Er zitten wel een paar vage types tussen inderdaad...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Compoantje het volgende:
Ze hebben ook wel de vaagste mensen uitgekozen of nie?
Je zou urenlang met haar bij die lopende band moeten zitten en al dat geneuzel van haar moeten aanhoren. Zonder dat je weg kan lopen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef snetje het volgende:
Daggy wordt weer eens zwart geluld door de persoon die constant kwaakt dat je zoiets recht in je gezicht moet doen ....
ik was weg!! niemand die mij zou tegen houdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je zou urenlang met haar bij die lopende band moeten zitten en al dat geneuzel van haar moeten aanhoren. Zonder dat je weg kan lopen...
Ik was ook weg... Daar wordt je toch gek van... Die haalt uit naar iemand in de eerste zin, dan in de tweede zin speelt ze de slachtofferrol en in de derde weer uithalen... Uur na uur, dag na dag...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ik was weg!! niemand die mij zou tegen houden
en sst dan???dacht als duitser dat die moffis al niet sporen,,,maar sst holland was net zo erg...types van kan niet,wil niet en is niet...moe van het gapen...nietsdoen en zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar vage types tussen inderdaad...
SST was inderdaad nog erger, daar waren erbij die nooit van hun bed afkwamen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en sst dan???dacht als duitser dat die moffis al niet sporen,,,maar sst holland was net zo erg...types van kan niet,wil niet en is niet...moe van het gapen...nietsdoen en zitten
dank osvaldo...en ook bedankt voor je trouwe verslagen...wat een opgave man..hahahaha,maar ik waardeer het wel erg...aangezien ikalleen maandag kijk,jullie schrijfen is veeeeel leuker als tvquote:
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...quote:
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...![]()
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
euh klaas vaak is nog niet hier geweest om te strooien ...![]()
whahahahaha...oke..je bent betraptquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...
huh! ratten en katten??? hoe los je zoiets op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zitten
okey! en wie gaat dat Cos vertellen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klaas Vaak komt niet meer, die is gearresteerd... Iemand heeft de politie gebeld toen hij die slaapkamer wou binnen dringen...
btw! mannen weten nu echt wel de kookplaat te vinden ... en de koelkast ook hoor !!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bij mij wel....7 uur post lopen met 6 reklames...kipper zo wat van me stoeltje....en ratten,katten en man wouden ook uiteraard hun natje en droogje...heb spierpijn op plekken waar ik dacht dat er geen spieren zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |