de slachtofferrol en in de derde weer uithalen... Uur na uur, dag na dag...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ik was weg!! niemand die mij zou tegen houden
en sst dan???dacht als duitser dat die moffis al niet sporen,,,maar sst holland was net zo erg...types van kan niet,wil niet en is niet...moe van het gapen...nietsdoen en zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar vage types tussen inderdaad...
SST was inderdaad nog erger, daar waren erbij die nooit van hun bed afkwamen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en sst dan???dacht als duitser dat die moffis al niet sporen,,,maar sst holland was net zo erg...types van kan niet,wil niet en is niet...moe van het gapen...nietsdoen en zitten
dank osvaldo...en ook bedankt voor je trouwe verslagen...wat een opgave man..hahahaha,maar ik waardeer het wel erg...aangezien ikalleen maandag kijk,jullie schrijfen is veeeeel leuker als tvquote:
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...quote:
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...![]()
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...![]()
whahahahaha...oke..je bent betraptquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...
huh! ratten en katten??? hoe los je zoiets op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zitten
okey! en wie gaat dat Cos vertellen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...
btw! mannen weten nu echt wel de kookplaat te vinden ... en de koelkast ook hoor !!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zitten
ohw nee het gaat wel ergens over ..alleen heb je nu 3 types die zo druk bezig zijn met hun eigen verhaal .. dat ze geen tijd hebben om naar het andere te luisteren ... en nu begint het nog te regenen ook nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die zitten elkaar helemaal in een depressie te praten, en het gaat eigenlijk nergens over. Een opmerking of een verkeerde blik is al genoeg om ze helemaal gek te maken...
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze is ook leuk...Gemaakt door bibicat... Go Ingrid!!!
[ afbeelding ]
wat een feestquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef snetje het volgende:
er komt weer een lading eieren en Steve en Benny staan gereed maar worden ondertussen lastig gevallen door wespen...
Yep, dat was even hard werken voor ze.quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef Darklight het volgende:
Staat mijn beeld stil of slapen ze gewoon tijdens de opdracht?
Ja, dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef snetje het volgende:
ik vraag me af waar de dames zijn... niet in de slaapkamers.. ook niet in het badkamergedeelte.. keuken ook niet..nergens..?
oja! die is er ook nog ... maar alle 4?quote:
Nee, alleen Daggi. Lees even terug.quote:
Ja, ik zie ook niemand in de BSZ. Vreemd.quote:
het is dan wel zijn knackarschhh onderbroek he.... dat valt gelijk op...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:17 schreef beequeen het volgende:
Dat was wel heel snel, toevallig of niet?
Lol en hij is natuurlijk der Checker vom Neckar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef snetje het volgende:
het is dan wel zijn knackarschhh onderbroek he.... dat valt gelijk op...
echt he!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu ruimt hij al zijn persoonlijke dingen op. Man oh man, wat een watje. En dat om een onderbroek.
ze houden elkaar nu in de gatenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef beequeen het volgende:
Dat bedoel ik snetje.![]()
Rayo heeft Benny door.
Hé, daar is de powerfrau.
10quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
Weer 2 eieren kapot, wat een watjes zijn het ook. Het waren er acht in een keer.
ja ... dit is dus niet even een bezoekje bij de arts of tandarts....quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef beequeen het volgende:
Ingrid heeft dus tegen Daggi gezegd dat ze in de MR moesten vanochtend maar Daggi mocht blijven liggen in de RSZ. Slapen die meiden soms in de MR?
Wel vreemd dat het om de 3 genomineerden gaat.
Ah okeeeee, lol. Mijn stream staat stil en er liggen weer veel eieren op de band. Bummer.quote:
en dat heeft Daggy dus gemist ...zal ze zeker van balen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
De meiden zijn terug. Ze hebben ergens geld gebedeld en pantomime gedaan.
Dat denk ik dus niet, ze was toch moe? De meiden hebben een uur of drie in dezelfde houding moeten staan voor Jan Joker. Daggi heeft lekker geslapen en nu al geen zin meer in de WA.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef snetje het volgende:
en dat heeft Daggy dus gemist ...zal ze zeker van balen..
ze heeft straks een shift van 6 tot 9 en hoopt dat ze voor die tijd ook nog even kan slapen .... alsof die anderen niet moe zijn ... en daarbij heeft ze Rayo ook nog de hele nacht wakker gehouden...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, ze was toch moe? De meiden hebben een uur of drie in dezelfde houding moeten staan voor Jan Joker. Daggi heeft lekker geslapen en nu al geen zin meer in de WA.
Vreselijk mens.
Als ik het goed begrijp mogen ze niet meer slapen. Ik ben benieuwd. BB is zo'n slappe hap.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:12 schreef snetje het volgende:
ze heeft straks een shift van 6 tot 9 en hoopt dat ze voor die tijd ook nog even kan slapen .... alsof die anderen niet moe zijn ... en daarbij heeft ze Rayo ook nog de hele nacht wakker gehouden...
whut!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
De dames hebben dus 2 uur lang voor joker gestaan voor ongeveer 5 euro.
Cosi zal het ook niet beter afgaan in de "echte wereld".
Kreeg Steve geen extra straf? Hoe zat dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef beequeen het volgende:
Nou ja, Benny genomineerd. Niks aan de hand.
Nee, alleen een nominatie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef akveor het volgende:
Kreeg Steve geen extra straf? Hoe zat dat ook alweer?
Ik kan maar 1 ding zeggen.......quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef snetje het volgende:
goh! nu inene weer een blije Daggy .... en hoe...
en dat rondhuppelen van der als een 6 jarige ....quote:
Gewoon een fail van BB. Benny is een watje. Benson of Leon waren betere mollen geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef akveor het volgende:
En dan ook vol trots er voor uit komen dat ie de mol was. Dat stoort me nog het meest.
Steve? Hoezo? Die heeft een paar maand geleden z'n geheim dat ie de mol was al verraden.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Kreeg Steve geen extra straf? Hoe zat dat ook alweer?
Vond het ook al vreemd, maar vroeg het na de eerste bericht te hebben gelezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Steve? Hoezo? Die heeft een paar maand geleden z'n geheim dat ie de mol was al verraden.
Benny is daarna als de mol het huis in gekomen. Wat ie net heeft verraden.
Kan ik me best iets bij voorstelen hoor... ik heb daar ook geen moeite mee. Maar BB zou zoiets als beloning moeten geven. Als ze bijvoorbeeld voor leuke streams hadden gezorgd of wanneer het ook 's nachts leuk kijken was geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. De tuin is alweer verboden terrein en de huiskamer ook. BB kan die WA net zo goed opgeven.
Ze willen allemaal van 22.00 uur tot 10.00 uur slapen. Echscht!!!!!!!
valt nog mee dan..in sst nederland sliepen ze tot 10 uur,gingen douchen en eten,en toen was het weer slapen...ik zit op you tube bb 5 terug te kijken...beequeen..dat waren nog tijden..ik mis meeens joost en dido zelfsquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. De tuin is alweer verboden terrein en de huiskamer ook. BB kan die WA net zo goed opgeven.
Ze willen allemaal van 22.00 uur tot 10.00 uur slapen. Echscht!!!!!!!
lekker valssssssssssssssssquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
De dames hebben dus 2 uur lang voor joker gestaan voor ongeveer 5 euro.
Cosi zal het ook niet beter afgaan in de "echte wereld".
Ich wahr dabei...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:26 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. Ze vragen zich nu af of er altijd 2 mensen tijdens de WA aanwezig moeten zijn.![]()
Er was ook iets tussen Jaqui en Benson . Terug te lezen bij bbfun TB.
Ok, maar Benson snoert iedereen de mond. Het wordt tijd dat Leon zijn mond opentrekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:34 schreef akveor het volgende:
Ich wahr dabei...Jacquelina is zooo onvolwassen bla bla bla.... het was meer een monoloog van Benson want ze luisterde nauwelijks.
is de uitzending ... loopt alleen steeds vast bij mijquote:
Lol Ran, nu naar een klagende Cosi in de live. Bison weet het weer beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
zo, terug naar de live, want jankende benson heb ik gisteren genoeg gehoord
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef Ransjih het volgende:
he he... als dikke stront tegen n berg op
Is ook Ran, slaat echt nergens op. Niemand begrijpt het spel behalve Flo en Leon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef Ransjih het volgende:
ja ik blijf het raar vinden een spel en zelf de regels bepalen
Hij had dat ticket toch niet nodig om te winnen?quote:
Waar slaat dat nou op? Maar heeft Rayo het finalticket of niet? Warrrig gedoe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef akveor het volgende:
Weil Rayo gebuzzert hat sollst du 2 mal auf die Nominierungsliste stehen...
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Maar heeft Rayo het finalticket of niet? Warrrig gedoe.
Huh staat Rayo genomineerd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Rayo voelt zich duidelijk genaaid door BB. Maar hoe kun je in godesnaam 2 maal genomineerd staan/zijn?
Nee, was een foutje.quote:
van Benson is het bluf ja .... de enigste manier om Cos zo te dwingen om te blijven ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef akveor het volgende:
Cosimo wil opstappen.... Benson gaat dan mee... het zal wel bluf zijn.. de zoveelste dooie mus.
verhip, jij let goed opquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef snetje het volgende:
Benson geeft hints door over haar geheim
cola pauze is toch gewoon f5 ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef trollie67 het volgende:
heef tnog iemand een werkende stream van rtl2??ikwou graag frauentausch kijken zoals alltijd donderdag,maar ovrla stat dat cola pauze maakt....
Wat zegt ze dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef snetje het volgende:
Benson geeft hints door over haar geheim
ze schopte tegen haar schoenen aan en zei als hint dat ze er veel van had..quote:
ik zie hem er nu zo weer buzzeren hoor .. dat deed hij de vorige keer ook toen hij pissed off was..quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ok en jullie denken dat Cosi dat begrijpt?
Ja, maar dan is het geheim wel ingefluisterd. Ach ja, what else is new.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef snetje het volgende:
ik zie hem er nu zo weer buzzeren hoor .. dat deed hij de vorige keer ook toen hij pissed off was..
ach ja.. stom van mequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ok en jullie denken dat Cosi dat begrijpt?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom ze een drama maken over het buzzern. Dat is het spel toch of ben ik gek?
Benson en wroeging? Ze weet niet eens wat het woord betekend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
ppffftttttt heeft benson nu wroeging dat zij en cosi den benny depressief gemaakt hebben?
Copycat Daggi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef snetje het volgende:
Daggy aan het troosten nu ... ik heb het idee dat ze nu hetzelfde tegen Benny zegt wat Rayo gisteren tegen haar heeft verteld om te troosten ..
tsja............................quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef akveor het volgende:
Benson: ich wahr ein glückliches Kind...
What happened...?![]()
ze heeft haar geheim idd. deels verraden aan Cos ja ...maar of hij al gebuzzerd heeft??quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
Huh, ik lees op twitter dat Cosimo het finale ticket weer heeft? Hij heeft Benson d'r geheim geraden?
Daar heb je dus echt niets aan... Rayo moet zich maar in zijn eentje zien te redden en vermaken...quote:
Halverwege het poortje,,,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er komen nu weer eieren maar ze zijn ze weer lekker aan het pesten... Band vooruit, band achteruit etc. Daggy vraagt of Rayo en Steve het wel redden en loopt doodleuk weg naar binnen...
Met die eieren is BB inderdaad wel evil...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Halverwege het poortje,,,![]()
BB is echt evil this year...
[ afbeelding ]
het ging inene bergafwaarts met Daggy nadat Benson haar met haar gedrag confronteerde ... ze is er achter gekomen dat niet iedereen in haar fabeltje van ik ben de goede lieve Daggyquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar heb je dus echt niets aan... Rayo moet zich maar in zijn eentje zien te redden en vermaken...
Maar toch had ik de eerste dagen/weken een hele positieve indruk van haar, leek mij juist het sportieve type die zou uitblinken bij opdrachten enzo...
Maar nu wil ze alleen nog maar slapen en elke opdracht het liefst zo snel mogelijk opgeven...![]()
Ze ziet er ook steeds slechter uit... Denk niet dat zij het nog lang gaat volhouden...
noem me een optimist... ik zit nog steeds te wachten op ladingen van meer dan 10 eieren en dat tig keer achter elkaar ....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Goed een hoop lol met maar twee eitjes, maar dat was het weer? Daggy is ook weer terug met een warm water kruik en gaat er meteen weer bij liggen...Ze verheugt zich al op zondag want dan mogen ze tot 10 uur slapen...
Op de chat noemden ze Steve "der Eierflüsterer"
Precies dat wil ik ook zien... Tientallen eieren,een half uur lang achter elkaar en als ze denken dat dat het was en er weer bij gaan zitten nog een keer tientallen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
noem me een optimist... ik zit nog steeds te wachten op ladingen van meer dan 10 eieren en dat tig keer achter elkaar ....
juistem! de BW hebben zichtbaar weer een adrenaline kick nodig .... de streamers inmiddel ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Precies dat wil ik ook zien... Tientallen eieren,een half uur lang achter elkaar en als ze denken dat dat het was en er weer bij gaan zitten nog een keer tientallen...
Ik verwacht wat humor... struisvogeleieren.... hele kippen... chocolade-eitjes..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
noem me een optimist... ik zit nog steeds te wachten op ladingen van meer dan 10 eieren en dat tig keer achter elkaar ....
welja... ook een paar fabergé-eierenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht wat humor... struisvogeleieren.... hele kippen... chocolade-eitjes..
Oww wacht het is BB Deutschland...
Ik heb deze opdracht ook eens bij BB-Australie gezien maar dan met open blikken verf... Op een veel hoger tempo en als ze te laat waren vielen die spetterend op de grond... Zaten ze helemaal onder de verf...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
juistem! de BW hebben zichtbaar weer een adrenaline kick nodig .... de streamers inmiddel ook
met de twins toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb deze opdracht ook eens bij BB-Australie gezien maar dan met open blikken verf... Op een veel hoger tempo en als ze te laat waren vielen die spetterend op de grond... Zaten ze helemaal onder de verf...
Zo doe je dat als keiharde BB, laat ze maar eens werken voor al dat eten...
ja! dat was een goede BBquote:
dat was toch ook de BB waar die engelse BB'er langs kwam? .. die vorig jaar uitgekakt werd bij de finale...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef akveor het volgende:
Bah, wat had ik hekel aan die Logan's. Van die Timmy types.
Wel mooi bedacht dat ze in het begin om en om in het huis waren en dat ze moesten zorgen niet ontdekt te worden. Ik vond het zo sneu voor Gianna. Die was helemaal de weg kwijt en genaaid door een van die broers.
Gianna was die kleine met die grote ... toch? Ja, die ging er veel te vroeg uit...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef akveor het volgende:
Wel mooi bedacht dat ze in het begin om en om in het huis waren en dat ze moesten zorgen niet ontdekt te worden. Ik vond het zo sneu voor Gianna. Die was helemaal de weg kwijt en genaaid door een van die broers.
Ja, dat secreet van een Nadia... Vergeleken met haar is zelfs Benson nog mild en redelijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
dat was toch ook de BB waar die engelse BB'er langs kwam? .. die vorig jaar uitgekakt werd bij de finale...
ja Nadia...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat secreet van een Nadia... Vergeleken met haar is zelfs Benson nog mild en redelijk...
Dat ik ooit nog zoiets over Benson zou zeggen...
Zoete droompjes snetje... Slaap lekker...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
ja Nadia...![]()
slaapverwerwekkende streams nu ... zelfs zo erg dat ik er nu induik ... tot moi
Maar moet het 's morgens niet juist "Komm Baby zieh dich an" zijn??? Anders lopen ze weer de hele dag in hun badjas...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze worden morgenochtend om 0915 uur gewekt met dit meesterwerkje van Cosimo ......![]()
Ja, eigenlijk wel, BB is wel helemaal ingekakt de laatste paar dagen, he ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar moet het 's morgens niet juist "Komm Baby zieh dich an" zijn???
Anders lopen ze weer de hele dag in hun badjas...
Bij Nadia moet ik meteen denken aan de DGK .......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat secreet van een Nadia... Vergeleken met haar is zelfs Benson nog mild en redelijk...
Dat ik ooit nog zoiets over Benson zou zeggen...
En soms kan ik het de bewoners nauwelijks kwalijk nemen, die vervelen zich rot. Er gebeurt daar gewoon niets, BB lijkt het allemaal maar best te vinden... Maar wat moeten ze doen als ze daar al weken zitten zonder echte uitdagingen, stimulans etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, BB is wel helemaal ingekakt de laatste paar dagen, he ?
Zo jammer ....
Ja, ben ik met je eens ..... hoop dat er maandag een paar nieuwe in gaan komen ....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En soms kan ik het de bewoners nauwelijks kwalijk nemen, die vervelen zich rot. Er gebeurt daar gewoon niets, BB lijkt het allemaal maar best te vinden... Maar wat moeten ze doen als ze daar al weken zitten zonder echte uitdagingen, stimulans etc.
Ik zou waarschijnlijk ook het grootste deel van de dag gaan liggen pitten, wat moet je anders...
Ja, Dennix... Maar die vergelijking tussen die 2 Nadia's wint die uit de DGK... Die uit uit BB UK was dus een Valencia maar met het "temperament" van een Benson...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het weer, Dennis, ik ga morgen knallen .......
Dennix, ja wat hebben we daar een lol om gehad ......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, Dennix... Maar die vergelijking tussen die 2 Nadia's wint die uit de DGK...
Die uit uit BB UK was dus een Valencia maar met het "temperament" van een Benson...
Wat een secreet was dat zeg...
Ze laten mensen ook zo snel en makkelijk vertrekken... Laat ze eerst een 24-uur aanvragen, dan kunnen ze afkoelen en er nog eens goed over na denken...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens ..... hoop dat er maandag een paar nieuwe in gaan komen ....
Denk trouwens dat die zet van BB om Valencia op bezoek te laten komen, een
onverwacht effect had, namelijk dat Florian zou vertrekken was volgens mij totaal
niet voorzien ..... another FAIL dus![]()
Adamski loopt goed, Benson is nu ook wakker .....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Alle streams doen hier moeilijk...Wat gebeurt er... Heb alleen nog maar geluid...
Daar heb ik laatst ook een stukje van gezien, was een mooie vrouw die Giannaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef akveor het volgende:
yepquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoete droompjes snetje... Slaap lekker...
Edit: Ben jij die snetje die nu op de chat zit?
Morgûhquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:08 schreef beequeen het volgende:
Mooi, eindelijk de drillinstructeur.![]()
![]()
Ik hoop dat hij ze laat afzien.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:13 schreef beequeen het volgende:
Dus dat Roevka, het is bitte dit en bitte dat.![]()
Benny hoeft niet mee te doen? Wat is dat nou voor een onzin?
Op de chat noemen ze hem chill-instructeur.![]()
Zou ik ook doen, dit slaat echt nergens op. De chat is hilarisch op dit moment. Ze gebruiken allemaal verkleinwoordjes.quote:
Bitte,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef akveor het volgende:
Welke stream? De mijne ligt er weer eens uit!
sorry maar ik zit me toch rot te lachen achter mijn computer dit lezende.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mooi zo..ik wordt ook niet meer goed van die omkopster...geef ze choco te vreten en ze is weer je beste vriendin..je hebt het lang vol gehouden met mute..3 minuten![]()
![]()
Inge begint ook vervelend te worden.quote:Rayo kommt aus dem Sprechzimmer zurück und sagt, sie dürfen tauschen.
Pommes, 4 Flaschen Bier und Süssigkeiten gegen Brot und zahnpasta.
Ingrid möchte lieber den Milchreis tauschen.
Rayo sagt, dass BB das aber so gesagt hat.
Ingrid ist wenig begeistert, würde BB lieber eine Banane geben.
Volgens mij oefenen ze nog. Is wat verwarrend.quote:
ja... 5 pogingen .. 5 minuten??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij oefenen ze nog. Is wat verwarrend.
Iedere keer 4 minuten. De laatste 4 minuten gaan nu in. Oefening of om het eggie, geen idee?quote:
quote:e Aufgabe besteht darin, in 4 Min. ein Katapult aus Schulmaterialien zu bauen, womit Schaumküsse zu einem Bewohner, der hinter der roten Linie steht, geschossen werden sollen. Der Bewohner hinter der Linie muss die Schaumküsse mit seinem Mund auffangen.
Cosi trippt nog op 'come on baby, zieh dich aus" van vanochtend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef akveor het volgende:
Cosimo loopt erbij alsof net een winnend punt op Wimbledon heeft gescoord...
Ik even niet ran, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |